Jump to content
FAS Goran

nradojkov

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About nradojkov

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 10/25/1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Obrenovac
  1. Ja nisam uspeo da nadjem boju spoljasnjosti za Alfu ali neverovatno ima boja unutrasnjosti zajedno sa slikom dezena sedista!
  2. Ma videh ja negde postavljene slike epera gde je pisalo LHD I RHD sto i jeste left and right hand drive! Medjutim ovo SX i DX potice od italijanskog sinistra i destra(levo i desno) al me zanima od cega potice X? Al sve jedno,lakse mi je kad rece kolega da i on ima Lanciu sa 2 volana Pozzz...
  3. Zdravo drustvo! Prevrteo sam celu temu al ne nadjoh odgovor na sledeci problem! Na eper-u sam proverio moj auto i sve se na moje zadovoljstvo poklapa ali kad sam video DX stranu volana umalo nisam pao sa kompjuterske stolice. Onda primetim da kod SX/DX prozorcica vec pre ukucvanja broja sasije stoji predefinisano DX i da se posle ukucavanja broja sasije i aktiviranja pretrage nista ne menja! Kad predefinisem SX takodje ostaje SX ukucavanja broja sasije! Cak mogu i oba prozorceta da budu ugasena i kad se pusti provera ostaju ugasena! Proverio sam isto sto se tice broja vrata i tu je u redu,kad predefinisem 3 vrata,nakon ukucavanja sasije prebaci na 5 vrata sto je i na autu! Primetio sam i da kada ste par puta proveravali eper podatke za kolege koji su postavljali upite, na tim slikama cesto stoji DX! Jel zna neko o cemu se radi!? Nikola
  4. Zamenio sam lambda sondu,ostao je MAT senzor tj senzor temperature usisanog vazduha utaknut u usisnu granu pa cemo videti rezultate. Negde sam procitao da ECU na osnovu informacija sa ovog senzora (i sa lambde)pravi smesu i odredjuje polozaj step motora a meni i jeste problem sto se usporeno vraca gas. Mislim da je step motor ispravan.
  5. Da li ovaj motor tj mono point ima MAP i MAF senzore (senzor pritiska u usisnoj grani i senzor protoka vazduha)?
  6. Sale,trosi benzina 13lit. Plin ne koristim jer imam neki kvar oko automatskog prebacivanjaa i kad je radio,isparivac je neki los kojem smesa ne moze da se usteluje. Bane,javljam se sutra popodne posto nocas radim pa ako si u blizini da bacis oko...
  7. Pokazivac temperature u kabini se poremetio posle zamene sijalica na tabli i od tad drzi radnu temperaturu(po njemu) na jednu crtu iza 90 a u mestu pali vent na 3 crte iza 90. Zbog ovoga sam menjao dihtung glave,termostat,termodavac sa glave i 2 temoprekidaca sa hldanjaka. Sve je ostalo isto. Na kraju po savetu jednog forumasa sam otisao kod Ninica na dijagnostiku(jedini ima program za ove stare modele) i tamo je utvrdjeno da ceo sistem radi dobro(naveo sam vec temperature aktiviranja termostata i ventilatora) a da je pokazivac pokvaren. Dakle ecu ima dobre informacije sto se tice emperature ali mislim da ipak stizu sa istog termodavaca(sa glave). Danas cu pogledati creva da proverim rad termostata(mozda je iako je nov,los.) Ako neko zna gde bi mogao da stoji drugi termodavac za ecu pa da i njega promenim? Ja ga na glavi motora ne vidim.
  8. Mozda sam ja malo preterao sa minutima do dostizanja 70 stepeni, krajna temperaura jeste 90 stepeni i ostaje fiksna,provereno na dijagostici jer me zeza pokazivac temperature. Termostat otvara na 87,ventilator pali na oko 93 i vraca sve na oko 90. Imas li neki predlog servisa za sve oko mono pointa (dizna,step)?
