Jump to content
FAS Goran

ivke.stojic

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About ivke.stojic

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

707 profile views
  1. Ne... Zelim to prvo. Da se doda dugme u kabini, koje kada se pritise, treba da se malo otvori gepek - kao kada se pritisne dugme za otvaranje gepeka na daljincu ili dugme na samom gepeku. To drugo vec imam u kabini - dugme za otkljucavanje/zakljucavanje auta. :-) Na daljinci imaju 3 dugmeta: otkljucavanje, zakljucavanje auta, otvaranje gepeka.
  2. Otvaranje gepeka preko kljuca i dugmeta za otvaranje/zakljucavanje vrata u kabini nije isto. Pritiskom na dugme za otvaranje gepeka na kljucu, gepek se malo otvori. Nisam ni očekivao da se skroz otvori kao kod limuzine. Kod limuzine ima opruge, kod HB ima amortizere (podizu 5 vrata kada se rucno podignu oko pola visine). Ako se pritisne dugme xa otkljucavanje vrata u kabini, gepek se samo otkljuca, ne otvori se ni malo. Dugme za otvaranje gepeka na samom gepeku je skriveno, i nije ga bas lako pronaći. Majka, koja je starija zena, ga tesko probalazi. Pa bi dobro dosla to dugmence, da ga ja pritisnem, a ona samo podigne gepek. Upotreba bilo kog dugmeta na kljucu dok auto radi, nije moguća.
  3. Napravio sam lapsus... Hteo sam napisati Moj ima sve dugmice kao sa snimka, osim tog za otvaranje gepeka. Da... Kupio sam varijantu sa 5 vrata - HB. Kakva je to glupost? Gde si to procitao? Slikaj mi.. Verujem da je instalacija kod HB, limuzine, karavan ista. Da eventualno samo treba sa dzeka izvuci zicu
  4. Video sam na dosta klipova na net-u, da Fiat Tipo u kabini ima dugme za otvaranje gepeka. Nalazi se an 2 poziciji levo od dugmeta za 4 svetla. Ja sam kupio Fiat Tipo Street Plus Forte 1.4 2020. Moj ima sve dugmice kao sa snimka, osim tog za otvaranje kabine. Da li neko zna kako se moze dodati ovo dugme? Ima li neko semu el. instalacije, da se vidi preko koji zica bord salje signal za otvaranje, kada se pritisne na daljincu.
  5. Zapravo, ona slika nije od moga Fiat Tipa. Preuzeta je sa net-a i najverovatnije se radi o nekom od prethodnih modela jer je kod mene sve dosta zaštićenije i bolje odrađeno. Nije moguće tuda nikako provući. Evo i slike kako zapravo kod mene izgleda. Problem je rešen! Bio sam danas na ugradnji plina. Zamolio sam majstora da provuče moj kabal zajedno sa kablom za dugme plina za kabinu. Bilo je prilično posla... Na levoj strani mrežice, iznad makaza levog brisača, poskidao je čepove i odsrafio par srafova kako bi mogao ćošak da odigne, što se vidi i na slici. Oba kabla je progurao pored buržira sajle za otvaranje haube.
  6. Hteo bih da dovučem direktno sa akumulatora struju do kabine, ali iza motornog prostora nisam uspeo da pronađem otvor kroz koji bih mogao da provučem kabal. Inače kabal je preseka 0.75mm x 2 zice sa izolacijom. Da li neko zna može li se to izvesti bez bušenja?
  7. Da li neko zna da li se može pomoću dijagnostike staviti da START / STOP podrazumevano bude isključen? Ukoliko se postavi da podrazumevano bude isključen, da li će na tabli sijati lampica od S & S? Svako gašenje auta, odnosno paljenje resetuje poslednje podešavanje - menja uvek na ON. Mene zanima da li se to može promeniti, odnosno da se uvek pali sa isključenim.
