Jump to content
FAS Goran

niksaklecak

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About niksaklecak

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 10/25/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade
  • Interests
    IT
  1. Odradio gas na Hondi. Ostali su ljudi do 10 uvece da zavrse. Nijednom nije napravljen kompromis na ustrb kvaliteta. Stvarno sam prezadovoljan. Hvala ljudi jos jednom
  2. Ugradio u makedo gasu. Ljudi su mi bas napravili lepu cenu, i odradili posao samo tako.
  3. niksaklecak

    Cena gasa

    Sipam ja na petrolu, i kao sto sam rekao, oni mi sipaju 4 litra vise, ali brate ja tako predjem 470km. Prva lampica se gasi oko 90 druga oko 190 treca oko 320 i cetvrta na 470. Pre neki da sipao na lukoilu preko puta fona. Sipali sve u milimetar. Tacno 38l. ... Prva lampica na 50km hahah. Znaci strasno. Znaci ako budem presao 400km sa punim ima da skacem od srece ...
  4. niksaklecak

    Cena gasa

    Hvala na savetima. Nego htedo da vas pitam jos nesto. Kako onda najbolje da izracunam potrosnju automobila. Komp kaze da je potrosnja 8.2 ali ja kad izracuna ispada 10.3 (sto mi je malo mnogo), znaci sa punim rezervoarom sam presao 392 km. Imam GP 1.4 8v, 90% vremena su mi destinacije pola auto put pola grad ?????
  5. niksaklecak

