Jump to content
FAS Goran

snebojsa

Members
  • Content Count

    444
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    snebojsa got a reaction from Axic in Punto - pucanje pri otvaranju vrata   
    Citam temu i kanim se da skinem mehanizam i namestim sve kako je opisano.
    Neko je napisao da mu se samo razlabavio sraf kojim se mehanizam drzi za vrata/sasiju (neki od torex-a).
    Ma reko nije sigurno to kod mene. Odem, pogledam, kad ono jedan staf samo sto ne ispadne na strani vrata.
    Zasrafim i nema vise krckanja koje me je izludjivalo mesecima.
    Halaaa.
    Znam da je stara tema ali samo da javim da sam i ja resio problem.
  2. Like
    snebojsa reacted to virke in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Ove godine sam radio reAtest metana posle 4godine voznje pa evo nekih iskustava.
    * Za atest trebaju da se skinu zastite od boce da bi mogli da provere datum proizvodnje i serijski broj boca. Mene je atest sa skidanjem tih zastita izasao 16500rsd. Mislim da uzimaju oko 4000 rsd za skidanje sto je dranje. Odes kod majstora i on ti to skine i odes na atest. Ja se zeznuo, nisam znao. Nije komplikovano za skidanje uopste.
    * Atest radi AMSS i oni imaju ispitna mesta po gradovima gde dolaze odredjenim danima.
    * Moze da se uradi atest u AMSS bez najave ali moras skinuti zastite.
    * Boce imaju vek trajanja od 20 godina. Ne mora da znaci ako je auto 2010 god da su i boce 2010god. Moze da se desi da bude par godina starija boca od godine auta.
    * sto se zamena boce tice mislim da ne moze polovna da se stavi ali nisam siguran. Mislim da traze papire od boce.
    * ako hoces da predjes samo na benzin vade se boce i mora atest ponovo. Menja se i saobracajna i menja se kilaza auta koja se upisuje u saobracajnu. To su mi rekli ovi sto rade atest.
    * iz nekog razloga ovde gde sam ja atestirao metan ne rade atest Volkswagen Tourana. Sta je fora ne znam.
  3. Hvala
    snebojsa reacted to shuxx in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    instaliraj aplikaciju Ecomotori, imaš na playstore
     
    Bgd, paraćin, novootvorena Bedem energy solutions ( NIŠ ) iz Pančeva je na 500m od Niš sever naplatne rampe. Posle ka jugu nemaš u srbiji. 
     
    u MKD imas u Kumanovo, pa blizu Skoplja
     
     
  4. Like
    snebojsa got a reaction from knezevic76 in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Za Punta čovek iz servisa kaže da imaju dve boce, jedna od 3 kg i košta oko 37000din a druga je 8 kg košta oko 53000.
  5. Like
    snebojsa got a reaction from shuxx in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Tražio sam po netu neki servis koji se bavi metanom pa sam našao taj koji je iz Čačka, a išao sam logikom da je možda jeftinije tamo nego u Beogradu (ja sam iz BG a) pa bi se možda isplatilo otići tamo ako je dosta jeftinije. Naravno treba proveriti i ostale servise.
    Nisam imao predstavu koliko to zapravo može da košta dok nisam nazvao.
    E sad, neki taksista sigurno može da uštedi na gorivu za nove boce i za godinu dana, tako da teoretski ako kupiš nov auto sa metanom i za godinu dana uštediš za nove boce u razlici na gorivu, imaš još 19 god da štediš za sebe
    Mada, ja gledam kad moj Punto bude star 20god mislim da neće biti isplativo da konkretno u njega uložim 900-1000eur za metan. Ako još uvek tada budem imao ovaj auto verovatno ću izbaciti metan i voziti na benzin, ako se ne promeni nešto vezano za te boce (ili ako ne promenim auto )
     
