-
Content Count
2148 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
N.N. got a reaction from moron in Peugeot i Fiat? / Stellantis
@Ivan
Ali.. FCA je imala P2 MHEV spremiji ranije od PSA i imala je novije motore.
Čak je eMini Wide projekt bio skoro spreman i auti na njoj bi bili u ponudu ranije nego ovih 5 na CMP i Smart Car platformi.
Znači i Avenger i Junior i 600 i Grande Panda su se mogli napraviti sličnima kao sada. Samo bi Lancijin model vjerojatno bio više kao crossover, sas je hatchback.
Pričam o platformi koju koristi novi Fiat 500 ali malo široj i naravno veličina B segment.
Ovo (još) veće forsiranje BEV vozila možemo zahvaliti i sada već bivšem izvrsnom direktoru Carlosu Tavaresu.
-
N.N. got a reaction from moron in Peugeot i Fiat? / Stellantis
@Ivan
Grande Panda i srodni modeli... I jesu zamišljeni kao low-cost tj. pandan ili nekakva konkurencija Daciji. I treba uzet i obzir da ta Dacia nije više onako loša ili onako low cost kako je bila, barem kad je riječ o tehnici na koju se oslanja.
Ali... I ovo je veliko ali i više njih.
Ali su skuplji 2-3 tisuće eura za sličnu stvar. Doduše svi PSA, ehm STLA modeli su takvi.
Ali nema takvu ponudu pogona i motora. Dacia ima pravo 4x4, imat će ajmo reći 4xe verziju istoga, ima novorazvijeni LPG sa direktnim i multipoint ubrizgavanjem. Ima čak i HEV motore, ako žele ima i PHEV koji barem trenutno ne nude.
Ali nema tako dobru platformu. Iako je Dacia low cost verzija Clia V odnosno Captura II, a pitanje je čak i to koliko je to slučaj kod jačih modela, ipak je po mom sudu bolja i naprednija od indijskog razvoja Smart Car platforme. Uz to je unutrašnjost CMF-B automobila šira što je po meni bitno u C segmentu.
BEV neću komentirati, barem u ovom postu.
A ovo oko braka i Peugeota. Sa 1.1. je europski centar grupacije službeno prebačen u Torino. Sad što i koliko to znači je pitanje.
Činjenica da su progurali te svoje motore doskutabilne kvalitete. No dio razloga je što u startu oni nisu planirali daljnji razvoj motora za tržište Europe nego samo stavi šta imaš.
Ipak moram komentirati BEV.
Razlog prestanka razvoja je baš što su računali 2030. je sve BEV.
Istovremeno Južna Amerika čak u CMP modelima dobila Firefly/GSE motore te se ulaže i razvoj istih.
-
N.N. got a reaction from Zakeralo in Peugeot i Fiat? / Stellantis
@Ivan
Ali.. FCA je imala P2 MHEV spremiji ranije od PSA i imala je novije motore.
Čak je eMini Wide projekt bio skoro spreman i auti na njoj bi bili u ponudu ranije nego ovih 5 na CMP i Smart Car platformi.
Znači i Avenger i Junior i 600 i Grande Panda su se mogli napraviti sličnima kao sada. Samo bi Lancijin model vjerojatno bio više kao crossover, sas je hatchback.
Pričam o platformi koju koristi novi Fiat 500 ali malo široj i naravno veličina B segment.
Ovo (još) veće forsiranje BEV vozila možemo zahvaliti i sada već bivšem izvrsnom direktoru Carlosu Tavaresu.
-
N.N. got a reaction from Ivan in Peugeot i Fiat? / Stellantis
@Ivan
Ali.. FCA je imala P2 MHEV spremiji ranije od PSA i imala je novije motore.
Čak je eMini Wide projekt bio skoro spreman i auti na njoj bi bili u ponudu ranije nego ovih 5 na CMP i Smart Car platformi.
