Jump to content
Goran

gorank82

Members
  • Content Count

    3020
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Like
    gorank82 got a reaction from shuxx in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Leon već sada pune 3 godine kod mene, 30800 dinara produženje registracije premijski stepen 1.
  2. Like
    gorank82 got a reaction from Ivan BG in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Leon već sada pune 3 godine kod mene, 30800 dinara produženje registracije premijski stepen 1.
  3. Like
    gorank82 got a reaction from Decak Iz Vode in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Stara slika od makine 

  4. Like
    gorank82 got a reaction from nemanja84bg in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Stara slika od makine 

  5. Like
    gorank82 got a reaction from silenci in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Stara slika od makine 

  6. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Mali gospodar prstenova :-) Audi A3 2.0 tdi 140 ks   
    Nisam nista pisao 3 meseca.....pali, radi, sluzi, ide....jos malo pa 10 meseci od kad je kod mene.
    Stavio mu danas zimski set tockova, ruzan mi, al udobniji jedno 3 puta.
    To mu je to za sad.

  7. Like
  8. Like
    gorank82 reacted to Milutinac in Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac   
    Jedan "mali" update...
     
    Opet more i opet debeli na svom omiljenom zadatku...
     
      
     
      
     
      
     
    Jos jedno more koje se zavrsava sa 5.x potrosnjom, ovaj put najmanje 5.2, rekord je vrtoglavnih 5.5!
     

     
    Da se ne zavrsi update na morskim šljikama pobrinuo se... ... ...
     
    Na zimu i dok se i mrvicu ne ugreje motor pocelo je neko sitno zveckanje, stisnem kvacilo - ono prestane, aha rekoh ok, videcemo se uskoro...
     
    Onda pocnes da osluskujes, cuje se ovo, cuje se ono, i vise nisi opusten u kolima, dosli sa mora, rekoh hvala i dovidjenja, zamajac out...
     
    Skidanje menjaca - zamajac nije bio dobar, korpa i lamela su bili ok, i mogli su jos neko vreme...ali sve i da je zamajac bio top sa 430nM sve bi to doslo svakako uskoro na zamenu.
     
    i vaganje na koju stranu ici...odlucim se za ovo
     

     
    Jedna ozbiljna firma, bukvalno fabrika, ozbiljne masine za obradu, za balansiranje, daju garanicju 2 godine, i rekoh ajde da probam...
     
    http://www.kvacila-gajic.rs/
     

     

     
    Nekih 500-600km kasnije - kvacilo je jako mekano, sve se jako lepo ponasa, nema nikakvih zvukova, itd.
    Eto toliko za sada - jedan "mali" izlet u mehaniku
  9. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Mali gospodar prstenova :-) Audi A3 2.0 tdi 140 ks   
    Bili do Grcke i vratili se, 1460km presao bez problema, potrosnja na tamo 5.2L vecinom bez klime (isli smo nocu), na ovamo 6.2L skoro sve pod klimom.
    Voznja po ogranicenjima 100-120-140km/h.
    Gorivo sipali u MK, kad smo isli bilo 77.50 den, u povratku pojeftinilo na 75.50 den ~ 150 din, odmah pun po ulasku u MK i pun u povratku pred samu granicu.
    Gepek zadovoljava potrebe, jeste da je bio pun do vrha, stalo je ipak sve.
     





     
    Inace voznja, A3 sa 2.0 tdi i Leona sa 1.9 tdi (kog sam imao ranije) ne mogu da se porede, ubrzanja, preticanja, drzanje na putu ili po krivinama.....ma sve je drugacije, nekako bolje, i ako ce neko reci pa to su ista kola (ja sam tako pricao), Boga mi nisu ista, nista nije isto.
     
