Pozdrav svima Novi sam na forumu, uglavnom imam sljedeci problem sa autom. Naime prije nekoliko dana auto se jednostavno u voznji poceo sam od sebe gasiti, radi se o Fiat Palio 1,9D 63Hp iz 2002 godine. nista tu nebi bilo cudno da nakon gasenja auto nece da upali bez obzira koliko vergla, nakon 15-20 minuta kada se malo ohladi najnormalnije upali...sve dok se ponovo ne zagrija...tad se opet sam od sebe gasi... Danas sam vozio na dijagnostiku. uglavnim stigao pred servis i ugasim auto, kazu nemogu danas da urade servis, sjednem u auto --- vergla---nece da upali. morao sam na posao pa sam im ostavio auto, zovu me nakon 2 sata kazu dijagnostika ne prikazuje nista osim da neradi jedan grijac. vratim se po auto normalno upalim i do kuce nekih 4-5 km. i auto se pred kucom sam od sebe ugasi. i opet verglam i nece da upali. negdje sam procitao da treba ubaciti u 4 ili 5 brzinu i auto malo gurnuti da "preskoci", ubacim u 5 i gurnem auto 1-1,5 metara sjednem i auto upali. e sad s obzirom da znam da postoje ta famozna 2 senzora, 1-senzor broja okretaja i 2-senzor polozaja bregaste...kolika je vjerovatnoca da je u kvaru senzor br 1 a kolika senzor br 2 i u sustini koliko se razlikuju simptomi kvara jednog i drugog. te gdje se tacno nalazi senzor broja okretaja, kod fiat palio ( motor je identican motoru fiata punto 1.9dcini mi se mkII) vidio sam da je najveca vjerovatnoca da se nalazi iza anlasera. uglavnom auto kada radi najnormalnije ide, vuce, ne trza - sve u najboljem redu. Hvala