Jump to content
FAS Goran

flooding

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About flooding

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    bosnia
  1. al imam grijanje u kabini druze , pravo dobro grije al ne pali vani ventilator ,recimo na 3/4 temperature ventilator se ne pali ....
  2. ipad nije , sad radi grijanje i motor se ne grije , odem u grad vozim lagano temp skoci , ja stanem ona spade , ja fino nadjem jedno brdo u trecu i uzbrdo jedno 4 km na 4 k obdtaja , ono malko povis radne , ja stanem kad ventilator ne radi , krenem nizbrdo nista , ....poludit cu s ovim autom haha
  3. a ne upita covjeka odakle je ova pumpa, uglavnom nisam moramo radit glavu i dihtung , tu noc kad mi je temp skocila ja sam odma reko pumpa ili hladnjak ili termos jer je to mana na fiatu ,kad ovaj jedan majistor reko glava i dihtung , pa sto odma na najgore haha , uglavnom eto ako nekom se grije motor a nema grijanja u kabini to je pumpa , da ne rade ljudi motor bezveze odma I ja sam staru pumpu uzeo , jednom rukom drziim onaj propeler a drugom okrecem ono gdje ide remen haha , sve proklizalo
  4. vodena pumpa , onaj propeler proklizo i to je sve kvarilo , evo sad sve ok , motor extra haha
  5. ide on kod majistora pa cu napisat kad se to rijesi sta je tacno bilo .
  6. meni ne rasipa vodu , nista izgleda da moram kod majistora .... sta mislis o bosch bravi ? postojil neki nacin da se to rijesi ?
  7. ja vozio kod majistora on rekao dihtung glave i glava , cisto sumnjam jer stvarno auto hoce da povuce s malim motorom , motor se grije i onaj satic radi ok , lupo sam po tabli i nista a i kad je blizu H onda otvorim haubu i vidim da je vruc motor , kako cu ispitat termostat ? mozel samo kratko gdje je taj termostat , cudi me sto nemam grijanja u autu i jako se brzo grije , recimo sad ga upalim treba mu 5 minuta da krene da se grije i onda vise i ne staje , kad vozim stoji satic za temp , ja gas on se pocne penjat ... da , jel puno 250€ za zupcasti i dihtung i vodenu pumpu da promjenim , ako je neko mjeno jel ta cijena standard ? i imam jos nesto da pitam , los mi je ulozak bosch brave , znaci kad palim ja okrenem kljuc do kraja i onda ga vracam da bi spojio , jel se moze to promjenit , problem je kod sto ima na kljucu i to je skupo , jel se moze samo taj ulozak promjenit il moram kompletnu bravu i kod i kljuc .... ( jos mi samo to treba haha ) pozz
  8. imam jedan problem sa fiat bravom , vozio sam par dana i sve ok , cak sam i vece kilometraze presao , oko 400 i sve ok , 1.2 16 v je u pitanju 2000 godina , al ovo par dana temperatura mi skace ,evo kako je sve krenulo a ako neko zna nek rekne sta je pojedo se ziv ... vozim jednom navece pogleda temperaturu ono blizu H , ja stanem ,otvorim haubu otvorim vodu gledam nista se ne pomjera, mislio sam da je vodena pumpa, sacekam jedno pola sata i kuci , sutra pogledam sve upalim auto cekam da dodje na radnu , skinem ono crijevo sto ide sa hladnjaka na bocu kad krenu ventilator i pumpa da rade, evo reko radi sve ,odem krug kad temperatura opet skoro pa max , dodjem kuci cujem neko kljucanje kao cc, ccc, ccc ,ccc , ugasim auto i dalje tako , tamo iza hladnjaka imaju ona crijeva sto idu ovako ,jedno ide u motor ,drugo na klimu ,trece na hladnjak , ono lupa kao da neko baca vodu pod pritiskom u to crijevo , znaci svake 2 sekunde bum i kad stavim ruku cujem udar vode , ajd reko da nije se hladnjak zacepio ,skinem to ,procistim ,opet nije , sad me zanima sta je ,termostat mi pali ventilator , ne znam za te brzine po sto sam kupio auto nedavno .. kratka uputa, vodena pumpa radi , hladnjak cist , ne grije kabina ,jako brzo skace temperatura kad prodje pola , na tom crijevu sto izgleda kao T il tako nesto se osjeti neki pritisak sto motor baca al je problem sto je donje crijevo hladno a gornje vruce , nije zacepljeno gledo sam , nisu ta dva crijeva spojena , jedno ide ispod njeg , ako neko zeli mogu sliku poslat . HELPPP (y)
  9. imam jedan problem sa fiat bravom , vozio sam par dana i sve ok , cak sam i vece kilometraze presao , oko 400 i sve ok , 1.2 16 v je u pitanju 2000 godina , al ovo par dana temperatura mi skace ,evo kako je sve krenulo a ako neko zna nek rekne sta je pojedo se ziv ... vozim jednom navece pogleda temperaturu ono blizu H , ja stanem ,otvorim haubu otvorim vodu gledam nista se ne pomjera, mislio sam da je vodena pumpa, sacekam jedno pola sata i kuci , sutra pogledam sve upalim auto cekam da dodje na radnu , skinem ono crijevo sto ide sa hladnjaka na bocu kad krenu ventilator i pumpa da rade, evo reko radi sve ,odem krug kad temperatura opet skoro pa max , dodjem kuci cujem neko kljucanje kao cc, ccc, ccc ,ccc , ugasim auto i dalje tako , tamo iza hladnjaka imaju ona crijeva sto idu ovako ,jedno ide u motor ,drugo na klimu ,trece na hladnjak , ono lupa kao da neko baca vodu pod pritiskom u to crijevo , znaci svake 2 sekunde bum i kad stavim ruku cujem udar vode , ajd reko da nije se hladnjak zacepio ,skinem to ,procistim ,opet nije , sad me zanima sta je ,termostat mi pali ventilator , ne znam za te brzine po sto sam kupio auto nedavno .. kratka uputa, vodena pumpa radi , hladnjak cist , ne grije kabina ,jako brzo skace temperatura kad prodje pola , na tom crijevu sto izgleda kao T il tako nesto se osjeti neki pritisak sto motor baca al je problem sto je donje crijevo hladno a gornje vruce , nije zacepljeno gledo sam , nisu ta dva crijeva spojena , jedno ide ispod njeg , ako neko zeli mogu sliku poslat .

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...