-
Content Count
618 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
Zan Batist reacted to werp690 in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Meni su teme kao tvoje bas vredne. Jos kada je sva opisano slikama, radovima, greskama itd.. To nema cenu! Bas sam juce citao neku temu iz 2012 godine
Iskreno ne znam da li bi se usudio da radim bas toliki posao najvise sto skoro sve radim sa patosa(sem kada se ogrebem za kanal) ali dosta toga radim sam oko kola. Zupcenje, vodena, roleri, spaneri i sve sto spada u v.servis sam radim,trapove, dizne, turbina. itd...Ali nisam siguran da bi smeo da se upustim u ovo sto si ti radio.Tako da ovakvi radovi su meni zlata vredni i ako imam 1.9jtd
Svaka cast jos jednom i na kraju krajeva dobro je sto nisi imao Autodatu ili nisi pogledao u istu inace bi doslo do nastavka " ponovo radim glavu motora" Neka te lepo sluzi sada i pun gas!
-
Zan Batist reacted to Milos1 in Fiat bravo 1.4 t-jet 120ks
Danas je bila akcija "potera za klipom"
Nisam imao pojma da ga je tako tesko naci, polovan neki nemaju, neki ce javiti pa se vise nisu ni oglasili, u prodavnicama eventualno da se naruci i stigne tek sl. nedelje... i mi na kraju zapalimo za Indjiju, predjemo 220km i uzmemo i jedan rezervni, nek se nadje, za vise nego korektnu cenu, od delte Mogao sam da biram od 4, vidi se da su svi u super stanju, i po samim klipovima a i lezajevima koji su ostali na njima, da su skinuti sa zdravog motora...
Glava je na masinskoj, cisto da se "lizne" za novi dihtung, pa joj pakujem sutra nove gumice, dihtung glave i novi srafovi glave cekaju u prodavnici, pa idemo polako na sklapanje...
Svaka preporuka za delove kod Nese iz Indjije, sacekao nas je cak i malo da se dokotrljamo iz SDa posle radnog vremena, do duse sivim tjetom, autoputem bez naplate i prosecne dobrim delom, potrosnjom preko 8l pa vi racunajte koliko je jezdio u levoj traci kmh celim putem Nismo mnogo kasnili
-
-
Zan Batist reacted to MarkoSP in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Pozdrav momci evo i ja da se javim nakon trazenja vasih saveta pre nekih 2-3 stranice u ovoj diskusiji i javim sta sam uradio tj istovremeno predstavim svoju Djulku malo.
Nakon sto sam probao 5-6 auta u Beogradu i okolini i stekao utisak o modelu i sta moze da se ocekuje, na kraju sam nabasao na auto koji sam i kupio a to je 2014 2.0 JTDm 175 TCT. Zaista sam zeleo benzinca medjutim nisam uspeo da nadjem primerak u dobroj opremi i stanju, a QV sam kao bio otpisao zbog potrosnje (medjutim sada znam da mi je on sledeci ). Takodje sam se osecao vise sigurnim da cu izabrati dobrog dizela jer se u njih dosta bolje razumem.
Ovo je jel onaj prvi restyling i moram priznati da je razlika uocljiva malo u izolaciji buke a ima i 6.5 incha Uconnect koji mi definitivno znaci.
Ono sto me je odmah zalepilo za ovaj primerak su xenoni (fabricki xenoni Alfini original ali bez pranja) i prednji senzori (mnogi kazu ne trebaju im, medjutim u autu se nisko sedi nemam pojma gde mu je hauba i zaista su potrebni po meni).
Auto je spusten od strane prethodnog vlasnika na Eibach Pro i na njemu su 18ice Dotz felne. Kao neko ko se grozi tvrdih automobila mislio sam da to necu moci da vozim ni 5 minuta medjutim vrlo sam pogresio, auto je zapravo vrlo udoban i pruza dosta samopouzdanja u voznji po krivinama. Ne vidim nikakve negativne konsekvence spustanja u voznji, e sad, parkiranje je druga prica... definitivno otezano, a desava se da prosti kolotrazi na asfaltu grebu o sus-pleh od ispod auta a kamo li nesto drugo - tako da je pogled vise uprt u put i nadolazece rupe nego saobracaj nekada... ali ok, navikavam se, vec 2 meseca je ovako vozim i mislim da je ok za sada.
