Jump to content
FAS Goran

dusanissimus

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About dusanissimus

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beogradistan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Većina od nas ima 10+ godina stare automobile, inače se iskreno, ne bi bavili forumom... Sad... da li rezervni točak smanjene veličine - ćopavac ima rok trajanja. Da li treba menjati gumu svakih 5 8 10 12 15 20 godina? Posle koliko kilometara pređenih na ćopavcu gumu treba zameniti? Posle svake upotrebe? Još jedno pitanje, da li ventili traju kraće od guma? Dakle... Šta kažu proizvođači guma, automobila itd? Ideje?
  2. Da se razumemo, nikada u životu ne bih ugradio farove koji nisu fabrički ili pravljeni po fabričkoj specifikaciji... Kao čovek sa miopijom (kratkovid) i asigmatizmom (cilindar) nema grupe ljudi koje sočnije psujem od idiota koji montiraju "kineske kseone" i led sijalice u farove. Vi ljudi kada bi znali koje mi to tripove pravi u vidu ako ništa drugo bilo bi ih malo sramota. Dakle govorim o originalnim kseon farovima iz fiat automobila. Imam neke tragove o brojevima fabričkim i cenama (cca 60EUR), što u poređenju sa 5000 dinara za patosnice nije prevelika razlika. Moj brat vozi astru G sa originalnim opel patosnicama, i iskreno, koliko god da su koštale (mislim da su došle uz auto od Komnenovića) vrede bar duplo više od onih u spider autu, koje jesu dobre ali se prosto ne daju porediti. Za ćopavac hvala na informaciji. Da li je neko ikada menjao gumu na ćopavcu? Kapiram da posle 10 godina stajanja to i nije glupa ideja, a opet, nije 300 dukata! Hvala još jednom na promptnom odgovoru!
  3. Ne volim dizele. Ne volim zvuk, ne volim miris itd. Zapala mi je za oko Croma 1.8, prvenstveno zbog jako pouzdanog GM motora. Znam za problem sa glavom, i to mi nije presudno, jer je i dalje 300-400 evra za glavu jeftinije od plivajućeg zamajca. Jasno mi je da dobro radi na tng, usled toga šo se isti, odnosno z18xe (croma je z18xer sa 140 umesto 125ks) ugrađuje u zafire sa metanom. Ako izdrži metan, kvalitetan tng sistem ne bi smeo da bude problem. Nego, pošto vidim da nema posebna tema za benzince, ja ću da iskoristim priliku da je otvorim. Imam nekoliko pitanja: -Da li je neko uz cromu dobio rezervni točak "ćopavac"? -Da li je neko probao da nabavi fiatove originalne patosnice? -Da li je neko na običan auto montirao ksenonska svetla, i koliko je to zadovoljstvo koštalo? Hvala svima unapred
  4. Spremam se da ugradim na moju centralnu bravu i daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje. Video sam na ovim uredjajima za daljinsko otklj/zaklj da uglavnom osim linija za otkljucavanje putnickih vrata (u raznim varijantama, pozitivni negativni blabla) imaju i posebne linije za gepek. E tu ja dolazim do mog problema i zelje... Rucka za otvaranje gepeka mi prosto ne radi, a ni brava (gde se gura kljuc) pa sam prinudjen da idem svaki put do vozackog sedista da povucem sajlu i tako otvorim gepek. E sada... Kako je popravka tih svih brava kvaka kakogod relativno skupa, a kako mi Elezovic kaze i besmislena jer se zadnja brava stalno prlja trokira itd. ja sam resio da otvaram sa daljinskim. Ugradnja daljinskog ce me kostati 4000 (i olaksati mi zivot) a ovaj dodatak jos nisam pitao mada kapiram da je dodatnih 3000 4000 (prezivecu) Sajla otkljucava zadnja vrata tako sto povlaci jezicak u delu brave koji je u karoseriji i otkljucava bravu koja se nalazi u vratima. Moja dilema je da li da motor za otkljucavanje montiram u karoseriji ili u vratima? Da li je neko nesto slicno radio i s koje je strane prisao? ovde samokacio crtez iz epera i slika dela eper je broj 6 za ovaj deo oznaka je 82491043 da dodam ako neko trazi da bude lakse

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...