Znači i Avenger i Junior i 600 i Grande Panda su se mogli napraviti sličnima kao sada. Samo bi Lancijin model vjerojatno bio više kao crossover, sas je hatchback.
Pričam o platformi koju koristi novi Fiat 500 ali malo široj i naravno veličina B segment.
Ovo (još) veće forsiranje BEV vozila možemo zahvaliti i sada već bivšem izvrsnom direktoru Carlosu Tavaresu.
-
N.N. got a reaction from Elra in Alfa Romeo B-SUV >> Alfa Romeo Brennero >> Alfa Romeo Milano
Eno gore test QR. Znači taj obični Junior najgoru bočnu G silu u klasi, ilitiga bočno ubrzanje u zavoju.
Istodobno Alfiat Tonale kojega se toliko pljuje da je smeće da je ovo ono ima najbolje bočno ubrzanje u klasi.
Tonale ima 300 kg više mjereno i opet je bolji. Kako to?
Tonale ima 300 kg više i na papiru 24 KS više a ipak ubrzanje 0-100 km/h praktično ima u desetinku isto kao ovaj Peugeot. Također Tonale ima slično vrijeme za 70-120 km/h.
Rekao sam. Tonaleov 1.5 sa onim pravim DCT-om bi u karoseriji težine ovoga Peugeota radio čudesa.
-
N.N. got a reaction from Grafit in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@moron
Pa ne bih ja rekao da se ti imaš za što ispričati.
To je stvar tog medija koji je originalno išao vijest. Stavljali su na poslu s neke verzije kojih još nema i možda neće biti u prodaji što je malo zbunjujuće.
Mislim da je jedina greška Jeep Avenger manualac sa 100 KS. On ima remen definitivno.
U stvari cijeli tekst je jako poučan jer se odmah vidi koja je verzija po poklopcu motora i čepu za ulje. To je 1/1.
-
N.N. got a reaction from moron in Peugeot i Fiat? / Stellantis
@moron
Evo ti par francuskih članaka kao štivo:
https://www.largus.fr/actualite-automobile/1-2-puretech-courroie-ou-chaine-quel-moteur-equipe-les-modeles-neufs-30037988.html
https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-moteur-1-2-puretech-vers-une-plainte-au-penal-contre-stellantis-30037922.html
https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-1-2-puretech-citroen-ds-opel-et-peugeot-generalisent-l-huile-5w30-a-la-generation-2-30036830.html
Ima toga baš puno.
A evo malo i članka l Carlosu i njegovom rezanju troškova:
https://www.largus.fr/actualite-automobile/modeles-moteurs-reduction-des-couts-les-mauvais-choix-de-carlos-tavares-pour-stellantis-30037781.html
-
N.N. got a reaction from moron in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@italiano
Da, C3 ima lanac čak i sa manualnim mjenjačem.
Ovdje je jedino sporno koji automobil ima lanac ili remen ako je u pitanju manualni mjenjač.
Ako je DCT sve je lanac, ako je automatik sa 8 brzina sve je remen.
Grande Panda ide isključivo uz DCT.
-
N.N. got a reaction from Elra in Peugeot i Fiat? / Stellantis
@Elra
Ići će 2.2 u Scuda. 120, 150 i 180 KS verzija.
-
N.N. got a reaction from igor0511 in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@igor0511
A di je Renault skupa sa pripadajućom Daciom? Najjeftiniji i najprodavaniji sa 2 modela u TOP10 europske prodaje novih automobila.
Ja moramo reći što se mene osobno tiče da je Dacia postala atraktivna tek sada kad su sa platforme Clia II prešli na najnoviju platformu onu od Clia V.
Što se Stellantisa tiče kod njih su cijene sve samo je jeftine. Mislim da je isto za VW.
Pa gola Grande Panda će vjerojatno u Europi kretati za oko 20k eura.
Oni će se kao pravdati sa je MHEV i nekakav automatik no ka vjerujem da to njima ne dođe baš puno dodatno u proizvodnji.
