Jump to content
FAS Goran

kloki

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

  1. pola ovoga je fake pogotovo zadnji snimak jer cura nije vezala gore pojas preko ramena kao vozač što je u ovakvoj vožnji obavezno da je to uradila ne bi se ovo desilo jeftina reklama al dobre su sike ipak
  2. termostat od renoa kod mene još uvek radi besprekorno evo god. dana jedino je ostao problem sporog dostizanja temperature ali kad stigne to je to sa starim termostatom koji je bio orig. zaglavio otvoren to je bilo nemoguće ukoliko upalim grejanje temperatura padne za 1/4 skale egr zatvoren i nema šus pleh i to je jedan od razloga sporog dizanja temp. ali i sam motor je jednostavno takav i gotovo treba 10 km jačeg gasa
  3. koliko ja znam račun zastareva posle 1 godine samo je štos u tome što moraš na sudu da se pozoveš na to pravo ljudi se često ne pojave na sudu a sud zastarevanje ne uzima u obzir ako se vi ne pozovete na njega i zato izgube spor.
  4. ne zatvara klapna skroz pa verovatno meša hladan i topao vazduh ili je crkao motor ili se slomila veza motora i klapne ili klapna jednostavno ne zaptiva kod mene je to bio problem na jtd sve ok a slabo hladi štos je u tome što vruća voda prolazi kroz hladnjak za grejanje i kada grejanje neradi. ako klapne ne zatvaraju perfektno hladan vazduh od klime prolazi malo i kroz radijator za grjanje i meša se sa toplim vazduhom pošto nisam mogao da rešim zaptivanje klapni zbog komlikovanog veđenja klima box-a najjednostavnije mi je bilo da stavim ventil na crevo za grjanje koje vodi od termostata u kabinu. u letnjim mesecima zatvorim ventil i klima nemeša sa toplim vazduhom iako je klapna malo otvorena kad dođe zima otvorim ventil jer klima više neradi i grejanje radi ok
  5. da li može da se fiksira remenica (zavari, blokira taj mehanizam) alternatora da radi kao i sve stare remenice? da li bi to imalo nekih negativnih posledica?
  6. meni se to desavalo na stilu na digitalnoj klimi klima je radila ali klapne su bile problem jer su usmeravale vazduh na hladnjak klime i na radijator za grejanje pa je vazduh bio mlak što se temperature na izduvu klime tiče jedan majstor koji se time bavi mi je rekao da je sve ispod 10°c ok
  7. zašto ta remenica nije fiksna kao u stara dobra vremena nego se okreće u jednom smeru i zbog tog mehanizma je sva igranka
  8. 1 - Electric fan 2 - Filter 3 - Evaporator 4 - Heater 5 - PTC additional heater sa suvozačeve strane a ovo je sa vozačeve strane ima urezana plastika treba je verovatno samo izrezati taj deo evo opisa kako radi pa ko hoće neka prevodi ADDITIONAL PTC HEATER (1900 JTD) The additional PTC heater, available as an optional extra on the JTD versions, is designed to heat the passenger compartment more quickly wih the engine running (rpm > 700 rpm) in the case of adverse weather conditions (for example, particularly cold climate). It is a resistance located near the radiant mass with a maximum power of 700W and a voltage of 13.5V The PTC additional heater control algorhythm manages the enablement checking whether the following conditions exist simultaneously and persists for 3 seconds: Outside temperature < 20° C (winter temperature) Key on Climate control unit in position other than OFF Engine rpm > 7000 rpm Engine coolant temperature < 64 °C Air flow rate > 0 Battery voltage > 12.2 V Treated air temperature Vent 50 ˚C Waiting for a period of 3 seconds With the procedure in progress, it is aborted (until the next key-off/key-on) for any of the following conditions: RPM < 700 RPM Engine coolant temperature > 64 °C whilst the action is only suspended (and resumed when the condition that caused it to be suspended ceases): if the user manually selects a nil flow rate manually selects the