Jump to content
FAS Goran

Darko Kg

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Darko Kg reacted to Nikola JTD in Flexov Audi   
    Evo ti jedno moje iskustvo tesko... Nije auto te cifre al polovno je polovno.
    Resim ja da se otarasim brava 1.9, skupa mi registracija, skupo mi gorivo, sve mi nesto bilo skupo jer sam promenio posao i vozikao se 40km svaki dan. Naleti Fabija tdi stanje fabrika. Covek doterao iz Nemacke, vozio 2god, dao mi i link i slike salona gde je uzeo itd. Vozio je par meseci i pocne da cvili pri kretanju kad je zima stigla. Ok, rekoh set kvacila jbg menjamo. Odem kod majstora, uzme covek Saks kaze nema bolje. Dodjem po auto, krenem kuci kad auto i dalje trese pri kretanju. Kaze majstori teraj par dana pa javi, ali ista prica...
     
    Odem, vratim auto i kaze jaoooo mora da je do viljuske u menjacu, delovala mi je ok nju nisam menjao hoces da zamenimo to. Ja poucen iskustvima losih kvacila nateram ga da uzme i nov Luk set i da mi to zameni. Jok, nece covek, kaze ja ti vracam pare, donesi ti kvacilo. Donesem ja Luk i viljusku... Sutradan zove kaze dodji da vidis zamajac, da li hoces da ga obradimo malo? Odem, zamajac malo kao da je sagoreo tako izgleda, rekoh ok, zabeli ga malo ( fixni je zamajac ). Kaze dolazi, gotovo, ja da isteram auto iz dvorista , nece u prvu... Kaze majstor jbg Luk prodaje refabrikovana kvacila...
     
    Uzme i da prostite s.j.be mi poziciju rucice menjaca koja je bila idealna kako bi mogao menjac da pogodi prvu brzinu. Ja popizdim, nateram ga da mi vrati pare za ugradnju i idem kod drugog majstora. Zovem servis u Resniku mislim Babovic da se zove to su mi Skodisti preporucili kaze dodji resavamo. U voznji pored nabadanja u prvu se pojavilo i tresenje i bukvalno ljuljanje celog auto pri naglom dodavanju gasa, kao brod da vozis. Zove covek kaze ovaj Luk ne valja, donesi Saks, ja uspem da zamenim u radnji kao neispravan deo, odnesem, kaze cekaj da odnesem zamajac na proveru pa ti javljam . Zove covek, ja dodjem, auto ne trese, krece lepo ali i dalje poljuljkava pri ubrzanju. Brzine ostadose tako disbalansirane kao kod fapa. Izgorim bukvalno, dam auto u oglase i zakazem kod najkrljavijeg majstora u kraju, znaci lik je u fazonu usracu ti ceo auto, povadicu pola delova, ali ga popravljam.
     
    Zove covek kaze ovaj zamajac je u potpunom disbalansu, bice reseno popodne, menjac ti vracam u nulu ne znam ko ti je ovo radio uopste.... Auto konacno sredjen ali se meni i smucio i zgadio.... Tako da ta igranka sa tom kablazom veruj mi nije razlog za prodaju i popizditis. Sve sto mozes sam ti lagano resi, kod mehanicara sto redje
     