-
N.N. got a reaction from igor0511 in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@moron
Pa ne bih ja rekao da se ti imaš za što ispričati.
To je stvar tog medija koji je originalno išao vijest. Stavljali su na poslu s neke verzije kojih još nema i možda neće biti u prodaji što je malo zbunjujuće.
Mislim da je jedina greška Jeep Avenger manualac sa 100 KS. On ima remen definitivno.
U stvari cijeli tekst je jako poučan jer se odmah vidi koja je verzija po poklopcu motora i čepu za ulje. To je 1/1.
-
N.N. got a reaction from moron in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@moron
Pa ne bih ja rekao da se ti imaš za što ispričati.
To je stvar tog medija koji je originalno išao vijest. Stavljali su na poslu s neke verzije kojih još nema i možda neće biti u prodaji što je malo zbunjujuće.
Mislim da je jedina greška Jeep Avenger manualac sa 100 KS. On ima remen definitivno.
U stvari cijeli tekst je jako poučan jer se odmah vidi koja je verzija po poklopcu motora i čepu za ulje. To je 1/1.
-
N.N. got a reaction from moron in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@moron
Izvor je francuski L'Argus i to ti je to.
Kao što sam rekao već, tablica nije dobra.
-
N.N. got a reaction from Elra in Peugeot i Fiat? / Stellantis
To je Scudo ili bilo koji drugi blizanac.
-
N.N. got a reaction from moron in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@moron
Nije problem zamjene samog remena nego mogućih depozita u ulju i shodno tome začepljenja kanala pa i havarije samog motora. Tome baš i nema pomoći.
Sa puno je toga PSA "briljirao" u zadnjih 10 godina.
-
N.N. got a reaction from shuxx in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@moron
Nisam ni znao da ima ova tema. Ludilo brale!
Zalijepiti ću neke članka na drugu temu. Tiču se Carlosa Tavaresa i cost cutting metoda i razno raznih PSA proizvoda.
Što se tiče ovoga razlog je jasan. Cijena proizvodnje i CO2 emisije.
Ide ti nekako, lanac, tihi lanac, remen, remen u ulju. Od onoga sa najviše do najniže emisije CO2.
Znači ovo rješenje je prije svega radi CO2 emisije, par grama manje papirnato.
Ford je već dosta ranije napustio ovo rješenje. I oni su imali problema, nije da nisu. Inače zašto bi napuštali.
Za PSA sobu pravu. MHEV motori imaju lanac no u nekim modelima se nađe i klasični ICE/SUS sa lancem. C3 novi, mislim čak i Mokka. No većina su još remen u ulju.
A proizvodnja verzije sa lancem i čak onog lažnog DCT mjenjača je debelo premala.
Sad taj mjenjač ide i na PHEV modele, tamo je otključan 7. stupanj prijenosa.
-
N.N. got a reaction from ISV_01 in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@moron
Nije problem zamjene samog remena nego mogućih depozita u ulju i shodno tome začepljenja kanala pa i havarije samog motora. Tome baš i nema pomoći.
Sa puno je toga PSA "briljirao" u zadnjih 10 godina.
-
N.N. got a reaction from moron in Peugeot i Fiat? / Stellantis
Lanac može biti samo 100 ili 136.
Samo neki automobili da nisj MHEV imaju lanac. Recimo novi C3, Mokka je imala, još neki.
Gore u članku je tablica. Za Avenger je pogrešna. No lako se vidi i po motoru, nisu isti. Poklopac motora i mjesto čepa ulja nisu isti.
-
N.N. got a reaction from horvat in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@moron
Nije problem zamjene samog remena nego mogućih depozita u ulju i shodno tome začepljenja kanala pa i havarije samog motora. Tome baš i nema pomoći.
Sa puno je toga PSA "briljirao" u zadnjih 10 godina.
-
N.N. got a reaction from igor0511 in Alfa Romeo B-SUV >> Alfa Romeo Brennero >> Alfa Romeo Milano
@igor0511
Baš gledam bočnu liniju ovog modela. Meni je to isti 2008 minus šta ovaj ima kraći među osovinski razmak što je u stvari minus jer je tijesan.
