Jump to content
FAS Goran

ediedi

Members
  • Content Count

    188
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    ediedi got a reaction from MS PK in Fiat Nuova Croma 1.9 MJet - vožnja bez filtera goriva?   
    Decki hvala na odgovorima, stigao sam doma, ipak nisam nista premostio a nisam ni siguran da bi mogao. Otprilike 5 litara goriva mi je iskapalo kroz kuciste, kupit cu novo i to je to, glavno da sam stigao.
  2. Like
    ediedi got a reaction from neshtry in Fiat Nuova Croma 1.9 MJet - vožnja bez filtera goriva?   
    Lijep pozdrav, fiat croma 1.9 jtdm 2005 godiste, puklo mi kuciste filtera goriva, u zagrebu sam i moram preci 100km do varazdina, sta da radim, se moze premostiti privremeno filter?
     
     
  3. Like
    ediedi got a reaction from neshaoct in Fiat Nuova Croma - skidanje ventilatora kabine?   
    A s obzirom da sam skrt i sve hocu sam ovo ce mi super doci, jos da imam malo vise vremena bilo bi super :)
  4. Hvala
    ediedi got a reaction from neshaoct in Fiat Nuova Croma - pukla kvaka > kako otvoriti vrata?   
    Samo da podijelim iskustvo, probao sam sa kljucem otvoriti vrata dok sam imao navedeni problem i pomoglo je. Kljuc ne otvara vrata odmah ali dok par puta zavrtim sa njim onda kvaka proradi, dakle za prvu silu pomogne 
  5. Like
    ediedi got a reaction from neshaoct in Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne   
    Zamjenio danas konektor trece dizne, sve stima, inace konektor je delphi a original je od boscha ali pasu. 
     

  6. Hvala
    ediedi got a reaction from neshaoct in Fiat Nuova Croma - menjanje filtera goriva   
    Pozdrav, mjenjao sam filter goriva pa evo par slika ako kome treba.
     
    Prva slika je pozicija filtera, kuciste ima dve cijevi za gorivo, odvod i dovod, konektor sa gornje strane i ispod samog kucista filtera je cetvrti konektor cini mi se senzor vode.
    Dovod i odvod goriva su druga i treca slika, samo se stisne ova plava plastika i ide van, gornji konektor cetvrta slika samo se podigne lagano capica i ide van.
    Donji konektor je malo zeznut, peta slika, vidi se na samom konektoru ova tanka sipkica koja se stisne i konektor ide van, sa mobitelom sam poslikao da vidim di je a onda je napipao stisnuo i samo izvukao konektor.
    Nakon toga kuciste je slobodno, samo se izvuce van, sedma slika pokazuje mali ventil koji se odvrne i gorivo izadje van.
    Onda se odvrne veliki plasticni prsten slika osam i izvucemo filter crn ko ugljen slika devet
    Sve se ocisti stavi se novi filter i montira natrag.
    Kod paljenja tri puta dati kontakt i cekati kod svakog 30 sekundi, auto upali bez problema nakon sto zavrti pet sest puta
     




     
     
  7. Like
    ediedi got a reaction from Martin in Fiat Nuova Croma - menjanje filtera goriva   
    Pozdrav, mjenjao sam filter goriva pa evo par slika ako kome treba.
     
    Prva slika je pozicija filtera, kuciste ima dve cijevi za gorivo, odvod i dovod, konektor sa gornje strane i ispod samog kucista filtera je cetvrti konektor cini mi se senzor vode.
    Dovod i odvod goriva su druga i treca slika, samo se stisne ova plava plastika i ide van, gornji konektor cetvrta slika samo se podigne lagano capica i ide van.
    Donji konektor je malo zeznut, peta slika, vidi se na samom konektoru ova tanka sipkica koja se stisne i konektor ide van, sa mobitelom sam poslikao da vidim di je a onda je napipao stisnuo i samo izvukao konektor.
    Nakon toga kuciste je slobodno, samo se izvuce van, sedma slika pokazuje mali ventil koji se odvrne i gorivo izadje van.
    Onda se odvrne veliki plasticni prsten slika osam i izvucemo filter crn ko ugljen slika devet
    Sve se ocisti stavi se novi filter i montira natrag.
    Kod paljenja tri puta dati kontakt i cekati kod svakog 30 sekundi, auto upali bez problema nakon sto zavrti pet sest puta
     




     
     
  8. Like
    ediedi got a reaction from neshtry in Fiat Nuova Croma - menjanje filtera goriva   
    Pozdrav, mjenjao sam filter goriva pa evo par slika ako kome treba.
     