    Malo je teglio iz Ikee:
     

     
     
    Sutra idemo put Zlatibora pa da vidimo kako ce to da obavi.
  10. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Mali gospodar prstenova :-) Audi A3 2.0 tdi 140 ks   
    Hvala.
    Potrosnja:
    Magistrala 5L
    Auto put blizu 6L
    Grad 8-8.5-9-10L....zavisi od guzve, ko kaze da trosi manje, ne govori istinu.
    Mali servis 150e
    Veliki servis 500e
    Prva registracija sa tablicama i saobracajnom blizu 50.000 din.
    Ovaj beli nije 8v posto je to CR motor, generalno zahvalni motori, jos uvek bez Ad blue, mane standardno za "novije" dizele, DPF, EGR, turbo, dizne.
    Steta sto nema led svetla napred i nazad, steta sto je 3v (meni licno to je ogromna mana), nema MF.....
     
  11. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Mali gospodar prstenova :-) Audi A3 2.0 tdi 140 ks   
    Da upišem sta je majstor našao, pregledan detaljno, za zamenu je bila manžetna do levog točka (menjana kad sam uzeo A3), pukla je šelna koja je drzi fiksiranu na zglobu, naravno grafitna mast izletela.
    Uzeta nova, zglob napunjen, fiksirana ponovo i to je to.
    Drugih nedostataka ili ulaganja majstor nije našao, kaže sipaj naftu i vozi.
     

  12. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Mali gospodar prstenova :-) Audi A3 2.0 tdi 140 ks   
    Pali, radi, ide.....do sada nikakvog probkema nije bilo sa autom, zavrsava sve zadato.
    Sledece nedelje treba da ga oteram kod majstora, da ga pretrese, priblizlo se letovanje.
     
     

  13. Tužan
    gorank82 got a reaction from Ivan BG in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Stara mašina posle pet i po godina viđena u Zaječaru, blago je reći da je u lošem stanju.Obuze me neka tuga.




  14. Like
    gorank82 got a reaction from MiloshBg in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Stara mašina posle pet i po godina viđena u Zaječaru, blago je reći da je u lošem stanju.Obuze me neka tuga.




  15. Like
    gorank82 got a reaction from Reacher Gilt in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Stara mašina posle pet i po godina viđena u Zaječaru, blago je reći da je u lošem stanju.Obuze me neka tuga.




  16. Like
    gorank82 reacted to nemanja84bg in VW Golf mk5 GT sport 1.4 TSI - topic v2.0   
    Hvala kolega, vise mi je bilo do toga da vidim sta se krije ispod te specifikacije, i prilicno je komplikovan. Dizne su ispod usisne cevi za kontrolnom klapnom, kao i klapnom gasa i drugim vazdusnim kanalom,to je jedina mana koju sam primetio, ovako radi simpaticno. Ali definitivno je komplikovan, senzori ,magnetna kvacila svuda bukvalno i to mi se ne svidja s obzirom da sam vozio atmosferca 1.6 italijanski poznat motor iz brava 76kw koji je bio toliko prost a isao simpaticno, nije imao klapnice cuda ludila, nije cak imao ni check endzin lampicu sem neke kao brizgaljke koju nikad nije upalio . Hteo sam te dve varijante da uporedim i nebo i zemlja su Stim sto je ta starija generacija trosila izmedju 2x i 3x vise a isla sporije, bila je pouzdanija to stoji ali sve ima svoje . A ako cemo iskreno sve su to krntijentine cim navrse petu godinu posle toga je glavobolja koji god odaberes
  17. Like
    gorank82 got a reaction from nemanja84bg in VW Golf mk5 GT sport 1.4 TSI - topic v2.0   
    Puno puno sreće sa tim motorom, po iskustvima možda i najproblematičniji tsi motor, neka te služi odlično.
  18. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Mali gospodar prstenova :-) Audi A3 2.0 tdi 140 ks   
    Opran i slikan ko za oglas:
     
     






     
    Sviđa mi se kako mu je legla ova felna, tvrđi je sad na ovim 18", najviše osećam na volanu, ali skroz prihvatljivo, ne umara vožnja.
    I zadovoljan sam onim sto sam dobio kupovinom Audija A3, za grad je odličan, na otvorenom se dobro drži, lepo se vozi i nije neki potrošac.
     
