Jump to content
FAS Goran

randrej

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About randrej

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 06/18/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. A kako si rešio kvar? Jel bila pumpa u pitanju ili nešto drugo? Jesu ti stavljali tvoju sređenu pumpu ili neku drugu repariranu? Veliki pozdrav
  2. Dal je moguće da ujutru zbog navodno ne ispravnog kompjutera crkne pumpa koja nije pravila nikakve probleme i da kada stigne reparirana auto ne radi kako treba a da dijagnostika prikazuje ponovo grešku na pumpi?
  3. U pitanju je Punto 1,9D 2003.godište, Kod pojave kvara auto upali na nekom srednjem gasu, drži obrtaje i do 4500-5000 i onda polagano se gasi uz paljenje lampice na tabli. Inače auto je pre toga normalno radio sve dok jedno jutro nije hteo da se pokrene. Prvo je majstor poslao senzor rotora čiju je grešku pokazala dijagnostika a kada nisu mogli u jednom servisu u BGD da reše senzor skinuo je celu pumpu i poslao u drugi servis. Pumpa stigla iz servisa kod mog majstora kao ispravna sa papirom na kojem su ispisani rezultati testova iste. Kada je nameštena motor se pokrene ali nemirno radi i dešava se da se ugasi. Na dijagnostici ponovo prikazuje grešku senzora pumpe. U servisu koji je reparirao pumpu tvrde da je u pitanju kompjuter od kola te da je na njemu greška. Ima li neko da zna da li je moguće da zbog "neispravnog" kompjutera, koji ne prijavljuje nikakvu grešku niti je ikada prijavljivao, auto ne može normalno da radi, odnosno da možda pumpa nije dobro urađena iako u servisu tvrde suprotno. Veliki pozdrav svima!!!
  4. U 4 sata ujutru na minus nekoliko moj punto 2 2003.godište je upalio bez problema, a u tri sata po povratku sa posla nije pomogla ni BOŽIJA VERESIJA tj. duža nizbrdica. Jedva je upalio kad je komšija doneo svoj akumulator veće amperaže od 55 ah koliko je moj. Nikakvu grešku nijwe prijavljivao do uveče. Upalio je lampicu grejača i ujutru malo duže verglao ali je upalio. Odlazim kod prijatelja na BOSCH dijagnostiku koji pokazuje greška releja grejača. Preko džeka grejača ispitam i svi ispravni, na releju izlazni napon postoji ok 13,5 V odnosno koliko je i napon akumulatora sve dok su grejači raskačeni tj. rele ukopča kotvu i drži koliko treba vremena dok ne isključi vremenski nekih 30 sekundi. Čim nakačim džek sa grejačima ne rele kotva releja(skinuto kućište) drži delić sekunde i na jednom grejaču da oko 0.25 V delić sekunde i izbaci. Naručio sam polovan rele, stavio i kada je posle prvog paljenja prikazao grešku već posle drugog ništa, međutim posle sledećeg pačjenja isto se ponavlja. Jednostavno ne daje struju na grejače. Dobijem i drugi rele i isto. Problem je prvo paljenje gde koristim pomoć komšija a u toku dana pali na ključ iz prve. Otpornost grejača je slična i ide oko 0.8 oma. Poslednji grjač koji sam zamenio je chanpion ali on je prvi i sa njega skidam kabal da izmerim da li ima i koliko ttraje dolazni napon. Šta raditi jer za ovaj drugi rele kolega je gledao kako ga čovek skida sa auta koji radi i ne prikazuje grešku. Rele je BOSCH i ima zadnju oznaku 015. Molim pomoć
  5. A kod mene u 4.-to topi osigurač. Prvo je majstor našao da je loš kontakt na džeku negde oko pedale gasa i prespojio džek, radio dva dana i počeo da topi osigurač ako slučajno upalim u 4.brzinu. Zna li ko šta o tome nešto?
  6. Pre otprilike godinu dana kabinski ventilator je radio samo u četvrtoj brzini. Po odlasku kod električara ponašao se normalno neka 2-3 meseca. Nakon toga normalno radi od 1-3.brzine dok u najbržoj topi osigurač. Od malopre ni da se oglasi. Rasturio sam sve, ne dolazi struja do ventilatora, osigurač i rele ispravni, motor direktno na akumulator prikačio-radi bez problema, prekidač isprobao unimerom-ispravan, na džekovima koji dolaze na prekidač dolazi struja za klimu dok za ostalih pet konektora za ventilator nema ništa. Kako posle osigurača dovesti struju? Čitao sam na sajtu da postoji rezistor, gde se on nalazi kod punta 1.9d 2003.godište odnosno gde može biti problem što napona nema na dolaznom džeku na prekidaču. Veliki pozdrav i unapred hvala.
  7. Postoji li neki sajt na kom na osnovu broha šasije ili motora može se saznati šta je eventualno radjeno u nekim servisima pre uvoza auta u srbiju, ili bilo kakav podatak o autu poput vinformera.
  8. Misliš ispod šafa tj.rebara nakoje naleže brisač? Luft je u levo odnosno desno,brisač ima prazan hod pa kasni odnosno ne stiže do kraja.
  9. has not set their status

  10. Imam problem sa vozackim brisačem, ima lufta u osovinici na koju se navrće šaf,dole na štangli je zavareno, kako izbiti štanglicu ili bilo šta uraditi da nema lufta tj.brisaš kasni u odnosu na suvozački i sustižu se, pozdrav
  11. Gde da Vas nadjem, dolazim sledece nedelje. Pozdrav
  12. A znas li druze ista za gas, ovde u Valjevu svi su majstori, ubi me u voznji u gradu jaci gas.
  13. Moze lineko reci kako smanjiti ler gas na puntu, naime idem bez pritiskanja papucice gasa od 35-45 km/h tj. bez gasa presaltam do pete brzine bez problema odnosno mogu se voziti po gradu bez gasa komotno , nemam obrtaljku pa ne znam koliki je broj obrtaja. Da li na punto se moze staviti tabla sa obrtajima i meracem temperature umesto moje najprostije.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...