Jump to content
FAS Goran

TheViljuska

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About TheViljuska

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/22/1997

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zaječar,Srbija
  • Interests
    Mehanika, Limarija, Tuning

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.9TD, Yugo 55

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tek sad sam video poruke u temi Cena za lezaj mislim da je bila oko 1500 dinara ako se dobro secam. Auto je gotov, ja prezadovoljan, to je sve ispalo na kraju odlicno. Menjao sam i turbinu posto je originalna troskarila ulje, s tim sto je sad turbina od TD 100 na autu tako da ide jos bolje nego pre. Remontovane obe viljuske napred, kupljene gume i tako dalje. Otvoricu temu da lepo opisem sta i kako uz slike samo da uhvatim malo vremena, ima jos neke sitnice da se rese ali glavno je uradjeno
  2. Mislim da sam nasao sta je bilo problem, na sauhu je ona iglica bila okrenuta kontra, tako da je auto uvek bio pod sauhom i zato je trosio tolko
  3. Ovako, imam Fiat Bravo 1.9TD 75ks, uradjena generalna, nastelovane dizne kako treba. Auto radi kako treba, ali imam preveliku potrosnju evro dizela. Po gradu mi trosi 10-11l dizela, i to lagane voznje, na pola gasa, na otvorenom ga nisam testirao jos uvek. Bio sam kod Bosiste, proverili smo pumpu i to je ok, cak smo i smanjili punjenje Bosh pumpe, ali auto i dalje trosi isto? Da li je neko zna do cega moze da bude i koliko ustvari treba da trosi ovaj motor po gradu?
  4. Tigar zimske gume 165/80 R13, kao nove vrlo malo vozene, vidi se po slici. Koga zanima mogu da izmerim i dubinu sare. Idu komplet sa celicnim felnama, ali za Forda, moze i bez felni. Cena: 10 000din ili zamena za R14 zimske gume.
  5. Ovako, prvo verglanje posle generalne, Fiat Bravo 1.9 TD, ne gasi lampicu za ulje. Nije paljen, nisu stavljene dizne bile nego je samo verglan. Skinem filter za ulje a on potpuno prazan, znaci pumpa ne vuce ulje. Skinuo sam pumpu za ulje i na zubcaniku koji se kaci na radilicu ima nesto kao ostecenje, i ima poprilicno lufta levo desno kada se stavi na radilicu. Pitanje za nekog ko se razume u to, da li ovako treba da izgleda taj zubcanik, i da li treba da ima lufta gde se kaci na radilicu ili se jednostavno pojeo? Sta moze drugo da bude problem? Skidani su ventili sa uljne pumpe svi i ocisceni, razradjeni i vraceni. Jedino logicno po meni je da se zubcanik pojeo do te mere da ga radilica uopste ne okrece i da zato ne radi uljna pumpa? Evo kako izgleda to:
  6. Znam to za redosled stezanja, tako sam i stegao glavu, ali hvala u svakom slucaju A sto se tice cene za uloske dizni, ovaj drugar Boshista je nasao ima od 18e do 22e po komadu. Ali ipak smo uspeli da sredimo moje dizne, prosle su samo sa ultrazvucnim pranjem i stelovanjem, i sad su ok. Nego imam problem, pa bih molio za pomoc ako neko zna. Kupio sam novi druk lezaj, a stari bacio, i nisam pogledao da li su na njemu bili oni osiguraci koji ga drze na mestu. E sad, uz novi druk lezaj nisam dobio te osigurace, pa razmisljam da li uopste idu osiguraci i kako izgledaju? Znam da obicno idu, ali ovde nisam siguran, a u prodavnici auto delova kod nas ovde nemaju to Ako neko zna gde da nabavim ili ima sliku molim za pomoc
  7. Najbolje je svakako, jeste da ispadne malo skuplje ali bar znam na cemu sam Jedino nisam siguran turbina u kakvom je stanju, ali pokazace se kada se upali auto. A glava je obradjena skroz. Danas sam ubacio klipove u blok, ali mi fali stepen kljuc da bih mogao da dotegnem polutke lezajeva, i glavu, za koje nisam znao da se stezu na stepene, danak neiskustvu Tako da cekam da to stigne sutra, pa nastavljam radove. Jos jedna stvar, proverio sam dizne, i ispalo je da su sve cetiri lose, veci je pritisak nego sto bi trebalo, i "pisaju" na sve strane, tako da cu verovatno da porucim nove uloske dizni, da se ne bih zezao.
  8. Pritisak turbine i punjenje pumpe sam i mislio da uradim uz pomoc drugara koji je boshista, ali otom potom. Klipovi dobri, kao i stubline. Karike su od poljskog proizvodjaca PRIMA, lezajevi marke KING, videcemo kakvog su kvaliteta, ja se nadam da ce biti ok. Svi delovi i motorni prostor oprani od ulja, masnoce i ko zna cega jos se nakupilo tu, evo slicica:
  9. Upravo pakujem moj motor, zamenio sam letece, lezece i aksijalne lezajeve, karike, obradio radilicu,klipnjace, blok i glavu tako da pakujem ipak moj motor. Stim sto se razmisljam da mu podignem pritisak turbine, i pritisak dizni ako je moguce da bi imao malo vecu snagu Objavicu slike uskoro kako je sve ispalo i kako napreduje
  10. Papiri su druga prica tu Ali izgleda da cu da idem na varijantu da radim moj motor, izgleda da nije toliko los kao sto sam ocekivao
  11. Istina, zato sam se odlucio da idem na TD100, zato sto je isti motor, da kupim samo motor, a ne ceo automobil. A ako TD100 ima lukasovu pumpu, ja bih verovatno zadrzao moju Bosch pumpu, i samo pojacao punjenje. Cini mi se da su Bosch kvalitetnije?
  12. Pozdrav svima, nov sam na forumu, nisam jos stigao da predstavim svoje vozilo, ali bice i to uskoro. Ukratko, kupio sam Fiat Bravo 1.9 TD75 kome je zakovao motor. Sad razmisljam da umesto tog motora u auto ubacim TD100 motor, ali me zanima da li ima neke razlike u instalaciji, ili necemu drugom? tj. u cemu je uopste razlika u TD100 i TD75 motoru? Znam da je drugaciji pritisak turbine, i da TD100 ima interkuler? Pa bih molio nekog ko se malo vise razume da mi kaze da li je to moguce?
  13. Pozdrav svima, ja sam Aleksa iz Zajecara, kupio sam Fiat Bravo 1.9 td, trenutno mu pakujem motor, pa sam se uclanio na forum zbog pomoci oko sredjivanja i druzenja. Sam svoj majstor

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...