Jump to content
FAS Goran

NEOPLAN

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About NEOPLAN

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Sarajevo

Recent Profile Visitors

610 profile views
  1. Evo danas ustanovljeno da je stradala pumpa visokog pritiska. Blago meni.
  2. Pozdrav Jucer upalim auto, Lybra 2.4 JTD 2001, i krenem na posao, kad nakon par minuta klik - ugasi se auto u voznji. Nakon toga nema teorije da upali, vergla normalno ali ne pali. Čitam po forumu, obično je senzor radilice u pitanju, s tim što ja nisam imao simptome da mi se auto gasi, pa nakon hladjenja opet upali itd, vec je normalno radio i samo odjednom stao. Dolazio majstor sa Auto-Com dijagnostikom, nema grešaka. Lampica Check Engine svijetli. Danas ce majstor ponovo doci sa nekom "jacom" dijagnostikom, pa ce opet pokusati detektovati kvar. Imate li ideja? Hvala
  3. UPDATE: Remenica proserala, tj dobila luft i odrezala poduzno jedan kanal od PK kaisa, a komadi pk kaisa podletili pod zupcasti i izazvali preskok od dva zuba.
  4. Pa zbog blokiranja remenice valjda
  5. UPDATE 2: Danas je utvrdjeno da je zupcasti remen preskocio jedan do dva zuba. Sutra ce se ubaciti novi zupcasti pa cemo vidjeti sta ce biti.
  6. UPDATE: Razlog pucanja remena otklonjen. Kvar je bio u vodecoj remenici, stavljena je nova. Razlog promjene zvuka se jos uvijek trazi, sumnja se na dvije stvari - preskakanje zupcastog ili EGR ventil.
  7. Da u svakom slučaju ne palim auto do daljnjeg
  8. Jos uvijek nista ne znam. Serviser mi je dolazio, pregledao i kaze da sumnja da je vodeca remenica stradala. Medjutim nije mu jasna promjena zvuka motora, zasto se ona desila. Jako cudan kvar, tako kaze. Uglavnom, u narednim danima ce prevuci auto u servis i izvrsiti detaljan pregled pa cemo vidjeti.
  9. Pozdrav ljudi... bas imam problem sa mojom Lybrom... Jucer ujutro krenem na put iz Sarajeva za Banja Luku. Vožnja tekla uobičajeno, sve dok nisam čuo jedno BUM i prestane mi raditi servo volan, smanji se jačina svjetala, jačina osvjetljenja instrument table... Bio sam na autoputu i nekako uspijem iskontrolisati auto i stanem... zovnem BIHAMK.... došla šlep služba i odvukli me u njihov servis u Zenici. Tamo ustanovljeno da je pukao mikro remen i da su svi pomoćni agregati ostali bez pogona i to objašnjava prekid rada servo volana. Ono što je bilo zanimljivo jeste da je remen pukao po dužini, tj da je jedan kanal remena u potpunosti odsječen. Serviser je izvršio inspekciju ostataka remena i utvrdio je da je remen bio duži pola centimetra od propisanog, te da je zbog toga nasjeo na ivicu remenice i odsjekao jedan kanal te su se ostaci tog kanala zapleli sa ostatkom remena i izbacili ga iz kolosijeka tako da je spao. Nakon toga je izvršio pregled svih remenica i kaže da je sve na svome mjestu i ispravno. Za svaki slučaj stavili smo polovan remen i izvršili probu, auto je radio normalno. Stavili smo novi remen i nastavio sam put te stigao u Banja Luku bez problema. Danas vozim u Banja Luci kad opet cujem BUM i nesto je jako zazujalo (zvuk kao da se nesto sudara sa propelerima ventilatora)... i u tom trenutku se promijenio zvuk motora... počeo je brundati, tutnjati, kao da je auspuh otkinut... odmah sam zaustavio auto i otvorim haubu, kad imam šta vidjeti, mikro remenu opet odrezan jedan kanal (onaj do motora). Ovaj put remen nije spao. Najviše me brine promjena zvuka motora, jako je glasan i tutnji... nemam pojma šta može biti, ali bojim se veće havarije. Serviseru još nisam otišao.... bojim se paliti auto,a od poslovnih obaveza ne mogu da stignem da organizujem šlep službu... Da napomenem da je u pitanlju Lybra 2.4 JTD 103 kW, 2001. godište. Vaša mišljenja?
  10. zar mogu nosaci motora izazvati kocenje sa mijenjanjem brzina? Idem bas da pogledam nosace
  11. Pozdrav svima; Imam Lybru 2.4 JTD 2001. god. Vozim je već nekoliko mjeseci i jako sam zadovoljan autom, prelazim velike kilometraže i do sada nisam imao problema. U zadnje vrijeme mi se dok je auto hladan čuje neobičan zvuk negdje u motornom prostoru, kao neko metalno brujanje. Zvuk nestaje kada pritisnem kvačilo. Također nestaje kada se auto ugrije. Također sam primjetio da kada dodajem gas u vožnji da prilikom ubrzavanja sa nižih obrtaja auto počne da se trese. To se dešava na oko 2000-2500 obrtaja, kad pređem preko 2500 prestane tresti. Na većim obrtajima ne trese. Također ponekad se znaju javiti problemi prilikom ubacivanja u prvu i drugu brzinu, mjenjač otežano upada u brzinu. To se ne dešava uvijek, već ponekad, najčešće nakon duže vožnje na autoputu kada baš često ne mijenjam brzine. Sa ostalim brzinama nema problema. Mijenjao sam ulje u mjenjaču, ali je problem ostao. Majstor kod kojeg održavam auto tvrdi da je zamajac pri kraju, ali meni je to sumnjivo iz razloga što nemam onih klasičnih simptoma za kvar zamajca tipa metalnog zveckanja i trešenja prilikom paljenja i gašenja auta, auto jako lijepo vuče, bez trzaja, na 3000 obrtaja održava brzinu 160-180 km/h, na 2100 obrtaja je na oko 100-120 km/h.... Vaše mišljenje? Zamajac ili nešto drugo? Zamajac nije baš jeftin, ne bih da se zaletim da ga mijenjam a da ne riješim problem.... Hvala
  12. Pozdrav svima; Zovem se Mladen, zivim u Sarajevu i vozim lanciu Lybru 2.4 JTD 2001. godiste.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...