Jump to content
FAS Goran

shole92x

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About shole92x

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/09/1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vršac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto mk2 1.9d
  1. Iskreno, ja sam što bi Čkalja rekao "arhiduduk, tutumrak" za automobile, a ugradnja ksenona mi nije delovala toliko komplikovano, mislio sam da su 4300, 6000, 8000 itd ustvari jačine svetla, pored toga što su drugačijih boja. Ali eto, jedno veče seo za komp, i naručio komplet iz čistog nestrpljenja i bez ikakvog specijalnog informisanje pre toga. MY BAD! Ništa, krećem od poliranja farova i ubacivanja 4300K sijalica, pa ćemo videti dalje korake. Hvala vam puno na odgovorima
  2. Danas su mi stigli H1 ksenoni 35W 8000K koje sam uzeo na KP, montirao sam ih na mom Fiat Puntu mk2 1.9D bez ikakvih problema ali su rezultati poražavajući... Rekao bih da je jačina svetlosti ista ako ne i nijansu slabija od halogenih sijalica. Slika gore su doduse H7 55W 8000K na Opel Astri koji su stigli sa AliExpress-a, a slika dole moji H1 35W 8000K sa kupujem prodajem, ali to je svakako stiglo sa jednog te istog mesta U pitanju je isti put, pod istim vremenskim uslovima, razlika, nebo i zemlja. Svakako su njegove sijalice 20W jače ali, ali ako ovo moje treba da sija ovako kako sija, baciću farove i voziću sa fenjerom u ruci Šta mi je činiti? 1: Poliranje farova svakako. 2: Šta bih dobio kada bih skinuo sočivo, ako ono uopšte može da se skine? 3: U slučaju eventualne zamene, da li je pametno uzeti H1 55W komplet?
  3. Punio sam stari od 60Ah 12 sati i upalio je normalno, ali je jutro bilo toplo. Otisao kod elektricara, instument pokazao udarnu snagu od 390A umesto 540. Isti elektricar mi je rekao da ne uzimam manji od 66Ah, najbolje oko 71-2. Otisao u prodavnicu, svi radnici rekli 74-5Ah, uzeo sam CIAK Magnum od 75Ah 680A udarne snage, za 6700din. Stao je bez ikakvih problema, kutija nije skidana, sve stoji fabricki
  4. Posle 12 sati punjenja, skala je stigla na broj 1(od 5), ne znam dal je trebalo da se sputi do nule. Auto upalio bez problema, ali nije bilo ni blizu hladno kao ono jutro kad je verglao 10 sekundi. Otisao kod elektricara, alternator dobro puni, udarna snaga 390 umesto 540A tako da se nadam da ce novi akumulator koji sam iovako planirao da kupim resiti problem koji sam imao
  5. Veceras cu ga staviti na punjac, da stoji do ujutru, pa cu videti kako se ponasa, i pravac elektricar da sve testira
  6. Sednem ja jutros u auto, dam kontakt, sacekam da se pogase sve lampice koje treba da se pogase, okrenem kljuc i zamalo da dozivim debakl. Auto vergla 10 sekundi, u jednom trenutku struja opada, kazaljke padaju, sat i trip kilometraza se resetuju, ali nekako uspeva da spoji. Snimak mozete videti ovde. Inace pre nekih mesec dana auto je bio na zameni ulja i filtera, i kako se na kraju ispostavilo, morao je da se uzupci kais i nasteluje paljenje... Od tog dana auto malo duze vergla pri prvom paljenju, ali nema ruznog zveckanja zbog kog je najvise i otisao na servis. Nocas je bio mraz, i ovo na klipu je rezultat toga. Momentalno sam otisao kod majstora, gde je utvrdjeno da je jedan grejac crkao, ali kako majstor kaze i sa ostalih 3 mora da upali bez problema. Sad jurim providna creva da mi to zameni, pa da vidimo da li se javlja vazduh kad auto duze stoji. Akumulator ne znam koliko je star, ali cim on ima snage da vergla 10 sekundi, ja bi rekao da je dobar, jedino sto je sto je od 60Ah, a meni svi pricaju da bi za 1.9d morao da bude 74Ah. Taj jedan grejac sam uzeo nov, Lucas-ov, ali cisto sumnjam da ce me to resiti muke. Auto posle par minuta zagrevanja i kratke voznje, pali super, ali to prvo jutarnje paljenje mu je ubistvo. Sta bi to moglo da bude?
