Sto se tice audija 2.5tdi 150konja ja imam licno iskustvo sa tim motorom i mogu reci da mi je taj motor manje briga zadavao od 1.9tdi 130konja,jest da je fabricki bio presao oko 260 hiljada i bio je manuelni mjenjac ali mi se nikad nista nije pokvarilo, mana tim motorima su bregaste i boschpumpa,bregaste odu ako se ne rade redovni servisi pa se onda jednostavno potrose sto nas narod nije navikao da izdvoji 600e za veliki servis i 100e za mali servis svakih 10 000km(mali) to je druga stvar pa su zbog takvih ova auta na losem glasu,boshpumpa odlazi od loseg goriva i loz ulja koje sve vise ljudi sipa u auto misleci da ce ustediti,i na tim od 150 i 163 i 180 konja je sve isto sto se tice i bregastih i boshpumpe samo im je razlika u interkuleru i kompijuteru a motori kao motori su svi indenticni a jos sta je mana kod svih ovih (150,163,180) motora to je automatski mjenjac koji se isto dosta kvari ali zato kad se kupuje kupi se manuelni i miran je covjek. Evo da napisem nesto i o potrosnjo ovog 2.5 kad vidim da se oko tog isto pise ovaj motor od 150konja sa manuelnim i dobrom boshpumpom gradske voznje(vozanja po gradu tipa Trebinje semafor prva,druga semafor i tako) trosi 8-9 litara dok otvorene trosi 6-6.5 kako kome,ovaj od 163 konja trosi isto kao od 150 govorim o manuelnom mjenjacu...e sad automatik od 150konja trosi grada 10litara otvorene nekih 7-7.5,163 konja je malo automatika i ista je potrosnja kao 150 dok ovaj od 180konja sa automatskim tiptronik mjenjacem i qwatro pogonom trosi nekih 11-13 po gradu a otvorene nekih 7-8 litara pricam o normalnoj voznji