Jump to content
FAS Goran

Igor-83

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About Igor-83

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/19/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Krusevac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 1.9 mjt 150 hp Dynamic

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nisam javio da je resen moj problem, otkaceno bilo crevo senzora dpf-a i zato pravilo problem.
  2. Sve te razumem druze, ako je iskljucen dpf nema funkciju i ne bi trebalo da senzor pokazuje gresku ali mi je cudno sto pocelo sad da se desava cim mi je fizicki razbio dpf, pre toga nisam imao problem, najlogicnije mi je da je zahebo senzor kad je razbijao dpf. U svakom slucaju kad prodje ova muka sa Koronom idem kod drugog majstora. Hvala na savetima i izvinte ako sam smarao
  3. Lampica za dpf se palila i dijagnostika je ocitavala dpf. Ajde da vam ponovo napisem za mapu al samo jos ovaj put jer vise nemam snage da jedno isto pisem Kada je uradjen dpf i egr off pre godinu dana i ubacena mapa, auto je radio bez problema i paljenja check engina sto pretpostavljam da je mapa dobra. Problem mi nastaje pre dve tri nedelje kad mi majstor fizicki skida dpf radi ciscenja od garezi i vraca dpf nazad na mesto, tada je poceo da se pali check preko 3000 rpm-a. U dpf-u ima senzor sto ti kazes kao lambda sonda odprilike i on mi sad pokazuje na dijagnostici gresku. Kad prodje ovo sve idem da resavam redom.
  4. Greska je ocitana, senzor temperature ili pritiska necega, ne mogu tacno da se setim, a Komsa koji mi je ocitao i izbrisao gresku nije majstor nego covek kupio onaj elm 32 ako se ne varam i preko mobilnog ocitava. Ja sam razglobio jer me nisu odmah skontali o cemu se radi. Dpf je bio zacepljen preko 95 % ako se dobro secam, 3 puta je ciscen i radjena mu je prisilna regeneracija i nista, dobro ide nedelju dana posle toga safe mode i nece da ide i zato smo se odlucili na zatvaranje jerbo neam para za novi dpf. E sad znaci trebao je da ga zatvori i fizicki da bi to bilo kako treba i da ga odma razbije tj. garez u njemu, a verovatno je zahebo taj senzor kad je razbijao dpf i sad pokazuje gresku za njega. Cekam da prodje ova muka oko Korone pa idem kod njega da ga hvatam za gusu
  5. Upravo zato se i obracam vama radi pomoci i za savet, jer i ja sumnjam da je lose odradio celu pricu, a ne bih da navodim ko je u pitanju. Znaci da potrazim drugog majstora najbolje bi bilo, pa da vidimo sta mi je ciniti. Mislis da ce i turbina da pocne da zeza, jer sad puni dobro?
  6. Izvinjavam se sto se tice za to ispod nicka, ja sa kompa kucam, danas sam preko telefona prvi put pa sad vidim da nema podataka iz garaze. Moracu opet da napisem ono sto sam napisao u oba posta iznad. Kada je uradjen dpf, egr off samo softverski ne fizicki i kad je ubacena nova mapa auto je skoro godinu dana i odprilike predjenih oko 17000 km radio bez problema i greske. Pre mesec dana otisao kod majstora da dpf FIZICKI skine i ocisti od garezi (metodom razbusivanja, udaranja stanglom itd da bi izbacio garez), sto je i uradio i FIZICKI vratio dpf na mesto. Po izlasku od majstora auto je vozen 10-ak km po gradu bez greske ali uz brdo pri vecoj brzini na 3000 rpm mi se upalio check engine. Nadam se da sam sad bolje objasnio o cemu se radi.
  7. Au, aj da pojasnim ponovo. Da, Croma je 1.9 16V sa fabrickih 150 konja kao sto pise ispod mog nicka, odnosno 'garazi'. Nisu u pitanju leptiri na usisnoj grani, nego klapna za gas, na Engleskom "throttle" mozete pronaci na netu. Kada mi je radjena nova mapa sve je bilo ok bez ikakve greske i tako sam vozio mesecima. Ponavljam ponovo greska se pojavila pre dve nedelje kada je dpf fizicki razbusen, razbijen od garezi i vracen na mesto i to samo kada se vozi preko 3 rpm-a. evo je klapna za gas
  8. Iskreno ja ne bih zatvarao ni dpf ni egr ali dpf je bio gotov, zreo za zamenu nego nazalost nisam u mogucnosti da kupim nov, a polovan ne bi stavljao.
  9. Nisam mozda lepo objasnio, kad je odradjeno sve softverski (skidanje dpf, egr, klapna) sve je bilo ok i tako vozio dugo, dok nisam otisao da mi i fizicki sredi dpf (razbijanje, busenje ili kako vec) jer je bio dosta zapusen i kad je odradio to vratio je dpf na mesto,e posle toga poceo da mi se desava problem sa check enginom i ocitavanjem greske u senzoru. Skidanje klapne softverski se radi isto kao sto iskljucujes dpf ili egr, nema svrhu vise.
  10. Iskljucena je i klapna gasa jer je glavila, tj. ostala je u jednom polozaju i nije otvarala, a sto se greske tice zaboravio sam da napisem, mislim da je senzor u dpf-u, a to me sad i najvise buni, ako je taj senzor, zasto pravi gresku samo oko 3000 rpm-a i kako komp signalizira ako je npr taj senzor ostecen kad mi je majstor razbijao dpf ako je softverski iskljucen?
  11. Pozdrav drugari ! Da podelim jedan problem sa Vama, na mojoj Cromi sam ugasio (posle mnogo ciscenja i nerviranja) dpf, egr i klapnu gasa, sve je ugaseno i uradjena nova mapa, fizicki nije izbaceno. Majstor koji mi je to radio mi je reko da se javim kad imam vremena da mi dpf skine, razbusi-razbije jer je pun unutra i zagusen, i da ga vrati nazad, sto sam i uradio malo pre nego sto je ispalo ovo njesra sa Coronom. E sad tu ispada problem iz naslova-sve on to uradio, vratio na mesto sve ok, medjutim uzbrdo mu dam malo jace po gasu i on upali check engine, negde izmedju 2 i 3000 rpm. Komsija mi ugasi preko onog elm-a i androida gresku i sve je ok ne pali gresku sve dok se ne potera jace i oko 3000 rpm i opet se upali. Pritom kad upali check engine auto isto ide, nije kao kad ode u safe mode da ne moze preko 80 km. Ako je neko imao slican ili isti problem neka pise ili ako imate neku smernicu sta bi moglo da bude bio bih zahvalan.
  12. Verovatno si resio ali cisto da napomenem taj cep sa gumom ti se verovatno odlomio od poklopca i ostao unutra. Inace i ja sam iz Krusevca isto i imam Cromu vec treca godina i svasta sam na njoj radio i menjao pa ako ti nesto treba pisi ovde. Pozz.
  13. Kolega, da li si mozda resio ovaj problem, posto isti imam kod mene?
  14. @canemare.1 Kolega ako i dalje imas problem posto vidim ne javljas se da si ga resio mozda ti pomogne moj slucaj. Meni je takvu istu gresku prijavljivao cesto i podizao mi je temp gore-dole kad mi je auto u leru i nekad kad ga vozim, zamenili smo termodavac, radio dva tri dana i opet zezao, dok nismo skinuli dzek koji ide u termodavac, kabli od dzeka je bio precvikan pa smo ga izolirali, naprskali break cleaner u sam dzek i nema vise problema oko toga. Pozz

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...