Jump to content
FAS Goran

Veki

Members
  • Content Count

    901
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Veki got a reaction from dekirs in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    I moj set je spreman

  2. Like
    Veki reacted to dekirs in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    @Ivan Hvala kolega
    @Veki 225/40/18
     
  3. Like
    Veki reacted to dekirs in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Ja vec montirah letnji set, ko ce da ceka april
     

  4. Haha
    Veki reacted to Nikola031 in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Pojma nisam imao da ovo cudo postoji, i svidja mi se na prvu loptu 
     
    Ja imam neki kineski kompresor sto ide na upaljac i koji je uzet u Tempu pre nekoliko godina ali mnogo sporo pumpa, kad je bilo vanredno stanje malo je falilo da me uhvati policijski cas zbog njega 
  5. Like
    Veki got a reaction from moron in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Sta je ovo
  6. Hvala
    Veki reacted to Ivan in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    @Veki
    Xiaomi-jev kompresorcic sa manometrom.
  7. Hvala
    Veki reacted to 037 in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Nisu letnje, univerzalne su. A zapravo standard za letnje - uslovno* - ne postoji dok ga za "triglav" ima: ergo, univerzalne se mogu posmatrati kao zimske koje su proizvođači prilagodili i letnjim uslovima vožnje. "Krosklajmat" je jedinstven po novom pristupu konstruisanju gume i činjenično veoma dobroj prilagođenosti letnjim uslovima.
     
    * Standardna procedura ispitivanja postoji ali se odnosi na ispitivanje brzinskih i nosećih svojstava guma.
     
    darkman14, nisi u pravu. Sprema se novi ZOBS - što je i nebitno, i da se ne sprema, preuzeli smo obaveze usaglašavanja propisa sa EU. Uostalom, postojeći propisi ne definišu šta su "ol sizon" gume (ili M+S, 3PMSF), niti mi je poznato da imamo aktuelni SRPS koji se time bavi, a opet ih pominju.
  8. Like
    Veki got a reaction from neshtry in 1.3 multijet crni dim   
    Auto predhodni nazalost stradao u udesu kupljen novi isti motor 1.3 multijet vidi se da je skinut katalizator,egr proveren skinut onaj deo sa strujom dole ona pecurka na oprugi radi ekstra,novi filteri ali dim je i u mestu i kod ubrzanja zna da ostavi dim 10 m iza sebe ne trosi vodu ulje ne pomera sta bi tu jos trebalo gledati creva ne pustaju.Jedino mi ostaju dizne da vidim ili negde na dijagnostiku da teram.
    Ima li neko ideju neku
  9. Like
    Veki got a reaction from Dijana in Punto mk.2 - luduje instrument tabla   
    meni se to desavalo kad sam kupio auto i neko mi reko da je to kao neki test zakljucio sam da je to izgleda kad je bas hladno jel mi je tako prosle godine jednom samo zimus.Ali posle toga normalno dize temp i sve radi nisam na to nikad obraco paznju.Ali ponavljam kad skoci gore upali se lampica onda spadne dole i sve normalno radi kad upalim auto.
  10. Hvala
    Veki got a reaction from hibi011 in Fiat Punto mk2b 1.3 multijet - preventivna zamena lanca?   
    Evo par slika mobilni mi je dno dna al vidi se donji zupcanik sa radilice je pojeden nacisto toliko da bi poceli da se lome zubi za par hiljada km,zatezac lanca je se urezao a sam lanac kao lanac nije nesto narocito ostecen verovatno je se istegao malo gornji zupcanik bregasti je isto poderan al ne mnogo primetno kod starog da je sam po sebi imao dosta lufta sto zbog zupcanika verovatno i  istegnutosti dok nov montiran je bio zategnut...Sami nemojte da menjate ovo niposto ni sa nekim ko nema alat!!!Preporuka za Gorana jer iako mi on nije radio jer nismo  iz istog grada covek jednostavno poznaje svu materiju i pomogao mi je oko par konstatacija.Mi smo se mnogo namucili zupcili smo ga bez alata sto je veoma rizicno cak prvi put smo za zub omanuli sreca iz drugog puta je bilo ok...
     
      A ako nekome treba Suriken mogu mu pokloniti zupcanik radilice jer je ostar kao zilet
    Ova zadnja slika je primer kako on nov izgleda zubi su dosta deblji i obli
  11. Hvala
    Veki got a reaction from neshaoct in Fiat Grande Punto 1.3 MJet - puknut grejač   
    @Vladica94
     
    Pitanje je sve sta se polomilo i dokle da li je ostalo samo ono sto se greje.unutra ili puklo bas u navoju ni jedan majstor nije daleko ako ima iskustva sa tim.Ja sam skidao kod mene ali nisu pucali.Ocu su na ford fjuznu izbijali probali sve ali na.kraju skidali glavu. Pogledaj ovaj video
     
     
     
  12. Hvala
    Veki got a reaction from hibi011 in Fiat Punto mk2b 1.3 multijet - preventivna zamena lanca?   
    Eto jos jednog problema popustio semering uljne pumpe koji se u stranim kompletima za veliki servis 1.3 multijet vodi kao obavezan meni je pre neki dan pustio i ulje je pocelo da curi na remenicu i da prska po motornom prostoru.Tako da ovih dana opet kod majstora najmanje 3000 rad jer opet mora radilica da se blokira pa onda levi navoj pa uljna flansa pa semering koji kosta oko 1500 tako mi majstor rece e sad drugovi ako ko moze u auto dati ili bolje poznaje engleski ili eper ili neko cudo da mi kaze dimenzije tog semeringa on se nalazi na alu deklu gde ulazi uljna flansa i remenica radilice?
     
      A ujedno ovo pisem i kao upozorenje da ga treba menjati na velikom servisu na 1.3 mjtd obavezno jer meni cak mesec i vise nigde nije pustio i onda naglo samo.Ili pak uz rizik kao ja al onda vam to izadje 3 puta skuplje
  13. Like
    Veki got a reaction from KursulaBgd in Punto mk.2 - skidanje plastika na A stubu   
    Ujedno i da zakljucim nesto sto je od velike koristi i ostalima.Ako vam nesto zveci u tabli i bas dobro zveci po losem putu to su dugmici od podizanja i spustanja svetla i kilometraze i sata koja zvece iako imaju sundjer koji izgleda propadne, nisam stigao juce ali moram obavezno jos po malo sundjera poturiti ali da nesmeta funkciji dugmadi...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...