  8. Meni je odmah bilo jasno da je problem u Landi instalaciji, e sada da li u računaru, diznama, možda loš gas (loša smeša za zimu, točim samo na NIS-u)... Ovi iz AGS kao da, da misfire... 99.99% stavljanje dodatnog senzora temperature na sam isparivač rešiće problem. Rano prebacuje i ledi se plin. Teška glupost, plin u boci u tečnom stanju ima oko -40C, ali reko ajde da vidmo šta će da se desi pa ga pustih da ugradi dodatni senzor. Nije ovo prva zima da vozim na plin, prošle nije bilo nikakvih problema - prebacivao je veoma brzo na PLIN i ni jednom nije upalio CHECK-ENGINE lampicu. Reče da sa ugradnjom tog senzora PLINSKI računar zanemaruje sve ostale parametre i gleda samo podatke sa tog senzora. Naravno, problem je i dalje tu. Nije otklonjen. Plinski sistem je izašao iz garancije pre oko 3-4 meseca. Da li si ti imao iste probleme kao ove što gore opisah koje si rešavao tako što si išao na ponovnu kalibraciju sistema? Koliko često si imao taj problem?
  9. Pokušaću do detalja da opišem problem koji se tek od nedavno počeo da ispoljava... Još dok je auto bio pod garancijom u Ekoluki u Kragujevcu je ugrađen Landirenzo gasni uređaj. Sve osim boce je Landirenzo. Uređaj je ugrađen kada je auto prešao oko 14.000 km. Od tog trenutka pa do nedavno nije bilo nikakvih problema, nikad mi se nije palila ni jedna lampca na autu, a prešao sam oko 29.000km na plin (trenutno je na satu 39.000 km). Problem je u početku počeo da se ispoljava tako što kasno prebacuje sa benzina na plin. Nekad prebaci kako treba, posle svega par sekundi iako je hladan auto, većinom mu treba dugo da prebaci. Dešavalo mi se par puta da posle pređene velike kilometraže oko 100 km namerno ga prebacim na BENZIN i posle par trenutaka prebacim na PLIN i uopšte neće da pređe na plin. Moram par puta da ugasim - uključim auto da bi prebacio na plin. Ovo mi i nije toliko smetalo dok problem nije postao malo ozbiljniji sa početkom zime. Naime, problem se dešava samo prilikom prelaska sa BENZINA na PLIN. U tom trenutku se odmah upali CHECK ENGINE lampica i auto izgubi puno snage, veoma loše vuče, čuje se kako prćka, na ler gasu obrtaji nisu mirni - malo skače kazalja (slobodna procena oko 200 obrtaja, ne dešava se na benzinu)... Ne može da pređe 60 km/h, kao da je ušao u SAFETY režim. Ovaj problem nestaje kada stanem i isključim auto i odmah uključim. Auto odmah po paljenju lepo radi, vuče kako i treba. Nekad lampica ne sija, a nekad posle 2-3 sekunde nakon paljenja nestane. Ako u toku vožnje kada se javi greška prilikom prelaska sa BENZINA na PLIN kada upali CHECK-ENGINE lampicu i izgubi snagu prebacim na BENZIN auto radi normalno, snaga se vrati i sve radi kako treba. CHECK-ENGINE lampica se ugasi posle nekog vremena 5-10 sekundi. Dva puta mi se desio i ozbiljni problem prilikom prelaska sa BENZINA na PLIN. Kretao sam se brzinom oko 50 km/h i u trenutku kada je prebacio na PLIN obrtaji su pali na nulu, auto je skroz izgubio na snazi, stao sam u rasksnici. Isto mi se desilo još jednom, onog trenutka kada je prebacio na plin obrtaji su pali na nulu, auto je izgubio svu snagu, kretao se samo dok ga je inercija terala. Ovaj problem se dešava samo prilikom prvog paljenja. Kada sam ga povezao sa auto-dijagnostikom prijavila je greške: 300 (random misfire), 301 (misfire on cylinder 1), 302 (misfire on cylinder 2). Skidao sam svećice i izgledaju kao nove - elektrode se nisu ni malo potrošile. Kablovi isto kao novi, nigde se ne vide znakovi probijanja. Bio sam na TNG-dijagnostici u AGS u Sremskoj Kamenici. Majstor je rekao da je 99.99% zato što nije ugrađen senzor temperature isparivača koji ne dolazi u standardnom kit-u. Imam senzor temeprature koji je postavljen na crevu gasnog stanja između isparivača i dizni. Nakon postavljanja dodatnog senzora čija je ugradnja koštala 2.800 rsd sve je delovao kao ok. Postavljeno je da prebacuje na plin kada se isparivač zagreje na 40C. Auto kada je topao prelazi na PLIN otprilike za 4-5 sekundi na plin. Kada je skroz hladan, par dana stajanja, tek posle pređenih 3-5 kilometara prebaci na plin. Uglavnom, prebacuje kada kazaljka za temperaturu na autu stoji na pola (mislim da je 3 ili 4 crtica). Međutim, i pored te intervencije problem i dalje postoji. I dalje se pali CHECK-ENGINE lampica samo prilikom prvog paljenja. Ono što je zanimljivo je to što posle 2-3 gašenja i zezanja sa CHECK-ENGINE lampicom, prelaska sa BENZINA na PLIN, na PLIN radi normalno i ne pali se CHECK-ENGINE lampica. U fabričom upustvu od auta piše da se sveće menjaju na 20.000km. Meni je auto prešao skoro pa duplo i nisu zamenjene. Da li to moe da bude uzrok problema? Meni nije jasno zašto se taj problem javlja samo prilikom prelaska, čim se vrati na benzin sve radi kako treba. Auto mi nikad nije palio CHECK-ENGINE lampicu prilikom paljenja na benzin, pa ni sada. Šta mislite šta je pravi uzrok problema?
