Jump to content
FAS Euroauto Goran

dexxybor

Members
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

About dexxybor

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 11/11/1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bor

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.6 16v `97.
  1. E pa, udarao sam po tabli i sada mi ne radi signalizacija (sijalica) za kratka svetla, a obrtomer nisam siguran da li skace jer nesto nisam vozio u zadnje vreme.
  2. Pozdrav. U pitanju je Fiat Brava 97.god 1.6. Od pre par dana kazaljka obrtomera je pocela da luduje poskakujuci po celom opsegu i povremeno se stabilizuje. Prilikom divljanja kazaljke auto radi najnormalnije. Rad motora ne prati skakutanje kazaljke. Molim za pomoc i sta proveriti. Hvala.
  3. Ima logike oko paljenja, nema logike od cega se anlaser toliko zagreva. U svakom slucaju moracu da ga proverim.
  4. U redu, anlaser, ali kako hladan pali iz cuga a zagrejan nece dok se ne prohladi ?
  5. Ma auto ide dobro nema problema u voznji osim sto se cuje lezaj na servo pumpi. Pada mi napamet da ne ukoci on pa zato ne moze da upali neko vreme mada mi je to nelogicno.
  6. Fiat brava 1.6 16v '97. Nakon duze voznje kada ugasim auto nece da upali dok se malo ne prohladi. Ako pokusam nakon 2-3 minuta nakon gasenja da ga upalim cuje se kao da zavergla pola kruga i tom prilikom svetlo kabine i sijalice na instrument tabli smanje se i nema nista od paljenja sve dok ne prodje neko izvesno vreme i nakon toga pali normalno. Prilikom prvog paljenja auto pali normalno. Napon na akumulatoru u radu je oko 14.5 v. Da je ovo redovna pojava posumnjao bih na anlaser ovako nema logike da je nesto sa njim u pitanju. Molim za savet.
  7. Morace neka polovna, nijedna radnja ne zna koji lezajevi idu, interesantno. Hvala na savetu i objasnjenju.
  8. Fiat brava 1.6, 16v, '97. cuju se lezajevi ili lezaj na servo pumpi. Nije mi problem da ih zamenim ali mi se ne pocinje demontaza pumpe iz auta jer ne znam koliko je tesko i pristupacno za skidanje, pa molim ako neko zna neka mi da smernice za skidanje kao i koji lezaj(evi) idu. Hvala.
  9. E pa auto oterao kod majstora. Kaze da se paknovi na zadnjem levom tocku prespanovali a zadnji desni nije ni kocio. On je to odglavio i rekao mi je da je problem u tom korektoru ili pojavivacu kocenja. Nisam pametam kako je on mogao da deluje tako da prespanuje paknove jednog tocka. Zvao sam danas neke radnje ali nijedna nema taj deo. Polovni sam nasao za 30 eur ali ako nije "propisao", tako mi rece neki lik. Koliko sam shvatio onda, znak da je korektor crkao je da je "propisao", dok je ovaj na mom autu suv. U cemu je stos ?
  10. OK, hvala na savetima. Bitno je da znam odakle da pocnem.
  11. Upravo tako, dok se ne zagreju, katastrofa a posle toga cini mi se kao da mi slabo koci. Da li si i kako resio problem i sta moze da zeza u dobosu. Mislim da definitivno nije 5ti kocioni posto se isto desava i kada podignem rucnu.
  12. Aj molim te pojasni kakve veze ima rucna, mislim ona lepo hvata nije zapekla. Isto se desava i kada pritisnem noznu i kada povucem rucnu. Cuje se udarac i tockovi zablokiraju sve dok ne pustim kocnicu ili rucnu.
  13. Fiat brava 1.6 1997. Veliki problem sa zadnjim kocnicama. Prilikom Vlaznijeg vremena u prvih par minuta zadnji tockovi blokiraju prilikom pritiskanja pedale i tom prilikom se cuje jak tupi zvuk u tockovima. Ako pedalu pritiskam polako onda osecam da auto lepo koci, ali ako iole jace pritisnem onda dolazi do vec opisanog sa tim da zanji levi tocak brze blokira i kao da se udarac koji se cuje i oseti vise cuje iz njega. Majstor mi rece da je najverovatnije 5ti kocioni cilindar, a o tome sam i citao na forumu, medjutim resih da ga testiram tako sto cu umesto pedale da povucem rucnu i opet isto. Znaci jak tup udarac u zadnjim tockovima koji se momentalno zablokiraju i auto nastavi da klizi. Ima li neko ideju u cemu je problem. Hvala.
  14. Hvala na podeljenom iskustvu. Danas sam mislio da skinem pumpu i vidim sta se desava ali ne znam da li bih bilo sta uradio ako kazes da je kod mene filter van rezervoara.
  15. Hmmmm, evo sada sam dosao autom kuci sa posla. Znaci nezagrejan auto i nije se cuo nikakav zvuk iz pumpe prilikom kontakta. Auto je leteo, tarao sam ga u 6000 rpm bez problema na kratkoj relaciji. Znaci sve opisano u 1. postu se desava sa zagrejanim motorom.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...