Jump to content
FAS Goran

Andrija

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Andrija

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    bicikla

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne razumem sta je fora sa crvenim znakom? Znam da nije pametno kupovati automobile sa pocetka proizvodnje ali eto htedoh i tu opciju da razmotrim jer se u mladje finansijski ne uklapam. Ulaganja su pa upravo to, mali servis koji je obavezan i jos po nesto do 200 e. Ako veliki nije uradjen onda bi to bio dobar razlog za spustanje cene . . . Nema tako puno Grande Punta koji ispunjavaju uslov da se vise od 3 god voze u srb. . . 4000 e mi je ipak previse, mislio sam da moze za 3500 mada nisam ni gledao mladje od 2007 . . .
  2. Pozdrav ljudi, Posle dugo razmisljanja i razmatranja kupovine punta mk2b poceo sam da gledam i grande punto koji mi je puuuuno lepsi a i sigurno bolji auto od mk2b. Da ne duzim, pogledao sam maltene svaki oglas za grande i ne mogu da izvucem neki zakljucak koliko kosta pristojan primerak 2006 do 2007, dakle mislim na ove sa pocetka proizvodnje. Ne smeta mi ako je sa troja vrata ukoliko to moze biti adut za smanjivanje cene. . . . Molim nekog od forumasa koji je jurio da kupi punta da mi prenese licni utisak, koliko love treba za auto u koje ne moram odmah da ulozim vise od 200e. Prvenstveno jurim 1,3 multijed, 1,4 16v i 1,4 8v kao poslednja opcija. 1,2 ne razmatram. Dolaze u obzir i oni sa 3v jer bih radije kupio auto sa 3v koje je u boljem stanju od auta sa 5v za iste pare. Izvinjavam se ako je pitanje glupo ali stvarno ne znam sta da mislim gledajuci oglase. . . cak nisam izvalio ni neku bitnu razliku u ceni 1,3 mjtd i 1,4 benzinci
  3. Pa da generalno si u pravu. Kod auta starog vise od 10 god nema puno biranja oko motora i opreme, samo dobro stanje je kriterijum. Mada ima tih puntica kao pleve pa cu zato kad krenem u potragu (jos uvek nisam ni poceo), pokusati da izbunarim dobar 16v. Nije mi strano zavrteti motor kad treba svakako nisam ni navikao na motore koje dobro povlace sa malih obrtaja. Mislio sam tj nadao se da je 16v tu negde kao i 8v na manjim obrtajima ali nema veze kapiram da su to sitnice samo u pitanju pri normalnoj voznji. Nije ni taj litar vece potrosnje presudan jer necu prelaziti vise od 10k km godisnje sto znaci da i dizel otpada iako sam procitao sve najbolje o 1.3 multijet. Procitao sam ovde i da je 1.4 16v skroz ok motor pa ako na njega mozda naletim da ne brinem za neke skrivene mane? Inace zapeo sam za malo jaci motor jer pored voznje od kuce do posla u BG imacu jednom mesecno otprilike i voznju ibarskom nekih 300 km pa da imam za preticanja i za uzbrdo malo vise snage. Naravno nisam manijak savestan sam vozac ali ne volim da kilavim po putu
  4. Pozdrav, Pre svega da napomenem da sam dosta citao na temu motora koji se mogu naci u puntu i ako izumemo dizele imamo varijante 1.2 8v jako cesto se vozim u jednom takvom a i sam sam ga vozio kako po gradu tako i na otvorenom drumu i na autoputu 1.2 16v nikad nisam ni seo u jednog takvog i nemam predstavu kako se ponasa 1.4 16v vidjam ih na oglasima u verziji sa 5 vrata ali sporting bi bio moj favorit ( ni taj nisam nikad ni video a ne probao ) Dakle citajuci forum zakljucio sam da se motor 1.2 8v jako dobro pokazao, i svi posebno isticu da ima solidnu snagu tj obrtni moment na nizim obrtajima. Slazem se sa tim da lepo vuce za jedan tako mali motorcic. Ono sto me najvise zanima jeste poredjenje 8v i 16v kada su u pitanju ti manji obrtaji ( kad kazem manji obrtaji mislim od 2000 pa do 3000 jer tako eksploatisem auto u 90% koriscenja). Neki kazu 16v nema snage u tom podrucju i da treba da se vrti da bi osetio nesto. Pa konkretno pitanje je za one koji su vozili oba a to je da li 16v "losije" vuce izmedju 2k i 3k obrtaja od 8v. Plastican primer: idem uzbrdo trecom 80, prebacimu u cetvrtu i 8v to prihvati a da li ce isto tako ( ili gore ili bolje ) uciniti 16v ? Jos jedno da kazem iznenadjenje citajuci razne forume je to da sam saznao da 16v motori trose malo vise ulja. VW 1,2 12v, 1,4 16v ford 1.4 16v i 1,6 16v opel 1.6 16v itd vaze za automobile koji trose preko 2 l na 10k km sto je po mom misljenju puno. Kako se kotiraju fiatovi 16v motori po tom pitanju ? Posebno me zanima 1.4 16v koji bih rado video u svom novom polovnom Puntu. Da li su opravdane moje sumnje da generalno svi 16v motori trose malo vise ulja ( preko 2l na 10k km )? Na kraju, jasno mi je da je najbolja tj najjeftinija varijanta 8v ( niski troskovi odrzavanja su mi jako bitni ) ali bih voleo da imam malo vise snage kad zatreba. Da kazem i to da imam na raspolaganju 2500e za punta sa uradjenim servisima ( jurim godiste od 2004 do 2007 ). Hvala i nadam se da nisam smorio
  5. Pozdrav svima, Ja sam Andrija imam 28 god i zivim i radim u Beogradu. Razlog sto sam tu na forumu je kupovina nekog Fiat vozila (Punto ili Stilo) . Citao sam dosta forum i informisao se i moj utisak je da ima jako puno korisnih informacija. Nadam se da cu sada kad sam clan konacno uspeti da donesem odluku o tome sta tacno da kupim .. .

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...