Jump to content
FAS Goran

Halo Oglasi

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Halo Oglasi

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Upravo smo dobili spisak automobila na koji se zakon primenjuje i tekst je dopunjen tim modelima. Kao što je navedeno u tekstu spisak nije konačan. O svakoj promeni i dopuni, bićete obavešteni. Veliki pozdrav!
  2. Spisak sa vozilima koja su na udaru ovog zakona imaju agencije koje se bave registrovanjem i osiguranjem vozila, ali kako stoje stvari ni on nije konačan, odnosno moguće je da će biti proširen. Inače, vozila za koja smo provereno saznali da podležu zakonu su Ford Puma, Ford Ka, Volkswagen Fox, Alfa Romeo Brera, Citroen C3 Pluriel, Opel Astra G kupe, VW Buba (novije generacije). Pored ovih u komentarima ispod teksta su čitaoci pisali o vozilima sa kojima su imali problem.
  3. Dragi forumaši, Evo jedne teme koja dotiče sve nas vozače, odnosno nova plaćanja i novo vađenje saobraćajnih dozvola. Novi namet za vozače u Srbiji - broj mesta (sedišta) Da je sistem registrovanja zasnovan na kubikaži nešto najgore što je moglo da snađe vozače u našoj zemlji donekle je istina, ali da je tu kraj plaćanjima - to nažalost, sigurno, nije. Pred pojedinim vozačima slede novi izdaci, istina jednokratni, a koliko će jedan deo nas morati da zavuče duboko ruku u džep zavisi od toga šta vozimo. Nemojte se iznenaditi ako vam sledeći put, kada idete na regularno godišnje produženje registracije, zatraže ili preciznije saopšte da ćete morati da izvadite novu saobraćajnu dozvolu. Ako pitate zašto, verujte ni mi sami ne znamo precizan odgovor. Naime, vozači koji voze vozila iz A, B i C segmenta (moramo dodati da ako je tip vozila - kupe, rizik se dodatno povećava) predstavljaju potencijalnu metu novog zakona prema kome će vaše vozilo, od ove pa svaku sledeću godinu, umesto na 5 važiti na 4 mesta. Problematična je, kao što i sami pretpostavljate, zadnja klupa odnosno broj putnika koje možete smestiti na njoj. Sem ako nije u pitanju neki sportski automobil, ovaj broj je za zadnju klupu do sada bio regularnih 3 mesta. Međutim, to će se u budućnosti promeniti pa ćete svoje vozilo morati da registrujete na 2, odnosno ukupno 4 mesta. Ruku na srce, kod nekih automobila je to i jasno, odnosno nije potrebno navoditi dodatna objašnjenja (Ford Ka, Ford Puma). Međutim, spisak automobila se ne završava kod ova dva, već je malo poduži i obuhvata i neka druga, značajno veća, vozila (Opel Astra G kupe). Nažalost, novu saobraćajnu dozvolu će morati da plati vozač i ona će ga koštati nešto manje od 1.500 dinara. I donekle bi sve bilo u redu da kod pojedinih, reći ćemo ''spornih'', vozila za vađenje nove saobraćajne dozvole ne bi bila potrebna potvrda proizvođača koja se, gle čuda, takođe plaća. Koliko se plaća zavisi od toga koji automobil vozite, ali kako saznajemo, potvrda će vas izaći od 1.500 dinara pa naviše. Kako se veličina ljudi nije menjala, kao ni vozila, odnosno problematični modeli od kako su napustili fabriku, glavno pitanje je zašto ta vozila nisu od početka važila na 4 mesta? Da li je to propust nekih državnih organa ili možda proizvođača, to još uvek ne znamo, ali svima je jasno da to sigurno nije krivica vozača, pa i pitanje glasi zašto za taj propust moraju oni da snose teret. Automobili