Jump to content
FAS Goran

Picek

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About Picek

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/02/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bor
  1. Na mom Bravo 1.9 td 74kw 1998. urađeno je sledeće: Karike Ležajevi Ventili Vođice ventila Gumice Ravnjanje glave Veliki servis Navi ulošci dizne Svi filteri Grejači Nepovratni ventil Podizači ventila Remontovana turbina pre dve godine Pre tri dana remontovana Boš pumpa u ovlašćenom servisu i proverene dizne i grejači koji su dobri po oceni servisera. Rečeno mi je da je naštelovano pred paljenje i položaj paljenja (ne znam da li je to isto), ali nisu mi rekli da li je štelovan ler gas jer mi je niži kad se upali nego kad se zagreje u toku vožnje, pričam za sad u zimskim uslovima. A na prvo paljenje upali malo teže pa se ugasi, a kad upali na drugo paljenje broj obrtaja na leru je nizak i mnogo je ne ujednačen rad motora i neće da primi gas ( guši se ) a i dalje dimi dok se ne ugreje. Majstor koji mi je radeo veliki servis i malte ne polu generalnu nije posle toga radeo nikakvo dotezanje glave niti bilo čega. Da li neko od Vas može da mi kaže šta bi moglo da bude i šta da proverim? Puno pozdrava od Ivana iz Bora.
  2. Jedno pitanje za forumaše koji znaju svoj auto: Na mom Bravo 1.9 td 74kw 1998. urađeno je sledeće: Karike Ležajevi Ventili Vođice ventila Gumice Ravnjanje glave Veliki servis Navi ulošci dizne Svi filteri Grejači Nepovratni ventil Podizači ventila Remontovana turbina pre dve godine A na prvo paljenje samo što mi ne isprazni nov akumulator, kao da nema goriva u pumpi pa dok povuče. A uz to kad ga upalim dimi plavičasti dim i pufka dok se ne zagreje a posle prestaje da dimi pri tome ler gas kad je hladan stoji na 950-1000 a kad se ugreje na 850-900 obrtaja. A kad se malo nagazi uz brdo na 3000 dimi crn dim. Dali neko zna gde leži problem u lošem majstoru ili nečemu drugom ? Puno pozdrava od Ivana iz Bora.
  3. Druže, skinuo sam poklopac i imao šta da vidim ali ne znam kako da postavim slike da vidiš gde baca ulje i da mi predložiš šta dalje
  4. Druže, sad saam stigo sa puta od nekih 40 km i ostavio ga na ler i izvuko šipku i nismo ni ja ni žene videli ni mrvicu dima iz šipke. To je to ako treba još neka provera kaži i ja ti javljam rezultat. Pozdrav
  5. O.K. čim to odradim ukoliko već sutra jer opet trebam da pređem tu kilometražu javljam ti rezultat. Pozdrav
  6. A šta treba da se vidi šta da gledam. Da radi motor ili ne, pošto sam sad stigo sa puta od nekih 35km Sad sam gledao šipka jedva pokazuje na vrh, doduše pali mi lampicu kad prikočim i kad naglo skrenem u levo, u desno manje. Ulje nema miris na naftu i čisto je bez vode nema belih trgova na poklopcu i na prstu ne pokazuje neku mešavinu.
  7. Ja znam da sam lično nosio turbinu za Kruševac a da li TD ima crevo za iberlauf to ne znam a toliko o majstorima u gradu bakra. Šta po tvom mišljenju može da bude
  8. Kome se kako zalomi, samo ne znam da li je turbina, ona kad crkne ide beli dim i izbacuje ulje kroz izduvni sistem i neće da vuče, jednostavno ne ide.
  9. Poštovani prijatelji, nisam dugo posećivao forum a setio sam se kad mi se pojavio problem. Vizim Fiat Bravo 1998 1.9TD 74KW a problem je sledeći: Velika potrošnja ulja - 1l na mesec dana Malo otežano paljenje a kad upali izbacuje crni dim koji se ponovo javlja pri opterećenju uz brdo i na 3000rpm. Izuzetno dobro vuče i uz brdo i na ravnom samo taj prokleti dim i to me buni. Na motoru je rađen servis turbine 2014 i menjan je dihtung na dekli (valjda se tako kaže) pri čemu mi je majstor reko da baca ulje na crevu za iberlauf. Primetio sam da ponekad sam doda gas i posle toga kao da nema dovoljno goriva i blago izgubi snagu a i cima dok se ne doda gas, posle toga radi super, na leru ponekad uradi isto digne obrtaje do 1500-1700 ali ih vrati čim se malo doda gas. Potrošnja nije povećana. To je odprilike to ako treba još neki podatak spreman sam da vam napišem. Pozdrav i puno lepih trenutaka sa vašim četvorotočkašima IVAN-BOR
  10. Picek

    Gde mogu da kupim...?

