Jump to content
FAS Goran

Sto_mu_gromova

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About Sto_mu_gromova

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

3822 profile views
  1. Ej nisam bio dugo na forumu :-D Ja imam automatsku klimu i dynamic opemu zadovoljan sam i ja sa njime...samo me nervira sto nema cd player ali nema veze imam onaj mp3 player sto ide u upaljac ;-) Ova slika je biiip :D

  2. Jeste. Inace razmisljam da ga prodam/menjam. Hteo bih da uzmem neki mladji Stilo sa automatskom klimom, boljom opremom. Moj 2002 godiste, 1.6, manuelna klima i radio/kasetofon, mada sam mu ubacio navigaciju koja ima bluetooth i fm transmiter, pa pustam muziku preko njega. Prezadovoljan sam Stilom, tako da bih voleo da ostanem Stilista ;)

  3. Ej dobra ti ova slika...Jel to tvoj Stilo???

  4. Jos jedan OCS sredjen (mada je bilo svasta nesto jos pored ocs-a, a u vezi sa airbagom, citaj konektori).
  5. Uf ove su stvarno nevidjeno dobre. Najvise mi se svidjaju ovakve originalne felne, ali i ovako ofarbane dobijaju dodatnu dimenziju i izgledaju prosto savrsene za nase stilice.
  6. Zato sam i pokrenuo ovu temu. Nisam siguran u ribedzing. Ne bih da uradim "stajling" pa da izgleda kao oni automobili sa teme "vidju stajlinga". Ovo je jeftina varijanta, i hteo bih da ne bude previse upadljivo i jadno s obzirom na budzet... E sad tu je i pitanje enterijera koji je plav boje... Da je sive, ili crne verovatno bi se odavno upustio ribedzing, ali ovako...
  7. Sto se tice lajsni, voleo bih jedino da ofarbam lajsnu na zadnjem braniku. Ali na njoj sada imam senzore za parking. Vidjao sam kod drugih te lajsne sa senzorima prefarbane i to mi se nesto nije svidelo. Bocne lajsne ne bih farbao, cini mi se da je ovako dinamicniji. Kako bi na bocnim lajsnama stajala hrom linija sa gornje strane? I da li uopste lepiti te stvari na auto. Koliko su otporne na atmosferske uticaje... Odrzavanje? Nesho ne verujem da je sa prozivodne trake sisao Stilo sa novim znakom. Novi znak je prihvacen u aprilu 2007. Tek modeli iz druge polovine te godine su imali taj znak. Stilo je verovatno vec prestao da se proizvodi u prvoj polovini 2007. S obzirom da si ga video uzivo, kakav ti je utisak? Jel nije previse odudarao taj znak? Nidzo tvoj Stilo je beli i njemu te crne lajsne posebno dobro stoje. Jedino sam razmisljao o tome da napred potpuno skinem odbojnike. Taj detalj mi se nikada nije svidjao na braniku. Crne ili u boji auta, svejedno. Ali to je opet malo skuplji zahvat. @The_reaper 200 eur = debage i farbanje trecih vrata, dva znaka oko 40 eur, zamena ratkapni, 60 eur)
  8. I meni se svidja taj fazon takodje, ali je glupo onda raditi "debadge" sa petnesticama i plasticnim ratkapnama, bez spojlera, zatamnjivanja i sl. Nisam nesto preterano zainteresova za "budzenje" automobila, vec sitno sminkanje. Ne bih previse da ulazem u auto, koji bi menjao za godinu-dve za neki mladji Stilo. Citao sam da se niklovanje/hromiranje ne preporucuje, a i nije bas dzabe. Ako neko zna gde se moze naci ovaj deo za 3 vrata u hrom varijanti bio bih vam zahvalan. Ako naletim na Stilo iz kraja koji ima taj deo hromiran uslikacu ga, cisto da vidite koliko daje potpuno drugu dimenziju zadnjem delu i savrseno se uklopa sa stopaljkama...