na koje se ovaj zakon odnosni i već primenjuje su: Alfa Romeo Brera; Audi TT; Audi TTS kupe; Audi A4 kabriolet; Citroen C3 Pluriel; Ford Ka; Ford Puma; Mercedes-Benz CL 500; Mercedes-Benz CLC kupe; Mercedes-Benz CLK 200 Kompresor Avantgarde; Opel Astra G kabriolet; Opel Astra G kupe; Peugeot 406 kupe; Peugeot RCZ; Renault Twingo; Renault Megane kupe; Volskwagen Buba; Volkswagen Fox; Volkswagen Scirocco Spisak navedenih vozila nije konačan, odnosno moguće su izmene kada su u pitanju podmodeli i generacija. Takođe, možemo očekivati da će se spisak ovih vozila proširiti na još neka, pa nas pratite a mi ćemo se potruditi da vam u što skorijem roku obezbedimo konačnu listu. Zamolićemo naše drage čitaoce, ukoliko su već imali ovu situaciju, da je sa nama podele, kao i informacije o tome koliki su bili ukupni troškovi koje su morali da snose, kao i objašnjenje za to (ako su ga uopšte dobili). preuzeto sa - halooglasi.com
  4. Poznavaoci automobila sigurno već znaju za ove detalje, ali će možda nekome značiti ili ga barem podsetiti na to šta treba proveriti pre kupovine automobila. http://www.halooglasi.com/clanci/vozila/saveti-za-kupovinu-polovnih-automobila/32
  5. beli_Punto, hvala na konstruktivnoj sugestiji! Mada, teško da je ovaj Abarth gedora stajling.
  6. Kada je reč o lepim Fiat Punto automobilima, smatramo da su i ova dva izuzetno reprezentativna: http://www.halooglasi.com/vozila/polovni-automobili/fiat-grande-punto-1-9-mjet-sport-hitno/5425445766429?sid=66270 http://www.halooglasi.com/vozila/polovni-automobili/fiat-grande-punto-abart-f1/5425435280800?sid=66270
  7. S obzirom da je period godišnjih odmora, ovo može da bude korisno onima koji putuju u inostranstvo! Bliži se sezona godišnjih odmora, pa ne bi bilo loše podsetiti se šta je potrebno da bi vaš motorizovani ljubimac trebalo da ima od dokumenata prilikom odlaska u inostranstvo. Postoje varijacije na temu, ali je u osnovi većina slična. Međunarodna saobraćajna dokumenta najčešće podrazumevaju Međunarodnu vozačku dozvolu, Dozvolu za upravljanje tuđim vozilom u inostranstvu, zelenu kartu osiguranja, kao i klauzulu o vozilima kupljenim na lizing. Međunarodna vozačka dozvola (MVD) je potrebna u Makedoniji i Grčkoj. Izdaje se u AMS Srbije i košta 2000 dinara. Ona važi tri godine od datuma izdavanja, osim u slučaju kada važnost nacionalne vozačke dozvole ističe pre toga roka. MVD i vozačka dozvola se moraju nositi zajedno. Dozvola za upravljanje tuđim vozilom u inostranstvu (DTV) služi kao dokaz da vozač može da putuje tuđim vozilom u inostranstvo, na osnovu ovlašćenja koja mu je dao vlasnik vozila. Izdaje ga AMSS i cena je 1500 dinara. Rok važenja je godinu dana i ne vezuje se za datum isticanja registracije vozila. Zeleni karton osiguranja je međunarodna karta osiguranja. Obavezan je za put u Makedoniju i BiH. Izdaje ga osiguravajuća kuća kod koje ste zaključili obavezno osiguranje. Cena je od 2000 do 3000 dinara, i važi do isteka obaveznog osiguranja. Takođe je potrebno napomenuti da ukoliko ste vlasnik vozila kupljenog na lizing, morate imati posebno ovlašćenje (klauzulu) lizing kompanije koja Vam daje pravo da vozilo pod lizingom koristite van zemlje. Iako nije usko vezano za motorna vozila, ne bi bilo zgoreg razmisliti i o uplati zdravstvenog putnog osiguranja, da