     
  2. Like
    Darko Kg reacted to Sasa034 in Put za Češku,Brno,Punto TNG   
    Pozdrav svima !
        Kako prvi put pišem putopis, oprostite ako nešto zabrljam.
        Početkom marta odlučismo, moja supruga, mlađa ćerka i ja, da posetimo našu stariju ćerku koja je na školovanju u drugom po veličini gradu u Češkoj, Brno. Kreću ubrzane pripreme, a kako idemo tamo prvi put i kratko planiranje i informisanje o uslovima puta. Preći ćemo oko 2300km za 5 dana. Odlučili smo da u subotu, 07.3. skoknemo i do Beča, obzirom da je isti udaljen od Brna svega 140km.
        Na put idemo našim vozilom, Fiat Punto 1,2 8V sa ugrađenim plinom. Proizveden je 2010.godine i prešao je 81.000km. Za proteklih 9 godina, osim redobnih malih servisa, klima i TNG servisa, zamene pločica, svećica, ulja za kočenje i rashladne tečnosti, krpljenja cevi za auspuh, nije bilo potrebe za nekim drugim popravkama. Prošle 2019, godine, u oktobru je urađen veliki servis, stavljene NGK svećice, a u decembru komplet set kvačila promenjen, kao i ulje u menjaču. Pred sam put, urađen mali servis, zamenjena manžetna poluosovine do menjača, kupljenje prednje dve nove gume i urađena reglaža trapa. Sve provere izvršene, dokupljenje rezervne sijalice, obnovljenja važnost PP aparata, spakovano nešto od alata.
        Obzirom da sam odlučio da u Mađarskoj ni kafu ne pijem, proverio sam gde sve ima pumpi koje toče plin, po kojoj ceni,napravio sam plan sipanja plina, jer imam malu točak bocu. Plin sam sipao u Slovačkoj i Češkoj, svuda samousluživanje, priključak ko naš. Naravno, planirao sam da deo puta pređem i na benzin, da malo motor prodiše i na njega  Poznavajući svoj auto, bilo mi je skupo da plaćam pomoć na auto putu kod AMSS 2.500,00, a tek kod ATLASa oko 5.000,00. Inače, da se razumemo, to je odlična stvar i treba je imati. Ja sam pronašao porodično putno osiguranje sa pomoći na putu kod DDOR za 1.818,00 od čega je oko 1.450,00 putno. a pomoć na putu 368,00. To je za 5 dana, ukupna cifra je tačna, a ovo između putnog i pomoći možda nije u dinar tačno. Pomoć na putu pokriva popravku na licu mesta do 100e, uslugu vuče do 150e, smeštaj za jednu osobu do 70e za 24 sata, nastavak putovanja 30e po osobi, povratak vozača i putnika - plaćena bus ili voz karta i troškovi parkinga za oštećeno vozilo 5e na dan, max 5 dana. Meni dosta, najbitnije mi je bilo, ako se pokvarim na auto putu, da me šlep samo ukloni sa istog. Dosipam benzin 20l i punim plin po ceni od 80,90 ( 0,69e )
        Krenuli smo 5.03. oko 7 ujutru i prvu pauzu pravili na MOL pumpi kod NS, popili kafu, sipali plin ( 82,90 ili 0,70e ) i kupili vinjetu za Mađarsku koja je koštala 1.306,00. Sledeće stajanje, MOL pumpa pred samu granicu,dopunili plin. Granice prešli za 20 min i pun gas. Punto se ponaša odlično, od 120 - 130km/h se krećemo, mada malo više troši kad nam vetar duva spreda. Obilaznica oko Budimpešte i tamo haos. Nepregledne kolone šlepera u dve trake, radovi na zaobilaznici. Polako se provlačimo trećom brzom trakom i tu gubimo dosta vremena. Posle obilaznice idemo brzo, ali opet nailazimo na dve trake šlepera, samo što sada idemo malo brže. Na jednom uzvišenju vidimo Mek i tu pravimo puš, piš i Viber pauzu.

