Jump to content
FAS Goran

Ivan-Alfa147

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Ivan-Alfa147

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

510 profile views
  1. @majstormica U pitanju je dizel 1.6mjet. Situacija je sledeca. Svi osiguraci svetle -ispravni su i u kabini i kod motora. Ali pumpa za gorivo u rezervoaru ne dobija struju.Proverio sam, skinuo dzek i nema struje kada se da kontakt. Relej kod motora za pumpu za gorivo radi. Kada se da kontakt pali se greska Hill holdera, asr, esp...... I naravno nece da upali auto.
  2. Nastanak problema. Ugradjivao led traku ispod volana i povezivao je za plafonjerku. Zice se dotakle i nastao spoj. Onda sam skinuo kutiju sa osiguracima, nasao metodom vadjenja osiguraca koji je vrisnuo i radi svetlo kabine, ALI. Krenem da palim auto i iskoci ASR, ESP , Hill Holder unavailble. Auto sam vergla i to je to. Zovem mog majstora Tomu, dodje covek i proveravamo. Svi osiguraci u kabini rade. Svi osiguraci kod motornog prostora rade.Releji rade. Ustanovi covek da pumpa za gorivo ne zuji. I kaze mi sledece: Proveri, ako struja dolazi do pumpe za gorivo, a ova ne zuji, vrisnula je pumpa. Ako struja ne dolazi do pumpe za gorivo, otisla je elektronika, nesto je sprzeno. Posto smo ovo nocu radili, nije stigao da proveri pumpu, posto je bila noc, na meni je ostalo ovo da probam. Inace, sa dijagnostike one profi, ne moze da pristupi Asr podacima koji su u motornom racunaru...... Da li neko ima slicno iskustvo?
  3. Jel moze kontakt od coveka koji ti je ugradio uredjaj, ovde izbegavaju da se zajebavaju sa tim.......
  4. Prvo bih se zahvalio svima, koji su mi pomogli da skinem kačket sa trećim stop svetlom. Prvi korak u skidanju je da skinete samo oblogu koja je nalazi na sredini petih vrata, skroz gore. Skidate je povlačenjem ka sebi. Zatim odvrnete tri šrafa: Sledeći korak, zatvorite peta vrata. Spojler se sada drži na žabicama. Stanete pored kola i krenete jednu stranu spojlera da vučete na gore-ka nebu. Odvojite jednu pa drugu stranu, i na kraju sredinu. Spojler je sada vezan sa autom konektorom trećeg štop svetla i crevom prskalice. To raskačite i dobijete ovo. Da ne buni, na slici se nalaze dve štopaljke. Sad imate varijantu da otvorite staru štopaljku i kupite diode (MikroPrinc ili Кelko) koje su vam crkle i date nekom elektroničaru da ih prelemi. Jedna dioda košta oko 10din+još ruke za elektroničara. Ne savetujem amaterima elektroničarima da probavaju sami da leme, pošto mogu još više da zeznu stvar i oštete provodnike, lemi se korišćenjem mikroskopa........ Nova štopaljka je oko 63e, pa sračunajte...
  5. Pozdrav druze, jel moze kontakt coveka, koji ti je sredio stopaljku?

     

