Jump to content
FAS Goran

N.N.

Members
  • Content Count

    2059
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    N.N. reacted to moron in 1.5 Blue HDI motori - iskustva/mišljenja   
    To je dugoročno smrt za motore. A često vidim da se neki vlasnici novijih automobila hvale time kao velikom prednošću. Sitna početna ušteda, a posle šteta kataklizmičkih razmera.
  2. Hvala
    N.N. got a reaction from neshaoct in Jeep Avenger   
    Više slabo pratim auto industriju. Ali... Avenger ne donosi ništa novo. Ista stara platforma uz isti stari, uz to jako problematičan, motor. Nije ovo BEV only proizvod. 
    Pa Mokka i DS3 su istovjetni proizvodi ovome. Ovdje je novi dizajn i što su Talijani koliko toliko od osnove-govna pokušali napraviti pitu.
     
     
  3. Hvala
    N.N. got a reaction from neshaoct in Jeep Avenger   
    Oko motora nije afinitet nego čak svako malo po francuskim medijima se piše koje je to đubre i da nikako nisu riješili probleme sa remenom u ulju. Ranije je bilo još nekih karakterističnih problema za GDI motore no to su otklonili.
    Za mene koji gleda 2nd hand robu je to svakako neprihatljivo i jako rizično.
     
    Inače francusku mediji bar što sam ja vidio jako realno pišu o svojim automobilima, dosta ih i kude, samo šta Francuze kao kupce to nije briga i jako su nacionalno osviješteni što je u stvari za pohvalu. Isto se ne može reći za Talijane kao kupce.
     
    CMP ima razne probleme. Kao kruta osovina u BEV verzijama. Pa ti (jako) problematični motori što vrijedi i za 1.2 benzin i 1.5 dizel. Ne znam je li ovdje uspjelo nekako doći do polukrute barem za BEV.
    Drugi problem je pakiranje. Vozila na CMP platformi su u pravilu najtješnja na stražnjoj klupi u cijeloj ovoj klasi. Pričam o mjestu za koljena. U usporedbi je li sa MQB A0 i CMF-B vozilima.
    Stražnja vrata su također jako kratka i mal je otvor. Teško ući i izaći.
     
    Doduše Talijani su se potrudili oko nekih stvari. Da bi dobili mjesta na stražnjoj klupi je ovdje koliko znam H točka viša. Samo vozilo je čak koji milimetar niže od braće. Tako da neki ekstremni prostor za glavu se neće dobiti.
     
    Originalno su ova vozila trebala izaći na bazi novoga Fiata 500. Naravno sa sličnim dimenzijama eksterijera kao ovaj Jeep. Čak je cijeli dizajn, unutra i vanka, prenese sa eMini na CMP platformu.
     
    Što se tiče COTY to je već dugo politički izbor. Tu nema spora. Sam se pogleda poredak nekih zadnjih godina. Doduše sami novinari su sve manje educirani. Veži konja di ti gazda kaže.
  4. Hvala
    N.N. got a reaction from moron in Jeep Compass / Patriot / Commander / Jeep Meridian   
    Ma ima ti već podataka o potrošnji sa pravog testa. Mislim da sam stavlja za Renegade od strane QR i usporedba sa 1.3 kojeg su već sad davno testirali. 1.5 po njihovom test režimu, a to je točno određeno što i kako, troši 2 litre manje.
  5. Hvala
    N.N. got a reaction from neshaoct in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV   
    Znam da je tema Tonale no izašli su mjereni podatci za Renegade 1.5 P2 MHEV 130 KS; test je u QR.
     
    Grad 6.37 l/100 km
    Otvorena 5.43 l/100 km
    Autocesta 7.93 l/100 km
     
    Prosjek je 6.58 litara na 100 km. Usporedbe radi 1.3 MA III sa 150 KS je mjereno trošio 8.54 litre na 100 km u istom automobilu, a performanse su bili praktički identične.
     
    Mjereni rezultati su taman negdje na pola puta između klasičnih BSG MHEV rješenja i FHEV rješenja.
  6. Like
    N.N. got a reaction from horvat in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV   
    Znam da je tema Tonale no izašli su mjereni podatci za Renegade 1.5 P2 MHEV 130 KS; test je u QR.
     
