Jump to content
FAS Goran

Huko

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Huko

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

926 profile views
  1. Slažem se. Auto radi bez problema, čini mi se da lako može da iznese i 2 bara ali nisam dovoljno hrabar.... trenutno se pakuje drugi turbo Hibrid GT2056v
  2. Stiglo se do 170ks sa turbom od stila 115ks na 1.5 bara. Moja zamisao da stock puntov junački turbo sa novim kompresorom može da izvede tako nešto je palo u vodu...
  3. Huko

    Promena turba

    urađeno sve sem veće pumpe koja mi verujem neće trebati za ovoliki broj ks koji ja želim. Mene više zanima dal gore navedene turbine novije generacije VNT/VGT sa varijabilnom geometrijom, mogu da radi sa mojim računarom, autom?
  4. Huko

    Promena turba

    kakve prepravke bi morao da radim kad bi se odlučio za jednu od njih? sem izduva koji ću opet morati da prepravljam za drugi turbo... moja stock turbina je RHF3H pa verujem da bi za ovo što ja želim bila dovoljna i tvoja stock turbina gt1749v jer koliko vidim ne bi morao da pravim nikakve prepravke pri njenom ugrađivanju. Ispravi me ako grešim jer ne bi imao ništa protiv neke koju si isprobao samo mi je bitno da može na fiat punta 1.9 80ks 188 bez da ulazim u neke veće prepravke. Odustao sam od 2256. Evo i tebi isto pitanje da postavim, kakve prepravke bi trebao da uradim za te turbine novije generacije? vidim da se ova Gt2056v pravila i ugrađivala 99-01-02-03 za razliku od GTB1756 i ostalih gore navedenih.
  5. Zanima me da li je neko menjao stock turbo na puntu 1.9 sa alfinom garrett 2256 2.4 20v ??? ili GTB2056 ?? Kako to obično biva ne ide sve po planu, svoju stock turbinu sam poslao da postane hibrid ali neće moći. Zapravo može, ali bi bila na ivici nebezbednog (svom maksimumu) pa sam odustao jer mi je cilj stock priče bio u tome da bude bezbedno.......... Koje još turbine da gledam a da se zna da ih neko i ima u autu ? Hvala
  6. Dimenzije su 195/60/15 Složiću se sa tobom oko svetlijeg momenta, možda nešto i preduzmem po tom pitanju. Jedva sam se ubedio za opruge... Beogradske ulice su kriminalne, videćemo kako se ponaša. Turbo otišao u provod, nadam se da će se vratiti luđi nego ikad Uzet i sređen vrlo dobar patos, jurim neke dobre patosnice. Jel zna neko jel ovo može da se ukroji u punta? od 147 je. Čini mi se da sam video negde na forumu. uzeta ručica
  7. Opruge sam uzeo preko ebay-a https://www.ebay.com/itm/Eibach-Springs-Pro-Kit-Federn-fur-FIAT-PUNTO-188-E3033-140-/261906618639?epid=1225336608&hash=item3cfad9d90f:g:GMQAAOSwGYVXB34l&vxp=mtr http://www.automotive-direct.de/   Prodavnica je iz Wiesbadena i zastupa Eibach 80e Diskovi su dobri, pločice, silen blokove i sajlu ručne sam promenio.
  8. Hvala. Evo još nekih inovacija. Urađen downpipe Stavljam i zadnji most sa diskovima od hgt-a... Eibach pro opruge, 25mm - 30mm.
  9. Evo i ja da održim obećanje i predstavim auto koji je u porodici skoro 10 godina. Za tih 10 godina, auto me nije izdao niti jedan put, pa je sa tim vrednostima prirastao za srce što meni što mom matorom, takoreći metal je dobio sentimetalnu vrednost ljudskog bića... Na autu je rađeno manje više sve što može da se vidi na datim slikama. Što se motora tiče: Auto je 1.9 jtd, dugi niz godina je bio mapiran na 116 ks. Sad je vraćen na stock 80 ks zbog daljih radova na motoru. Cilj nam je nekih 160ks sa njegovim turbom, većim interkulerom, novim izduvom i naravno mapom za sve to. Inače auto se pravi (kao i do sada) da bude za svaki dan, sa izgledom ne bih preterivao. Čar nam je da auto ostane izgledom sličan izvornom. (angel eyes isključen) U narednom periodu bi trebao da doživi još malo promena
  10. Evo i mene ponovo sa nekim novim pitanjima i odgovorima. Zbog količine truda odlučio sam da probam da dobijem 150-160 ks Turbina poslata da postone hibridna na 160ks Stavljen zamajac, lamela, druk lager od stila 115 i to sve ojačano Menjač remontovan. Niko nije uspeo da mi ponudi neku varijantu menjača koja nije za trkačke staze. Odustao sam jer mi nije cilj trkački auto već auto za svaku dan. Dizne su išle na čišćenje jer mi je rečeno da za traženu konjažu nema potrebe da ih menjam. Nijedna dizna nije bila u problemu. Auto stavljen na default mapu a potom i na valjke gde je pokazao 82 ks na točkovima 76ks. Čekam da sve gore i dole navedeno bude upakovano pa ponovo na dino testiranje i pravljenje mape za mene. Zakazana ugradnja kompletnog izduva kod pirketa. E sad, tapkam u mestu zbog intercoolera, zna li neko dimenzije ic-a koji bi mogao da stavim u auto a da ne sečem branik od jtd punta sa petoro vrata. Ne treba mi veliki, kako god to zvučalo Jel ima neko iskustva? Gledam recimo 300x155x65mm koji ide do 250ks ili 550x140x65mm do 350ks www.fmic.eu Firme po Srbiji ne rade custom varijantu, a i ja i sam slab sa vremenom pa otud i pitanje za pomoć. Naručio bi što pre da mi stigne. Varijante od kombija bi preskočio jer čini mi se da su većih dimenzija od meni potrebne. Još jedno pitanje, da li će mi turbina ići preko 1.5 bara sobzirom da neću ići preko 160 ks? Ova pitanja bi postavio i svom tjuneru ali sve ovo će raditi inostrana firma kojima ćemo mi poslati podatke dina a njihovi inžinjeri će po tim parametrima napraviti mapu za auto. hvala
  11. Oće li raditi kad se ugradi u punta ?
  12. e pa da, ima ima povezanosti, nije da nema , nego u ovoj temi se više nekako diskutuje o mapama koja meni dolazi tek na kraju. Barem ja tako mislim, ili možda nije tako . Sve u smemu par vrlo bitnih informacija dobih svakako. I naravno jedno pitanje već kad pišem. Jel ima neko iskustva sa stavljanjem nekog drugog menjača u Punta ili možda čak pravljenja i doradjivanje postojećeg?
  13. Začkoljice su te koje me najviše interesuju
  14. Istina, planiram ih pozvati. Meni je rečeno da moje postojeće dizne mogu da se prošire, i takva priča mi i odgovara jer bi voleo da sve ostane jednim delom fabrički. E sad dal je to moguće... Svakako čini mi se da sam na pravom mestu za dobijanje odgovora. Predpostavljam da MAF i MAP senzori idu tek ako se uoče neke nepravilnosti, tipa rupa u turbu, neravnomeran rad i svi drugi problemi koji mogu da dodju. Iskreno, prvi put i čujem za te senzore, evo sad uz pomoć svemoćnog googla i tebe znam ponešto i o njima. A recite mi od kog automobila bi stavljao te senzore ako bi došlo do toga? Jel radio neko izduv na puntu? i kod koga ako nije tajna ? Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...