  6. Like
    snebojsa got a reaction from shuxx in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Mislio je da se stare boce kojima je istekao atest izbacuju iz upotrebe a kupuju se nove ako hoćeš i dalje metan s tim što su nove boce dosta skupe (plus vađenje starih i ubacivanje novih) pa se postavlja pitanje isplativosti.
    I ja razmišljam šta ću raditi u tom slučaju s tim što imam još vremena jer mi je auto 2010. godište tako da sam miran još 7 godina.
  7. Like
    snebojsa got a reaction from Nenad898 in Evo par simptoma, da li je dihtung glave?   
    Puntić je 2010. godište, uvezen je prošle godine iz Italije kada sam ga ja kupio.
    Na satu ima 208kkm. U rezervoar staje, zavisi. Zimi oko 9-9.5 a leti oko 8. Nema puno pumpi u gradu za metan a usput mi je ona na Bogosloviji. Međutim tamo toče i autobusi gradskog prevoza na CNG a kad oni stanu da toče izgubi se pritisak na ostalim točionim mestima tako da je recimo sinoć stalo jedva 7.3kg.
    Potrošnja je oko 5.5-6 po gradskoj gužvi, to je oko 700-750din/100km. Prelazim oko 600-800km mesečno plus Grčka leti, da kažemo 10k-12kkm godišnje.
    Prošli auto mi je bio isto Punto ali na benzin, trošio jer oko 7-8 po gradu. Sve u svemu, kad se preračuna godišnje uštedim oko 500eur sa mojom vožnjom. Eto, lep dodatak na letovanje.
  8. Like
    snebojsa got a reaction from Desmo in Evo par simptoma, da li je dihtung glave?   
    Stanje je redovno, što bi rekli.
    Normalna temperatura, ventilator se normalno pali kad zatreba na prvu brzinu, ne gubi antifriz, lepo radi...
    A zašto se sve menjalo, pa obrada glave dihtung i gumice ventila svakako idu, a ostalo je dotrajalo pa je svakako došao red i na to. Recimo videlo se da je zupčasti prilično dotrajao, pa onda ajde roler i španer... Vodena pumpa, kad sam sve menjao onda ajde i to...
    Ulje i antifriz svakako, kablovi su probili, pločice dotrajale... I eto.
    Uglavnom za sada je sve OK.
  9. Like
    snebojsa got a reaction from Desmo in Evo par simptoma, da li je dihtung glave?   
    Evo da javim epilog - dihtung glave probio kod prvog cilindra.
    Zamenjen dihtung, gumice ventila, obrađena glava, španer, roler, zupčasti kaiš, vodena pumpa, ulje, filteri, antifriz, kablovi za svećice, pločice (možda sam nešto i zaboravio)...
    Sve zajedno 30.000din.
    Auto sam uzeo juče tako da nisam imao prilike da ga detaljno testiram što se tiče eventualne potrošnje tečnosti ali ono što sam mogao da primetim je mnogo mirniji rad i bolje ubrzanje bez trzanja i seckanja. Naravno, temperatura stoji na pola i ventilator se pali normalno, samo prva brzina.
    Potrošnja mi se povećala za oko 20% otkad sam počeo da imam problema pa ću ispratiti da li se i to vratilo u normalu.
  10. Like
    snebojsa got a reaction from shuxx in Evo par simptoma, da li je dihtung glave?   
    Stanje je redovno, što bi rekli.
    Normalna temperatura, ventilator se normalno pali kad zatreba na prvu brzinu, ne gubi antifriz, lepo radi...
    A zašto se sve menjalo, pa obrada glave dihtung i gumice ventila svakako idu, a ostalo je dotrajalo pa je svakako došao red i na to. Recimo videlo se da je zupčasti prilično dotrajao, pa onda ajde roler i španer... Vodena pumpa, kad sam sve menjao onda ajde i to...
    Ulje i antifriz svakako, kablovi su probili, pločice dotrajale... I eto.
    Uglavnom za sada je sve OK.
  11. Like
    snebojsa got a reaction from shuxx in Evo par simptoma, da li je dihtung glave?   
    Evo da javim epilog - dihtung glave probio kod prvog cilindra.
    Zamenjen dihtung, gumice ventila, obrađena glava, španer, roler, zupčasti kaiš, vodena pumpa, ulje, filteri, antifriz, kablovi za svećice, pločice (možda sam nešto i zaboravio)...
    Sve zajedno 30.000din.
    Auto sam uzeo juče tako da nisam imao prilike da ga detaljno testiram što se tiče eventualne potrošnje tečnosti ali ono što sam mogao da primetim je mnogo mirniji rad i bolje ubrzanje bez trzanja i seckanja. Naravno, temperatura stoji na pola i ventilator se pali normalno, samo prva brzina.