  10. To će sigurno uspeti, ali uz upotrebu iste sile kasnije treba da stegnem prsten. To će ići teže nego odvrtanje. Ako ne stegnem dovoljno, može da se desi da mi u toku vožnje izlazi benzin ili da zbog vibracija popusti prsten. Zna li neko kako u servisu skidaju pristen? Da li imaju poseban ključ za to?
  11. Akumulator je 100% dobar, zato što pali bez problema i po zimi. Zaboravio sam da kažem da sam pre 1 godinu ugradio TNG i od tada vozim samo na TNG. Možda je zaribao plovak, zato što u rezervoaru uvek imam samo oko 15l benzina. Sada sam po prvi od ugradnje TNG-a napunio pun rezervoar benzina i to slučajno. Auto je bio na kontaktu dok sam točio benzin. Kazaljka se nije ni milimetra pomerila, a pištolj je izbacio. U toku tog dana je pokazala da je rezervoar pun do pola, a tek sledećeg stvarno stanje (da je pun). Da li je to normalno ponašanje, da se kazaljka ne pomera dok točimo benzin? Znam da plovak ima određeno prigušenje da ne bi divljala kazaljka u toku vožnje, zbog mućkanja benzina, ali mislim da je kod mene problem nastao zato što dugo vremena nisam točio pun rezervoar. Ivice, u početku te nisam razumeo o kakvom dugmencetu pričaš. Bio sam siguran da ne postoji dugmence. Ja sa mislio da se bakarna cev (nije crevo) svlači sa priključka. Međutim, ne skida se bakarna cev, već ceo priključak. Na njemu sa prednje i zadnje strane postoje dva dugmenceta (kod mene su bele boje) koja treba pritisnuti i uz lagano pomeranje levo/desno podići. Pošto je u pitanju bakarna cev, a ne crevo, treba biti pažljiv prilikom pomeranja da je ne bi oštetili (previli). Pokušao sam da uz upotrebu ručne snage odvrnem prsten, nije mi uspelo.
  12. Ok. Hvala na vremenu. Pokušaću sam da vidim u čemu je problem, a ako ne uspem, teram ga u servis. Pretpostavljam da je sigurno problem u plovku, da ima taloga, zato što posle par sati prikaže stvarni nivo stanja goriva. I to se dešava samo kada sipam gorivo. Crevo za gorivo se samo svuče uz blage okrete levo-desno ili unutra postoje neke žabice koje se sa iglom moraju pritisnuti? Džek sa kablovima se skida tako što se odblokia žuti osigurač na samom džeku?
  13. Ivice, bio si u pravu... Pokušao sam da skinem poklopac i uspeo sam. Bilo je potrebno samo malo dublje uvući srafciger i nategnuti poklopac.
  14. Da li bi neko mogao da mi kaže kako se skida poklopac rezervoara od goriva koji se nalazi ispod zadnje klupe? U pitanju je Fiat Grande Punto (Evo) 2013. godište. U prilogu Vam dostavljam sliku poklopca. Pokušao sam da okrenem poklopac u obe strane (levo i desno) i ne dešava se ništa. Pokušao sam i blagao da ga nategnem, nisam uspeo da ga skinem. Da li je potreban poseban ključ za skidanje poklopca?Inače, imam problema sa meračem goriva pa želim da vidim u kakvom je stanju plovak. Da se slučajno nije nakupio taloga. Tek posle 1-2 dana pokaže stvarni novo stanja goriva.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...