  7. Izgleda da sam ga urekao, vratilo se trzanje u cetvrtoj brzini, sto jaci gas to on jace zakucava, imam osecaj da cu da izletim kroz soferku.
  8. Preuzeo auto juče sa servisa. Na servisu je bio zbog: Rezultati: -Zamene ulja -Ružnog zvuka pri prvom paljenju više nema -Zamene filtera ulja -Auto sada malo duže vergla -Zamena filtera nafte -Bolje prima gas -Ružnog zuka pri prvom paljenju -Trzanje nestalo -Trzanju u 4. brzini Ružno zveckanje pri paljenju se javljalo zbog kako majstor kaže totalno promašenog ranog paljenja, što je on kompjuterski "vratio na nulu" Trzanje u četvrtoj brzini je dijagnostika povezala sa povremenom greškom filtera vazduha, što je otklonjeno. Vakumsko crevo je iz fitera takođe bilo ispalo, nemam pojma kad i kako, znam samo da nisam primetio ni ja, a ni majstor kada je auto bio kod njega zbog zamene prelivnih creva. E sad... Iako je zveckanje pri paljenju otklonjeno, za uzvrat sam dobio duže verglanje. Da li je to normalno? Takođe kad sam otišao po auto zaštitna plastika sa zupčastog kaiša je još uvek bila skinuta, na šta sam ja odmah pitao šta nije u redu, a odgovor je bio ništa, sve je ok. Pa se pitam kakve veze ima zupčasti kaiš sa zamenom ulja, filtera, i kompjuterskim štelovanjem ranog paljenja?
  9. Uzeh skoro puntića, 19d 2002god. Pošto sam ga uzeo od komšinice ona je predložila da ne pravimo kupoprodajni već ugovor o poklonu zbog manjeg poreza. 1) Kolika je razlika u porezu izmedju kupoprodajnog ugovora i ugovora o poklonu? 2) U ugovoru u poklonu treba da se upiše šta poklonoprimac dodje poklonodavcu? Verujem da je ekstremno glupo da se napiše "komšija" 3) U istom ugovoru treba da se upiše i vrednost poklona? Da li uopšte upisivati vrednost ako se vozilo "poklanja" i ako se upisuje, da li da bude bilo koja cena ili ona stvarna koju sam njoj isplatio? Da li će biti i tu neke razlike u porezu, ili poreska gleda cenovnik AMSS-a?
  10. Danas mi se desilo da je duze zaverglao, zazvecao prilikom startovanja i odmah se ugasio... sledeci start je bio kao bombona. Inace auto nije paljen od 10-og uvece
  11. Pošto je ovo moj prvi post, želeo bih prvo da pozdravim sve članove foruma! Uzeo sam skoro Fiat Punta mk2 1.9d 2002god, 122.000km, komšinica ga je vozila kuća-posao-kuća, redovno održavala, menjala šta god je majstor rekao, kako njen muž kaže "bilo to potrebno ili ne". Motor što bi se reklo "kao čaša", bar spolja... Ulje ne troši, naftu 6-7l na 100km. Prvo pitanje: Kad "odstoji" preko noći, u da kažem 2 trećine slučajeva kod prvog paljenja, vergla sekundu-dve duže, i kad upali samo zazveči, sekundu-dve ima malo nemiran rad, i to je to, svako sledeće paljenje je bez ikakvih problema. I onda prva 2-3 kretanja iz prve brzine budu trzava, ali i to nestane. Ponekad se čak i desi da zadimi, ali za to bih rekao da je od kompresije tokom tog malo dužeg verglanja. Inače motor ima jako miran rad, ne ispušta nikakav sumnjiv zvuk, sem kod tog prvog paljenja. Šta bi mogao da bude problem sa tim prvim startovanjem motora i čudnim "zvečanjem" koje se začuje? Jedan drug mi je nešto sinoć spomenuo da je možda zamajac, pa sam se pomalo uplašio... Možda je bitno da napomenem da je auto bio VAN, ali se ne znam kako od same godine prozivodnje vodi kao putničko vozilo. I još jedna napomena u vezi sa glasnim prvim startovanjem, auto je parkiran ispred kuće, uvek nagnut na jednu stranu, pa mi možda pada na pamet da ne podigne lepo i dovoljno brzo nivo ulja, nemam pojma, ne razumem se maltene uopšte u automobile, ja sam elektrotehničar računara Unapred vam hvala na čitanju, i odgovorima, i nadam se na rešavanju problema.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...