Cim sam je uzeo uradio sam mali servis u Auto Verde - imam samo reci hvale za ovaj servis i njihovo ophodjenje prema meni. Na istom mestu sam resio (besplatno) zamenu termistora u desnom retrovizoru (koji sam kupio i Kelco.rs za 180 din btw) dok je jedan drugi majstor trazio 200e za resavanje problema spoljne temp (neverovatno).
Kupio sam 4 nove gume Continental All Season (jer imam samo jedne felne), za sada sam zadovoljan.
Pre 10ak dana sam kod Brane uradio servis TCT menjaca (i nosac menjaca) - sta reci, perfektno iskustvo sa covekom. Zesci lik.
Kupio sam i licencu MES-a pa pratim sta se desava sa autom i sam, fenomenalan program za koriscenje. Pitanje za clanove koji ga koriste - jel ove indikacije u vezi DPF-a imaju veze sa zivotom ili su previse slobodne? Jedan majstor mi rece da nikako ne moze da se zna stanje sa dpf-om bez obzira sta tu pise itd itd.
Pre ovog auta sam vozio Audi Q5 isto prvi restyle kraj 2012 godine, koji sam vozio 2 godine. Auto koji kosta tacno duplo vise a ne pruza nista specijalno vise za sada, uopste se ne osecam da mi nesto ovde fali sa Djulkom. Ok, kvcalitet enterijera ne moze nikako da se meri, to mi je bilo razocaranje u prvi mah, ali potpuno sam zaboravio na to posle nedelju dana, vise ni ne primecujem. Dok Audi ceo krcka, Djulka nema da pisne nigde. Ono sto mi se ne svidja kod Djulke je razigrani zadnji deo auta koji solidno plese pri brzoj voznji preko neravnina sto ume da uplasi.
TCT menjac salta mekse nego u Audi-u, pogotovo pri downshift-ovanju i usporavanju/kocenju itd, odlican menjac.
Svakome bih preporucio da kupi auto bele boje. Prelak za odrzavanje, prljavstina se zapravo manje vidi na njemu, a nakon pranja susenje je nepotrebno, tragovi vode se tesko uocavaju - sjajno.
Od nekih mana, sem razigranog zadnje dela auta (sve je ispravno, pregledano vise puta) - odsjaj kontrolne table u soferci dok vozite, izbocina air bag-a kod suvozaca - dobro poznati problemi oba.
Ne znam kakav je Bose ali ovaj regularni zvucni sistem je neimpresivan. Ne vizavi glasnoce vec kvaliteta zvuka, ali dobro, slabo ja i slusam muziku u autu.
Problem koji imam je podrhtavanje volana na brzinama od 130kmh pa na gore. Brana kaze da nisu polu-osovine vec gume ili felne. Naredni korak mi je da proverim da li felne treba da se ispravljaju i da se ode na Hunter masinu negde - imate li neke preporuke?
I da zakljucim - nema sanse da za ovaj novac moze da se kupi lepsi auto koji se bolje vozi i koga pogledam i nasmejem mu se 2-3 puta dok mu prilazim, dok ga vozim, a onda posle i kad ga parkiram. Alfa pruza zaista puno za vas/nas novac. I mojda devojka ga je brzo zavolela a i njoj ide odlicno voznja ove Djulke. Btw juce sam cuo da moja sestra od tetke nije htela da dozvoli svom muzu da kupi Djulku jer je to "svalerski auto", umesto toga je kupio Ford Focus hatchback... skoro se nisam tako nasmejao.
Sve vreme imam utisak da ce mi naredni biti 1.75 QV manuelac, ako ne bude Giulia.
Ziveli!
-
-
Zan Batist got a reaction from nemanja84bg in Jedan sasvim odličan focus, Ford focus ... MKII 1.6 Duratec Automatic, ofc.
lijep fokus... prelijepa boja, reno4 iz 90ih je imao, blue ozone se zove..
-
Zan Batist reacted to Martin in Biciklizam
Da se pohvalim i ja sa svojom mašinom.
Nije nešto brz, ali staje gde treba (gornji krevet u kabini kamiona) i veoma je praktičan. I omogućava jednom hladnjačaru obilazak predela van Autohofova i parkinga za kamione.
Ne kamion, 2024 MAN 18x520 sa prikolicom hladnjačom 2024 Krone - već bicikl, Trinx Dolphin 2.0
Poprilično startan, stabilan, iako je Vmax oko 25km/h, u Belgiji, na ravnom, niz vetar, nisam uspeo brže.
Neke mane - prednja kočnica i diskovi i tanke gume u dimenziji 20x1-1/8.
