Jump to content
FAS Goran

vanste25

Members
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

About vanste25

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 05/25/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Contact Methods

  • Skype
    vanste...25

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.9 MJet Emotion

Recent Profile Visitors

1433 profile views
  1. Kako li sam to zaboravio, izvinjavam se. 2007. je, 1.9 mjet, 120 konja. Emotion oprema + jos neki detalji koje nema svaki emotion.
  2. Doslo vreme da stavim svog Brava na prodaju Kao sto neki znaju, u pitanju je automobil uvezen iz Italije pre 4 godine i odrzavan kod Gorana u Zemunu. U super je stanju, super ide, motor je neunistiv, a elektronika je bez greske. Presao je 228 000 i zamenjene su sledece stvari: - prednje viljuske (pre par hiljada) - nosaci motora - remenica radilice - protokomer - ventil turbine (ocisceno sve, turbina u fabricnom stanju maltene) - diskovi i plocice pre 20ak hiljada km - crevo intercooler-a Skinuti su katalizator i DPF i auto bez problema prolazi test izduvnih gasova. I katalizator i DPF mogu da namontiram nazad ukoliko neko bas zeli. Ima tragova koriscenja (umesnost parkiranja dragih nam komsija) i malo ogrebotina, ali to je tesko izbeci i pored maksimalnog truda. Felne su izgrebane, ali se to moze srediti kod Rokija za 100tinak eura, tako da toliko spustam cenu. Vreme je za veliki servis, ali to ostavljam kupcu. Ili ja to mogu odraditi pa uracunati u cenu. CENA: 3800 eura i nije fiksna. Ne prihvatam zamene. Sta god vas zanima, na raspolaganju sam. 0645870979 stevan.medic@outlook.com
  3. @Goran Zemun Nema problema, dovescu pa da vidimo. Prema mom laickom misljenju nije zamajac i nista ne ukazuje na to, ali ovo treskanje u kabini stvarno smeta. Sam dizel radi kao traktor, jos ovo dodatno iritira
  4. @neshaoct Pa sad imam fabricku mapu u autu i parametri su fabricki. To je prema Goranu bilo jedino resenje za problem paljenja auta. I kad je vratio na fabriku, auto pali bolje nego ikad. Svakako mislim da prodam auto na prolece (ako Bog da , sto se kaze), a hocu da ga sredim da ne prodajem macku u dzaku. I ljudi beze kad cuju da je auto cipovan, pa sam donekle mirne duse pristao da se vrati sve na fabriku. Ali nakon tog prvog ispitivanja dizni, krenuo je da trese. To se nije desavalo i stvarno me nervira. Znas i sam koliko vremena u Beogradu provedes stojeci u mestu, sto na auto-putu, sto na semaforima i raskrsnicama. Ne pojavi se nista na pritisak kvacila. Osluskivao sam sve moguce zvukove, citao forume i ostao sam bez ideja, osim da obidjem sve zive majstore. A kad se setim da se svuda zakazuje (negde i mesec dana unapred), ceka par dana da se analizira kvar i sta sve ne, muka me uhvati.
  5. Kod njega i idem, od kad sam kupio auto, vec 2.5 godine.
  6. Imao sam problema sa paljenjem i onda su sumnjali na dizne, pumpu, senzore, svasta nesto. Hocu da proverim da li mi je receno dobro. Ako nije napisacu iskustva u toj temi, posto je odgovor "Zamajac je , ne diraj nista" poprilicno nezadovoljavajuci. @banjo1990 Hvala na savetu. Otici cu do nekog drugog majstora pa cu videti. @djomla Nosac mi je naplacen 5000 i verujem da je dobrog kvaliteta. Ali otici cu do nekog drugog majstora da vidim sta ce mi reci. Ninic ili Bogunovic (sa njima nisam odusevljen, ali ajde, mozda potrefe sta je).
