Jump to content
FAS Euroauto Goran

gorank82

Members
  • Content Count

    2982
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Seat Leon 1.9 TDI 105   
    Danas odradjen mali servis, prosli radjen 12.07.2021, prodje skoro godinu dana. Uz mali servis zamenjen je i lezaj prednjeg desnog tocka, dobio je malo lufta, a nije se cuo uopste, sve ukupno 23.000 din.
    Uz to majstor je pretresao auto zbog predstojeceg letovanja, ali i zbog haosa od sinoc sa obilnim padavinama.
     
    Kakav sam baksuz sinoc sam se u tacno 20h nasao na iskljucenju za Zemun sa AP kod pumpe Zmaj, za svoj vek ja onakve padavine nisam video....uglavnom malo po malo, mic po mic stigao sam na 10m od prvog semafora (raskrsnica za Plave Horizonte, Zemunci i Beogradjani znaju o cemu pricam), haos, guzva, sigurnih 50 cm vode, ja u krajnjoj desnoj traci (ona najniza) vidim da je vrag odneo salu i polako se prebacim do razdelnog ostrva, nekako ga prejasim bez puno dvoumljenja, jer ili cu ostetiti branik i plasnike odozdo i mozda sajtne ili ostajem tu u vodi poplavljen i posle u sustini mogu auto da bacim.....uglavnom prkrstim se i krenem preko ostrva, predjem ga skoro pa ista kolicina vode i u suprotnom smeru, polako dodjem do parkinga Tempa Kvantas izadjem napolje i vidim da sve stoji na svom mestu, imam jedno ostecenje na desnoj sajtni (bilo je tu i ranije, tako je dosao ali sad je malo vece), resetke u braniku pune trave i djubreta i nazuljao sam malo hladnjak goriva, ali nije probijen, sve ostalo je na svom mestu.
     
    Primetio sam da mi je vlazan tepih kod nogu suvozaca i malo iza suvozaca, oteracu ga sutra kod ovih sto rade dubinsko pranje da usisaju vodu kako bi se lakse osusio.
     
    Na slikama se vidi dokle je bio nivo vode.
     

    Inace dijagnostka kaze da nema nikakvih gresaka, poslednja regeneracija je bila pre 240km ili vremenski 444 min (7.4h), radi je na nekih 650-700km, poslednjih 18 komada su bile bez prekida, uspesne.
     
    Opran, susi se na suncu.
     

     
    To mu je to za sada.
  2. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Seat Leon 1.9 TDI 105   
    Usisana vlaga iz tepiha, a kad vec mora da se suši na suncu, opran je dubinski (nebo ne, cisto je).
    Vidi se na slikama kakav mu je sad enterijer.
     
     


     
    Realno i nije bio prljav, sad je ono čist, čist bas....da je na prodaju kojim slucajem pa da napisem NOV, NOV, NOV....
  3. Like
    gorank82 reacted to Dale in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    21/3.55=5.92 ali svakako super potrosnja! 
  4. Like
    gorank82 reacted to shuxx in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Odlična potrošnja za benzinca 
  5. Like
    gorank82 got a reaction from Ivan BG in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Par novih fotki, Leon bio malo na moru do Grčke pređeno ukupno 1165 km tamo i nazad i vožnje po lokalu u Grčkoj , služio besprekorno, jednom sam mu i izmerio realnu potrošnju, Niš do Dojrana 355 km potrošio 21 l bezolovnog, znači oko 5,63 l na 100 potrošnja, pre puta uzete dve prednje nove gume Laufenn G Fit 4S, 205/55 16, 6000 din po komadu...
     
      
     
  6. Like
    gorank82 got a reaction from MS PK in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Par novih fotki, Leon bio malo na moru do Grčke pređeno ukupno 1165 km tamo i nazad i vožnje po lokalu u Grčkoj , služio besprekorno, jednom sam mu i izmerio realnu potrošnju, Niš do Dojrana 355 km potrošio 21 l bezolovnog, znači oko 5,63 l na 100 potrošnja, pre puta uzete dve prednje nove gume Laufenn G Fit 4S, 205/55 16, 6000 din po komadu...
     
