Jump to content
FAS Goran

marea

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About marea

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Marea Weekend JTD, Punto Mk1
  1. Pozdrav Da se uključim, vlasnik sam vozila Marea Weekend JTD, oprema Saint Moritz. Sto se tiče vozila ja sam zadovoljan, nema extra ulaganja osim redovnih servisa, i uopšte servis nije skup u poređenju s konkurencijom. Kada sam kupovao vozilo '08 za nekih tada 4000eur sam mogao kupiti teretnu verziju Marengo motor JTD 105, mozda i jeftinije, a mene je izašla preko 5000 eur-a. I Lybra mi se sviđja, motor je u biti isti, ima bolju opremu, ali i cijena je veća. U biti bolja je dobra Marea nego loša Lybra.
  2. Posto bi trebao raditi na prednjem trapu zamjenu dotrajalih dijelova, molim one koji su to radili ili znaju koje da odaberem od trenutnih proizvođača: DELPHI ili METTEL. Trebam mjenjati ramena, krajnice, stabilizatore i lijevi kineticki. Auto je MAREA WEEKEND 1.9JTD
  3. Imas mislim dvije sijalice male kao na poziciji ali manji model, 12V mislim 3W ili manje, da bi to zamjenio moras citavu konzolu skinuti, imas vijke iznad kasetofona, dole kod pepelnice po 2x, i skrivena dva sa strana u liniji gdje su prekidaci za grijac zanje sajbe, pokazivac tem, ako imas, u maski 2x i ispod srednjeg prekidaca 1x, tj za izbor brzine ventilatora, moras skinuti prekidac. Za prskalicu mozda je zacepita mlaznica i meni se desava, skini je propusi na kompresor. LP
  4. Marea Weekend 110KS JTD Cazin-Mostar-Sarajevo-Cazin Sveukupno oko 1000km s tankom tj 57lit, oko 5,7lit prosjek 80-150kmh, bilo je tu i gradske voznje kroz Sarajevo
  5. Pozdrav, prvo moras utvrditi koji od grijaca ne radi, osim ako planiras zamjeniti sve 4 komada(preporuka),ovdje kod mene imaju za kupiti NGK i BOSCH grijaci, NGK oko 30KM. Utvrditi koji grijac neradi mozes mjerenjem otpora ili s auto ispitivacem. Imas do kabine negdje ispod filtera goriva konektore koji idu na grijace. Skines konektor stipaljku od ispitivaca na + accu a pipalicu u stopicu od prvog grijaca i tako redom, ako svijetli grijac je odokativno dobar. Ako nesvjetli pratis kabal do kojeg grjaca ide i taj je, provjeri sve jer moze biti vise grijaca da neradi. Kod mene je bio jedan, a zamjenu sam prepustio prijtelju koji je mehanicar. E sada ima slucajeva kod JTD koji su presli vise kilometara preko 200.000 da se natalozi garezi i svakvih saastojaka u nasem gorivu pa zapece grijac, a on je jako tanak mislim da je kljuc 8 ili 10mm, pa se zalomi. Grtijacima se prilicno lako pristupa jedino je problematican onaj do CR pumpe. Sve je lutrija, mozes sam uraditi, ustedjeti koju kintu, a moze poci po zlu, U svakom slucaju SRETNO!
  6. Kod motora od JTD 110, kako si ti opisao je pneumatski regulator koji pokrece krilca turbine (varijabilne), e sada kolege koje imaju JTD 105 ce tačnije reći.
  7. Nije moguce da niko nije imao problema s ABS-om i pokusao rjesiti problem?
  8. http://www.flitalia.it/en/fl/index.php?option=com_dspcatprod&Itemid=254&incName=scheda&typeCompany=FL&idLingua=2&ethLingua=ENG&idLivello=1&idCanale=1&idCategoria=8&codPrd=1092 U metalnoj kantici!?
  9. Sta je kod tebe konkretno problem?
  10. da lije neko radio reparaturu ovog modela ABS znaci KELSEY HAYES EBC 430 na novijim modelima BRAVO/BRAVA/MAREA. Na nekim tutorijalima se spominje da imaju dosta hladnih lemova zbog pregrijavanja modula i da crkava relej?
  11. ^^^ Moguce rjesenje zamjene filtera je da se skinu crijeva s kucista filtera i konektori, odvrnu dva M8 vijka i cio nosac i filter van motornog prostora odvoje, tako se sprijeci izlijevanje nafte. Postavi novi filter, vrate se crijeva/kablovi..prekontrolisu selne, dva do tri puta kontakt i vozi MISKO!!! Koje filtere koristite, mislim proizvodjace?
  12. Ako nesto nije radjeno na motoru, tj ako nije strasno namascen, NE PERITE!!! Sto cuda je moguce da se desi, u mene je motor JTD vec tri godine i nikad kod mene nije opran, fin suh prasine po poklopcu...neprocjenjivo!
  13. ^^^ Pozdrav, istina kod zamjene grijaca je da bi trebalo zamjeniti sve u kompletu tj sve 4 ili 5! Medjutim nemora to uvjek biti pravilo, proslog ljeta uocih da mi lampica od grijaca blinka, naravno znaci grijac u banani, provjera po ovom sistemu vec opisanom, treci grijac nije radio. Zamjenjen s NGK mislim oko 20e da je cijena grijaca. I evo i dan danas radi...znaci ne moraju se svi mjenjati.
  14. Razumjem ja to, radim elektroniku inace i dosta stvari kontam. Stos je u tome sto je dijagnostika pokazala tj pise da je "signalna lampica od ABS-a u prekidu ili u spoju s masom" sto mi i nema neke logike jer ona radi tj to je lampica na inst tabli tj led dioda. A kod koji je iscitao stoji pored ovog objasnjenja je C1232 za GM vozila to znaci da je lijevi prednji senzor u banani, za FIAT nema nekod objasnjenja!? Mjerenjem lijevi i desni pokazuju istu omsku vrijednost mislim oko 3,9koma
  15. Pozz Lyon, da liti je izbacilo gresku kao neispravna abs lampica u prekidu ili kratkom spoju?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...