Jump to content
FAS Goran

Blade

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Blade

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 02/20/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gadžin Han

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Punto VAN 1.3MJT
  1. aha OK. Hvala na informacijama. Pozdrav.
  2. Ok. Ajde sad da ne ispadne reklama ali ako možete broj da postavite od tog Peđe. I jos nešto, mogu da probam sa ECU-om od Pande 1.3mjt ali oznaka ECU-a se razlikuje. Da li će to možda stvarati problem. Mislim da je panda malo jača što se tiče snage u odnosu na mog puntića od 51KW. Inače konektori su identični. Bojim se da ne sj*bem čoveku ECU pa da kupujem posle dva
  3. Pozdrav forumaši, Studiranje ECU-a je završeno. Ispratio sam liniju voda, malo jeste bilo komplikovano zbog duple štampe ali sam uspeo da dodjem do krajnjeg cilja. Signal sa senzora ide direktno u CPU a to upravo znači da je popravka gotovo nemoguća ili je mozda i moguća ali jedino uz posedovanje šeme za ECU koju ja nažalost nemam. Taj napon verovatno dolazi od nekuda preko nekog pina na CPU, pa kroz njega probija prema senzoru. No šta je tu je, idemo dalje. Sad samo ostaje da me obradujete okvirno cenom za polovan ECU Magneti Marelli MJD 6JF.P3 Pozz.
  4. OK. Hvala na odgovorima. Mislio sam da je neko vec imao slican problem ali koliko vidim nema takvih. Preostaje mi samo da sutra skinem ECU, lupa, unimer i da ispratim kuda ide vod sa te tacke. Mozda se desi cudo pa bude neki banalan kvar ili cu se voziti u safe modu dok ne sakupim novac za drugi ECU. Pozdrav. Javicu ako se desi cudo.
  5. Upravo tako. Umesto da je ulazni signal sa senzora ja na ECU imam izlazni napon
  6. Konektor je bio skinut pri proveri a merne tačke su A23 A24 i A41 na ECU. samo sto se na A41 pojavio napon od 12v direktno iz ECU-a.
  7. Ožičenje sam proverio, sve je uredno i nista ne probija. Jedino da skinem ECU pa da ispratim kuda ide vod na kome je probio napon.
  8. Greška se pojavi istog momenta kada pokušaš da je obrišeš, ne posle minuta, dva ili kasnije. Ona je uvek prisutna, obrišeš je a ona se istog trena pojavi ponovo. Što je po meni i logično jer računar ne dobija signal sa senzora već je nešto u ECU-u riknulo (verovatno).
  9. Brisanje je radjeno AutoCom-om, Texom i Delphy-jem.
  10. Pozdrav junaci. Skoro sam kupio Puntića 1.3mjt i imam sledeći problem: Dijagnostika prijavljuje grešku P0235, reč je o MAP senzoru a ja nisam hteo da se upuštam u avanturu čišćenja istog. Kupio sam nov MAP senzor BOSCH, namontirao ali auto idalje radi u safe modu. Dijagnostika permanentno prijavljuje istu grešku i nemoguće je obrisati. E sad ono glavno. Krenuo ja sa unimerom da proveravam ožičenje kad eno ti čuda, iz ECU-a provodnik koji ide prema pinu br.3 na MAP senzoru (narandžasta žica Sector A 41 na ECU) javlja se konstantni napon od 12V, što je nemoguće jer bi tu trebao biti napon sa senzora od 1-5V. Da stvar bude još zanimljivija taj je napon prisutan čak i kada je auto ugašen. Unapred hvala na odgovorima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...