Jump to content
FAS Goran

ali

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About ali

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/29/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BiH

Contact Methods

  • Skype
    al-i-en1

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.1 40 kw s 1996 g , Golf II 1.6 40 kw 1984 g , Fiat Tipo 1.6 66kw 1992 g

Recent Profile Visitors

911 profile views
  1. provjerim pa javim. oj ja se satra s tim ventilom,zaledio se hahahaha.... hvala vam ekipa i cujemo se kad provjerim a za termostat vidjet cu sa majstorom dal je mijenjao nisam siguran da jest al et.opet mi nije jasno jer voda kruzi stalno i sve je ok,pali ventilator samo sto je nakon minute voda vrela
  2. druze milion ih ima nez koji ide tacno za ovo cudo od punta.trazi kucaj nez sta je tacno.no dal su ovdje i majstori susrecali se sa tim.ako moze slika kakav je taj egr.nebi da nastrada nesto drugo jer nisam to prije radio.mada sam nasao sta je al zelim da potvrdim jel to to
  3. ok a cim ga skinem stici ce ga cekic.bit ce tanji od papira .dal je moguce grijanje od toga(zapusen katalizator) ? a taj egr tacnije je?
  4. davno je ovom vlasniku sto sam ga uzeo od njega prkuhao,znaci ostao mu bez vode i tako ga vozio neko vrijeme.promjenut nov hladnjak,uradeni cepovi na motoru.i slaba mu bila kompresija.ostaje jos taj auspuh i filter goriva.
  5. pozdrav ovako kupio sam fiat punto 1.1 40 kw s 96 godiste.vozao neko vrijeme i nastali su problemi.poceo da se grije.uradim motor(karike,difoni,svjecice,kablovi,kompijuter,dizna,filter zdraka) problem opet isti mozda i gori.nakon samo par minuta rada motor vrel.na leru pri vecem gasu pocinje da ludi,jednostavno kao da ce da se ugasi i trese,pali mi diznu stalno na tabli.nema mi nikako snage da povuce pogotovo 3-4 koju takode samo moze da vuce po ravni.kasno primi gas u svakoj brzini. ni sam nez sta sam sve napisao al nije mi nista jasno vise.izvinjajem se ukoliko sam pogrijesio unaprijed hvala i lijep pozdrav
  6. problem sam rijesio na svoju ruku,isao na pamet.skinem poklopac gdje je zdracni filter,ocistim sve detaljno,izoliram sve zice na tom dijelu i vratilo se sve na normalu.auta radi kao i prije.
  7. vidim da pise Srbija al nadam se da me necete tek tako izbrisati! Zovem se Alen i iz BiH sam. Dosta korisnih stvari sam pronasao na ovom forumu i neki su mi savjeti jako pomogli. Kao npr pumpa za ovaj moj Tipo i tak.Jos da dodam da u BiH niko nema pojma o ovom modelu mislim o ovom 66kw,sve naucilo na 1.4 i 16 do 52 kw niko cuo za ovaj pa sam zato ovdje.dosta iskustva i koji koristan savjet nece skoditi.zahvaljujem svima koji su mi pomogli
  8. Pozdrav svima ovako ako neko ima da mi pomogne jer apsolutno nemam pojma o cemu se radi.auto je radilo normalno prije par dana.danas da ga upalim wow poludio,obrtaji skocili na 3000.pustim ga da radi malo kontam spast ce ali nista. posto sam mijenjao klemu plusovu vratim ponovo staru,mala razlika obrtaji na 2500 do 2000 nakon rada par minuta.motor vrel temperatura skoro radna al nista,obrtaji i dalje stoje oko 2000

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...