    Prva slika je pozicija filtera, kuciste ima dve cijevi za gorivo, odvod i dovod, konektor sa gornje strane i ispod samog kucista filtera je cetvrti konektor cini mi se senzor vode.
    Dovod i odvod goriva su druga i treca slika, samo se stisne ova plava plastika i ide van, gornji konektor cetvrta slika samo se podigne lagano capica i ide van.
    Donji konektor je malo zeznut, peta slika, vidi se na samom konektoru ova tanka sipkica koja se stisne i konektor ide van, sa mobitelom sam poslikao da vidim di je a onda je napipao stisnuo i samo izvukao konektor.
    Nakon toga kuciste je slobodno, samo se izvuce van, sedma slika pokazuje mali ventil koji se odvrne i gorivo izadje van.
    Onda se odvrne veliki plasticni prsten slika osam i izvucemo filter crn ko ugljen slika devet
    Sve se ocisti stavi se novi filter i montira natrag.
    Kod paljenja tri puta dati kontakt i cekati kod svakog 30 sekundi, auto upali bez problema nakon sto zavrti pet sest puta
     




     
     
  9. Hvala
    ediedi got a reaction from neshaoct in Fiat Nuova Croma - menjanje filtera kabine   
    Pozdrav, zamjenio sam filter kabine pa evo par slika ako kome bude trebalo.
    Na drugoj slici se vide tri plasticne kopce koje idu van, na trecoj kako izgleda ta kopca, znaci prvo ide tanji dio van da bi kopca mogla van, treba paziti da se tako vadi jer inace puca.
    Na petoj slici se vidi filter u samom kucistu, stvarno je lagano za zamjeniti ga, u gornjem lijevom i desnom kutu ima kopca koja se potegne da filter moze van, na slici je u otvorenom polozaju samo se poslije natrag stisne i to je to, filter koji sam kupio ima ugljicna vlakna u sebi i na njemu je strelica koja pokazuje u kojem polozaju mora biti postavljen.
     


     
     
  10. Like
    ediedi got a reaction from neshtry in Fiat Nuova Croma - menjanje filtera kabine   
    Pozdrav, zamjenio sam filter kabine pa evo par slika ako kome bude trebalo.
    Na drugoj slici se vide tri plasticne kopce koje idu van, na trecoj kako izgleda ta kopca, znaci prvo ide tanji dio van da bi kopca mogla van, treba paziti da se tako vadi jer inace puca.
    Na petoj slici se vidi filter u samom kucistu, stvarno je lagano za zamjeniti ga, u gornjem lijevom i desnom kutu ima kopca koja se potegne da filter moze van, na slici je u otvorenom polozaju samo se poslije natrag stisne i to je to, filter koji sam kupio ima ugljicna vlakna u sebi i na njemu je strelica koja pokazuje u kojem polozaju mora biti postavljen.
     


     
     
