Jump to content
FAS Goran

bokins

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About bokins

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Novi Sad

Recent Profile Visitors

466 profile views
  1. Da javim sta se desava trenutno... Izgleda da nije (uljna) ibertura. Ulja nije bilo između turbine i usisa, bar ne u nekim količinama koje se vide tj osete. Dizela je bilo svuda, čak i u interkuleru. Ispustili smo ulje iz motora, ukupno oko 4-4.5 litre (3 litre ulja inače ide u taj motor), pomešano je bilo sa naftom. Drugar mi je poslao polovnu pumpu visokog pritiska, stigla je i već je montirana. Ono što za sada znam je da je izgoreo jedan grejač i da je jedna dizna ostala u otvorenom položaju, obe stvari u istom cilindru. Kompresiju odnosno stanje karika cu tek saznati.
  2. Javio sam majstoru da proveri da li ima ulja u usisu, čekam odgovor. A da li crkavanje turbine na taj način ima nekih predsimtoma? Auto je ubrzavao više nego odlično zadnjih 60.000km (180.000 je prešao), bez zviždanja turbine ili bilo kakvih drugih loših pojava. Može li se sprečiti dalje curenje ulja u usis? Ako je to uopšte uzrok, bar do povratka u Srbiju. hvala, pozdrav A ulje u motoru deluje kao da ne fali.
  3. U inostranstvu sam sa kvarom na Puntu (2004) 1.3 mjt. U sporoj vožnji se broj obrtaja podigao, kuljao je veeeliki dim iz izduva i ispod motora, ugasio sam auto tek naknadno ubacivanjem u brzinu jer se na vađenje ključa motor nije zaustavljao. Izgleda da je Bosch pumpa ubacivala enormne količine dizela u cilindre, toliko da je izletalo kroz auspuh. Curilo je i oko i na samoj pumpi. Kod majstora sam koji nema direktnih iskustava sa takvim motorima pa mi treba pomoć tj smernice. Pumpu smo skinuli a neku polovnu će mi drugar poslati već večeras autobusom, ako uspe da je kupi. Ulje smo kontrolisali, nema ga manjka. Promenjeno je pre manje od 1.000 km a na meraču ima tragova crnog pa se plašim da je nekako dizel od tog pritiska dospeo u ulje ali ne znam da li je to uopšte moguće. Da li ponovo treba zameniti ulje? Na šta još obratiti pažnju? Nismo čak sigurni ni da je pumpa visokog pritiska uzrok kvaru ili je nešto drugo u pitanju pa ni da će zamena čitave pume rešiti problem. Postoji li neka procedura oko montaže same pumpe možda? Hvala puno unapred i pozdravljam, Bojan

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...