      
     
  7. Like
    gorank82 got a reaction from shuxx in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Par novih fotki, Leon bio malo na moru do Grčke pređeno ukupno 1165 km tamo i nazad i vožnje po lokalu u Grčkoj , služio besprekorno, jednom sam mu i izmerio realnu potrošnju, Niš do Dojrana 355 km potrošio 21 l bezolovnog, znači oko 5,63 l na 100 potrošnja, pre puta uzete dve prednje nove gume Laufenn G Fit 4S, 205/55 16, 6000 din po komadu...
     
      
     
  8. Like
    gorank82 reacted to vilota032 in GP Abarth - Crni dijamant   
    Pozdrav svima!
    Ovo je moj drugi Punto, ovoga puta u jako lepoj opremi i ono sto je bitno Abarth.
    Auto sam kupio od pravog ljubitelja i zaljubljenika najvise u italijanski auto i motosport, tako da mi je drago da sam od pre 10-ak dana vlasnik GP Abartha u maltene fabrickom stanju.
    Na autu sam preventivno odmah nakon kupovine uradio mali i veliki servis, sa originalnim delovima i Castrol Racing uljem, proverio trap i sve ostalo, auto je u perfektnom stanju.
    Presao je 159.000 pravih km.
    Pre ovog auta, vozio sam BMW F30 LCI xDrive u prelepoj bela perla boji i u Luxury opremi, koji sam takodje cuvao u stanju apsolutne fabrike, nasluticete; veliki sam ljubitelj automobila pa i odrzavanja auta u skladu sa propisima fabrike. 
    Na kraju, evo nekoliko fotki pa cu ovde izvestavati o nekim buducim desavanjima sa autom.
    Svako dobro i pozdrav!
     
      
     
  9. Like
    gorank82 reacted to Milutinac in Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac   
    Hvala Goranče, trudimo se
  10. Like
    gorank82 got a reaction from Milutinac in Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac   
    Stvarno je sad dobar Braviša moram da te pohvalim...
  11. Like
    gorank82 got a reaction from Ivan BG in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
  12. Like
    gorank82 got a reaction from Milutinac in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
  13. Like
    gorank82 got a reaction from Ivan BG in Seat Leon 1.9 TDI 105   
    Odličan auto je Leon...
  14. Like
    gorank82 reacted to neshaoct in Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21   
    Malo smo je snimali  
    Hvala @ISV_01 za pomoć prilikom kadrova vožnje... ima Bravo dobar gepek za to. 
     
     
     
     
  15. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Seat Leon 1.9 TDI 105   
    10 meseci i 10.000km, pali, radi, sluzi, ide....

  16. Hvala
    gorank82 got a reaction from BaneJ in Alfa 156 Q4 Crosswagon   
    Lep auto
  17. Like
    gorank82 got a reaction from Lufti in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Update 