        Nastavljamo dalje i u jednom trenutku shvatam da se krećem već duže vreme trećom brzom trakom, pretičem sve živo, neki me gledaju u neverici, noga mi je na vrh gasa, pogledam u sat, piše 160km/h, potrošnja 4l. Opa, vetar u leđa i puntiša raširio krila. Bežim u drugu traku, smanjujem brzinu i negde tada prestaje i vetar. Jbga, sve što je lepo kratko traje  Nestaje plina oko granice sa Slovačkom, vozim na benzin do Bratislave i na izlasku iz iste sipam po ceni od 0,65e. Namerno preskačem par km ispred OMW, daleko je skuplji plin. Vinjetu za Slovačku kupujem na ulasku, elektronska je i košta 10e. Tu vidim prvi i posledni put Punto ko moj, vlasnik je radnik koji prodaje vinjete. Na ulasku u Češku kupujemo vinjetu koja se lepi, cena skupih 14e Ispred Brna na autoputu nailazim na neki betonski deo, to lupa, skače, rekoh raspade se siroma Punto. Srećom, nije dugačko. Rekli su mi da je to stari deo autoputa i da ga menjaju ubrzano, S druge strane je već zamenjen. Posle 860 km i oko 11 sati stižemo u prigrad Brna, nekih 15km od centra,gde ćemo spavati u internatu jedne srednje škole. Sobe su super, dvokrevetne, sa velikim kupatilom, čiste. Mlađu ćerku švercujemo u studentskom domu kod starije i štedimo 25e. 
    Tu nas dočekala ćera sa drugarima uz infuziju da se oporavimo od puta.
        Ujutru ranimo, pijemo kafu i krećemo do grada gde nas čekaju ćerke da krenemo u obilazak. Auto parkiram kod glavne bus stanice na manjem parkingu gde su bile podignute obe rampe. Vidim da se plaća po satu na automatu, ali ne izlaze kartice. Kad sam se uveče vratio, obe rampe spuštene i ne mogu da uzmem ulaznu karticu. Ćera stisne dugme za pomoć, javi se operater, ona mu objasni kada smo ušli i da su rampe bile podignute, da hoćemo da platimo, ali ne znamo kako. Pita čovek koji auto vozite, kaže ćera Fiat Punto, srpske tablice. A Srbi, kaže, ajd na izlaznu rampu,pustiću vas. Mi tamo, on podigne rampu, mi mu mahnemo u kameru i ne platismo ništa. 
        Sam grad je prelep, očuvan, čist, javni prevoz vrlo čest i tačan. Veoma je prostran, ima oko 400.000 stanovnika, glavni grad Južnomoravske regije. U sezoni, kažu, ima oko 100.000 studenata. Glavni spomenici su zamak Špilberk i Katedrala svetog Petra i Pavla izgrađena tokom 14 i 15 veka. Centralni trg i ulice oko njega su popločane kaldrmom i sitnom kockom. Gde god se vozili, magistralom, gradskim ili seoskim ulicama, prilikom prelaska preko šahti to nećete osetiti. Mnogo stranih firmi ima svoje kancelarije, pogone i fabrike tamo. Nezaposlenost je jako mala. Obišli smo skoro sve pivare koje prave svoja piva i oduševili se. Cena krigle od 0,5l se kreće od 1,5e do 2e. Veća porcija čipsa sa belim lukom koji se odlično slaže uz pivo je 2e.

     
     

     
    Ulaz u jednu pivaru, predvorje gde je dozvoljeno pušenje.
     
     
     
        U subotu, 07.03 odlazimo ujutru za Beč. Na ovom forumu pročitao sam da se vikendom u širem regionu Beča ne plaća parking, ali neki kolega je parkirao u ulici Kaiserštrase u centru i tu je besplatno. Dovede me navigacija tamo, oko 140km od Brna zaobilaznicom oko Beča i stvarno besplatno. Ceo dan auto bio tamo, inače 10 min hoda do ulice Marijahilferštrase. Sjajno. Vinjeta se lepi na šoferku, košta 9,4e. Proveli se lepo, obišli mnogo toga. Po centru, oko katedrale Svetog Stefana,puno naroda. Morao sam da svratim do poslastičarnice Demel ( postoji od 1786 koja ima puni naziv  Kraljevski i carski Konditoraj Ch. Demel sinovi  i kupim par obećanih čokolada. Cena je 4,80e sa sitnim lešnikom. Inače, tek tad čovek vidi šta je prava čokolada.