    Pozdrav za članove, goste i ostale. da lineko može da mi kaže gde ili od koga mogu da kupim plovak za nivo goriva za Fiat Bravo TD 1.9 74kw 1998. Može info i na telefon 0600434080 Picek-Bor
  11. Hvala MSPK na info, a evo šta može da se desi, da proverite i to ako dođete u takvu situaciju. Smešno ali zlu netrebalo, da vas ne šišaju razni majstori... Prvo sam skinuo plovak i ustanovio da u posudi ima leda što znamo šta znači, a onda je grejalica odradila svoj deo posla dobrih 4-5 sati grjući filter i pumpu, e tu počinje priča. Dođe šurak i mi krenemo u akciju, zakači sajlu i vuči. Vukli smo ga dosta i napokon je upalio, znači nije otišla pumpa, ali neda đavo mira. Odvozim ga ja nekih 5-6km i na pešačkom prelazu na ler gasu tajac... ugasio se. Opet šura i opet sajla i opet vuči ali mrtav konj, ni da bekne. Ubacimo ga mi u garažu, dignemo haubu
  12. Zdravo prijatelji, došao je konačno i taj dan, naime moj Fiat Bravo td 1.9, 74kw, 1998 g. je pre dva dana na onom priličnom minusu posle vožnje po gradu došo do kuće i u dvorištu na ler gasu odjednom se ugasio. Pošto sam tri, četri puta do sada za dve godine imao takvu situaciju mislio sam da će kao po običaju kad malo odstoji da upali ali gle iznenađenja, neće ni da pomiriše a simptomi su mu kao da nema naftu a ima. Pa mi pomozite bar mišljenjem ili nekim savetom šta da radim i što bi mogo da bude uzrok. Da napomenem da je i predhodnih 3 puta hteo da upali samo na vuču a posle pali normalno na ključ a sada nije hteo ni na vuču. da linafta može da smrzne dok se auto vozi ili je u pitanju pumpa koja je remontivana pre godinu ipo dana. Zaboravih da vam kažem da mi je upalio lampicu sa brizgaljkama pa je ugasio pa opet pa gasi. Hvala na bilo kakvom savetu ili mišljenju. PICEK - Bor
  13. Drugari, da lineko može da mi kaže gde mogu da nabavim nosač bočnog, vozačevog, retrovizora (to je onaj trouglasti deo koji koji se šrafi za vrata) jer prokleta garažna vrata. A i ne znam kako se tačno zove. Molim vas za pomoć.
  14. Evo mene opet, ponekad mi na leru digne obrtaje do 1500-2000 to traje par sekundi i ond radi o.k. danima radi pa opet. U pitanju je Bravo td 100
  15. Opet ja, kad krene-krene a radi se o sledećem: u pitanju je Fiat Bravo td 74kw(100ks) 1998. Vozim taj auto od Avgusta 2014. Predhodni vlasnik je radeo remont Lukas pume 2013 a auto se ponaša ovako: Posle stajanja od par sati jednostavno nije hteo da upali, odšlepan kod nazovi majstora, on ga je upalio na vuču i on radi par sekundi i ugasi se. Mislili smo da je gorivo pošto mi i lampica ne radi. Skinuo sam plovak kad tamo bar 5-6 litra čorbe. Onda ga je posle dva dana dovezo a auto ko švajcerski sat,prede, na pitanje šta mu je bilo odgovor je bio: nemam pojma sam je proradeo. Proveravao je creva da ne vuče falš vazduh i kaže da su dobra. Posle toga je radeo par meseci dobro a onda isti problem pre par dana ugasio se na ravno na ler. Upalio sam ga opet na vuču samo što sad primećujem da malo dimi i da uz brdo gubi snagu i cima a onda povuče ekstra. To se dešava kad ga upalim a posle radi super i vuče. Mada imam utisak da motor na leru kad je zagrejan stoji na 1000 o/m a hladan na 900 o/m. da lije pumpa opet ili nešto drugo. Probao sam dijagnostiku ali dva majstora kažu da neće da se poveže. Al sam ga odužio... UPOMOĆ!!! ne znam zašto je moj problem u temi oko paljenja. Izvinite

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...