Jump to content
FAS Goran

spektar

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About spektar

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

766 profile views
  1. Da napisem sta je na kraju bilo,jer dugujem toliko ako nekom bude imao slicnih problema. Auto je gubio vodu na izlaznom crevu iz motora koji se nalazi ispod usisne grane,plus je sam hladnjak vode pukao na plasticnom delu, kod drzaca srafa pa se nekako slivala u branik. Auto se tresao jer je jedna bobina otisla,pa sam morao da je promenim. Uz to, odradio sam ciscenje dizni i klapne gasa i ostalih elemenata koji su zapekli od ulja i prasine,pa je auto radio dobro nekih 1000km dok mi nije skroz puklo crevo ispod usisne grane,al to je vec druga prica... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  2. Morao sam da platim slepanje do majstora, verovatno ce majstor znati to da sredi jer je radio ranije kape. Inace, kapu sam prodao / doplatio za fiat stila. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  3. Pozdrav drugari, interesuje me da li neko ima iskustva sa zamenom creva koji izlazi ispod usisne grane na benzincu 2.0 20v? Crevo se raspalo skroz, voda lije, pa ne mogu sa autom dalje od 2 km. Uspeli smo da ga oteramo do prvog blizeg majstora, ali on nije radio kappe, digli smo auto na dizalicu, ne moze da pridje crevu odozdo, a kaze da se ne bi bakcao sa skidanjem usisne grane. Da li neko od vas zna za neku "caku" kako da se to crevo zameni ili stvarno mora da se rastura pola motora da bi zamenuli jedno crevo. Okacio sam sliku i obelezio sa crvenim problematicno crevo, svaka informacija je dobrodosla.
  4. Struju sam sanirao danas tako sto sam sve raskachio sto sam dirao, i vratio natrag na predvidjeno mesto. Sve lepo radi i sve ocitava ok. Danas pre podne sam vozio auto, nikakav problem nije bio, posle posla, ja natrag u auto, on opet gubi snagu :/ Imam osecaj kao da shushka kad mu dam gasa. Nemam turbinu. 2.0 20v je motor u pitanju.
  5. Ja bih da se nadovezem na ovaj post, jel slicno nesto mi se desava, pa molim za pomoc. Ovo je ujedno i zadnji post u kome trazim pomoc, jer mi je problema sa Kappom preko glave, baksuz zivi, jedva sam skupio za registraciju i nesto mi se zdrnda, dacu ga na kilo. Naime,u subotu mi je prokuvala lancia u gradu. skazaljka je skoro dosla do maksimuma, upalila se lampica Iako sam auto zaustavio pokraj puta odvrnuo grejanje i cekao da ventilator spusti temperaturu, primetio sam da je rashladne tecnosti nestalo skoro sve iz posude. (kad se motor ohladio, posle sat vremena, usuo sam 4l tecnosti u chantru). Nakon sto sam sacekao auto da se ohladi, laichki sam ozracio sistem po uputstvu sa foruma (ovaj put sa rukavicama) auto je upalio, vozio sam ga jos sat vremena po gradu, auto je dobro isao, lepo radio. Svaki put kad bi temperatura dosla do 90 i nesto stepeni (do pola na meracu) primetio bih da se upali ventilator i on spusti temperaturu iza te crte na polovini. Vidim da jos negde curka antifriz, ali jos nisam utvrdio gde tacno jer nemam gde da popnem auto. U nedelju sam skidao infocentar i menjao one sijalice na njemu i skidao sam leziste releja i osiguraca ispod volana, jer mi gubi kontakt na releju za sva cetiri migavca i verovatno sam nesto sjebao pa me zeza struja. Voltmetar na instrument tabli pokazuje jedva preko 9V, kao da je sve zivo popaljeno na autu. Kad sam ga merio sa akumulatorom, raskachen akumulator je 12.87V, a montiran na auto u radu pokazuje preko 14V. Parazitivna struja ugasenog auta - nesto izmedju 0,02 i 0,04 Ampera. Auto dok radi svetla kratka su jako slaba, kao i sijalice na instrument tabli. Kad ukljucim bilo sta - kao da prepolovim jacinu struje. Danas kad sam krenuo na posao, auto slabo vuce, trza se u leru, izgubio je snagu. On ide, ali jako jako tromo. Ne dimi na auspuhu. Bojim se da nisam pokrivio glavu ili da mi nije otisao dihtung glave. Pa sam odradio jedan test. Sipao sam rashladnu tecnost do vrha cantre i cekao da termostat otvori da vidim da li ima vazduha. Izlaze neki baloncici, ali pitanje koliko sam ja dobro i ozracio sistem (mozda je ostalo nesto vazduha), da li ovo moze da pokazuje da je otisao dihtung glave? Video Izvinjavam se jos jednom na ovakvom dugom postu, kucam ovo vec sat vremena, gomilu toga sam brisao/pisao Majstor koji radi lancije, koji mi je preporucen me moze primiti tek u petak, a ja sam ko na iglama do tad jer ne znam sta moze biti uzrok problema sa autom.
  6. Drugari ako neko ima prednji stabilizator balans štangle nek mi pusti PP ili nek pusti sms na 0669504392
  7. Bravo kralju, kraljino Svaka ti čast, sad kad ukljucim klimu ono samo zuji. Svaki put nakon skidanja akumulatora, kad se vrate kleme na akumulator, i stavi kljuc na kontakt, on pali klimu, pa verovatno je to uzrok kvara. Pao mi je kamen sa srca.