  7. Ja vozim Fiat Bravo 1.9 multijet i nakon sto su majstori skidali dizne i cackali svasta nesto (da ne imenujem servis) auto je poceo da se trese dok stoji. Nije bitno da li je u leru ili je u brzini, jednostavno su podhrtavanja jaca nego normalno i to me izludjuje (cvokocu mi zubi ). Ako probam da dam gas u leru, vibracije se gube i vracaju se nakon pustanja papucice gasa. Ler gas je dobar, oko 800 rpm, ako se ne varam. Prilikom startovanja automobila, nema nikakvih udaraca, niti vibracija, sve je normalno. Kad sam otisao u taj servis, dobio sam odgovor da je u pitanju plivajuci zamajac. Promenili su mi levi nosac motora i kao zamajac je skup, ne diraj nista za sad. Nakon malo istrazivanja i raspitivanja, dobio sam odgovor da su simptomi malo neuobicajni za zamajac. Da li je iko imao slicnu situaciju i da li je u pitanju zamajac, tj. da li po simptomima podseca na to?
  8. Evo da i ja napisem nesto o svom iskustvu. Desilo mi se mi strada remenica radilice (plus je zupcasti prezubio 2 zuba) i nakon toga auto nije palio dobro. Kada je hladan, desi se da vergla par sekundi i onda upali uz neki gadan trzaj. Goran ga je pretresao skroz, dizne, pumpu goriva, senzore razne i nista nije pomoglo dok nije podesio parametre goriva u centralnom racunaru. Rece mi da je takav problem vec imao sa jednim Bravom. Sada pali dosta bolje, cak, po mom subjektivnom misljenju, bolje nego kad sam ga kupio pre 3 godine.
  9. @neshaoct Druga opcija je najbolja, ukoliko vec nemate skinute delove. Ja ih imam i stoje iza kuce, pa kad zatreba, namontiram Doduse, iskren da budem, imam samo sace od katalizatora posto je iseceno, a "bubreg' je ostao (nismo hteli da stavimo cevku, da li je to dobro ili lose, Bog zna).
  10. Listam teme i pretrazujem, ali ne videh da je iko postavio iskustva u vazi sa registracijom automobila bez katalizatora. Da li je moguce ili mora katalizator? Negde sam procitao da postoji tolerancija 3 godine, ali nista iz prve ruke. Pozdrav
  11. Evo resenja za moj problem ovde: Da ne kopiram ceo tekst, a red je da ostavim informacije o resenju. Mozda nekome pomogne.
  12. Evo mene sa konacno ispravnim autom. Cisto da sumiram svoje probleme i mozda pomognem nekome. Pre cipovanja auta kod Pitatorea, odvezao sam auto u Auto centar Pavlovic gde su trebali da mi zatvore EGR i izbiju sace iz DPF filtera. Majstori su umesto DPF filtera, skinuli KATALIZATOR i zavarili ga i vratili nazad bez unutrasnjih elemenata, dok je DPF ostao nepromenjen. Pitatore je prema dogovoru ugasio DPF softverski i auto je isao kao munja dok se DPF nije zapusio. To se manifestovalo gubitkom snage nakon 5-10 minuta voznje. Zanimljivo je da je nakon iskljucivanja MAF-a, auto isao solidno, dok sa ukljucenim MAF-om nije mogao iznad 2000 obrtaja. Svi su sumnjali u turbinu, pa sam auto odvezao kod Grujica u Ugrinovce koji je sve istestirao i vratio nazad. Uz to su momci i ocistili creva, turbinu i sve proverili. Pohvale za njih. Tek nakon dosta cimanja, Goran je nasao da je DPF i dalje u sistemu i da je skroz zapusen. Trenutno je cevka zavarena i auto je konacno "progledao". Neverovatno na kakvu stvar sam potrosio dosta vremena, a vala i para. 3x je skidana turbina, N puta logovani parametri i gubljeni zivci. I zelim da pohvalim Sasu Pitatorea, koji mi je nesebicno pomagao oko logovanja, raznih ideja i odlazaka do majstora. Dosta sam toga i naucio iz navedene nevolje Izvinjavam se sto pisem bas ovde, ali ima indirektne veze sa cipovanjem tj. pripremanjem istog.
  13. A sta moze praviti ovakav problem? Mozemo mi vratiti na fabriku, ali zanima me sta pravi problem trenutno. EGR je zatvoren, DPF eliminisan. Vozio sam dosta dugo sa drugom mapom i bilo je sve okej.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...