Jump to content
FAS Goran

radomir.g

Members
  • Content Count

    253
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Reputation Activity

  1. Like
    radomir.g got a reaction from Bataveljic in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Ekipa situacija je loša.. Od danas je Panda zvanično u oglasima.
    Žena ga i dalje ne da, ali okolnosti su takve kakve jesu. Trenutno komšije još uvek tolerišu zauzeta 2 parking mesta.
    Verovatno će i tema sa sređivanjem Audija osvanuti ovde.. Nema veze sa Fiatom, ali znam da će biti zanimljivo za čitanje. Proces sređivanja Audija trajao je tačno mesec dana - troškovi su x5 u odnosu na Fiata gde je održavanje smešno. Za mesec dana mehanički i estetski doveden je do savršenstva.. neću previše da pišem.
     
    Uglavnom link oglasa od Pande je ovde:
    Fiat Panda 100HP Abarth | Polovni Automobili
  2. Like
    radomir.g got a reaction from Decak Iz Vode in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Ekipa situacija je loša.. Od danas je Panda zvanično u oglasima.
    Žena ga i dalje ne da, ali okolnosti su takve kakve jesu. Trenutno komšije još uvek tolerišu zauzeta 2 parking mesta.
    Verovatno će i tema sa sređivanjem Audija osvanuti ovde.. Nema veze sa Fiatom, ali znam da će biti zanimljivo za čitanje. Proces sređivanja Audija trajao je tačno mesec dana - troškovi su x5 u odnosu na Fiata gde je održavanje smešno. Za mesec dana mehanički i estetski doveden je do savršenstva.. neću previše da pišem.
     
    Uglavnom link oglasa od Pande je ovde:
    Fiat Panda 100HP Abarth | Polovni Automobili
  3. Like
    radomir.g got a reaction from darkman14 in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Maleni se vec 2 meseca sasvim lepo voza u Pandici.. mesta trenutno ne manjka. Kockast dizajn zadnjeg dela auta dozvoljava dobro pakovanje i uklapanje robe čak i pored kolica.

     
    Polu planski uletela je još jedna brutalna stvar.. onako “rekreativno” listajući oglase naletim na Abarth felne kompletne sa gumama i poklopcima. Obzirom da se Panda već godinu dana vozi samo na zimskim gumama plan je bio da se pazari neki dobar letnji set ali bukvalno kad naleti nesto dobro.
    Felne su Abarth original 16 inča sa fiće u dimenziji guma 195/45 R16. Gume Uniroyal Rainsport 5 DOT 2021. 
    Obzirom da je predhodni vlasnik na originalne 100HP felne već spakovao veće gume od fabričkih (185/55 R15 umesto fabričke dimenzije 195/45 R15) znao sam da neće biti problema što se tiče veličine točka. Iako su 185/55R15 oko 4% veće u ukupnom prečniku od originalne dimenzije, ove 195/45 R16 opet su 0,5% manje od trenutne dimezije što su na autu.
    Sve u svemu auto je progledaoooo. Iskreno meni je prebrutalan!
    Nije za verovati ali auto je čak osetno udobniji u odnosu na 15 inča točak. Čak su ostali i distanceri od 10mm i opet nigde nema kačenja točka.

  4. Like
    radomir.g got a reaction from PremieRacing in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Ekipa situacija je loša.. Od danas je Panda zvanično u oglasima.
    Žena ga i dalje ne da, ali okolnosti su takve kakve jesu. Trenutno komšije još uvek tolerišu zauzeta 2 parking mesta.
    Verovatno će i tema sa sređivanjem Audija osvanuti ovde.. Nema veze sa Fiatom, ali znam da će biti zanimljivo za čitanje. Proces sređivanja Audija trajao je tačno mesec dana - troškovi su x5 u odnosu na Fiata gde je održavanje smešno. Za mesec dana mehanički i estetski doveden je do savršenstva.. neću previše da pišem.
     
    Uglavnom link oglasa od Pande je ovde:
    Fiat Panda 100HP Abarth | Polovni Automobili
  5. Like
    radomir.g got a reaction from MS PK in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Daaa upravo tako i ja zamisljam da se “neguje” drugi auto. Ali obzirom da u zgradi imam jedno parking mesto, vec se javlja problem sa posedovanjem dva auta. Takodje od onih sam kojem nije problem par stanica do posla da trknem gradskim autobusom jer na telepu odnosno delu grada gde radim parkiranje je krajnje kriticno i stvarno autom jako retko i idem na posao jer vise nemam gde da parkiram a da to ne bude na necijem prilazu od kuce. Upravo zbog toga prosle godine sam kupio i Apriliju sa koje ne silazim. Tacno mislim da cu jos vise da ulozim u opremu u motor da ga sto duze vozim jer prosle godine sam izgurao cak do pred kraj novembra dok jutarnja temperatura nije sisla ispod 9-10 stepeni.