  8. Imao sam danas veoma cudnu situaciju - auto nisam vozio neko vreme, pre mesec dana sam ga zadnji put upalio, radi reda. Akumulator mi je bio u kuci, cuvao sam ga od zime. Naime, danas sam stavio akumulator, ubacio kljuc u bravu i kako sam dao kontakt- znaci samo dao kontakt, nesto je puklo ispod haube, neka dimchina je pocela da kulja sa leve strane - dok sam ja otvorio haubu, dim se razleteo ali moja procena je da je zachadio negde ispod izmedju kaisheva i chantre sa antifrizom, mozda i ispod motora. (opet, ne mogu da kazem tacno gde) Nakon sto sam savladao paniku, ponovo prikachio akumulator - lancia pali sve normalno, na pola kljuca. Radi ok - nista gore nego zadnji put kad sam je palio. Da li neko mozda zna sta bi moglo biti uzrok ovom cudnom dogadjaju? Na boardu prikazuje sve ok, jedinu gresku koju je izbacio je engine oil system level error - ili tako nesto, ali to je izbacivao i pre ovog kurshlusa. Imam plin, ali auto vozim na benzin. Prekidac za prebacivanje plin / benzin sam skinuo. Hvala unapred
  9. Pozdrav drugari sa foruma, mislim da je doslo vreme da i ja moj auto predstavim, u pitanju je Lancia Kappa 2.0 20v, 1998 godiste, presla je 330k. Trenutno je jos sredjujem, ima jos malo da se uradi oko zadnjeg trapa, da se promeni dihtung poklopca ventila i da se stavi nova soferka. Na kraju imam da resim psorijazu krova i ulubljenje iznad zadnjeg levog tocka. Ako bude para, mozda cu je i farbati, ako ne, razmatram opciju stavljanja folije. Kad sam uzeo auto, bio je prljav, flekav, mastan, posle nekog vremena motor je poceo da se cudno ponasa, elektronika je pocela da otkazuje, gomilu stvari nije radilo, a sada, auto radi besprekorno i prezadovoljan sam kako je sve na kraju ispalo. Iskreno ne znam zasto sam kupio lanciu. Pre Lancie sam vozio Hyundai Coupe i BMW 325, sticajem okolnosti, morao sam da uzmem neka kola hitno i jeftino i drugar kaze, ajmo da pogledamo jednu lanciu i nemam pojma Jednostavno neka hemija, nekako smo se skontali na "keca". I da iskoristim priliku da se zahvalim svima na forumu, jer sam ovde naucio gomilu stvari i za vecinu stvari koje sam uradio na autu, uputstva sam nasao na ovom forumu.
  10. Ja bih se nadovezao na SP-ov post, mozda nekom bude koristilo. Ovo je shema osiguraca i releja za lanciu kappu
  11. Kako sam sam raskacio protokomer na mojoj lancia kappi, svi problemi sa trzanjem i gubljenjem snage su nestali.
  12. I primetio sam da na plinu nije toliko primetno gubljenje snage, malo brže prolazi tu barijeru od 1.5k, ali se oseća polagano. Inače, auto se ne gasi na leru, lepo radi, ali jako mu puno treba da predje preko 1.5k
  13. Posto sam ugrabio slobodan dan, otisao sam do majstora da nakupljene probleme pokusam da resim. Posto nije imao kabl za lancie pre 2001, odgodili smo dijagnostiku za koji dan. Kad sam dosao kod majstora, konstatovali smo da je nivo ulja u motoru na minimumu, sto znaci da je za ukupno 1031 km potrosio citavu litru Selenie Gold 10w40. Merena je kompresija na cilindrima i majstor je konstatovao da je kompresija u granicama normale - nit sjajna, niti losa da bi bila potrebna generalka. Kaze da je za tu kilometrazu to uobicajno (auto je presao 330.000 km). Ne znam tacno koje su bile vrednosti, morao sam nesto kuci pre nego sto je uzeo da meri kompresiju. Majstor mi predlaze da se odradi osvezavanje motora (minimum 300+ eura), mada generalno savet je bio da se sipa neko drugo ulje, da operem motor i stavim auto na oglas. Jedino mi nije jasno kako je mogao da proguta toliko ulja za tako kratku voznju. Proslo je 24 dana od proslog dolivanja ulja. Auto ne przim preko 3.5k obrtaja, imam neke ustaljene navike da sacekam da se motor ugreje pre voznje i jedino sam ga malo poterao zustrije pre koji dan kad je poceo da trza i da se gushi. Ulje je malo curkalo sa dihtunga, ali opet, ne toliko da svuche ceo litar za dvadeset dana.
  14. E da se nadovezem i ja na temu, muci me slican problem. Pre dva dana, krenuo iz nocne smene kuci, kad osetim da auto uopste ne moze da povuce. Noga na gasu skroz do poda, on jedva ali jedva ubrzava. Tih dana mi je nesto trzao na plinu, pa sam ga vozio na benzin. Otisao kod majstora i promenio svecice koje su bile skroz raspadnute i sad lepo radi, osim u intervalu od 1300 - 1500 obrtaja, kad ima knedlu i na gasu i na plinu. Kad obrtaji padnu na 1k, postoji taj neki "luft" da prebaci do 1.5k kako bi povukao i tada hoce da shtuca. Nema vise trzanja i gubitka snage kao pre zamene svecica. Ali problem i dalje stoji.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...