Jump to content
FAS Goran

CTEBA

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About CTEBA

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/10/1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad, Rotkvarija

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 45 ('84.); Opel Astra F ('96.)
  1. CTEBA

    Akvaristika

    Mislim da ćeš imati više muke nego zadovoljstvo sa tom veličinom AQ.- Na tu visinu bi trebao staklo MIN 8mm (sa ojačanjima na vrhu) ili 10mm bez ojačanja, kad to odbiješ od ~19cm, ostaće ti nekih manje/više 17cm. - Kako ćeš da nešto poradiš u AQ, kad je uzan a visok (nešto da pomeriš, premestiš, izvadiš sa dna, ..., da više ne nabrajam). ☆☆☆ Veruj mi, više muke nego zadovoljstva sa tako uskim AQ. To je moje viđenje stvari, ali svakako, da svako ima svoje viđenje i želje. Tako da ako se i odlučiš na tako uzan AQ, želim što manje muka sa njim.
  2. U četvrtoj od ~2000 obrt. pa do npr ~2500 obrt. se zna povremeno čuti i to (ja mislim da je ovaj princip): Ako se drži konstantna brzina (i obrt. naravno) samo odjednom počne to tiho i fino brujanje. Nisam uhvatio tačno kada i zašto. Ali nisam ni svaki dan u autu i ne pređem puno. Ako se nastavi sa istom brzinom čuje se. Ako se malo promeni brzina (pusti ili doda gas) brujanje prestane. Po mojoj proceni, isto sam pomislio na nešto oko kvačila, jer se onda u pedali kvačila (ako prislonite lagano nogu na samu pedalu) oseti lagano podrhtavanje. Mada je takvih podrhtavanja bilo i na nekim drugim modelima drugih proizvođača (da li beše VW ili Hyundai, ne sećam se), ali se sećam da je bilo, pa da ispalo da je to posle normalno tako, da to tako mora. Ovde je to u toku vožnje. Ne u leru.
  3. U 4toj na 2000 obr je 50 km/h. Cim drzim gas konstantno jedno vreme se cuje struganje i to sto sam opisao pa odjednom prestane,cim pustim ili dodam gas prestaje. Ali ne desava se to uvek.Svakako kad budem isao na servis pitacu ih u vezi toga. @Rile Ja imam 25 god,do sada sam vozio golfa dizela,punta classic mjet,ovo mi je prvi put u zivotu da vozim benzinca,svestan sam da su mali obrtaji ali nemam osecaja da se muci ,a i cim naletim na brdo oborim jedn brzinu nize i to je to.A i da se ne lazemo potrosnja je jako bitna @ steva Slagao sam te,auto sam porucio cini mi se 18.maja,a stigao je 10 juna. Znam da je bilo kola u salonu sa tim felnama i kad sam rekao da hocu takve iste on je rekao da je sve ok i onda sam birao enterijer. Popodne kad sam dosao kuci pozvao me je prodavac da mi kaze da kad salje porudzbinu u FAS nema tih felni u opcijama,verovatno fabrika nije imala na stanju tad. Ma O.K., samo kažem. [emoji2] Inače to "struganje" i ja povremeno čujem, ali iskreno nisam "uFatio" nikad pravilo, tačno kada i na kojoj brzini se čuje. Isto, kada dodam gas, "struganje" nestane i ne vrati se odmah i ne brzo. Struganje se lepo razaznaje, čak ga je i moja žena čula i pitala me šta se to čuje. Probaću ga onda i ja na 50 i u V. Da vidim baš da li je isto i kod mene na istim parametrima struganje.
  4. Nešto tu neko nekoga mutio...Mi smo u junu (oko 20. i nekog juna) takođe uzeli 500L i naručili sa tim felnama (5A6). Ali POP STAR model sa 1. paketom u kome ide 205/55 R16. Čekali smo nepuni mesec na auto. U julu je isporučen, negde oko sredine meseca.
  5. Milutine, zainteresovan sam za felne, uzeo bih ih zimski set, ali pitanje, da li neko zna da li su i na novom 500L isti rasponi 98mm i 4 šrafa i da li im ET odgovara? Nova je 5.500 u Stojanovu. Nije mi sada Fićko u blizini pa ne mogu da proverim.
  6. Hvala Žorže. [emoji5]500L je stigao u prošli četvrtak. Prešli sa njim tek ~400-tinak km-a. Šta da vam kažem, kad sam išao i na teren sa njim do BGDa, samo da uvatim malo vremena, da ga provozam. RAČ nisam startovao (kod kuće, do_duše) 14 dana minimum. Svašt/nešto iskrslo pa mi manjka još koji sat u toku dana. Hoću, trudiću se da ga opišem narednih dana.