Prednja kočnica mora da je slabija, da ne bi leteli okomito, a diskovi - mora se biti pažljiv prilikom sklapanja i nošenja, jer vrlo lako se mogu oštetiti.
Gume takođe, deluju da su od papira, ali nisu.
Sve u svemu, zadovoljan sam, čak ga i kući po SM vozim više nego klasični bicikl.
-
Zan Batist reacted to moron in Biciklizam
Po mojoj gruboj proceni, imam (imao sam) 6 bajseva.
Prošle godine drugar me zamolio da svoj bajs na kratko parkira kod mene u garaži, dok mu ne reši dalji smeštaj. Nedavno mi pade na pamet da kupim sebi novi bajs, pa se setih tog njegovog kod mene u garaži. Samo skuplja prašinu. Popričah sa njim i prodade mi ga. Pa mi se broj bajseva popeo na 7.
Osim tog drugarevog ( a sada mog ) bajsa, prašinu u garaži već veoma godinama skuplja jedan moj MTB bajs. Odličan je, ali, prosto, ne vozim ga više. Ne bih znao objasniti zašto.
I palo mi je na pamet da ga prodam. Mada ne znam ni sam da li to želim, jer me za njega baš vežu lepe uspomene na neka stara vremena.
https://www.2bike.rs/cikloberza/mali-oglasi/bicikli-6/mtb-bicikli-7/mtb-genesis-27-brzina-ram-23-deore-1
-
Zan Batist got a reaction from Reacher Gilt in Jedan sasvim odličan focus, Ford focus ... MKII 1.6 Duratec Automatic, ofc.
lijep fokus... prelijepa boja, reno4 iz 90ih je imao, blue ozone se zove..
-
Zan Batist reacted to Reacher Gilt in Jedan sasvim odličan focus, Ford focus ... MKII 1.6 Duratec Automatic, ofc.
I naravno da je za*ebala nijansu ...
Međutim, kad se malo izmakneš/meša se svetlo i razne refleksije/parkiraš pod ora'/zažmuriš il' gledaš kroz trepke, nije to ni ispalo ubi' bouze ...
Ispalo je kako sam i pretpostavljao da će ispasti, ali, na kraju,
Bitno je da je fikus ponovo zablistao punim sjajem, a kad mu stigne zamena i pređe u vešte ruke taze probnog pilota, verovatno mu neće biti poslednja poseta maestru Miji iz Belog Potoka.
@shuxxSumma summarum, novo krilo 7400 din + 200g farbe i laka 2500 din + ruke 8000 din = 17900 din, ili ~150 evropskih dinara.
Nije previše, al' dovoljno da gospođica ubuduće malo opreznije izlazi iz auta.
-
Zan Batist reacted to Reacher Gilt in Jedan sasvim odličan focus, Ford focus ... MKII 1.6 Duratec Automatic, ofc.
Isto važi i za ovog Senika, sav je ožuljan svud unaokolo...
Kad smo se videli da preuzmem novo krilo, pitam čoveka je l' rešio pogužvana zadnja vrata? Kaže, ma jok bre, samo sam gi ičukao malko da mož' da se zatvore ...
Al' hit je bilo devojče iz farbare, slikala boju na vratima onim uređajem kad sam otišao da poručim, a kad sam došao da je preuzmem prišla uz auto i upoređuje, pa će da kaže, ne valja ovo, izgleda nije lepo uređaj uslikao, nema dovoljno plave ... i ode unutra da je naminca.
Reko' joj ma OK je to, nije problem ni ako se baš ne gađa boja 100%, auto ima 20 godina, nebitno je.
Pričam to majstoru posle, on se smeje i kaže, ma verovatno nije ništa ni dodavala, nego malo daje sebi na važnosti.
-
Zan Batist reacted to MiloshBg in koncept Dijalog (Thesis)
Pod dihtovanjem sistema sam mislio na menjanje gumica na cevima i svim njihovim spojevima. Za sam kompresor pojma nemam. Raspitaj se u nekom ozbiljnijem klima servisu.