     
     Jeste iskreno i mene u par meseci proslo to “pakovanje”. Ne znam da li je beba bila okidac ali cvrsto sam odlucio da ce Audi ostati u izvornom fabrickom stanju bez bilo kakvih dorada pa cak ni remap.
     
    Sto se svećica tiče manje-više sve je to isto, pogotovo kod tih low budget. NGK su bile tipa 350 dinara po komadu a Denso 380.
    Bila je ideja i da se ubace iridijumake, po katalogu su se gadjale sa IXU22FTT, sve u svemu ista toplinaka vrednost, isti korak navoja itd.. ali na kraju me cena odbila jer je po komadu razlika bila oko 1400-1500 dinara.  Ne znam sad i prve ruke da je neko rekao da je osetio wow upgrade sa takvom promenom, ali mislim da promene ne bi bilo osim mozda nesto mirnijeg rada motora.
  6. Like
    radomir.g reacted to moron in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Prelepa Pandica !
    Svaka čast !
  7. Hvala
    radomir.g reacted to Ivan in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Jos jednom svaka cast za odrzavanje i autic, skockano sa ukusom i merom. Mozda sam vec negde i napisao - ali svaki novi post u tvojim temama znaci da se nesto lepo radilo i sa zadovoljstvom uvek procitam.
    Mene entuzijazam za pica*enjem polako ali sigurno prolazi, kako idu godine vise sam u fazonu da se uzme nesto fabricki nasvirano, tehnicki odrzava i uziva u voznji.
    Ali ovakve teme bas sa zadovoljstvom i dalje uvek pratim.
     
    PS: Cudo si od svecica uzeo Denso, obicno je kod Fiatista maltene "must have" NGK... Za bivsi MultiAir secam se (jos uvek) da su isle njihove IKR9J8  (Iridium Laser).
  8. Hvala
    radomir.g reacted to Milutinac in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    WOW! Sve slike odlicne, ali ova je bas
  9. Like
    radomir.g reacted to Decak Iz Vode in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Ma,to Radomir baca rovca jer zna da sam ja zagrejan..
  10. Like
    radomir.g reacted to djole81ar in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Nemam, al verujem da je lepo imati drugi auto koje je garažiran u ladovini, opran, i spreman za put. 
    (Panda, a i fotke su extra)
  11. Like
    radomir.g reacted to knezevic76 in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Panda je prelepa i složena sa ukusom. Mislim da ćeš se kajati ako je prodaš, ako možeš, zadrži ga kao drugi auto. Mnogo mnogo je praktično ja, kao što i sam znaš, za grad, za po kraju, za da se trkne tamo vamo.....

    Послато са 2203129G помоћу Тапатока


  12. Like
    radomir.g got a reaction from Misha87 in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  13. Like
    radomir.g got a reaction from moron in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  14. Like
    radomir.g got a reaction from moron in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Kako uđem na forum jednom u pola godine, tako donesem gomilu novostu.
     
    Beli Punto Multiar je prodat - više o njemu možete pročitati u temi ispod:
    .::Punto Sport 1.4 MultiAir 135::. - Predstavljanje automobila članova foruma - Fiat-Lancia Club Serbia Forum
     
    Došla je privremena zamena na narednih 2 godine (sigurno) dok ne istekne probna vozačka kod devojke i nestane ograničenje u kolovatima.
     
    Fiat Panda 100 HP 2008. godište... U narodu poznatija kao Panda Abarth. Prvi utisak - fantastičan gradski autić. Drugi utisak - ništa njemu ne fali ni na duže staze.
    Motor je atmosferski 1.4 16V 6 brzina 100 ks i isto tako nekih oko 100 nm. Nije brz, nije divlji, ali ko god je ikada vozio bilo koju Pandu pa čak i onu najobičniju zna koliko je to startan i okretan gradski autić.
     
    Ovaj i sa preko 210 000km na satu ipak se ne da.. Preventivno odmah u prvoj nedelji nakon kupovine odrađeno:
    - mali servis naravno - ulje Shell 10W40 i nove svećice,
    - čišćenje benzinskih dizni u ultrazvučnoj kadi obzirom da je imao nepravilan rad prvih nekoliko sekundi nakon hladnog starta,
    - čišćenje klapne gasa,
    - zamena svih tečnosti - kočiono ulje, antifriz, ulje u menjaču.
     