     
  19. Like
    gorank82 reacted to Ivan BG in Mali gospodar prstenova :-) Audi A3 2.0 tdi 140 ks   
    Hvala, hvala, za sada sluzi kako treba, lepo se vozi, nije nikakav potrosac, izgleda pristojno.
  20. Haha
    gorank82 got a reaction from city in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Zaključajte temu neću da pišem više ništa u njoj.
  21. Like
    gorank82 got a reaction from Ivan BG in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Poznati su problemi nažalost na ovom motoru sa lancem koji se isteže i ne traje dugo a i španer je loše konstrukcijski rešen pa se dešavaju havarije i motor prezubi.Preporučuje se zamena zamenskog lanca od 80 do 100000 km.Kako je auto već dve godine kod mene a lanac je već menjan tj.zamenski je vec bio 8 godina i 70000 km odlučio sam se za zamenu.Postoje više vrsta setova u zavisnosti šta se menja pa tako se formira i cena.Set INA sa pogonskim lancem ,dva klizača, španerom i aditivom liqui moly je 9000 dinara plus za ruke od 120 do 150 eura, sama zamena nije nešto zahtevna ali zahteva specijalan alat za zaključavanje bregastih pa su same ruke majstora vrlo skupe.
  22. Like
    gorank82 got a reaction from Ivan BG in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Leon se kotrlja i dalje, imao sam problem sa jednom diznom auto je dugo verglao i smrdelo je na benzin iz motornog prostora, praćenjem misfire counter preko vcds dijagnostike utvrdio sam da je četvrta u pitanju i zamenio je polovnom.Takođe zamenjen i lanac posle 70000 km od prošle zamene po servisnoj knjizi.Ne troši ulje, vuče perfektno, svi ostali sklopovi na autu odlični drugih problema nema.Prilično dobar auto je Leon po mom mišljenju, ako se pravilno održava i vozi čak i sa tsi motorom može lepo da služi.213000 na satu and counting...

  23. Hvala
    gorank82 reacted to ostoja in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Ovi novi lancici jesu. One lancine kad smo bili mladi kad (ako ikad) skinu sa auta posle koriste da privezuju kruzere na dok
  24. Like
    gorank82 got a reaction from MiloshBg in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Poznati su problemi nažalost na ovom motoru sa lancem koji se isteže i ne traje dugo a i španer je loše konstrukcijski rešen pa se dešavaju havarije i motor prezubi.Preporučuje se zamena zamenskog lanca od 80 do 100000 km.Kako je auto već dve godine kod mene a lanac je već menjan tj.zamenski je vec bio 8 godina i 70000 km odlučio sam se za zamenu.Postoje više vrsta setova u zavisnosti šta se menja pa tako se formira i cena.Set INA sa pogonskim lancem ,dva klizača, španerom i aditivom liqui moly je 9000 dinara plus za ruke od 120 do 150 eura, sama zamena nije nešto zahtevna ali zahteva specijalan alat za zaključavanje bregastih pa su same ruke majstora vrlo skupe.
  25. Like
    gorank82 got a reaction from shuxx in Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.   
    Poznati su problemi nažalost na ovom motoru sa lancem koji se isteže i ne traje dugo a i španer je loše konstrukcijski rešen pa se dešavaju havarije i motor prezubi.Preporučuje se zamena zamenskog lanca od 80 do 100000 km.Kako je auto već dve godine kod mene a lanac je već menjan tj.zamenski je vec bio 8 godina i 70000 km odlučio sam se za zamenu.Postoje više vrsta setova u zavisnosti šta se menja pa tako se formira i cena.Set INA sa pogonskim lancem ,dva klizača, španerom i aditivom liqui moly je 9000 dinara plus za ruke od 120 do 150 eura, sama zamena nije nešto zahtevna ali zahteva specijalan alat za zaključavanje bregastih pa su same ruke majstora vrlo skupe.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...