OFF button at the control unit Vent Treated temperature > 50 ˚C The outside temperature is no longer detected after this process. The logic involves activating/deactivating the relays according to the temperature of the water according to te P.T.C. thermal balance. PTC THERMAL BALANCE The PTC control should also take into account the supply voltage (measured at the control unit terminals) to establish the enabling percentage depending on to the electrical balance of the vehicle according to the table for the first 120 seconds of the check. ELECTRICAL BALANCE The P.T.C. is deactivated when the air flow rate is zero. If the P.T.C. heater is fitted on the vehicle then the Webasto additional heater is not fitted
  9. ima skoro svaki el pripremu a grejač kupiš i ubaciš
  10. da znam hteo sam da vidim da lito radi i radi odlično. pratim situaciju do daljnjeg. čim budem našao neki uložak koji je jeftin i isto može ovako da se stavi u crevo a kada se pokvari ostaje otvoren zameniću ga i onda rizik ne postoji.
  11. ovako, vidim da su reakcije na ovaj moj experiment dosta loše i svi ste u pravu 100% prikazao sam samo jedan način preskakanja problema za šta smo mi balkanska sirotinja "majstori" ,a to ne znači da to tako treba i da vi to tako radite. najveći razlog zbog kojeg sam se odlučio na ovaj poduhvat je moja beskrajna želja za experimentisanjem i dovijanjem za koje sam snosim rizik, i to što je termostat za stila BEZOBRAZNO SKUP ZBOG BESPOTREBNOG BACANJA KUĆIŠTA I NE TRAJE DUGO U njemu se nalazi klasičan uložak koji se da promeniti lakše nego celo kućišta termostata ali ga nema u prodaji, kako da fiat onda zaradi pare i nema nikakve termo kapsule i novih tehnologija itd... kao što se vidi na slici glavno je pitanje da liće renoov termostat ostati zatvoren ako se pokvari? odgovor je - da hoće, kao i svi drugi ulošci termostata starijeg datuma jer ima oprugu koja ga zatvara. Istina je da rizik postoji kao što je postojao 50 godina sa ovakvim sistemom vrhunskih proizvođača automobila, ali je istina i da fantastično drži radnu temperaturu. Još jednom napominjem ovo je moj poduhvat i tako ne treba da se radi.
  12. ovo je termostat od renault 4 i košta 10x ali deset puta manje od termostata na fiat stilo skinuti crevo sa termostata i pripremiti nove šelne takođe sa hladnjaka jako je teško skinuti ovu šelnu jer je spoj sa donje strane creva treba biti vešt staviti crevo u prokuvalu vodu da omekša namazati mašću ili uljem i guuurati. ja sam za to koristio neku cev koja je istog prečnika kao termostat treba ugurati toliko da crevo opet uđe isto onoliko koliko i pre, a to je tačno kad se poravnaju kraj termostata i kraj creva vratiti creva i šelne stegnuti. napomena: obavezno namazati malo silikona na creva i cevi jer sam imao problem sa kapanjem, koliko god da sam stezao. i na moje veliko zadovoljstvo video sam kazaljku na sredini skale posle puno vremena
  13. kupio sam termostat od renoa 4 (580 din džabana) koji otvara na 86 stepeni i stavio u crevo na stilu potrebno je dooosta muke da se ugura ali može i rezultat je kazaljka na sredini skale u svim uslovima(spora i brza vožna ,uključeno grejanje....) prvi put sam se ugrejao u kolima posle 2 godine stari termostat nisam dirao ali sam video da on nije zaglavljen u otvorenom položaju jer voda iz njega ne izlazi kad svučem crevo već jednostavno dosta rano otvara. ako nekom padne na pamet da ovo radi moj savet je da skine celo crevo od termostata do hladnjaka ugreje u vrućoj vodi onaj kraj creva gde treba da se gura i namaže sve mašću pa onda gura termostat u crevo. sutra slike ako stignem pozdrav
  14. kod mene je potpuno ista stvar u opšte ne slušaju komande na klimi

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...