    Cena gasa

    plin na Petrolu 80.90 dinara, ali su mi sipali 42l u bocu od 48l*0.8=38l. Ja reko, kako ovo... on mi kaze, toplo vreme, pa se sve rasirilo ahhhaha car Moj savet, tamo vise nikad
  6. raspitao sam se i potpuno si u pravu. to mi je sto mi je. hvala ljudi na savetima mnogo.
  7. sve je motor lepo pregledan, i ok je. kompresija na 3 cilindra je 13, a na jedno 11.5. dizne ociscene.. i sve sto treba. samo da napomenem da sam sve to radio u servisu Goran, sve pohvale. Posle sam odradio gas kod jednog majstora na banjici (zamena fabrickog sistema). ok lik. i sve je ok. u sustini ja ni ne zelim da mi se motor okrece preko 4000. ali nisam znao da je 4000 sasvim normalno. i nisam znao da je GP dosta tezi auto, pogotovu moj sa plinom, od konkurencije. e sada sto sam ja bas bio zapeo za njega to je druga prica. tako da sustinski, nisam ja nesto preterano nezadovoljan. ja cu vala da ga vozim kako mi odgovara, pa on koliko bude trajao neka traje sta da mu radim. kada propadne, ce ga menjamo ali reko ako vec postoji nacin da se poboljsa za sitne pare (150 e pirke), reko sto da ne. ali se opet plasim da tim manevrom ne poremetim neke druge stvari. pa zato pitam ovde da li je neko to vec radio (zamena izduvne grane) i koje su impresije?
  8. cao, imam GP 1.4 8v, i imam osecaj da slabo ubrzava. mozda je bolje reci, da je auto tezak za taj motor. takodje imam ugradjen plin, i auto je presao dosta. 260000. i sve je ispravno na njemu. da li bi mi promena izduvne grane povecala obrtni moment (koliko), i da li je ista modifikacija losa po motor? kao i po o2 senzor? kao i sta je potrebno da se odradi da mi greska ne iskace? citam vec danima o ovome, ali nigde nema konkretanog odgovora.
  9. mislim da ste me lose shvatili. ideja mog posta je bila da se raspitam kako GP sa tim motorom kod drugih ide. jer da kod drugih ide dobro, to bi automatski znacilo da sa mojim nesto nije u redu(ili sa mojom glavom ). polovan je auto, a ispostavilo se kasnije da nije presao 160000, vec 260000, i sad mi je malo frka da li je sve ok sa motorom. a po svemu sudeci izgleda da je motor ok. i da ja uopste nisam nezadovoljan snagom motora, vec obrtnim momentom. meni ni ne treba auto koji ide 200 na sat. ja sam prezadovoljen sa 120. ali sam mislio da kupijem mali auto, koji lako ubrzava. a ispostavilo se da je auto bas tezak. i da za njegovu konstrukciju treba jaci motor. mozda sa 16 ventila. ili neka modifikacija. ali nije strasno ni ovako da nastavim da ga vozim. sta da mu radim. samo jos jednom da pitam, da li neko zna, ili je radio neke modifikacije na motorima(izdivna grana). i koliko je to dobro po motor. citam da ako zamenis izduvnu granu da nastaju problemi sa o2 senzorima?
  10. Taj motor je pravljen da se vrti. Nije pravljen da se brzine menjaju na 3.000 obrtaja, nije to turbo dizel. Slobodno vrti. Slobodno kazaljka sme da ode na 4.000, na 5.000, na 6.000 obrtaja. Neće mu ništa biti, za to je pravljen. Uostalom, pogledaj gde mu kreće crveno polje obrtomera...a, ti šaltaš već na pola od toga...tj. nije ni stigao da razvije snagu, ti ga već šaltaš. Punu snagu daje na 6.000 obrtaja. Kada želiš punu snagu, moraš da vrtiš do toliko, a ne do pola toliko. Konkretno, idi opet na tu uzbrdicu, prva do 5.500, ruka na menjač (tad će već biti na 6.000) i šaltaš....druga do 6.000 i šaltaš, treća do 6.000 obrtaja i šaltaj...a, onda dođi i napiši da li je lenj. probao sam da ga teram na visim obrtajima. i ide ok. potrosnja je po meni ok. 8 8,5. inace, na plinu je slabije isao izgleda zbog ukljucene klime. sutina mog posta je da se raspitam kako drugim ljudima ide ovaj auto sa ovm motorom. jer ja sam pocetnik. ovo mi je prvi auto. polovan auto, pa samo zelim da znam sta treba da ocekujem. navicicu se ja, ali bi bas zeleo jos malo snage. da li iko zna da li postoje neki nacin da se motor pojaca. da li je iko menjao izduvnu granu. i da li to moze da pomogne. stvarno nisam neko opterecen snagom, ali ovom autu bas fali jos malo snage. barem 10% vise.