    Potrošnja mi se povećala za oko 20% otkad sam počeo da imam problema pa ću ispratiti da li se i to vratilo u normalu.
  12. Like
    snebojsa got a reaction from Reacher Gilt in Evo par simptoma, da li je dihtung glave?   
    Evo da javim epilog - dihtung glave probio kod prvog cilindra.
    Zamenjen dihtung, gumice ventila, obrađena glava, španer, roler, zupčasti kaiš, vodena pumpa, ulje, filteri, antifriz, kablovi za svećice, pločice (možda sam nešto i zaboravio)...
    Sve zajedno 30.000din.
    Auto sam uzeo juče tako da nisam imao prilike da ga detaljno testiram što se tiče eventualne potrošnje tečnosti ali ono što sam mogao da primetim je mnogo mirniji rad i bolje ubrzanje bez trzanja i seckanja. Naravno, temperatura stoji na pola i ventilator se pali normalno, samo prva brzina.
    Potrošnja mi se povećala za oko 20% otkad sam počeo da imam problema pa ću ispratiti da li se i to vratilo u normalu.
  13. Like
    snebojsa got a reaction from werp690 in Evo par simptoma, da li je dihtung glave?   
    Evo da javim epilog - dihtung glave probio kod prvog cilindra.
    Zamenjen dihtung, gumice ventila, obrađena glava, španer, roler, zupčasti kaiš, vodena pumpa, ulje, filteri, antifriz, kablovi za svećice, pločice (možda sam nešto i zaboravio)...
    Sve zajedno 30.000din.
    Auto sam uzeo juče tako da nisam imao prilike da ga detaljno testiram što se tiče eventualne potrošnje tečnosti ali ono što sam mogao da primetim je mnogo mirniji rad i bolje ubrzanje bez trzanja i seckanja. Naravno, temperatura stoji na pola i ventilator se pali normalno, samo prva brzina.
    Potrošnja mi se povećala za oko 20% otkad sam počeo da imam problema pa ću ispratiti da li se i to vratilo u normalu.
  14. Hvala
    snebojsa got a reaction from darkman14 in Produženje vozačke dozvole   
    Otisao u stanicu milicije, pitao, kazu ne treba lekarsko, platio taksu i za 7 dana po novu vozacku.
  15. Like
    snebojsa got a reaction from MS PK in Fiat Punto mk.2 - škripi papučica od kvačila   
    Da se nadovežem na moj post od pre 3 godine
    Ja sam sve vreme uporno prskao cilindar kvačila i onu jabučicu sa donje strane papučice a ustvari je zvuk dolazio sa osovine pedala.
    Skinuo sam osigurač sa leve strane osovine i izvukao je ali ne skroz, možda 1-2cm, znači dovoljno da mogu lepo da namažem tovatnom mašću a da je ne vadim skroz tako da se ne mučim sa vraćanjem pedala.
    Evo već 2god nema problema sa škripom. 
    Znači može da se reši i bez skidanja osovine i mučenja sa vraćanjem pedala
  16. Like
    snebojsa got a reaction from shuxx in Fiat Punto mk.2 - škripi papučica od kvačila   
    Da se nadovežem na moj post od pre 3 godine
    Ja sam sve vreme uporno prskao cilindar kvačila i onu jabučicu sa donje strane papučice a ustvari je zvuk dolazio sa osovine pedala.
    Skinuo sam osigurač sa leve strane osovine i izvukao je ali ne skroz, možda 1-2cm, znači dovoljno da mogu lepo da namažem tovatnom mašću a da je ne vadim skroz tako da se ne mučim sa vraćanjem pedala.
    Evo već 2god nema problema sa škripom. 
    Znači može da se reši i bez skidanja osovine i mučenja sa vraćanjem pedala
  17. Like
    snebojsa got a reaction from shuxx in Punto Classic, peraja usmerivača vazduha ispod radija   
    A da, ti misliš na ventilator klime, tu je i filter vazduha za kabinu. Meni u glavi onaj poklopac koji imaš i sa leve i sa desne strane gde ima po jedan šraf koji odviješ kad hoćeš da skineš centralnu konzolu. To sam danas radio pa sam na to pomislio.
    Pogledaću i tu gde si predložio svakako.
  18. Like
    snebojsa reacted to Kubanac in Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana   
    Ako nekom ne radi servo na puntu a sumnja da su releji neka mi se javi. Imam viška 2kom. Kupio sam napamet za novijeg punta mk2b kojeg sad vozim ali nisam bio upucen da su na novijim godistima izbacili releje sa motora.
    Inače prošli koji sam vozio bio je 2001god. Zamenio sam releje i sve je bilo ok posle toga a i dan danas ga vozi prijatelj.
    Mogu i da vam ja zamenim uz dogovor ako niste vični. Elektroničar sam po struci pa znam nešto o tome
     
