Jump to content
FAS Goran

frit

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About frit

  • Rank
    Il Nuovo

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.prica.rs

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    batajnica
  1. Da ne bi ostala nedovršena tema, sheme naravno malo čemu služe pa sam zato i postavio ovo pitanje, našao sam osigurac I ako nekom zatreba postaviću njegovu poziciju, slučajno sam ga vidio na fotografiji posto je gotovo nevidljiv kad se gleda tabla sa osiguračima.
  2. Hvala na objašnjenju, kod mene je osigurac u redu izgleda da je nesto drugo, da li prekid u releju ili u instalacijama posto nemam na konektorima prekidača struju a koliko sam vidio po shemi napajanje bi moralo biti na džekovima... A da je to slučaj stavio bi privremeno bilo kakav prekidac da mogu otvoriti prozor
  3. To uputstvo je za neki noviji ili drugačiji model, tako da nema koristi od njega, evo molio bi opet ako neko zna iz iskustva gde je relej ili releji za podizace i osigurači, možda ovo možda ono sam i sam probavao dva dana pa mi koristi samo neko ko zaista zna, hvala
  4. Moj nema nazad, ne znam na koje mislite kod volana, koliko znam imaju samo oni ispod dna kasete
  5. Prednji, multipla i nema zadnje el podizace, naime otišao je jedan prekidac do vozača a kad sam ga skinuo možda je došlo do kratkog spoja pri pokušaju čišćenja, tako da sada ne radi ni jedan od tri, a nema ni struje na njima, mada ne znam da li prekidači prekidaju minus ili plus pol? Pregledao sam sve osigurače koje sam našao, ispod kasete, u motornom delu, čak i one od 60i80A,i svi su ispravni, ne znam da li postoje još negde neki? Neki koje pominju desno od ostalih kod releja u ovom modelu ne postoje
  6. Bilo bi korisno ako neko ima spisak osigurača i releja za multiplu, ja konkretno imam problem sa osiguračima i relejem za podizace prozora koji ne rade
  7. Sam se pali, potrebno je pre zime skinuti pumpu i kratko je spajati na 12v da skljocka i počne izbacivati naftu, pošto zasteka ako duže ne radi
  8. moj problem je skoro identican,dijagnostika je pokazala ovo majstor kaze da mora redom,imate li iskustva sa tim sta bi ustvari moglo biti jer nemoguce je da bude sve ,postovanje
  9. pozdrav i postovanje, posto sam fiatista vec evo treci put, ovaj put sam kupio multiplu jtd, 2001 i naravno problemi sqa polovnjakom, mnogo ce mi znaciti ako neko ima neki savet ili iskustvo sa ovim sto cu navesti. Vozio jedno 20 dana ,po mojoj proceni ok, 3x bio problem sa senzorom radilice i nije se pojavio u zadnje vreme mada sam ge kupio i stoji u gepeku.Problem je drugi sad. Juce ,cini mi se da je auto naizmenicno slabije i bolje vukao ,mada sam vozio kroz zemun pa ne mogu proceniti posto su to sve brzine do 60 km. Ugasio, oprao poklopac ventila jer je bio prljav,obrisa okrpom,nisam prao vodom nego nekim sredstvom za odmascivanje...i da ne duzim jer mislim da to nije uticalo na probleme. Krenem i nakom 100 m pocne da vristi engine lampica, upali se i grejac lampica, sad,da li je to slucajnost ali i pokazivac brzine je prestao raditi,danas bio na dijagnostici i pokazalo masu gresaka,,, majstor kaze da ne mogu biti sve vec verovatno jedna povlaci druge, ima li neko iskustva sa ovakvim problemom? Da simptomi su da dodje do 3000 obrtaja,na mestu i nece dalje,majstor kaze da nesto ne daje turbini....vozio pod dijagnostikom,.....
  10. bez da preporucujem ikome,posto se radi o inprovizaciji, godinu dana i predjenih 23000 km termostat od renault 5 drzi na sredini, cijena 700 din,pa ukoliko neko nema novca moze da premosti dok ne kupi originalni termostat, montaza je oko 10 min ako nikada niste drzali ni srafciger u rukama. Ovo naravno vazi za problem kada je termostat ostao otvoren, sto je i obicno slucaj sa njima.
  11. dok sam vozio bravo,ap sport mi je bio uvek najpovoljniji i najsigurniji.
  12. Pozdrav svima,ja sam Vladimir, nisam neki narociti auto fan,prosto koristim auto,a fiat mi je vec drugi put izbor od dosadasnjih 10 ak automobila koje sam imao.Ovaj forum mi je interesantan u smislu da se raspitam o necemu kad zaglavi,inace ja nisam bas veliki poznavalac svega toga ali znam gde je volan ,kvacilo ,kocnica i da treba povremeno sipati ulje u onu rupu na motoru
  13. kao sto sam rekao vec pre,kilometraza je prava, s tim sto sam ja presao jos nekih 4-5000 km od kad sam ovo fotografisao,a vlasnik pravi mi je potvrdio tu kilometrazu,nema covek razloga da laze , ali ko i svi na zapadu nemaju oni pojma sta je menjano,daju u servis i oni im odrade,sto mi je i rekao, e sad nije valjda zamenjena samo pumpa i kais, nista, vozicu ovako pa ako pukne njakacu ovde
  14. ne,to sto se tice kilometraze je ok sve, a postoji i upisan datum zamene ovog i kilometraza ali je napisano u nekim skracenicama italijanski. p,a. je pompa aqua,to znam,a dis je distibuzione, tj kais, dok je kit dis sve,tj,kais,spaner,.... Ako je zaista zamenjeno ipak je glupo menjati. Da,u pravu si,zato i pitam ovde da li neko zna da li je ova oznaka 13 godina proizvodnje,jer ako je to ,onda nema razloga da sumnjam. hvala.bolje vas nasao.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...