    Grad 6.37 l/100 km
    Otvorena 5.43 l/100 km
    Autocesta 7.93 l/100 km
     
    Prosjek je 6.58 litara na 100 km. Usporedbe radi 1.3 MA III sa 150 KS je mjereno trošio 8.54 litre na 100 km u istom automobilu, a performanse su bili praktički identične.
     
    Mjereni rezultati su taman negdje na pola puta između klasičnih BSG MHEV rješenja i FHEV rješenja.
  7. Zbunjen
    N.N. reacted to Ivan in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV   
    "Al" (tj. "Marelli") i dobri farovi nikada nisu isli u istu recenicu  .
  8. Like
    N.N. got a reaction from neshaoct in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV   
    Em li ih i njihovo izostavljanje 2.0 256 KS Q4 u Europi. Baš su zeleni talibani ili zeleni križari, kako oćete.
  9. Like
    N.N. got a reaction from neshtry in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV   
    Ajme koliko krivih informacija.
  10. Like
    N.N. got a reaction from Zakeralo in Novi FIREFLY motori   
  11. Like
    N.N. got a reaction from horvat in Novi FIREFLY motori   
  12. Hvala
    N.N. got a reaction from neshaoct in Mali leksikon automobilskih pojmova   
    Ovi idu od 0 do 20 km/h samo na struju.
     
    Ima raznih vrsta blagih hibrida. Ovo je prvi ovakve vrste na tržištu. Da ima motor u mjenjaču i EV mod.
     
    U biti ovo su više 48V full hibridi nego li li blagi hibridi.
     
    Da EU je gura bolesne CO2 propose vidjeli bi kroz sljedećih 10 godina veliko napredak ove tehnologije no što je tu je.
     
    Treba inače razlikovati:
    P0 12V hibride kao što je Fiat 500/Panda i još neki
    P0 48V kao popularni Gnojf
    P2 48V hibride kao ovaj, a kakvih će biti sve više u budućnosti
     
     
  13. Hvala
    N.N. got a reaction from moron in Fiat 500X / Fiat 600   
    Taj 1.3 je još malo pa gotovo. Eventualno ostaje van EU.
  14. Like
    N.N. got a reaction from horvat in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV   
    Tonale lista motora kao MY23:
    1.5 T4 P2.5 MHEV DCT7 130 KS (EMEA) 1.5 T4 P2.5 MHEV DCT7 160 KS (EMEA, JAP) 2.0T 255 KS (NAFTA, MEA) 1.3 T4 PHEV AT6 275 KS (EU, NAFTA) 1.6 Multijet DCT7 130 KS (EMEA)
     
  15. Like
    N.N. got a reaction from Dzimbo in Novi FIREFLY motori   
    1.5 turbo 96 kW za Tipo i 500X će imati DCT7 sa 15kW elektromotorom (130+20 KS) do 15% niža potrošnja vs 500X 1.3 turbo DCT 18% niža CO2 emisija vs 1.3 DCT EV mod 3 km do 20 km/h zamjena za dizel u urbanim sredinama tišina: kod pokretanja motora
  16. Like
    N.N. got a reaction from darkmanzr in Novi FIREFLY motori   
    1.5 turbo 96 kW za Tipo i 500X će imati DCT7 sa 15kW elektromotorom (130+20 KS) do 15% niža potrošnja vs 500X 1.3 turbo DCT 18% niža CO2 emisija vs 1.3 DCT EV mod 3 km do 20 km/h zamjena za dizel u urbanim sredinama tišina: kod pokretanja motora
  17. Like
    N.N. got a reaction from dach@ in Novi FIREFLY motori   
    1.5 turbo 96 kW za Tipo i 500X će imati DCT7 sa 15kW elektromotorom (130+20 KS) do 15% niža potrošnja vs 500X 1.3 turbo DCT 18% niža CO2 emisija vs 1.3 DCT EV mod 3 km do 20 km/h zamjena za dizel u urbanim sredinama tišina: kod pokretanja motora
  18. Hvala
    N.N. got a reaction from moron in Novi FIREFLY motori   
    1.5 turbo 96 kW za Tipo i 500X će imati DCT7 sa 15kW elektromotorom (130+20 KS) do 15% niža potrošnja vs 500X 1.3 turbo DCT 18% niža CO2 emisija vs 1.3 DCT EV mod 3 km do 20 km/h zamjena za dizel u urbanim sredinama tišina: kod pokretanja motora
  19. Like
    N.N. got a reaction from horvat in Novi FIREFLY motori   
    1.5 turbo 96 kW za Tipo i 500X će imati DCT7 sa 15kW elektromotorom (130+20 KS) do 15% niža potrošnja vs 500X 1.3 turbo DCT 18% niža CO2 emisija vs 1.3 DCT EV mod 3 km do 20 km/h zamjena za dizel u urbanim sredinama tišina: kod pokretanja motora
  20. Like
    N.N. got a reaction from shuxx in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Namontirane Blizzak LM005. Komad sa montažom i balansiranjem je bio 680 kuna (90 eura). Znači sve 4 gume 360 eura.
     