  11. Hvala
    ediedi got a reaction from Velj in Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne   
    Evo da podijelim iskustvo od neki dan mozda nekom pomogne, vracam se doma sa posla i u 3 4 brzini osjetim lagano sjeckanje motora, onako trgne na pol sekunde izgubi snagu i onda opet normalno radi pa opet trzne i tako cijelo vrijeme. Dodjem doma i odmah zena ode dalje sa autom zurila se, zove me nakon 5 minuta kaze lampica check engine se upalila i hill holder unavailable see manual i onaj zuti trokutic sa slovom a u sredini. Nakon sto se zena vratila idem u garazi pogledat motor, motor radi i trese se, bas onako ruzno za cuti i vidjeti, neujednaceni rad na moment kao da ce se ugasiti. Odem na forume i citam, prvo provjerio bateriju sve stima i onda famozni konektor na trecoj dizni, odstekam ispusem vratim natrag i opet isto, onda da ga stisnem onako jace i auto pocne normalno raditi, sa vezicama sam ga ucvrstio i sad narucujem repair kit sa ebaya, zuta lampica hiil holdera se odmah ugasila a check engine nakon nekih 10 km i oko pet paljenja auta, dakle check engine se ne mora ponistiti na dijagnostici a vidio sam da se jako puno ljudi pitalo jel je to moguce maknuti bez dijagnostike. 
    Zaboravio napisat 1.9 110 kw.
  12. Like
    ediedi got a reaction from neshaoct in Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne   
    Evo da podijelim iskustvo od neki dan mozda nekom pomogne, vracam se doma sa posla i u 3 4 brzini osjetim lagano sjeckanje motora, onako trgne na pol sekunde izgubi snagu i onda opet normalno radi pa opet trzne i tako cijelo vrijeme. Dodjem doma i odmah zena ode dalje sa autom zurila se, zove me nakon 5 minuta kaze lampica check engine se upalila i hill holder unavailable see manual i onaj zuti trokutic sa slovom a u sredini. Nakon sto se zena vratila idem u garazi pogledat motor, motor radi i trese se, bas onako ruzno za cuti i vidjeti, neujednaceni rad na moment kao da ce se ugasiti. Odem na forume i citam, prvo provjerio bateriju sve stima i onda famozni konektor na trecoj dizni, odstekam ispusem vratim natrag i opet isto, onda da ga stisnem onako jace i auto pocne normalno raditi, sa vezicama sam ga ucvrstio i sad narucujem repair kit sa ebaya, zuta lampica hiil holdera se odmah ugasila a check engine nakon nekih 10 km i oko pet paljenja auta, dakle check engine se ne mora ponistiti na dijagnostici a vidio sam da se jako puno ljudi pitalo jel je to moguce maknuti bez dijagnostike. 
    Zaboravio napisat 1.9 110 kw.
  13. Like
    ediedi got a reaction from bglion in Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne   
    Evo da podijelim iskustvo od neki dan mozda nekom pomogne, vracam se doma sa posla i u 3 4 brzini osjetim lagano sjeckanje motora, onako trgne na pol sekunde izgubi snagu i onda opet normalno radi pa opet trzne i tako cijelo vrijeme. Dodjem doma i odmah zena ode dalje sa autom zurila se, zove me nakon 5 minuta kaze lampica check engine se upalila i hill holder unavailable see manual i onaj zuti trokutic sa slovom a u sredini. Nakon sto se zena vratila idem u garazi pogledat motor, motor radi i trese se, bas onako ruzno za cuti i vidjeti, neujednaceni rad na moment kao da ce se ugasiti. Odem na forume i citam, prvo provjerio bateriju sve stima i onda famozni konektor na trecoj dizni, odstekam ispusem vratim natrag i opet isto, onda da ga stisnem onako jace i auto pocne normalno raditi, sa vezicama sam ga ucvrstio i sad narucujem repair kit sa ebaya, zuta lampica hiil holdera se odmah ugasila a check engine nakon nekih 10 km i oko pet paljenja auta, dakle check engine se ne mora ponistiti na dijagnostici a vidio sam da se jako puno ljudi pitalo jel je to moguce maknuti bez dijagnostike. 
    Zaboravio napisat 1.9 110 kw.
  14. Like
    ediedi got a reaction from Bojan1979 in Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 150 - gubi snagu, gas ne reaguje   
    Ako je do egr-a i ako ga budes zatvarao obavezno to napravi i softverski, inace se pali zuta lampica motora i vise ne radi regeneraciju a kad se dpf zasiti auto ide u safe mode.
  15. Hvala
    ediedi got a reaction from neshaoct in Fiat Nuova Croma - gde je pojačalo?   
    https://www.aliexpress.com/store/product/Seicane-Double-Din-Car-Radio-Fascia-Stereo-Dash-CD-Frame-Panel-Trim-Installation-Refit-Kit-For/3189008_32866264028.html?spm=2114.search0204.3.1.7a8329b4KM0TcX&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_10059_10884_10887_10696_100031_10084_10083_10103_10618_10307_10820_10821_10301_10303,searchweb201603_60,ppcSwitch_2_ppcChannel&algo_expid=37cc3cf3-1d49-4976-9d9e-56f9954f54ec-0&algo_pvid=37cc3cf3-1d49-4976-9d9e-56f9954f54ec&priceBeautifyAB=0

     
    Evo jos jedna korisna stvar, adapter da se moze staviti univerzalni radio, nasao sam sa tri univerzalne mjere, znaci taj jedan adapter ima u sebi tri moguce velicine te prakticki pokriva sve univerzalne playere, premda dosta je skup, ako netko nadje jeftinije kamo neka baci link ja nisam nasao.
     
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...