Jump to content
FAS Goran

PStilo

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About PStilo

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Postovanje svima, procitah puno slicnih problema, ali sa obzirom da su simptomi posle servisa isti, ja cu ovaj u ime svog prijatelja opisati u nastavku. Fiat Marea, 2002 jtd. Nakon sto se javio problem sa menjacem, uradjena je najpre zamena cilindra kvacila, a ubrzo potom i ceo servis menjaca, korpa, lamela, druk, plivajuci... Napominjem da je sve uzeto polovno. Problem koji je postojao pre servisa je bio taj da menjac nece ni u jednu brzinu kad je upaljen, vec samo kada ga ugasen. Odnosno hoce jako retko iz npr druge u trecu, ali kada se kvacilo pritisne nekoliko puta. Sledeceg dana je nakon servisa ponovo poceo da se ponasa isto kao da servisa nije ni bilo. Jedina situacija kada se menjac moze ubaciti u prvu dok je auto upaljen je kada se izkoraci iz automobila i stisne kvacilo par puta, a neko sa suvozacevog mesta pokusa da ubaci u prvu. Znaci taj nagib karoserije kada pozamasni vozac sedi na svom mestu totalno zakoci menjac. Ulja je falilo pre servisa, ali sada ga ima, provereno. Ono sto je specificno, a sto nisam video da je neko ranije napisao je sledece: Kada se ugasen auto ubaci u npr drugu ili trecu brzinu, potom startuje motor i krene polako oseti se neprijatan miris poput nagorele gume. Takodje i kada se auto parkira, taj miris ostaje jos dugo vremena nakon toga. Sledece sto sam video da je moguce proveriti je nesto sto neko zove homokineticki zglob menjaca, a neko zglob poluosovine do menjaca. Po prodavnicaama kazu da znaju za oba naziva (i koriste ovaj drugi) i da je to jedan deo sa istom cenom, dok u drugim navode da su u pitanju dva zgloba, levi i desni sa razlicitim cenama od istog proizvodjaca. Sta sledece proveriti, ...sajle su navodno zategnute...naidjoh i na opis mogucnosti da je moguce da je neka od opruga na kvacilu spala ili se istrosila... Molim vas za neku sugestiju ukoliko ste imali slicno iskustvo. Pozdrav!
  2. Izvinjenje na kasnijem odgovoru i na nepreciznom opisu. U pitanju je bila notifikacja za zadnje svetlo za maglu. Jos je par lampica nasumicno treperilo, ali od kako je sredjen problem sa masom sve je prestalo. Do sada se ti simtomi vise nisu pojavljivali.
  3. Evo ovako, elektricar je pogledao auto nakon par dana, potom je auto vozen par dana na proputovanju od 1000 + km i nista od navedenih simptoma se za sada ne desava. Problem koji je ustanovljen je bio kratak spoj na za zadnjim svetlima, sto je i ovde puno puta spominjan simptom koji se javlja pre ili kasnije kod dosta modela. Zica je premostena novom, debljom, i automobil je poceo normalno da se ponasa. Stvar koju sam propustio da napisem ranije jeste da je npr. palio i gresku na tabli u vezi sa maglenkama, iako maglenke na automobilu ne postoje. Ovo je takodje prestalo da se desava. Istu stvar sam imao na Stilu, mada je taj problem bio manifestovan iskljucivo samo na svetlosnoj grupi. Naprimer, upale se sva cetiri parkirna svetla i dok rade, jedno od stop svetla blago zmirka ili ne radi istim intenzitetom kao i suprotno. Ovde je problem sa kratkim spojem ocigledno bunio ecu tako da se ta "banalnost" manifestovala na mnogo ozbiljniji nacin. Za sada je sve ok, ako se nesto bude promenilo napisacu ovde. Hvala svima!
  4. @Martin To sa protokomerom je pokusano. Tada se desava redje, ali se i dalje desava. To sa ECU je sledeci fokus provere. Beograd je u pitanju. Imam preporuku za coveka u Pancevu, znacu detalje nakon vikenda. Moze neka preporuka svakako. Hvala! @MS PK Od juce razmisljamo i na tu temu. Rekose mi da je i neka kutija na poziciji ispod akumulatora, tako da vremenom moze da pocne da pravi problem, ako je nekada prodirala vlaga ili redje kiselina od nekog starijeg akumulatora.
