Jump to content
FAS Goran

danilonacic

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Da nije cev izmedju katalizatora i zadnjeg lonca nagorela. Ja sam imao slican problem mada jento cesce kod benzinaca. Korodiraju po šavu cevi koji je aa gornje strane tj. uz pod.
  2. Lezajevi 100% isti motor imam i vec mi je dijagnostikovao majstor ali nikako da odem jos od prosle zime. Kako je otoplilo sve do danas nista. Odmah na temp oko nule opet zagrebe pa nista. Parkiras kod prodavnice ugasis, upalis opet, nista. Ne vozis par sati nekad i duze treba, zaverglas pa opet zvuk. Samo naci majstora ko ce pedantno da odradi. Pozdrav Sent from my 6058D using Tapatalk
  3. Mislim da je u pitanju anlaser. Jel kao da zaskripi metalni zvuk nakratko pri verglanju. Taj servis je oko 3000din i uradi se za dan. To je kod mene a verujem i kod tebe. Moj je 1.2 benzinac zunto 2010.god.pozdrav
  4. Zanima me koji pritisak goriva treba da pokaze manometar ako se zakaci direktno na pumpu za gorivo i kada se da kontakt. Da li je to pritisak koji pumpa drzi i kada se startuje motor. Auto je Fiat punto Classic 2010. godiste benzinac 1.2 8v. Moja fabricka pumpa je pokazivala nesto ispod 2 bar i imao sam probleme u radu motora, pa sam na preporuku majstora zamenio pumpu originalnom (14000din) i problem nije resen ali pritisak nisam merio ponovo.
  5. Ako pitas za Punto Classic filter se nalazi u sklopu pumpe koja je zajedno sa filterom i regulatorom pritiska potopljena u rezervoar koji se nalazi ispod zadnje klupe (sedista). Pozdrav
  6. Pozdrav svima! Novi sam na forumu i nisam pronašao da je neko o ovome pisao. Naime, posedujem Fiat Punto Classic - Emotion oprema (benzin, klima, bez ABS-a, bez gasa-klot benzin :-)) 2010 godište (februar). Znajući da tehničko eksploatacione karakteristike radnih tečnosti (samim tim i rashladne tečnosti) opadaju vremenom, poželeo sam da pred odlazak na more promenim rashladnu tečnost jer joj je već peta godina. U ovih 4 godine i 5 meseci koliko ga imam, a kupio sam novog direktno iz fabrike (staro za novo) dolio sam ukupno 50 grama G12 antifriza jer mi se učinilo da je pao nivo u posudi. Prema preporuci proizvodjača kupio sam Paraflu UP 3lit i 3lit destilovane u AP sportu. Kada sam se čuo sa majstorom (na preporuku, nikad nisam bio kod njega a važi za vrsnog poznavaoca fiatovih vozila, navodno samo njih radi - Lajkovac Ivan Milijanović možda ga neko zna) on mi je objasnio da ne treba uopšte da menjam antifriz tj. da nikako ne dodajem vodu i ako bih ga menjao jer su to motori koji rade na visokim temperaturama i da bi voda napravila veliki problem pre ili kasnije sa glavom motora. Ipak proizvođač kaže da se Paraflu meša 50/50 obavezno! NIje mi jasno kome da verujem, i da li da menjam rashladnu tečnost. Teorija je jedno (proizvodjač) a praksa ipak drugo. Zanima me mišljenje više ljudi koji poznaju problematiku. Meni nema logike da to ne promenim jer znam da na novijim tečnostima period zamene ide do 5 god, pre je to bilo oko 3 god. Šta uraditi? Unapred hvala! Danilo

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...