-
Zan Batist reacted to YUgisa in Yugo 1.1 EFI
18 godina bez njega, 18 godina sa njim Samo karoserija, blok i vlasnik donekle su ostali isti Druzimo se od 06.06.2007. godine
Za godisnjicu je dobio novu oblogu menjaca:
Testiramo ideje za buduci projekat, da pametno iskoristimo nivelaciju visine auta:
I par slika da ne bude da kacim stalno samo radove
Zelenko nastavlja sa svojim fantomskim problemima, prvih par dana nije kacilo pozadi i stavljen je distancer od 3mm jer sam izmerio 5mm lufta do koruba, posle se ispostavilo da menjka 5mm pa je izbacen ipak na kraju distancer od 3mm i povecan nagib na sa 1.3 na 1.6 stepena. Usustini trag je ostao slicno sirok, samo eto malo je ruznije jer je uvucenije u odnosu na rub gore:
Sa Bilstein amortizerima ima nekih 10ak mm vise hoda na prednjem vesanju, sto ne bi bio problem da nisam zaboravio da je desna koruba nesto niza od leve jer je tako odlivena. Nazalost kad sam zveknuo u neki krater uspeo sam da nabijem tocak do korube pa privremeno okrpljena, planiram da kupim novu pa ako je i ta sa greskom odlivena onda cu morati od dve da sastavim jednu propisanog oblika:
Naravno pehovima nije ni tu kraj, lajsne na obruce felne koje sam zalepio da bih izbegao cale da krlja po bankinama iako rade ono sto im je namena, nisam skontao da se jedna pocela odlepljivati posle caletove poslednje ekskurzije i pri 110km/h se odlepila delimicno pa napravila biiip malo po braniku i blatobranu:
Auto detaljno opran i izvoskiran da barem koliko toliko zastitimo farbu koja posle 2.5 godine koriscenja je stvarno kriminalno stradala:
24.05.2021. je dosao zelenko u porodicu, pa je i on na poklon dobio novu oblogu menjaca, a usput i blagi short shifter od 15% skracenja:
I par slika i zelenka:
-
Zan Batist got a reaction from Ivan-Topola in koncept Dijalog (Thesis)
update..
iscurio freon poslije nedelju dana..
dalje, prvi duzi put.. priprema je bila pumpanje guma..bez kvarova (pg-bg-pg).
veoma stabilna, brza, ususkana..
povratak bio iz cuga, evo slike, potrosnja.
P.S. kupio felne sa zimskim gumama od Alfe 166, jedna u gepek, dvije na zadnje sjediste, dubok gepek al nema visinu..4ta ce se dopremiti do zime.
-
-
Zan Batist reacted to Reacher Gilt in koncept Dijalog (Thesis)
U mene je Bravo umeo da prijavi isti set grešaka dok mu je klapna gasa bagovala.
Ne tvrdim naravno da je to i kod tvog Tezisa problem, samo reko' da spomenem jer su skroz isti simtomi.
-
Zan Batist got a reaction from Djuk85 in 1996 Alfa Romeo 155 2.5 V6
ovdje je najveca pobjeda sto milioner iz monaka kucka na forum..
odlicna, sta reci..
-
-
Zan Batist got a reaction from Zvezdo in 1996 Alfa Romeo 155 2.5 V6
ovdje je najveca pobjeda sto milioner iz monaka kucka na forum..
odlicna, sta reci..
-
-
Zan Batist reacted to integralac in Slike automobila bez posebnog razloga...
Evo kolekcija, pa ko sta voli neka bira
-
Zan Batist got a reaction from zipa13 in 1996 Alfa Romeo 155 2.5 V6
ovdje je najveca pobjeda sto milioner iz monaka kucka na forum..
odlicna, sta reci..
-
Zan Batist got a reaction from Reacher Gilt in Gedora stajling
nisam siguran sto je jace.. two tone kreacija na branik ili gril..
Pg.
-
Zan Batist reacted to Matteo11 in Jeep Renegade 1.0 T3
Al bi bilo čarolije kad bi taj T3 stavili umesto Cleon , bi poleteo ki Sojuz ...
A gledao sam neke zapise sa modifikacijama R4 , ubacivali motor od nečega , turbo prihranjivan uglavnom , ma zlo i naopako kako ide onako lagan !
-
Zan Batist got a reaction from alfini0507 in koncept Dijalog (Thesis)
update..
iscurio freon poslije nedelju dana..
dalje, prvi duzi put.. priprema je bila pumpanje guma..bez kvarova (pg-bg-pg).
veoma stabilna, brza, ususkana..
povratak bio iz cuga, evo slike, potrosnja.
P.S. kupio felne sa zimskim gumama od Alfe 166, jedna u gepek, dvije na zadnje sjediste, dubok gepek al nema visinu..4ta ce se dopremiti do zime.