Jump to content
FAS Euroauto Goran

santino

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About santino

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    alfa 155

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gledao vec ali bojim se da nece biti nista sa nekog standardnog modela... Moram probati kako se ponasaju originalne na malo vecem pritisku
  2. Kupljen polumotor od 1.9 TD pre nekoliko dana tako da ide konverzija iz TD u TB, blok vec je razbusen u masinskoj radionici na meru klipova sa originalnih 82.6 (TD) na 84mm (TB). Sa blokom ce biti daljih prepravki obzirom da je vislji za oko 3mm i da ima malo drugacije uljne magistrale za napajanje glave, dobra stvar je sto nema balansere, drugo manje vise je sve isto, kao sto kolega pitatore rece radilice su iste, bice malih adaptacija oko vodene pumpe kao i sa nosacem alternatora... U svakom slucaju nista kompleksno. Traze se nisko omske dizne od oko 400 kubika...
  3. Za vadjenje balansera motor mora napolje, a ako je napolju samo se cepiraju otvori na bloku kao recimo ovaj Roler za zupcasti se moze improvizovati
  4. Ovako izgleda moj karter: Mislio sam da pravim nesto ovog tipa:
  5. Kanale za dotok ulja u balansere cu blokirati i izvaditi obe osovine, sto se tice radilice videcu jos sta je najbolja opcija, Guy Croft nikako ne savetuje obradu, ne bih da sklopim motor pa da bude igracka placka... Ova firma radi uljne pumpe za lampredija, nikad cuo ni rec o kvalitetu, cena je nesto ispod 100 eur. http://schadek.com.br/EN/DetalhesProduto.aspx?codigo=90000055&aplicacao=true Da li je neko radio prepravke na karteru? Originalni je ravan bez ijedne pregrade, dugacka desna krivina na navaku ga moze slomiti
  6. Vidim da je radilicu naci dobru u fabrickoj toleranciji skoro pa nemoguce, iz onoga sto citam rekao bih da radilica nije uzrok vec posledica ostalih mozda lose dizajniranih resenja i komponenti kao sto je rasipanje pritiska ulja na balansere, lose dizajniran karter, kao i nepotrebna kolicina ulja koja ide ka glavi kod 16v motora (mozda je zato 8v izdrzljiviji jer ima restriktore u kucistima bregastih) U mom slucaju klipovi su iznenadjujuce dobri, treba zameniti lezaj u maloj pesnici, cilindri su ozbiljno ukopani, rekao bih da blok ne bi izasao ni na 2-gu specijalu, radilica na granici, pokusacu da nadjem drugu na std obzirom da se radilica ne moze obraditi na specijalu jer je neophodno tecno nitriranje nakon obrade... Zanimljivo, vrlo slicni problemi rekao bih kao na 2.0 TS 16v @jevta BG mozda ce mi trebati map senzor od 16vt ako imas na prodaju...
  7. U toku je kompletan remont jednog lampredi turbo motora sa 8 ventila iz dedre, auto je kupljen kompletan kao donor motora koji je radio ali nemirno na leru i sa dosta manje snage od fabrike. Apsolutno svestan da je motor umoran nakon svih godina masiranja, popravljanja stapom i kanapom kao i da je bilo 'osvezavanja' motora, odlucio sam da izvadim motor i krenem ispocetka. Sada bih da se malo bolje upoznam sa tehnickim detaljima, koje su im slabe tacke, gde su limiti u hardveru a gde u softveru, kompatibilnost delova sa N/A motora, kako ga unaprediti / pojacati... 8VT nosi nisko omske dizne (2.4 oma) i 300 kubika kapaciteta na 3 bara, da li ima iskustava na vecem pritisku i kako se ponasaju? 8vt ima fabricki regulator pritiska goriva koji se moze stelovati sto je dobro... Koliko je fleksibilan weber mareli ecu za modifikacije softvera da podrzi visoko omske dizne, kao i mogucnost apgrejda map senzora obzirom da je std na 8vt do 2 bar (1 atmosferski + 1) sto je limit za podizanje pritiska turba vise od 1 bara Hvala unapred, svaka sugestija i iskustvo ce biti od koristi...
  8. Cao Bocni retrovizori na prodaju, iz originala i potpuno novi, bez one male plastike na samom nosacu (na prvoj slici se vidi). Full elektrika, levi i desni. Cena je 20e za komad. 063/1334393 Mica
  9. Da je jos uvek aktuelno? I da kojim slucajem nije ostala balans stangla?
  10. Da li imas dedru 4x4 u delovima mozda? Treba mi balans stangla
  11. - Lancia Prisma, desni stop, novo 2900 din. - Regata, desna plastika stopaljke, novo 1200 din. - Fiat 131, levi, nov, 3500 din. 063/693-063 Milos
  12. na prodaju novi levi i desni retrovizor za grande punta. tu su grejaci, senzor temperature (na desnom) i elektro pokretaci... cena je 30e za komad. 063/693-063 Milos
  13. Na prodaju menjac za fiat/lancia 16v 064/1111215 Buca
  14. Kao sto pise u naslovu, potrebne bregaste za 16v iz tipa, tempre, theme, ne znam koji je auto jos vozio taj motor. Ako neko ima i od turba 16v i one dolaze u obzir... moze pp, a moze i na 063/693-063 Milos
  15. cao Zovem se Milos i iz Beograda sam, vozim alfu 155... pozdrav za ljubitelje it automobila!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...