  5. Postovanje svima, ukoliko neko prepozna moguce resenje za simptome koje cu navesti ili je imao slicna iskustva, zamolicu vas za sugestiju, a radi se o sledecem: Marea 2002 JTD, prilikom prelaska preko lezeceg policajca, preko rupe ili neravnine na putu automobil izgubi snagu i broj obrtaja motora. Takodje, isto se desava i kod malo zustrijeg skretanja u levu ili desnu stranu. Nekada "samo" izgubi snagu, a retko se stice utisak kao da je blago prikoceno. U zadnjih par dana se ovo desava i u normalnoj voznji kada se gas drzi konstantno na pravcu na ravnom putu. Tada jednostavno izgubi gas i ne prima dalje, ali kada se pedala gasa pusti i ponovo pritisne tada automobil normalno reaguje...i tako do sledeceg puta. Dijagnostika ne pokazuje nista! Pod pretpostavkom par majstora, uradjeno je sledece: Najpre je zamenjena pumpa goriva, potom pedala gasa, ociscena klapna gasa, promenjen senzor radilice. Auto je jedan dan radio normalno, a onda sve ispocetka. Prosle godine je promenjen protokomer i on sada radi bez problema. Kada se otkaci protokomer, situacija je recimo malo bolja u smislu da se sve ovo redje desava, ali se i dalje desava. Molim vas za neku sugestiju, sta se jos moze dalje pogledati.
  6. Martine zahvaljujem na odgovoru. Turbina je u redu...i to je proveravano. To sa potenciometrom na pedali gasa je bila jedna od opcija, medjutim zavrsilo se na informaciji da to ili radi ili ne radi. Znaci pozeljno je ipak proveriti, jer moze raditi delimicno. OK. Ovo sa elektrikom je nesto cime se covek trenutno bavi.
  7. Postovanje svima, ovo mi je prvi post na ovom forumu i tice se Fiat-a Marea 2002 JTD (1.9, 81kw) koji je u vlasnistvu moga prijatelja, ali covek jednostavno nije u mogucnosti da se ovde obrati ovim putem, ali da ne duzim o tome... Pre nego sto zapocnem sa opisom problema, napomenucu da sam prethodne postove koji se eventuano ticu istih/slicnih simptoma prelistao, ali shodno tome da nisam nasao adekvatno resenje, resih da vam sto preciznije opisem problematiku. Naravno, vecina postova je pomogla u pojedinim detaljima koji su na automobilu do sada uradjeni, ali problem I dalje postoji, pa da krenem nekim redosledom desavanja. Pre recimo tri meseca pocela se paliti mala crvena lampica nalik dizni/brizgaljki u donjem levom uglu table... Bilo je trenutka kada se gasila, ali je uglavnom bila upaljena bez obzira da li je auto paljen ujutru ili nakon duze voznje. I kada se gasila, gasila se sama od sebe u nekom rezimu drzanja konstantnog gasa na otvorenom putu. Pojavili su se simptomi “propadanja gasa” koji je vec ovde opisivan na puno mesta...znaci auto nije gubio snagu, vec kao da nije primao gas...da bi se pre par nedelja prilikom iskljucenja sa auto puta u jednom trenutku desilo da ja auto u nezgodnom trenutku dodao gas, ali je covek skontao I odreagovao kako treba. Od prvog paljenja lampice, pa do ovog pocetka dodavanja gasa na autu je uradjeno sledece: Zamenjen protokomer, ociscen MAF senzor, promenjen I proveren rasteretni ventil, promenjna klapna gasa, proveren ERG ventil, zamenjena neka creva na kojima je bilo pretpostavke da auto mozda gubi pritisak, promenjeno kuciste filtera goriva na kome se nalazi dizna sa pretpostavkom da mozda ona pravi problem, ali simptom I dalje postoji...doduse desilo se to da je covek primetio da jedan od senzora koji se nalazi na kucistu filtera (rekose mu da su tu senzori valjda pritiska i temperature), valjda taj drugi, nesto slabije bio fiksiran u svom lezistu pa ga je pokusao fiksirati sto je donekle umanjilo pojavljivanje simtoma, ali ih nije otklonilo. Jos jedan detalj koji je mozda zanimljiv u opisu, a to je da I kada lampica bila iskljucena, kada bi npr. presao preko lezeceg policajca, lampica bi se upalila. Posle svih navedenih prepravki, greske su brisane, ali se ova glavna od cije pojave su se i desavali simtomi i dalje pojavljivala. Serviseri kod koji je auto odrzavan (u Bg i Zemunu) su prema njegovim recima dobri I poznaje ih iz proteklih godina. Niko od njih se nije libio da se pozabavi problematikom, ali ljudi su jednostavno probali sve sto znaju... Zamolicu vas za neke dalje predloge ili ideje u konstataciji ovog kvara, jer od svega sto sam uspeo naci ovde na forumu u proteklih nekoliko nedelja resenje nije pronadjeno.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...