  11. I ja sam skoro kupio GP 1.4 8v 2009 sa fabrickim plinom, i jako sam nezadovljan sa motorom. Jednostavno je mnogo slab. A tek kad prebacim na plin, to je onda teska katastrofa. Em sam mu cistio dizne, em sam mu zamenio prednji plinski sistem. Stavio LPGtech, i u sustiini sve radi ok, ali brate ne da se slab nego katastrofa. Kao da ima 2000kg. Kad sam citao neke utiske ljudi, sve je bilo u principu ok. Niko se nije nesto posebno zalio. Cak je bilo komentara tipa: "prava mala zujalica", sto ne da nije istina, nego katastrofa. Aj na benzin i djene, djene, ali na plin Evo bas juce, mala uzbrdica, i ja prva.... i tako do 4000 obrtaja da bi ga konkretno zaleteo, pa tek onda druga, i tako do 3000. I opet nece. Mislim osetim ja da on prima gas, ali kao da u jednom momentu mi oduzme gas kad mi je najpotrebniji. Uzas!!!! Ja stvarno ne znam sta da radim. Koja su vasa iskustva? Da li i vi morate da zalecete auto da bi imao konkretna ubrzanja? Samo da napomenem, on na 4000 obrtaja dostize 120km/h, i na 3000 obrtaja ide 100km/h. Sto znam da su ok vrednosti. Kao i da mu potrosnja u granicama. Sve je ok, kao sto sam i rekao, ali ubrzanja katastrofa.
  12. Stavio brisk svecice i auto se preporodio. Imao obicne pre toga, skoro pa ispravne. Auto je grcao, cimao i to pri 2500 obrtaja. Na benzinu je radio ok. Sada se opet pojavi neki cim s vremena na vreme. Predpostavljam da ce biti potrebno i stelovanje gasa. Ali ako se iko pita da li da da dodatni novac za brisk LPG svecice , verujte mi, necete pogresiti.
  13. . Jedino sto u ovom trnutku mogu je da vam se izvinim. Znam da je blizak odnos sa klijentima bitan i dajem sve od sebe da to i odrzim u servisu. Problem je u tome sto ne mogu stici na sve strane, mnogo vozila prodje dnevno kroz servis i prosto je nemoguce da svi budu potpuno zadovoljni. Meni je jako bitno da uspevamo odrzati kvalitet rada i garantovati za delove i izvrsene usluge. Jako je malo GP sa fabricki plinom a jako puno ljudi koji misle da imaju fabricki plin. Otuda i ta greska u izjavi majstora da Vas plin nije fabricki. Naravno to ga ne opravdava da prica napamet i ja cu vec sutra saznati ko je dao tu izjavu. Ja Vam se svakako izvinjavam kao vlasnik sevisa i molim Vas da se meni obratite oko tog problema. 063 242 007 Goran Znaci, moram da vam se zahvalim na veoma ekpeditivnom odgovoru, i da pohvalim odgovornost prema musterijama. A posle razgovora sa Gospodinom Goranom, sve sto mi ostaje je da kazem "svaka cast".
  14. Moje misljenje u vezi servisa Goran je podeljeno. Prvo bi zeleo da se ogradim i da kazem da sam skoro kupio auto, GP, i da je to moj prvi auto, kao i servis. Iz komentara ovde procitanih sam zakljucio da je servis Goran jako jako dobar servis. Ali ja nisam 100% zadovljan. Da objasnim. Auto koji sam kupio je naravno stranac, i ja sam zeleo da odmax uradim veliki servis, kao i dijagnostiku. Da bi bio u situaciji da mogu da vozim auto i da ne brinem. Iz servisa su mi odma zakazali termin. E sada, posto je to moj prvi auto, ja sam zeleo da posle odradjene dijagnostike popricam malo sa majstorom, da prodiskutujemo, da kazem da storimo neku vrstu blizeg kontakta nego sa prodavacicom u maxiju. S druge strane, ljudi su vrlo profesionalno odradili svoj deo posla, sem dela sa plinom(fabricki ugradjen plin). Sto moram priznati, da sam ocekivao. Ili da mi kazu da treba i plin da servisiram. Naravno, posle nekih desetak dana voznje, ja polako pocinjem da primecuje probleme kada vozim na gasu. Da ne pricam o problemima, ja nazovem servis, oni mi daju majstora koji je bio zaduzen za moj auto, i on ne zna da postoji fabricki plin. I kaze mi dovezi ti auto da pogledamo. E sad ja znam da se ova recenica govori klijentu kada ste prezauzeti. Znaci da rekapituliram, prezauzeti su i nemaju bas blizak odnos sa klijentima, veoma profesionalni. Meni je ovaj deo bliskosti je jako bitan, pa da ne bude sve crno, drugi put kad sam dolazio, sam Goran mi se ponudio da pomogne i da poprica malo samnom. Sto mi je mnogo prijalo. Ali jelte, nije on radio na mom autu. Znaci, kao sugestiju predlazem da se odvoji vise vremena za komunikaciju sa klijentima, naravno sa onim koji to zele. Kao i bolje informisanje o modelima. Jednstavno da se ne zna da fiat ima fabricki plin je nedopustivo. Odma se poverenje gubi. Samo da naglasim da cu i dalje dolaziti u isti servis. Nadam se da ce moja sugestija biti uvazena.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...