     
    Gomilu sitnica je bilo potrebno doraditi, pritegnuti, namestiti... prethodni vlasnici su ga nekako više koristili nego lickali.
    Tako je odmah na početku dobio i mnogo kozmetičkih utezanja:
    - farbanje svih čeljusti u crveno priikom čeka su poskidani diskovi, očišćene glavčine tokova, podmazani nosači kočionih čeljusti,
    - jednoslojno poliranje kompletnog auta sa zaštitnom svih plastičnih i lakiranih površina,
    - očišćena površinska korozija na trapu te prefarbano sve u crno (više stvar estetike nego neke velike funkcionalnosti),
    - presvučen volan jer onako oguljenog nisam mogao dana da ga gledam,
    - sređeno sedište koje je propalo totalno,
    - zamenjeni fabrički zvučnicima kojima je propalo vešanje,
    - stavljen nov hladnjak klime koji je imao pukotinu, tako da sada klima hladi nenormalno dobro (čak i prejako za tako jedan mali auto i malu kabinu).
     

     
    Neko od prethodnih vlasnika ga je čak i voleo pa mu je stavio tipski Inoxcar zadnji lonac.. zvuk fantastičaaaan. Onako rezak i malo bučniji, a opet ni najmanje preglasan sa gomilom nepotrebne galame.
     
    Od mene je juče dobio tipski K&N panel filter vazduha i u kombinaciji sa Shell 100 oktana benzinom auto je postao mnogo agresivniji. Mislim da tek sada ovaj motor može da pokaže brojke sa papira kao kada je izašao iz fabrike.

     
    Siguran sam da će naredni meseci doneti još gomiluuuu drugih modova i promena (to mi je u srži, ne mogu pobeći od toga).
    Do tada uživajte u slikama.
  15. Like
    radomir.g got a reaction from moron in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Na KP izlete opruge za Pandu 169, proverim oznake po Eibach katalogu to je to - Pro Kit 30mm.

     
    U praksi nakon montaže to je 20mm napred i 25mm nazad ali ok, Panda 100hp je već nešto niža u odnosu na običnu Pandu tako da se sve poklapa.


    Uz montažu opruga stavljene su nove šolje amortizera sa ležajevima, šteta je sve ostavljati staro jer ko god je to sve skidao posle par godina zna kako se sve raspadne i izrđa od vode i blata nabacanog od točkova.
    Da ne bude samo potonuo i izgledom "natovaren", točkovi su pod obavezno morali biti izbačeniji napolje što više može da se približi ivici ruba krila.
    15mm mu je prava mera. Iako nazad estetski bi lepše izledalo da je 20mm na žalost ne može jer već sada ivica točka na većim skokovima u vožnji hoće da pipne unutrašnju ivicu samog plastičnog ruba. Fino skidanje materijala od par milimetara će popraviti i ovaj da ga nazovem trenutni nedostatak. Napred ništa ne pravi problem i ne traži dorade.

     
    Udobnost u vožnji je potpuno identična fabričkim oprugama.

     
    Koji dan kasnije došle su i kompletne prednje viljuške i krajevi spona, sada je već ozbiljno utegnut na trapu i spreman za optiku.

     
    Prilikom poručivanja viljuški napravio sam propust koji aj da kažem možda i nije toliko strašan. Naime Panda 100HP ima drugačije viljuške u odnosu na redovnu 169 Pandu. Fizički oblik viljuške je isti, ali je razlika samo u poslednjem OEM broju (sad da ne kopam oznake da vas ne davim). Uglavnom zadnji veliki silen na Pandi 100HP je pojačan što u drastičnoj meri utiče na ukupnu upravljivost.

     
    Na autu je sa desne strane bila originalna viljuška dok je sa leve strane bila obična jer je sigurno neko od prethodnih vlasnika već menjao. Sve u svemu kasnije sam pronašao da je razlika u ceni i više nego dupla, tako da ovako ostaje za sada. Ove obične su izašle na kraju svega 30 evra po komadu te za dodatnih 10 evra ako se dobro sećam ima da se kupi poliuretanski zadnji sileni koji bi napravili ogroman upgrade u pravljivosti. Sad je na kraju pitanje da li uopšte ima smisla sve to raditi za jedan daily auto jer je na trenutnom stanju viljuški udobnost fantastična. Videćemo..
     
    Na kraju Pandica izleda fantastično, sigurno ćete se složiti 

  16. Like
    radomir.g got a reaction from Smireni in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  17. Like
    radomir.g got a reaction from Ivan in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  18. Like
    radomir.g got a reaction from PremieRacing in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  19. Like
    radomir.g got a reaction from Reacher Gilt in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  20. Like
    radomir.g got a reaction from horvat in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  21. Like
    radomir.g got a reaction from Milutinac in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  22. Like
    radomir.g got a reaction from Decak Iz Vode in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  23. Like
    radomir.g got a reaction from djole81ar in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    3 meseca kasnije.. Pandica je i dalje u gasu.
    od ulaganja u medjuvremenu ponovo je dobio nove svećice i nove sve 4 bobine. Javio se neki misfire u par navrata, a sve sam se i setio odmah posle kupovine kad sam menjao svecice da sam video da je na prvoj bobini napukao konektor pa da ga je neko lepio. Naravno nisam menjao samo jednu, vec sve 4 jer to tako ide kod mene.
    Da se razumemo i nije neka velika cifra - oko 2500 dinara je bio komad ako se dobro secam.