Unutra neki mix Corse i još nekih CMP modela.
To tako radi PSA, jbg.
Znači novi DS No. 8 i Opel Grandland meni imaju sličnosti. Opet kažem, to tako radi PSA.
Ukratko. Na testu su plus performanse motora, ubrzanje od 0-100 km/h kao i međuubrzanje 70-120 km/h. Plus je i osjećaj na volanu, dosta direktno.
Minus su ponuda prostora i držanje ceste. Da, držanje ceste je minus. Kaže samo 0.91g su postigli na cesti.
-
N.N. got a reaction from neshtry in Peugeot i Fiat? / Stellantis
Lanac može biti samo 100 ili 136.
Samo neki automobili da nisj MHEV imaju lanac. Recimo novi C3, Mokka je imala, još neki.
Gore u članku je tablica. Za Avenger je pogrešna. No lako se vidi i po motoru, nisu isti. Poklopac motora i mjesto čepa ulja nisu isti.
-
N.N. got a reaction from Elra in Peugeot i Fiat? / Stellantis
Lanac može biti samo 100 ili 136.
Samo neki automobili da nisj MHEV imaju lanac. Recimo novi C3, Mokka je imala, još neki.
Gore u članku je tablica. Za Avenger je pogrešna. No lako se vidi i po motoru, nisu isti. Poklopac motora i mjesto čepa ulja nisu isti.
-
N.N. got a reaction from Elra in Peugeot i Fiat? / Stellantis
@moron
Evo ti par francuskih članaka kao štivo:
https://www.largus.fr/actualite-automobile/1-2-puretech-courroie-ou-chaine-quel-moteur-equipe-les-modeles-neufs-30037988.html
https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-moteur-1-2-puretech-vers-une-plainte-au-penal-contre-stellantis-30037922.html
https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-1-2-puretech-citroen-ds-opel-et-peugeot-generalisent-l-huile-5w30-a-la-generation-2-30036830.html
Ima toga baš puno.
A evo malo i članka l Carlosu i njegovom rezanju troškova:
https://www.largus.fr/actualite-automobile/modeles-moteurs-reduction-des-couts-les-mauvais-choix-de-carlos-tavares-pour-stellantis-30037781.html
-
N.N. got a reaction from Kosta Smosta in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Moram reći da mi je bilo jako zanimljivo čitati o All Season gumama.
Ja sam u procesu kupnje auta i na ovoga ni vjerojatno stavljao All Season iz više razloga.
Prva stvar šta ovdje snijega ima ali nikada. Nije no unutrašnjost Dalmacije da ga ima nešto a nisu bome niti niske temperature.
Druga stvar je što vrlo vjerojatno ne bi bila velika godišnja kilometraža.
Koliko sam shvatio i koliko sam pratio testove kod All Season guma mora biti premium da bi to bilo to. Sad manje više svaki premium proizvođač radi jako dobru All Season gumu.
Također neka granična temperatura di one dobro rade je do otprilike -5°C, ispod toga zimska naglo bude sve bolja i bolja.
Mene više plaši ljetna temperatura i kako se ponašaju ljeti.
Ipak sam iz grada na moru di je prije 10-ak godina bio period od 40+ dana kad čak ni minimalna temperatura nije išla ispod 30°C. Ko zna kolika je tek bila temperatura asfalta.
Na drugom automobilu uredno ide zamjena ljetnih i zimskih guma i tako će biti do daljnjega.
-
N.N. got a reaction from MiloshBg in Da li je PSA 1.2 PureTech evenualno problematičan motor i koja je garancija za njega?
@moron
Nije problem zamjene samog remena nego mogućih depozita u ulju i shodno tome začepljenja kanala pa i havarije samog motora. Tome baš i nema pomoći.
Sa puno je toga PSA "briljirao" u zadnjih 10 godina.