  9. Molim vas za misljenje da li rad step motora koji cu vam opisati moze da uzrokuje veliku potrosnju. Naime,kada se upali hladan motor,obrtaji normalno stoje na oko 1300 o/min i tek posle dobrih 7-10 minuta (voznje ili stajanja) padnu na oko 1100 pa tek kad tempertura motora dodje na oko 70 stepeni padnu na krajnjih 900 o/min. Medjutim kad se u toku voznje otpusti gas,step za zakasnjenjem i usporeno vraca obrtaje ka leru. Da li je takav rad normalan? Kada izvucem kabal od step motora, obrtaji se trenutno vracaju na ler po otpustanju gasa ali naravno bez stepa, nema nista od paljenja hladnog motora. Potrosnja u gradskim uslovima je tacno 13 litara i mislim da sporo vracanje lera pravi istu. Ili mozda ovo i treba da bude tolika potrosnja (molim one koji imaju isti ili slican motor da kazu potrosnje u gradskim uslovima),relacije su kratke, 5-10 km nakon hladnog starta. Voznja do 2500-2600 obrtaja i saltanje,dakle maksimalan trud za malu potrosnju. Stavljena nova lambda sonda,filteri,svecice,kablovi kvalitetni i novi,motor radi ravnomerno,nista ne dimi,ne trza. Kad je otvarana glava,utvrdjeno da su klipovi i karike u perfektnom stanju. Da li ovakvo ponasanje step motora i potrosnja normalna da je takvu prihvatim i da ne bacam pare na sredjivanje ili mislite da moze manje. Naravno,pricam o benzinu,ne plinu... Motor kao iz naslova,1.6 mono point,55kw, code motora 835c1000. Pozdrav svima, Nikola
  10. Zdravo svima. Na pocetku godine da vam pozelim zdravlje i da vam ova godina bude srecnija od prosle. Elem,sto se mog problema tice, molio bih za savet sta menjati na Tipu. Auto prilikom voznje preko loseg puta, udubljenja, ispupcenja lupa jako kao da su tockovi zavareni za auto. Da napomenem da je trap u perfektnom stanju. Planirao sam da zamenim amortizere, solje i nekakve odbojne gume. Kad je kisno (vlazno) napolju, lupanje se drasticno umanji ,pretpostavljam da se neki gumeni delovi nakvase pa omeksaju. Takodje, ne znam da li da menjam amortizere jer kad zaljuljam auto levo desno u voznji, auto se smiri istog trenutka, takodje po valovitom putu nema oscuilacija u nedogled nego drze super. Pogotovo ne bih da stavim Monroe ili neke koje mogu da priustim a da ispadne da su bolji stari amortizeri na autu (prilikom poslednjeg pozizanja auta na dizalicu, primetih da su pozadi gasni SACHS amortizeri-auto je 2005 dosao iz Slovenije). Da li postoji mogucnost da lupanje izazivaju samo solje tj sta jos tu ima a da bi moglo da dovodi do lupanja posto ako sam shvatio, pozadi i nema solja a udara i tvrdo je. Pozdrav, Nikola
  11. Pozdrav. Molim Vas za cenu komplet auspuha iza katalizatora za Fiat Tipo 1.6 i.e. 55kw,'94 god. Iza katalizatora ide cev pa presioni lonac pa cev pa zadnji lonac? Negde kazu da presioni lonac svi izbacuju pa me zanima njegova svrha i da li se sme izbaciti. Nikola
  12. Cao. Iako moze da zvuci glupo, ipak proveri nivo rashladne tecnosti. Meni je pre par dana iznenada poceo da duva hladan vazduh a uklj grejanje. Prvo sam se zabrinuo da nije mali hladnjak(kazance kako ga ti zoves) ili vodena pumpa koja ako crkne ne cirkulise topla voda kroz sistem i na kraju sam utvrdio da topla voda stize do isparivaca gasa a iza njega hladno. Kad sam dopunio paraflu i dest vodu,culo se grgotanje vode i grejanje proradilo.
  13. Eeee,a ja sam mislo da je nesto pogreno povezano pa kad sam isao prosle godine kod elektricara naveo da treba da mi popravi jednu maglenku,sijalice na tabli i "da pozicija radi bez kontakta". Sreca pa je covek normalan i objasni mi ovo sto ste naveli.Ccccc
  14. Zamenjen senzor polozaja radilice, upalio bez problema vec 5-i put. Ne bih da ureknem popravku, nadam se da ce nastaviti da pali. Stari senzor koji sam skinuo je imao sloj prljavstine na celu senzora. Auto sada mnogo lepse vuce i na malim obrtajima,pretpostavljam da je razvodnik imao lose signale za aktiviranje svecica! U svakom slucaju,culi ste problem,culi ste resenje i jos jednom se zahvaljujem forumu,Sashi015 i Vidankv-u na savetima!!!! Pozdrav, Nikola

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...