Jump to content
FAS Goran

Ivek

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Ivek

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Zrenjanin

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra
  1. Imenjak, ti si još precizniji od mene, jedno šest puta Inače, bord mi dobro računa prosečnu potrošnju. Razlika je, ili vrlo mala ili je nema. Dok, trenutna potrošnja uglavnom nema veze sa vezom. Kada upalim auto i krenem, prijavljuje nerealno veliku potrošnju, a posle padne na veoma malu potrošnju. Deluje mi kao da ne radi neki nepovratni ventil, pa se sva nafta vrati u rezervoar i zbog toga pumpa u početku vraća veću količinu goriva nazad u sistem. Tako mi deluje, ali ne mora da znači da tako jeste. Nikada nisam imao priliku da vidim kako to radi na drugim librama.
  2. Pošto u firmi uvek unosimo kilometražu prilikom sipanja goriva, slično sam počeo da radim i na svom autu. Možda nekome to bude dobra ideja? Uvek pišem kilometražu (zadnja tri ili četiri broja) prilikom sipanja goriva i u trenutku kada upali žutu lampicu. Na taj način lako "od žute do žute" znam koliko sam prešao sa kojim litražom. To ovako izgleda: z362. 7,5. z473, 3,6 na 496.zuta na 545. 3l. . 36l na 630. z221. 3,6l na 310. 50l na 1350.ž 2197. 36,5 na 2243. z2830. 14,4 na856*. z062. 10,75 na 072 plus 9,4l. z421. 7,2l na 435. Z566. 7,4 adidiz na 619. Zuta na 691. 7,4 na 709 adidiz. zuta na 800. 8,7 ed na862. z949. 14,2 adi na 954. ž na 4177. ed 14,5. žuta na 374. 14,5 ed na 4197. Žuta na 4592. Možda na prvi pogled izgleda konfuzno, ali je zapravo vrlo jednostavno i dovoljno precizno.
  3. Radi na 12V, a to je najveći problem. U autu je uvek oko 14V, tako da bi čip brzo pregoreo, pošto nema ograničenje struje. Otpornik je primitivno rešenje, dok linearni stabilizatori napona ne mogu da rade sa tako malom razlikom od 2V. Potreban je pravi dc-dc konvertor, a to već podiže cenu..
  4. Nije baš za osvetljenje tablice. Više je za oboreno svetlo umesto H7, ali da sad ne pravim temu samo za to. Dopada vam se? 10W
  5. A ne, predhodno je bila selenia wr. Zaboravih da napišem. G-energy sam sipao pre par dana.
  6. U JTD mogu sva sintetička ulja sa ACEA B4 standardom odgovarajućeg viskoziteta. Tako kaže teorija. Ja sam kupio jeftino G-ENERGY F-SYNTH 5w40. 5 litara je 3000din. Da li sam pogrešio ili ne, videću. Teško je biti pametan. Motor je dobar i troši nešto smešno malo ulja. Za skoro 14000km spustio je nivo za 3mm. Svakako ne nameravam da dugo vozim ovo, nego ću na leto sipati neko koje odgovara za moj stil vožnje (99% penzionerski, 1% koliko može).
  7. Kada završim kočioni sistem, fina podešavanja ogibljenja i upravljača, na red mi dolazi estetika. Možda ću i sebi proširiti 4 čelične felne, ali šire gume bi samo lepo izgledale i više struje bi trebalo za kretanje. Tek ako jednog dana uđe kakva mrcina od 100kW, onda bi šire gume imale smisla, i to samo na stazi. Sebi na autu sam kupio za broj uže gume od fabričkih, baš zbog potrošnje...
  8. Mogu ja da vam napravim šta god zamislite. Pošto jedini u ovom delu sveta pravim repliku F1, to je, verujem, dovoljno kao dokaz kompetencije
  9. Da libra je kao nova. Projekat formule nije skup. Ima ljudi koji više daju na nove super atraktivne felne nego što sam ja potrošio do sada. Doduše, ipak će na kraju trebati par hiljada evrića za glavne komponente. Više je problem vreme.. A kamion je u Zr
  10. A ovo sam do skoro vozio u firmi. 60 tona, 22 metra dugačko. Ako ste gledali transformerse, po tom kamionu je napravljen Optimus Prajm (vučni deo-truk)
  11. Lybru sam uzeo iz uvoza, pre godinu dana, na ime kupca. Poreklom je iz Milana. Na satu je bilo oko 210000km. U dvorištu je imao još jednu, ali limuzina 2002. god. Bila prodata predhodni dan. Platio sam je 2300e. Nisam mogao više da spustim cenu jer nisam pronašao ni jednu ozbiljnu manu. Doduše, kvačilo je malo tvrđe, ali lamela ne proklizava i šalta se bez problema. Ako se izuzme malo lošija korpa kvačila, sve ostalo je tip top. Svako dugme radi i sve je kao novo. Proverena je kod majstora iz kanala i proverena preko dijagnostike. Ne računajući redovne servise, za proteklih godinu dana, zamenuo sam dve sijalice H7 i ventilator za grejanje kabine. Ovaj ventilator je crkao mojom krivicom, ali nema veze. Uzeo sam drugi za 2000din. Autom sam prezadovoljan. Naročito mi je interesantno ono lumbalno podešavanje sedišta. A tek kako ide... Perverzija. Inače, vodim veoma preciznu evidenciju o svakoj litri dizela koju sipam i zapisujem kilometražu. Tačno znam koliko mi troši... p.s. Dobio sam tri orig. ključa uz auto. Na dva treba da srede kodovi, ili tako nešto. O tome tek treba da se raspitam. A ovo je moje drugo vozilo (na struju)
  12. Hvala Uglavnom na fejsu u komentarima ispod objava sa mojagaraza.rs ili polovniautomobili.com
  13. Čitam Vas već neko vreme i zaista nisam imao podpitanja. Svi odgovori su tu. Ali, eto, čisto da se javim. Zovem se Ivan Stančić, po zanimanju elektromonter (i pomalo svašta drugo, kada zatreba). Inače, bavim se i električnim vozilima, ali otom, potom. Ovih dana se zabavljam ratujući sa ljubiteljima vw brenda. I naravno, vlasnik sam vrlo dobre lybre 1.9 JTD sw.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...