    Takodje dobio je i nov prednji desni podizac prozora sa motoricem jer je stari provrteo u centralnom zupcaniku u motoru (50ak evra), kao i nov zadnji uporni nosac motora.
    Ne svidja mi se sto i dalje nisam resio cimanje motora napred-nazad, pogotovo u sport modu kada je odaziv na gas jako agresivan. Ovaj veliki nosac do razvoda je okej, tako da mi preostaje da se pozabavim stanjem onog na menjacu koji se nalazi ispod akumulatora.

    Sad ono najzabavnije.. kako je Panda uvek spremna i zategnuta tako je prosle nedelje napravila laganu turu od 1500 kilometara.
    Ljubljana-Trst-Kranjska gora.. auto se pokazao fantasticno. 

    Ali kako vreme prolazi i kako se nosi sve vise stvari ipak ce biti potreba za vecim autom. Iz Svice stize Audi A4 i to karavan, bas idem onako u krajnost. Zena obozava Pandu i ne da da se proda, dok se ja i sam lomim jer auto radi posao ovde po Novom Sadu samo tako, da ne pominjem jednostavnu konstrukvciju i odrzavanje koje je stvarno smesno. Videcemo.. 
  24. Like
    radomir.g got a reaction from Milutinac in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Maleni se vec 2 meseca sasvim lepo voza u Pandici.. mesta trenutno ne manjka. Kockast dizajn zadnjeg dela auta dozvoljava dobro pakovanje i uklapanje robe čak i pored kolica.

     
    Polu planski uletela je još jedna brutalna stvar.. onako “rekreativno” listajući oglase naletim na Abarth felne kompletne sa gumama i poklopcima. Obzirom da se Panda već godinu dana vozi samo na zimskim gumama plan je bio da se pazari neki dobar letnji set ali bukvalno kad naleti nesto dobro.
    Felne su Abarth original 16 inča sa fiće u dimenziji guma 195/45 R16. Gume Uniroyal Rainsport 5 DOT 2021. 
    Obzirom da je predhodni vlasnik na originalne 100HP felne već spakovao veće gume od fabričkih (185/55 R15 umesto fabričke dimenzije 195/45 R15) znao sam da neće biti problema što se tiče veličine točka. Iako su 185/55R15 oko 4% veće u ukupnom prečniku od originalne dimenzije, ove 195/45 R16 opet su 0,5% manje od trenutne dimezije što su na autu.
    Sve u svemu auto je progledaoooo. Iskreno meni je prebrutalan!
    Nije za verovati ali auto je čak osetno udobniji u odnosu na 15 inča točak. Čak su ostali i distanceri od 10mm i opet nigde nema kačenja točka.

  25. Like
    radomir.g got a reaction from Lufti in .:: Fiat Panda 100HP ::.   
    Maleni se vec 2 meseca sasvim lepo voza u Pandici.. mesta trenutno ne manjka. Kockast dizajn zadnjeg dela auta dozvoljava dobro pakovanje i uklapanje robe čak i pored kolica.

     
    Polu planski uletela je još jedna brutalna stvar.. onako “rekreativno” listajući oglase naletim na Abarth felne kompletne sa gumama i poklopcima. Obzirom da se Panda već godinu dana vozi samo na zimskim gumama plan je bio da se pazari neki dobar letnji set ali bukvalno kad naleti nesto dobro.
    Felne su Abarth original 16 inča sa fiće u dimenziji guma 195/45 R16. Gume Uniroyal Rainsport 5 DOT 2021. 
    Obzirom da je predhodni vlasnik na originalne 100HP felne već spakovao veće gume od fabričkih (185/55 R15 umesto fabričke dimenzije 195/45 R15) znao sam da neće biti problema što se tiče veličine točka. Iako su 185/55R15 oko 4% veće u ukupnom prečniku od originalne dimenzije, ove 195/45 R16 opet su 0,5% manje od trenutne dimezije što su na autu.
    Sve u svemu auto je progledaoooo. Iskreno meni je prebrutalan!
    Nije za verovati ali auto je čak osetno udobniji u odnosu na 15 inča točak. Čak su ostali i distanceri od 10mm i opet nigde nema kačenja točka.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...