        Uveče krećemo nazad za Brno, umorni, ali prezadovoljni. Navigacija nas provlači kroz blještavilo Beča, izlazimo na autoput i za malo više od sat vremena smo u sobi. 
         Inače, i nedelju, 08.03. proveli smo ceo dan u Brnu. Plin sam sipao isključivo na Shell pumpi po ceni od 0,57e ili 67,20 dinara. Benzin je 1,29e ili 152,00. To je najskuplje u Brnu, al kvalitet.  Imalo je i plinskih stanica sa cenom i do 0,10e nižom, ali nisam hteo da eksperimentišem. Za Puntišu samo najbolje. Stigli smo da obiđemo i širi centar Brna,kao i neke tržne centre i svašta nešto kupimo ( sniženja u New Jorkeru fantastična), a vala i svašta smo jeli ( pohovan kačkavalj, pohovana piletina kod Vijetnamaca, čuvene butkice u saftu...)

        U ponedeljak 09.03 su cene goriva bile nešto niže. Krenuli smo za Srbiju oko 9 sati. Dopunio sam plin u Bratislavi na OMW pumpi po ceni od 0,65e i nigde nisam stajao do MOL pumpe u Srbiji, odmah posle granice.
    Punto se hrabro nosio sa svima ostalima na autoputu.
        Na toj pumpi nema plin sa strane ulaska iz Mađarske, pa sam napravio nekoliko kilometara okolo preko nadvožnjaka prešao na suprotnu stranu, tamo sipao i vratio se po moje. Gas do daske, ispred BG nestao plin i ja svratim negde oko Vrčina na pumpu, piše MOL da napunim. Kad sam video cenu, šlogirao sam se, 85,80 po litru. Sipam za 1.000,00 na računu piše Duda invest. Najskuplji plin koji sam platio uporedivši sledeće zemlje :u Srbiji, Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj i Austriji. Alal vera domaćine. Posle 9 sati vožnje, stižemo kući.
     
        Fiat punto me je služio sjajno, prešli smo oko 2.300km, skoro potrošili 167 l plina i oko 25 l benzina. Za putarine dao 61,5.  Iznenadila me disciplina Mađara na autoputu, voze strogo po propisima, bez obzira na veličinu i jačinu vozila, jako uredno održavaju put. U Češkoj najviše se voze Škode, VW, a video sam i mnogo Ford automobila. Toalet na OMW pumpama košta 0,5e. 
        Nadam se da nisam preterao, želeo sam da prenesem svoj doživljaj i možda nekom drugom pomognem sa određenim informacijama. I da, tada je sva priča oko COVID-19 nekako bila još u začetku, mi smo se čuvali maksimalno, prali ruke svaki čas, što sapunom, sto onim gelom i alkoholom, koliko smo mogli izbegavali blizinu drugih osoba. Iako smo tako razmišljali i ponašali se, često smo mislili da preterujemo, gledajući sav taj narod po ulicama Beča i Brna. Masku niko nije nosio. Hvala Bogu, prošli smo dobro, virus tada nije još bio u punom naletu, a možda je doprinelo i naše ponašanje. 
     
  3. Like
    Darko Kg reacted to Home in Selenia ili Koje ulje sipati?   
    Ne znam sta da vam kazem za shell...Taj barkod nije prosao ni sa ambalaze ulja koje je kupljeno u sred Berlina...


    Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


  4. Like
    Darko Kg got a reaction from dekirs in Selenia ili Koje ulje sipati?   
    ac.shell.com
    Da li je neko probao ovu aplikaciju za proveru Shell ulja? 
  5. Like
    Darko Kg got a reaction from neshaoct in Fiat Punto mk.2a 1.2 16v / Punto mk.2 1.9D - zamena gumica balanstangle   
    Nemas metalni deo da kupis, stari se raspunktuje i ubace se nove gumice. Kupujes samo gumice.
  6. Like
    Darko Kg got a reaction from djomla in Fiat Punto mk.2a 1.2 16v / Punto mk.2 1.9D - zamena gumica balanstangle   
    Nemas metalni deo da kupis, stari se raspunktuje i ubace se nove gumice. Kupujes samo gumice.
  7. Like
    Darko Kg reacted to Flex in K: Grande Punto Evo 1.3 MJet 2012-2015   
    Cek, cek. Gde smo pricali o ceni pa me sad pitas da li moze da se dobije za 4300 sa kilometrazom koju bih ja voleo?
    Ja sam uvek za varijantu sa pravom kilometrazom, pa neka kosta vise. Nisam ja rekao da meni ne odgovara (svakako nisam zainteresovan za taj auto) ali da jesam svakako ga ne bih uzeo sa 230k predjenih (a ni sa magicnih neproverenih 150k). Ili cu uzeti sa proverenom malom kilometrazom ili necu uopste. To sto je lepa cena mi nista ne znaci ako je pregazio mnogo.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk


  8. Like
    Darko Kg got a reaction from kreator in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Ma da svi vratimo tablice a ne da cutimo i trpimo
  9. Like
    Darko Kg got a reaction from neshtry in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Znam kad su na tehnickom pregledu dobili obavestenje da ne prave pitanje oko rucne kocnice za Z10 i Punta Clasic. Neko je to tad dozvolio, uvlacili su se Fiatu a sad mi da ispravljamo fabricke greske. Ionako mi saobracajnoj istekao rok vazenja u septembru. Nece mi smetati da je izumbaju.
  10. Like
    Darko Kg got a reaction from Djuk85 in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Ma da svi vratimo tablice a ne da cutimo i trpimo
  11. Like
    Darko Kg reacted to neshtry in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Broj motora da se izbaci, motor je rezervni deo!
    Sve zloupotrebe nastale takvom mogućnošću su već poznate u praksi i predvidive
     
  12. Like
    Darko Kg got a reaction from neshtry in PUS broj / problem sa brojem motora / sa brojem karoserije   
    Z10 i vecini Puntica koji su proizvedeni za nase trziste, utisnuti su tackasti brojevi koji se slabo vide. Na mojoj Zastavi 10 se ne vidi broj, odnosno vidi se uz pomoc led lampe i to kad se sagleda iz svih mogucih uglova.  Budu li me vratili, automatski cu da je odjavim. Kad olade i pocnu da traze nesto drugu, tek onda cu da je registrujem. 
  13. Haha
    Darko Kg got a reaction from Smireni in Leto 2018 / 2019 / 2020 / 2021 / 2022 - Grčka   
    Gros je odlican, samo ko moze da izdrzi do Leskovca! Ja razmisljam dal mogu da dobacim barem do Javora
  14. Like
    Darko Kg reacted to MS PK in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Sta sad, ne smeju da se voze deca ma zimskim gumam leti!? Ljudi , jeste li vi ... malo...a!?
    Ti bre Djomla, vozio si se u fici na Tg 615 , leto - zima ( ali prava zima nekad a ne ova 4pahulje i kolaps u Bg) ako si bio burzuj, guma sivena rucno i pravljena od reciklirani opanci , 99% plastika i 1% guma kolko da drzi onu unutrasnju unutra da ne izleti
    Licno moje misljenje je da je bas glupo imati 2 seta za te kilometraze godisnje jer ce se svakako posle lupam 4god baciti 8gume koje su po 10% istrosene, tj.tozalno neiskoriscene. Za takve voznje npr. Michelin CC je izmisljen , ili slicni
     
  15. Like
    Darko Kg reacted to Goksi1980 in Selenia ili Koje ulje sipati?   
    Moja preporuka Eneos,Shell su mi sipali na zadnjem servisu i vise ne.Zavisi od koga se nabavlja ulje,mulja se itekako sa uljima.
  16. Like
    Darko Kg reacted to Tesha in Selenia ili Koje ulje sipati?   
    Do sada sam tri puta sipao Shell. Prva dva puta pakovanja nisu imale foliju, bile su made in Germany (na specifikaciji stoji Made in EU, ali kada se otvori/odlepi specifikacija stoji da je iz Nemačke). Treći put je bilo made in Turkey i bila je srebrna folija.
    Svaki put je imalo deklaraciju Orbico i bilo kupljeno u prodavnici koja prodaje samo Shell i Rimula ulja.
  17. Like
    Darko Kg got a reaction from neshtry in Selenia ili Koje ulje sipati?   
    Na mojoj slici se vidi deklaracija Orbica i kupljeno je u ovlascenom servisu i nije imalo foliju. Grcko koje je kupljeno na Shell pumpi, imalo je belu foliju, nekako dodje gumirana.
  18. Like
    Darko Kg got a reaction from neshtry in Selenia ili Koje ulje sipati?   
    Eto, moje iz ovlascenog pa nije imalo foliju. 
     