  19. Like
    snebojsa got a reaction from darkman14 in Brzinomer laze, ostale kazaljke su ok...   
    Neko je otvarao cajger i nije posle vratio dobro kazaljku.
    Jedino da otvoris, obelezis gde je sada, skines i vratis kazaljku da bude malo manje od tog jednog cm ispod nule pa da probas.
  20. Hvala
    snebojsa reacted to IlijaGM in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Nemam kontakt.To je taj servis.
  21. Like
    snebojsa got a reaction from elmer in Fiat Punto mk.1 - zaključavanje čepa rezervoara   
    Postoji unutra neki da kazemo zub koji sluzi za zakljucavanje, on pukne i onda zakljucavanje ne radi.
    Mozes da kupis na otpadu drugi cep pa da prepakujes cilindar i dobijes cep koji moze da se zakljuca sa tvojim kljucem.
    Nije tesko, imas ovde video kako ide.
     
    tutorial riparazione tappo carburante fiat punto mk1 mk2 Grande Punto ecc - YouTube
     
    Fiat Punto mk.2 - zaključavanje čepa rezervoara? - Punto mk.1/Punto mk.2 - Fiat-Lancia Club Serbia Forum
  22. Like
    snebojsa got a reaction from shuxx in Fiat Punto mk.1 - zaključavanje čepa rezervoara   
    Postoji unutra neki da kazemo zub koji sluzi za zakljucavanje, on pukne i onda zakljucavanje ne radi.
    Mozes da kupis na otpadu drugi cep pa da prepakujes cilindar i dobijes cep koji moze da se zakljuca sa tvojim kljucem.
    Nije tesko, imas ovde video kako ide.
     
    tutorial riparazione tappo carburante fiat punto mk1 mk2 Grande Punto ecc - YouTube
     
    Fiat Punto mk.2 - zaključavanje čepa rezervoara? - Punto mk.1/Punto mk.2 - Fiat-Lancia Club Serbia Forum
  23. Like
    snebojsa got a reaction from neshtry in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Zamisli, užas.
    Doduše, to je ukupno sa svim ostalim dažbinama, tipa takse, veštak i sve šta treba, ali opet, mnogo je.
    Koliko sam shvatio devojku što mi je objasnila proceduru, dođeš na tehnički, ustanove da je broj šasije nečitljiv, platiš 29500 i oni sve završe.
    A onda registracija i nova saobraćajna.
  24. Like
    snebojsa got a reaction from neshtry in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Zvao sam AK Kompresor, "nešto" su poskupeli, sad je cena ukucavanja novog broja čitavih 10.000 (deset hiljada) dinara!
    Jel i dalje samo oni to rade u BG-u?
    Zvao sam neki tehnički iz Trstenika, oni isto to rade i kod njih je 6000, ali naravno ne isplati mi se da idem do tamo.
  25. Hvala
    snebojsa got a reaction from ISV_01 in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Don registracija, završavaju i sve potrebne papire, kod njih je cela procedura 29.500.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...