Jump to content
FAS Goran

spašen san

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About spašen san

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto Classic 1.2 8v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Imam neki čudan problem sa akumulatorom, svako jutro kada upalim auto resetuje se sat, ali isključivo pri pokretanju, dok ga ne "kresnem" pokazuje vreme normalno. Pre mesec dana sam dizao haubu i primetio plave naslage na negativnoj klemi (slika u prilogu - ova druga gde je akumulator prljav od prašine). Skinuo sam ga, očistio i vratio, medjutim vidim juče da se opet polako pojavljuju te plave naslage (ova slika u prilogu gde je akumulator čistiji je od juče, tu se i vidi kako se plavičaste naslage opet pojavljuju). Inače auto pali iz prve i kad je bio jutarnji minus ovih nedelja, nikada nije bilo problema. Da li je vreme za zamenu ili postoji način da se oporavi? Akumulator je star sigurno 6-7 godina, Punto je 1.2 benzinac, potpuno klot, bez klime, serva, abs-a, radija, el. podizača i sl. Takođe, ne znam da li je vezano za akumulator, ali kada dajem levi migavac i u isto vreme držim nožnu kočnicu migavac duplo brže "cakće" nego normalno (pri davanju desnog nema tog "problema"). To je, uz ono resetovanje sata pri pokretanju, jedino čudno što se dešava pri radu. Svaki savet dobrodošao
  2. Provera mrtvog ugla (pogled preko ramena) je danas obavezna radnja pri polaganju vozačkog ispita. Ako se ne uradi jednom nosi 5 kaznenih bodova, ako se ne uradi dva puta za istu radnju (npr. kod skretanja) automatski se pada na ispitu. Sa sakupljenih 15 bodova i više se pada na ispitu, pa kada se nakuca 10+ bodova na sitnice samo jedna neispoštovana provera na sve to znači kraj ispita. Malo detaljnije: http://www.autoskolapavlin.com/vozacki-saveti/pravilne-provere/
  3. Još par znakova koji bi odgovarali, a mogli da razjasne situaciju, a kojih naravno nema: Ostaje nam da sačekamo neko čukanje pa da vidimo šta će saobraćajna da kaže ko je kriv
  4. Tačno je da je vožnja levom trakom zabranjena, ali samo van naselja, na autoputu i motoputu. U naselju leva traka je ravnopravna osim kao što Ivan reče u nekim specijalnim slučajevima za spora vozila, teretna i sl.
  5. Da pokušam da obrazložim moju stranu razmišljanja. Problem je što na tom potezu ne postoji ni jedan znak. Pravilo rajsfešlusa bi važilo ako bi bio prisutan znak: Mislim da ako ovaj znak ne postoji vozač nije obavezan da poštuje taj sistem. Takođe ne postoje ni znakovi za gašenje desne trake/skretanja saobraćaja poput ovih: Na kraju računam da kada nema ni horizontalne ni vertikalne signalizacije onda jedino ostaje pravilo saobraćaja tj. pravilo desne strane. Zato u ovom slučaju cenim da vozila iz leve trake moraju da propuste vozila koja su u desnoj, a ne da ih seku kako se to često dešava. Postavlja se pitanje kada bi došlo do nekog čukanja ko bi bio kriv?
  6. Često sa kolegom prolazim Trgovačkom u Žarkovu (smer prema Ibarskoj) gde se nakon prolaska kroz raskrsnicu (Trgovačka/Braće Vučković) dve trake ulivaju u jednu. To se odlično vidi dole na google street view-u, kada se krene malo napred i nakon prolaska pored uvučene autobuske stanice dolazi do tog suženja. Pitanje je ko ima prednost pri ulasku u tu traku, da li vozilo iz desne ili vozilo iz leve trake? Nas dvojica zastupamo različite stavove, često se rasprava usija, a pala je i opklada pa ako vas ne mrzi molim rastumačite i dajte mišljenje. https://www.google.rs/maps/@44.7541793,20.4140396,3a,90y,180.94h,75.99t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNmIVIrQiL7kKOsF1S6bCLA!2e0!7i13312!8i6656

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...