Jump to content
FAS Goran

pestandex

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About pestandex

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/26/1974

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ar

Previous Fields

  • Garage
    New Croma 1.9 MJET 16V 110kW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ovaj New Bravo je 150HP i 1.9. Na njega sam mislio kada sam rekao da nema ni klapne ni DPF. Zato me čudi da nisu napravili Cromu sa takvim motorićem.
  2. Znači ako kupuješ Cromu, treba se opredeliti za 150hp, sigurno će biti zabavnije i sigurnije (ESP) od Tvog "Fiat Stilo jtd 85kW".
  3. I mene je zanimalo malo više o 2.4. Crome 110kW imaju problem sa stradanjem poluosovina, verujem da snaga uzima danak. Da li je to jače na 2.4 ne znam. Izgleda da manuelni menjač neide uopšte na taj motor, a automatic je lep dok radi kako treba, a šta posle?
  4. Ili bar mislim da sam ga video, sad više nisam siguran. Moraću da zamolim burazera da ponovo odvijemo šrafove poklopca motora. A što se tiče DPF , FES ga ne vidi prisutnog.
  5. Može li pojašnjenje? Da li svaka Croma ima ESP ili ne? Zbunjuje me ono "ESP+ASR+MSR+Hill holder+HBA = S/O" . Ili je "S" ili "O", nerazumem.
  6. Jeste, preterao sam. Povlačim reči "vozne karakteristike".
  7. Ima li vesti o Turbini? Da li je šta rađeno ?
  8. Možda nije za ovde, ali pitam? Da li Croma 150HP, ima motor bez dpf-a i swirl flaps-ova? Video sam motor na novom Bravu 110kW koji nema ni klapne ni DPF, godište je 2008.
  9. Pod vozne karakteristike sam mislio: Jači motor Veći obrtni moment Šesta brzina Nivo buke Tip vešanja Elektronska kontrola stabilnosti (ne ASR) ..... Možda nije bio dobar izraz "vozne karakteristike" ali ima razlike, Croma je klasa iznad, naslednik stila je novi Bravo. Terza, najbolje da razgledaš, pronađeš neku Cromu, dobro je analiziraš, uporediš je na svoj način sa tvojim autom, provozaš, nadješ još neku da potvrdiš zaključke. Polako, kad budeš siguran, tad kreni u realizaciju. Svakako, ima i Croma svojih mana, i normalno je da te možda iznenade investicije na održavanju, ijako je auto mlađi. Zato nemoj sav novac da spucaš na drugi auto u startu, planiraj i rezervu para za "utezanje".
  10. Ipak podmladiti vozni park za 5-6 godina..... Stilo neće vredeti više , zima je blizu, znači cene dole. Gume 15 ne mogu na novu Cromu, i treba ostaviti para za veliki servis, i možda još nešto što promakne pri kupovini. Mislim da za te pare možeš kupiti cromu, koja je ispod 200k pravih, (obavezna provera dijagnosikom kilometraže DPF-a, i koliko puta je programirana). Po meni Croma je daleko iznad Stila, po kvalitetnijim materijalima enterijera i voznim kao i karakteristikama komfora. Nisam video uživo, Notorni je pominjao, da je na restajling verziji , mislim od 2007 promenjena usisna grana, pa bi trebalo juriti tu mlađu, a i lepša je. Za auto dužine 4756mm, mislim da su važniji parking senzori od tempomata, a aktiv oprema (enterijer je manje osetljiv na prljanje), sa dodatkom automatske klime, mislim da je ok.
  11. Da li je napuklo "debelo", gumeno, crevo (nalazi se izmedju akumulatora i motora)? Da li auto dimi kada se stisne po gasu u vožnji, kada zapinje ? Da li troši ulje od zamene do zamene ? Kakva je usisna grana , da nije u raspadu ?
  12. Meni "PROXI" radi sa 3.3 ali na kabal elm327. I meni isto prikazuje na V3.41 istu poruku greške, ali nisam probao na kolima, već onu simulaciju sa "Ctrl+F10". Probano u Xp u kojem mi V3.3 radi savršano. Pozdrav
  13. E šta sad. Meni liči da su ti delovi koji su stigli ili stari (dugo stajali), ili nije do njih. A da li vibracija i buke nije uopšte bilo, za vreme dok je crevo išlo direktno bez tog priključka sa gumicama?
  14. @ petza ima li kakvih informacija novih što se tiče EGR kod tebe? Ne mislim da je bitno da postoji ta rupa koja dozvoljava šetanje osovine. Ako je EGR sa priključkom sa 2 žice, zar nije lakše bilo samo raskačiti konektor EGR-a tako da osovina ostane u mestu?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...