  7. Prvo, kao što NICKNAME kaže, zovem se CTEBA. Drugo. Pozdravljam "'Talijane"! Treće, bavim se "čačkanjem" oko računara, elektronike i tome slično. U NSu trenutno živim i radim, cca 28 godina. I četvrto, ali ne manje bitno... Pošto sam ja "čika" po godinama, imao sam i više modela automobila a još više modela i vozio, te će i moj post biti malo duži, iako neću baš sve nabrojati šta sve vozih, već samo ono što vozih više puta. Ko nema volje da ga čita, ne mora. Od volje mu. A evo i liste: 1. Zastava 101; 1.100cm3 sa svojih punih 20 godina (beše to davne 1992.), ne sećam se koje beše godište, ali se vrlo dobro sećam da sam i tada presvlačio unutrašnjost sa mat skajem u tamno ljubičastoj boji (danas je to EKO KOŽA, pošto je mnogo fensije), da smo kočnice (pločice i pakne) sami menjali na parkingu ispred zgrade i drukali ih do besvesti, da ih izluftiramo, servise i gomilu ostalih stvari, RADILI SAMI sebi ili drugarski, međusobno. 2. Fića 750, od milošte zvani 'kremenko' (probajte pogoditi zašto). To je bilo svetsko čudo, koje je trošilo cca 2litre više vode nego benzina. A i kratko se zadržao, pošto je bio samo za prvu pomoć, jer je moj manji batica, probao na Mišeluku da vozi "keca" na krovu. 3. Audi 80 1.6 TD = dobro poznat VW dizel motor (1984.g), tada star 14 godina, ali limuzina za sve pare. To je bila makina samo tako... 4. Opel Astra F 1.4 16V sa 90 konjića (1996.g.), tada stara 5 godina sa svojih 95k km na satu (pravih 95k, jer sam je uzeo od svoga ujaka iz CH). Beše to davne 2001.g., a na njoj el. podizači, grejači retrovizora, klima 90 konjića. Bila je to aždaja i volela lepo da se vrti 5-6k rpm. Kažem bila, zato što sada ima tek po neki konjić ispod 130. Da, toliko izmereno. Malo smo se igrali sa motorom. Špic brege, usis, izduv, mapa, pod MUS drugi set kočnica (Sparco street-race set, ako se tako beše zove), gomila dodatne opreme od opruga, amorta, spojlera (sa svim atestima, jer je sve naručivano iz DE a nije pravljeno kod majstor Fanđa, već od GM-a, Irmšera i drugih "Opelovih proizvođača"! Žao mi je "'Talijani", on ostaje još u "porodici". 5. Yugo 45 (1984.g), uzet npr pre 8 g. = napravljen lično za moju ženu. Kad kažem napravljen, to i mislim. Većinu stvari buraz (taj manji bata, što je malo "voštio" keca, pa mu ošmirglao krov, bez šmirgle), štošta i ja i još gomila drugara po raznim servisima. Kada sam uzeo Yuga, rasklopljen je kompletno. Ostalo je na njemu samo volan, menjač i točkovi. Ali bukvalno. Izvađen motor, skinut i poslednji tapacirung (takođe i instrument tabla=kompletno), poskidane sve kočione cevi i crevca, diskovi i doboši, ... Sve je to kompletno promenjeno i urađeni. Zaštićeno, presvučeno, remontovano, itd, itd, ... Ofarban je u metalic bordo i turene alu felnice. To je bio soprajz za ženu, odveo sam je jod buraza u garažu, kad je bio završen. Nije bila mašnica od gore, ali ko da jeste. Već se bila zabrinula što stalno idem kod buraza, stalno nešto krišom idem u dvorište i radim, itd... Kaže, već sam se bila zabrinula, da sam nabavio neku "klinku" za rekreaciju. :-) 6. Fiat 500L Pop Star 1.4 (+ alu 16", + Zadnji park. senz, + Comfort paket). On je tek na čekanju! Tek je pala kapara i kredit odobren. Doduše to će više žena voziti, ali naravno nisam ni ja gadljiv. Najviše se zbig njega i prijavih na ovaj forum (pošto već 5 dana čitama postove o velikom fićku. A vozim i vozih manje više kako koji redovno i službene (kupljena kao nova vozila): - Opel Corsa 1.3 cdti (malo samo čipnut); - Peugeot Partner 1.6 hdi (takođe čipnut); - Toyota Yaris 1.4D; - Hyundai i30 crdi; - VW Caddy 1.6 tdi; - Hyunday Veloster 1.6 Tako da imam po malo i vozačkog staža iza sebe. Samo ću dodati još i ovo: Zašto baš veliki fićko? Prvenstveno zbog 2.5k€ koje dobijam za Yuga (kojem je & EXTRA ZATO što znam šta je voziti se i sedeti 5-10h u vozilu u kojem sedim kao u stolici naspram u vozilu u kojem se vučem dupetom po putu. Znali smo otići sa Yarisom i do Minhena, naravno da se može preživeti, ali kada sam negde oko ~2000.g. vozio manje više 800-900km Chrysler Grand Voyager i izašao iz njega i mogao da vozim i dalje, skoro kao da sam krenuo pre 1/2 sata, tada sam znao da ću kad-tad imati vozilo "takvog tipa". Mislim da po konstrukciji 500L to može da ponudi, makar i probližno. Da izađeš vrlo malo umoran iz njega. Eto, to je moje viđenje iz sadašnje perspektive sa mojim stažom vozača ~25g

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...