  18. Haha
    gorank82 got a reaction from neshaoct in BMW F30 320d 135kw   
    Ima boljih ulja 
  19. Like
    gorank82 got a reaction from majkicbane in BMW F30 320d 135kw   
    Ima boljih ulja 
  20. Like
    gorank82 got a reaction from AleksaGP in GP-Nero Provocatore   
    Lep Punto, sviđa mi se što je benzinac , korektno održavanje i sigurno će da ti vrati pouzdanošću a i vratiće ti se osmeh na lice jer je zabavan za vožnju...
  21. Like
    gorank82 reacted to Ivan in GP-Nero Provocatore   
    Imas srece da u GP sa T-Jet nije isao onaj nesrecni M32 iz saradnje sa GM. Nego FPT-ov C510.5. S druge strane, naravno njegova mana je nedostatak 6. brzine koja bi ga rasteretila na visim brzinama (prenos poprilicnih 0.83 u najvisoj brzini). Tako da se ne bih bas slozio sa ovim:
    Cisto poredjenja radi, kod mene je tezi Bravo Sport (sa C635 menjacem) na tih 3000 rpm vec na trunku preko 140 km/h. Pri cemu ne gadjam naravno na krajnju brzinu - nego da je voznja ugodnija, tisa, na manjim obrtajima, manja potrosnja... Krstarenje autoputem je na nesto preko laganih 2500 rpm.
    Sto se menjackog ulja tice, ako ces po katalogu, to je Tutelino Car Technyx, gradacije 75W-85. Kupujes standardno dve flasice od po 1l, ide nesto manje, oko 1.7 l. Cena je oko 10 EUR/l. Slobodno mozes i neki MOS2 aditiv (Liqui Moly i sl.).
    Svecice za turbake (T-Jet i MultiAir) idu one skuplje, iridijumske. Licno stavljam po katalogu NGK, model je IKR9J8 (menjaju stare IKR9F8). Komplet je oko 50 evrica.
    Iz licnog iskustva, turbo benzinac svakako jeste jeftiniji za redovno odrzavanje i registraciju, uz naravno vecu potrosnju goriva. Pogotovo kada hoces da sebi malo das oduska  . Prednosti i mane imaju i jedan i drugi, pa kome sta vise lezi. A konacni troskovi ce najvise zavisiti od toga koliko se odrzavan primerak "zabode".
     
    Dobrodosao na FLCS forum, da te lepo sluzi Grandisa, polako ce i lepse vreme pa se vidimo na klupskim druzenjima . 
    PS: Ista nijansa crne kao i kod mene  - 891/B ili Nero Provocatore. Za moj ukus, tamna stakla ce leci kao du*e na nosu, obicno u Sport verzijama sa njima idu fabricki.
     
  22. Like
    gorank82 reacted to AleksaGP in GP-Nero Provocatore   
    Pozdrav svima članovima, čitao sam forum dugo kad bi mi nešto zatrebalo iz Fiat grupacije a od skoro vlasnik Grande Punta 1.4t-jet iz 2008 godine u sport opremi sa 175000km.
    Ceo život sam vozio benzince i nakon nekoliko hondi civic, audija, uzeh astru H gtc sa 1.9 multijet motorom. Motor kao motor je jak i brz ali konstantna strepnja da će nešto skupo crći na dizelu dovelo je do toga da odlučim da zamenim za nešto sa benzinskim motorom i turbom u sličnom stanju. I tako se namestilo i zamenih je za Grandea.
    Grande uvežen iz ch prošle godine, određen veliki i mali servis, gume zimske nove, letnje za kantu dot 08 možda i originalne...
    Kada sam ga kupio nije radio suvozačev prozor i el pomeranje retrovizora na toj strani. Majstor (drugar) je sredio instalaciju u vratima par žica se prekinulo iz nekog razloga kao i žica od grejača zadnjeg stakla.
    Zadnja leva čeljust blokirala zbog prašinarke koja se raspala, sređena čeljust, nove pločice pozadi i to je to.
    Koska koja drži menjač je takođe stradala i to zamenih. Sada je vožnja milina.
    Evo par slika, pa se vidimo na nekom skupu vikendom!
     
       
     
      
     
  23. Haha
    gorank82 reacted to totti in Octavia TDI   
    Godine... i ja tako gurnem, al' nemam osećaj da je tamo
     
  24. Like
    gorank82 reacted to Vule in Octavia TDI   
    Pošto smo gradski ženomobil kupili (ne i završili), red je bio i sebe da počastim, pod izgovorom da stiže dete pa nam treba veliki gepek i mnogo prostora 
     
    Škoda Octavia Mk3, 2014. godište, 2.0 TDI 150KS, 6 brzina manuelni, petoro vrata, od opreme ima sve što je potrebno (dvozonsku digitalnu klimu, senzore za parking/kišu/svetla, fabrički Xenon sa LED dnevnim, tempomat, alu felne sa dva seta bukvalno novih guma itd...).
     