  6. Није обична лед трака. Скинуо сам је.
  7. Pozdrav svima, ugradih led svetlo u tablice ( odlično isprade) i videh da mi tri diode na poziciji zadnjeg desnog fara ne rade. Da li ima ovde nekog dobrog električara-elektroničara koji bi mogao da reši ovaj problem...
  8. Pozdrav, mozes li reci gde si kupio led traku istu kao fabricku. Otvorio sam lampu i imam staru neispravnu led traku.
  9. Danas sam pola dana zagubio, zajebavajuci se sa farbanjem, skidanjem felni (srafove je neki idiot zategao kompresorom, pa sam ih polugom od 2,5m odsrafjivao), smirglanjem, itd...... Mucan posao, cucis pored auta i zezas se....... Ako vec nesto radim, uradicu ga da budem siguran da valja. Jeftinije mi je da kupim termo sprej od 1160din, nego da rizikujem sa sprejom od 400din, pa posle sve ponovo da radim. Obican sprej drzi do temperature od 50-60stepeni, tako da ako misi imao vise serija ludackih kocenja leti, trebalo bi da drzi.
  10. Naravno i nazad. Mada moram priznati da se pozadi, jako slabo vidi da je bilo sta farbano,posto su kljesta mala. Gledao sam dosta Delti, imoram primetiti da je moja jedina koju sam video da ima ofarbana kljesta.
  11. Prva boja je temeljna, gde je slika sa felnom, to je finalna boja. Crvena, prvo danas je Uskrs, drugo, u termo varijanti postoji ogranicen broj sprejova, srebrni, crni, crveni, plavi, zeleni. Nemoguce je nijansiranje boje u kucnoj varijanti. Tako da to je to, crvena
  12. Ovako, kada sam gledao da uzmem auto, znao sam da necu uzeti Djulijetu, zbog cene. Znao sam da necu uzeti ni Brava, jer je malo jeftiniji od Delte, onaj koji se meni svidja. Za ovaj novac sam mogao da uzmem i 2,0mjet sa 165ks. Taj auto je opet tromiji od moje bivse Alfe , ali moze lepo da potegne. Ali za njega ce registracija sledece godine biti 40000din, a zamena kvacila sa zamajcem oko 1000e. Tvin turbo nisam ni gledao zbog odrzavanja...... I onda za iste pare uzeh ovaj 1,6mjet. Da vozim nesto brzo po krivinama, necu ,nemam znanje za to. Ali ono sto me je kod moje Alfe odusevljavalo je to sto je uvek potezala, nikad nisam imao neko rizicno preticanje sa njom. Nema problema sa usisom,DPF-om, trosi po gradu leti 6,7 na otvorenom 4,1l. Nenadjebiv motor. Znam da je ovo tezi auto, itd..... U principu sam zadovoljan, da nije Lancija podcenjena kod nas, vise bi kostala, i onda je ja ne bi verovatno vozio. Da mogu 10puta da biram izmedju nje i nekog Golfa 6 ili Opel Astre, svaki put bih izabrao Lanciju.
  13. Bice slika....... Prvi utisci o autu. Utegnut, nista ne skripara, nepregledan pozadi, osecaj posle Alfe od 140ks je kao da vozim kombi...... U odnosu na Alfu imam utisak da je kvalitet materijala za klasu visi, sve nekako deluje doosta utegnutije...... Auto je dosta udoban, ne cuje se da nista sklopara, ali nije ALFA....Na putu nemam tu sigurnost da mogu u svakom trenutku da obidjem nekog, nego cini mi se da mora da se kalkulise, ne tera vozaca na neku zustru voznju. Vise mi se cini kao auto za porodicu sa sitnom decom:) Krenuo sam polako da budzim kola, stavljen lip napred, hrom ramovi tablice, sutra farbam kociona kljesta....... Stavljam napred i nazad kameru za voznju, ambijentalno osvetljenje poda, multimediju i to je to. Razmisljao sam se da ubacujem i osvetljenje kada se otvore vrata i u macije oko, ali je greota da skidam tapacire, koji od ugradnje nisu pipnuti. I moja stara ljubav, poslednja slika, pre iznenadne prodaje..... Da si imala 5oro vrata i da nema ovih drkadzija sto gledaju stakla i da li su projektori u farovima fabricki nikad se ne bi rastali......
  14. Otkud ja ovde..... Vozio sam jednu 147cu, dobrih 6godina. Nabudzio sam joj svasta nesto, projektore, hrom retrovizore, felne, multimediju, nema sta nema..... I na kraju jedva registrovah auto, morali smo da slikamo tudja kola, zato sto sam imao folije od 5% na kolima, muka Bozilja. I pita me radnik sa gradilista, dal bi prodao kola, kupio bi sinu auto. I ode auto.... Razmisljao sam se da ga prodam i prosle godine, stavio oglas, i odmah sutradan je dosao momak sa parama, ali ja nisam imao srca da prodam kola...... I resih da opet uzmem Italijana. Gledam 159ke, treba mi neka sa koznim sedistima(u njoj se jedino obara zadnja klupa, pa moze i nesto kabastije da se preveze), nema nista na trzistu za normalne pare. Krenuh da gledam Fiat Bravo, ali razmisljam nesto je mali auto, kao moja 147ca, samo ima pet vrata. Ako bih uzimao Brava, morao bih da bude neki u Sport paketu, sa kozom, to mi se vec svidja. I onda razmislim , pa dodaj jos malo para i kupi visu klasu, sa panoramom i vise mesta. Inace uzeo bih Djulijetu, da nekosta ko djavo, sa opremom, koju bih ja voleo. I uzeh Lanciu Deltu 1,6mjet sa pravih 130 000km.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...