Jump to content
FAS Goran

RadeKoncar

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About RadeKoncar

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Travnik

Previous Fields

  • Garage
    yes

Recent Profile Visitors

643 profile views
  1. i poslije zamjene senzora radilice...problem je ostao isti...opet je sve isto...cim se ugrije ugasi se....nakon sto se ohladi normalno upali. tacno znam po kazaljki temperature kad ce se ugasiti. ne znam vise sam sta da radim...osim da ga nekako doguram do ovlastenog fiat servisa ( nekih 15 kilometara)
  2. znam vec sam nasao senzor radilice, nalazi se odmah ispod anlasera...negdje na netu vidio da se moze ocistiti :) i kao opet radi--- Kad sam skinuo vidio da nema sta da se ocisti....i samo vratio nazad...uglavnom danas sam put od 8 kiloetara vozio oko 1 sat i 20 minuta posto ima malo brda...ugasio se prije brda i onda cekao da se ohladi 20 minuta i kad sam se popeo na vrh nekih 3 km opet se ugasio e tu sam cekao preko 40 minuta dok opet nije upalio...u ponedjeljak ide na ovlastenu fiat dijagnostiku.- da definitivno utvrdimo da se radi o senzoru radilice ...javili su mi da je senzor radilice oko 60 km( 3700 RSD)
  3. pozdrav svima ... iz Travnika sam -- vozim fiat palio 1.9d vec 2-3 godine i evo poceli su stizati mali servisi, pucanje vrata - rjeseno sajbom - kako je opisano na ovom forumu - zamjena termostata- uputstvo slijed skidanja pomogao forum.. evo sad su stigli senzori...pa cemo i to nekakoo rijesiti.
  4. Pozdrav svima Novi sam na forumu, uglavnom imam sljedeci problem sa autom. Naime prije nekoliko dana auto se jednostavno u voznji poceo sam od sebe gasiti, radi se o Fiat Palio 1,9D 63Hp iz 2002 godine. nista tu nebi bilo cudno da nakon gasenja auto nece da upali bez obzira koliko vergla, nakon 15-20 minuta kada se malo ohladi najnormalnije upali...sve dok se ponovo ne zagrija...tad se opet sam od sebe gasi... Danas sam vozio na dijagnostiku. uglavnim stigao pred servis i ugasim auto, kazu nemogu danas da urade servis, sjednem u auto --- vergla---nece da upali. morao sam na posao pa sam im ostavio auto, zovu me nakon 2 sata kazu dijagnostika ne prikazuje nista osim da neradi jedan grijac. vratim se po auto normalno upalim i do kuce nekih 4-5 km. i auto se pred kucom sam od sebe ugasi. i opet verglam i nece da upali. negdje sam procitao da treba ubaciti u 4 ili 5 brzinu i auto malo gurnuti da "preskoci", ubacim u 5 i gurnem auto 1-1,5 metara sjednem i auto upali. e sad s obzirom da znam da postoje ta famozna 2 senzora, 1-senzor broja okretaja i 2-senzor polozaja bregaste...kolika je vjerovatnoca da je u kvaru senzor br 1 a kolika senzor br 2 i u sustini koliko se razlikuju simptomi kvara jednog i drugog. te gdje se tacno nalazi senzor broja okretaja, kod fiat palio ( motor je identican motoru fiata punto 1.9dcini mi se mkII) vidio sam da je najveca vjerovatnoca da se nalazi iza anlasera. uglavnom auto kada radi najnormalnije ide, vuce, ne trza - sve u najboljem redu. Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...