     
  19. Hvala
    Darko Kg reacted to Axic in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Prve  imam prethodnu seriju 425 i extra se pokazala ali da se ne ponavljam, pisali ja i kolega gile vec.
  20. Hvala
    Darko Kg reacted to Kosta Smosta in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Bio sam prezadovoljan sa Fuldom (195/65 R15) na Stilu a, Hankuke letnje nisam nikada probao.
  21. Like
    Darko Kg reacted to dach@ in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Druže pogledaj kad budeš kupovao letnje gume malo veću dimenziju 175/65/14 ,ako kupuješ  sve 4 gume. Dosta bolja i sigurnija vožnja i jača što se tiče rupa nego u 165/70/14 dimenziji. Možeš i kleber da pogledaš 
  22. Like
    Darko Kg reacted to Goran Zemun in Fiat Punto 1.2 8v - papučica kvačila pada na patos / ne vraća pedala kvačila   
    Samo skinite cilindar na menjace, izvadite klip....skinite gumice i obradite kliip na srugu tako da lagano klizi kroz cilindar. Od prilike 0,1 mm. Sve sklopite nazad i nema problema.
  23. Like
    Darko Kg reacted to beli82 in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Na puntu Mk2 sam imao fulda ecocontrol. Doduše nisam nešto mnogo prešao sa njima jer sam prodao auto, guma je dobra, dobro drži na putu, ali brate što onaj široki kanal voli da pokupi one krupne kamenčiće koji neće da ispadnu i cakću dok se ne obruse u ravni sa dubinom centralnog kanala...samo sam njom sam imao taj problem da sam nekoliko puta stao sa strane da iščačkam kamenčić jer mi je taj zvuk probijao mozak. I pored zatvorenog prozora samo čuješ cak,cak,cak,cak...jedini razlog zbog čega je ja neću više uzimati.
     
  24. Like
    Darko Kg reacted to beli82 in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Ma kod nas je više to što je naš narod postao proklet pa sve hoće da uštedi na svemu a da ima najbolje...a to nema nigde.
    Razumem da neko ko ne može da se nategne još 500 din po točku bude osuđen na tigar i stafire, ali brate mili pa više ima skupljih kola koja furaju najjeftinije gume i polovne gume nego obične sirotinje.
    Kompleksi su toliko kod nas ušli u sve ljude da je to strašno. Svako se guzi da kupi auto za sve pare koje ima, još uđe u kredit ili pozajmi, proda dedovinu, i kupi auto za sve pare, a mali i veliki servis ništa, gume ništa,... I onda pun grad šmekera koji voze bmw a da ih istreseš iz gaća ne bi im našao ni 20€ u džepu.
     
  25. Like
    Darko Kg reacted to Reacher Gilt in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Te sa 2+ auspuha uglavnom primetim u retrovizoru kad krenu da blicaju, jer zaboga, moraju da uspore dok me čekaju da obiđem majmuna u šleperu koji vozi 110 ...
     
    Mislim, ja se stvarno izvinjavam što vozim 120 tamo gde je dozvoljeno 130 (a on vozi 170), i što mi za tih 130-140 sa koliko izlazim iz spomenutog obilaženja treba minut-dva ... A kad se konačno sklonim, i on prođe, ne videh ja njega prijatelju više, pa nema ni potrebe za tih 20+ meteri ... 
     
    Tigar winter 1 je korektna i jeftina zimska guma, zadovoljavajućih voznih osobina. Naravno ukoliko se vožnja prilagodi uslovima na putu, i vozi se unutar dozvoljenih ograničenja brzine.     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...