    Auto je kupljen od dugogodišnjeg drugara, on je zapravo i prvi vlasnik, prešla samo 100.000km, kupljena ovde, održavana ovde, cela istorija je tu, nikakav kvar nikad nije imala, svi servisi su već urađeni (mali i veliki), stanje je bukvalno fabričko.
    Jedino mi je žao što nije DSG ali to već nisam mogao da biram, bitnije je svakako bilo uzeti ovakav primerak nego vijati ko zna šta po oglasima sa ko-zna-koliko kilometara.
     
    Pošto do sada nisam imao prilike da posedujem automobil (da kažemo) ove klase a posebno ovog brenda, utisci su izuzetni, zaista je kvalitetno napravljen auto, savršen položaj za volanom sam našao u roku od 8 sekundi, sve je nekako na mestu, na dohvat ruke, logično i smisleno, sedi se izuzetno lepo, nisko, komforno, mesta ima bože me sačuvaj, ovo je prvi auto gde sam svoje sedište namestio onako lepo komotno zavaljeno a da sam iza sebe mogao da sednem bez da kolenima dodirujem prednje sedište, bukvalno kao da je još jedna klasa iznad što se mesta tiče. O gepeku da ne pričam, slomih kičmu dok sam pokušavao da dohvatim kraj gepeka da ga usisam, zaista impresivno.
     
    Takođe, neka praktična rešenja su sjajna, razne pregrade i mrežice u gepeku, one čičak plastike koje mogu da se nameste da drže razne kutije/prtljag da ne šeta, kukice za kese, pa i u kabini, brdo mesta za odlaganje sitnica, pregrada za naočare gore, velika kaseta, podesivi naslon za ruke, sve pregrade u svim tapacirunzima obložene tepihom da ne zvecka ništa, pa oni sjajni skrol točkići na volanu za glasnoću i bord, itd.
     
    Što se same vožnje tiče, auto udoban, tih, brzinu bukvalno ne oseti, na 160 je kao da se ide 110, nema vetra, buke, šuma, krckanja, zveckanja, ništa. Motor/menjač/kvačilo/zamajac toliko zategnuti da se ne oseti da auto radi uopšte kad je u mestu, a kad se iz istog kreće, samo krene, nema milimetra podrhtavanja bilo kog tipa, jednostavno ide i to je to. Motor je zapravo poprilično moćan, ne znam da li sam se toliko odvikao od krštene snage i obrtnog momenta prethodnih par godina, dok sam vozio razne 1.5dci rentacarove, ali ovo je stvarno pesma, u bilo kojoj brzini je spreman da povuče i jednostavno "drži" snagu do šaltanja u sledeću. 
     
    Pritom, jedna od meni najbitnijih stavki, prenos, 140km/h u šestoj je na 2250 rpm, smešno, nit se šta čuje nit se oseti u takvom režimu, a trenutna potrošnja u tim uslovima po bordu varira između 5.2 i 6.0, sa uključenom klimom. Što bi rekli, pravi porodični auto za duži put 
     
    Obzirom na stanje, bukvalno nemam šta da radim osim da se igram, sledećim redosledom:
    10" Android multimedija Remap Dubinsko pranje Komplet poliranje  
    Sličica nemam mnogo ali kačim par nekih koje sam napravio u ova dva dana, ostatak ide kako se šta bude sređivalo/nadograđivalo.
     
      
      
     
  25. Like
    gorank82 got a reaction from Ivan BG in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Kupio sam ih u Nemačkoj 26 eura su plaćene ove se baš uklapaju kao original, skinu se stare i ubodu nove, za odmorište za nogu sam isekao parče tepiha i samo ga pričvrstio na fabričke već ostavljene rupe...Nisam gledao dal baš ovakvih ima u Srbiji.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...