bi sve prošlo bezbrižnije. Osiguravajuća društva nude ovaj vid osiguranja koji pokriva usluge medicinske asistencije, a detalje možete proveriti kod Vašeg osiguravajućeg društva. Dakle, ukoliko se opredelite za neku od lokalnih varijanti, što će reći bivša SFRJ situacija je sledeća : U Hrvatskoj za državljane Republike Srbije, koji poseduju važeću vozačku dozvolu nije potrebna međunarodna vozačka dozvola. Posedovanje zelenog kartona nije obavezno. Što se tiče obavezne auto-opreme standardna oprema zadovoljava Takođe, ukoliko putujete tuđim vozilom, obavezno je da imate dozvolu za upravljanje tuđim vozilom u inostranstvu (u slučaju da vlasnik vozila nije sa Vama), a takođe i za vozila kupljena na lizing. Ukoliko prolazite kroz BiH, u tom slučaju situacija se menja. Moraćete da pribavite i zeleni karton. Za putovanje u Crnu Goru, nisu potrebna dokumenta kao što su zeleni karton i međunarodna vozačka dozvola. Potrebno je imati ovlašćenje za upravljanje tuđim vozilom u inostranstvu, ukoliko vlasnik vozila nije u njemu. Osoba koja upravlja vozilom treba da poseduje ovlašćenje overeno u sudu ili opštini, ali se prihvata i dozvola za upravljanje vozilom izdata u AMS Srbije koja važi godinu dana. I u ovom slučaju važe ista pravila kao i za Hrvatsku, ako prolazite kroz BiH. Varijanta broj dva bi bila „Put u Evropu” (makar na letovanje), a nama najbliža destinacija bi bila Grčka. Tu se javlja specifična situacija prolaska kroz Makedoniju koja uslovljava dodatnu “papirologiju”. Za put u Grčku Vam je potrebna međunarodna vozačka dozvola (MVD). Takođe, ukoliko ne koristite sopstveno vozilo, potrebna je dozvola za upotrebu tuđeg vozila, što se odnosi i na vozila kupljena na lizing. Pošto prolazite kroz Makedoniju, tražiće Vam i zeleni karton. Potrebno je napomenuti da su Grci rigorozni po pitanju atesta za automobile sa pogonom na gas. Ukoliko se pak, odlučite za letovanje u Bugarskoj, nisu potrebni zeleni karton i međunarodna vozačka dozvola, ali obavezno proverite da li imate protiv-požarni aparat. Ostaje obaveza u vezi dokumentacije za korišćenje tuđeg vozila i vozila na lizing. Na kraju, valjalo bi se informisati o cenama goriva, jer na osnovu cenovnih razlika može se poprilično uštedeti tokom putovanja. Takođe treba izuzetno voditi računa o kompletnosti obavezne opreme u vozilu, kao i o poštovanju saobraćajnih propisa kako u zemljama kroz koje se prolazi, tako i u zemlji letovanja, jer kazne umeju da budu ekstremno visoke. preuzeto sa - Halo Oglasi
  8. Pozdrav svima! Kako su Fiat-Lancia klub i Halo oglasi postali partneri, Halo oglasi će od sada imati svoj profil na forumu. Pre svega želim da naglasim, da nam je veliko zadovoljstvo što smo postati članovi ovako velike porodice ljubitelja automobila. Neša vas je već upoznao o saradnji i pogodnosti koju imate kada oglašavate automobile, odnosno delove na našem sajtu. Ako budete imali neke nedoumice oko toga ili bilo čega drugog, gde možemo da pomognemo, slobodno recite. Trudićemo se da sa vama podelimo svaki materijal za koji smatramo da vam može biti koristan i da vas zanima, kao i da vas informišemo o novostima vezanim za italijanska vozila! Sva pitanja koja imate možete postaviti na sledećem mail-u: vozilaidelovi@halooglasi.com.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...