    Danas u Splitu temperatura zraka nekih 5-6 stupnjeva, jaka bura, bilo i kiše. Sve skupa idealni uvjeti za isprobati ih.
     
    Za sada nisu razočarale. 
  21. Like
    N.N. got a reaction from Axic in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Namontirane Blizzak LM005. Komad sa montažom i balansiranjem je bio 680 kuna (90 eura). Znači sve 4 gume 360 eura.
     
    Danas u Splitu temperatura zraka nekih 5-6 stupnjeva, jaka bura, bilo i kiše. Sve skupa idealni uvjeti za isprobati ih.
     
    Za sada nisu razočarale. 
  22. Haha
    N.N. reacted to horvat in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Dobra cena. Ovako na brzaka po netu, kod nas ni ne nadjem po toj ceni, a jos klepanje za montazu i balans... 
     
    Test u Axic stilu  
  23. Like
    N.N. got a reaction from horvat in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Namontirane Blizzak LM005. Komad sa montažom i balansiranjem je bio 680 kuna (90 eura). Znači sve 4 gume 360 eura.
     
    Danas u Splitu temperatura zraka nekih 5-6 stupnjeva, jaka bura, bilo i kiše. Sve skupa idealni uvjeti za isprobati ih.
     
    Za sada nisu razočarale. 
  24. Like
    N.N. got a reaction from PremieRacing in Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti   
    Evo Nijemci počeli masovno kupovati all season gume, često i kineske, pa ja evo ne govorim da su siromašno tržište.
     
    Što se tiče Tipa, a to je tema, njemu prodaja ide odlično i još uvijek dosta muku muče ili su na rubu proizvodnih kapaciteta. Ne znam tko je rekao, je li @horvat ili @neshaoct. Da se Tipo dosta čeka. Kažem nije čudno jer ubijaju sa prodajom limuzinske izvedbe, prije svega Turska. Njima je bitno da u ukupnom zbroju prodaja Tipa ne šteka, a bome ne šteka.
     
    No sa vremenom sam pročitao različite komentare. Recimo da je Tipo rang Dacie. No različitih komentara će biti. Nije to neka novost.
     
  25. Like
    N.N. got a reaction from horvat in Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti   
    Evo Nijemci počeli masovno kupovati all season gume, često i kineske, pa ja evo ne govorim da su siromašno tržište.
     
    Što se tiče Tipa, a to je tema, njemu prodaja ide odlično i još uvijek dosta muku muče ili su na rubu proizvodnih kapaciteta. Ne znam tko je rekao, je li @horvat ili @neshaoct. Da se Tipo dosta čeka. Kažem nije čudno jer ubijaju sa prodajom limuzinske izvedbe, prije svega Turska. Njima je bitno da u ukupnom zbroju prodaja Tipa ne šteka, a bome ne šteka.
     
    No sa vremenom sam pročitao različite komentare. Recimo da je Tipo rang Dacie. No različitih komentara će biti. Nije to neka novost.
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...