Jump to content
FAS Goran

cales

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About cales

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/10/1963

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Boljevac
  1. Na bobini je bacao varnicu na 3 izlaza. Bio je lik koji se razume u autoelektroniku i bez dijagnostike na osnovu pretpostavke dao takav zaključak,Imam u PDF kompletnu dokumentaciju za Brave pa sam tamo video da iz kompjutera zatvara primar na bobini za izlaze 1-4 i 2-3. Danas smo pomoću svećica i utvrdili da ne radi visoki napon na izlazu 3.Zamenili smo bobinu i ondah smo dobili varnice na sva četiri izlaza. Međutim auto je i dalje teško palio i na leru se gasi.
  2. Hvala ti veliko javiću šta smo uradili. kompresija merena nakon zahvata
  3. Kompresija je dobra , a sutra idem kod majstora da nastavimo.S obzirom da nisam automehaničar reci mi kako da rasteretim hidropodizače.Hvala na savetima.
  4. Hidropodizači su razrađeni ako si na to mislio,ne znam kako drugašije,reperi na zupšaniku radilice i zupčaniku bregaste su na markerima,osim ako ima još neki zupčanik koji treba podesiti.
  5. Pozdrav svima.Čitam ovde o problemima na Fiatovim voyilima ali nikako da nađem nešto poput problema koji su na mom autu prisutni. Naime imam Fiat Bravu 1.4 12 V 1997 godište , imao sam problem da mi se sistem za podmazivanje bregaste zapušio te je došlo do oštećenja kako bregaste tako i klackalica,i glave motora. Kupio sam drugu glavu sa hidropodizačima,ventilima i drugu bregastu.Nakon ravnanja glave,brušenja ventila majstor je zamenio dihtung,glavu i sve ostalo.Međutim sad nastaju muke. U međuvremenu je crkao jedan izlaz na bobini koji majstor nije odmah primetio,zvao je majstora za elektriku i ovaj je konstatovao kvar kompjutera,Kako sam i ja iz oblasti elektrotehnike a znam i šeme da čitam ustanovio sam da je kvar na bobini .Probali smo da li bacaju sve sveđice i ustanovili da rade po 1-4 i 2-3 u paru.Po šemi sam ukapirao da tako i treba.Međutim nakon dugog verglanja auto nekako upali ali je rad katastrofalan,čuje se jako,i kad se oduzme gas on se ugasi.Nekako smo ga isterali izradionice ali nema snagu i uopšte nije to taj auto koji sam vozio do skora iako je bila bregasta loša i glava oštećena.On je meni palio na pola ključa što kažu,bez obzira da li je hladno ili toplo.Menjali smo kablove,bobinu,svećice,gledali uzupčenje i reperi su na mestu.Nemamo više ideja šta može da bude. Bregastu sam kupio polovnu koja je u dobrom stanju . Zamolio bih za pomoć ako neko zna šta bismo trebali jpš da proverimo.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...