  9. Sta mislite o ovoj temi? Da li je ovo podjednako glupo i "uncool" kao stavljanje Abartha loga na obicne Stilo automobile.... Meni se mnogo vise svidja novi logo, nego stari. Razmisljao sam da stari logo promenim na svom stilu. Postoji cak i u AP sportu kapice za Alu felne sa novim znakom za par stotina dinara, ali i nove ratkapne za Bravo sa novim znakom koji bi pasovali verovatno i na Stilu za oko 1500 dinara. Video sam na fitovom forumu da je na jednom stilu to odradjeno, ali mi se nije previse dopalo, jer je taj Stilo bio plave boje i nekako mu je bojle stajao stari znak... Posto nemam alu felne stavaio bih ovakve ratkapne: I novi logo. Nisam ga drzao u ruci, ali mislim da je isto vezivanje kao i kod starog loga. Realno: PS: Celo zadovoljstvo bi me izaslo 100-tinak eura, i jos toliko, ako se odlucim da radim i 3 vrata... Video sam u kraju stilo koji je imao niklovan ovaj slektovani deo na slici. Verovatno u Italiji postoje takvi delovi za lepljenje na karoseriju, ali to kod nas verovatno nigde nema. Mnogo mu dobro stoji. Da li je moguce to uraditi uz pomoc lajsni, folija i sl., a da na kraju ne ispadne uzas.
  10. Ajmo malo u slici. Predpostavljam da je ovo letva volana O kojim delovima je rec? Na jednom sajtu, koji koristi identican softver kao i AP Sport za online prodavnicu (koja kod AP-a trenutno nije aktivna) video sam sledece delove. KRAJ LET.STILO F324 304010101 ŠIFRA: 304010101 Stara cena: 990.00 din. Cena sa popustom: 970.20 din. MANZET. LETVE STILO 14922/1 30401501 ŠIFRA: 30401501 Stara cena: 490.00 din. Cena sa popustom: 480.20 din. Cena: 0.00 din. Ušteda: 9.80 din. CAURA RAM.CENTR.14916 AKRON 30400501 ŠIFRA: 30400501 Stara cena: 650.00 din. Cena sa popustom: 637.00 din. Cena: 0.00 din. Ušteda: 13.00 din. Nisam siguran da li oni imaju veze sa problemom o kojim govorite.
  11. Dakle ovo je moj Stilo. Ajde i ja malo da kazem nesto o ovom automobilu. To cinim pre svega zbog buducih vlasnika, a i onih koji su imali lose iskustvo sa njim. Pre nego sto nastavim zelim da istaknem da sam vozio i vozim sledece automobile: Opel Corsa 1.2 (2000), Daewoo Matiz 1.0 (2000), Tojota Jaris (2003), Citroen C3 1.4 (2004), Pezo 307 1.6 (2004), Honda HRV 1.6 (2003), Honda CRV 2.0 (2008) i naravno Stilo 1.6 (2002). Trenutno vozim C3, 307, CRV (2008) i Stilo. Od svih automobila ne racunajuci normalno Hondu CRV najvise mi odgovara FIAT. Sediste, volan, menjac, naslon za ruku, zvucna izolacija, muzika... Da mi je neko pricao da cu voziti zabare pre samo godinu dana rekao bi mu pa ti nisi normalan! Cak i da mi ga poklone, koliko sutra bi ga prodao. Medjutim... U nedostatku odgovarajucih ponuda za Opel Corsu (2003) u trenutku kupovine automobila odlucio sam da unesem u pretrazivace polovnih automobila odgovarajuci iznos koji sam spremio za kupovinu auta. Izbacio mi je dosta automobila marke FIAT model Stilo. Taj auto nisam ni primecivao na ulicama do tada. Medjutim vizuelno mi se dopao model sa 3v, pogledam nivo opreme i shvatim da za taj novac ne mogu da pronadjem nista vise od toga niti slicno tome. Ali FIAT... Ne smem u porodici ni da spomenem ime tog proizvodjaca... Posto sam bio zaludan krenem u naucno-istrazivacki proces citanja svih tekstova na internetu vezanih za ovaj model. Mesec ipo dana sam citao i premisljao se oko kupovine ovog auta. Na kraju svega sto sam procitao na internetu, po raznim stranim sajtovima, forumima, odlucim da krenem u poteru za Stilom. Shvatio sam sta treba da gledam, na sta posebno da obratim paznju, a sta moze da prodje i ako prijavljuje gresku nrp. airbag-a. Trazio sam najstarije 2003 godiste, benzinac 1.6, da nije presao vise od 80.000, da ima originalnu muziku koja radi kod nas (jer sam nailazio na uredjaje koji uopste ne hvataju nase radio stanice, a ne svidja mi se kada ugrade 1-DIN uredjaj na konzolu), da ima DYNAMIC nivo opreme, sto je vise moguce zezalica, kozni volan itd. (ovaj redosled navodjenja je po vaznosti). Oko 20 automobila sam uzivo video. Tu je bilo svega i svacega. Poceo sam da sedim od nerviranja. Ponuda benzinaca je generalno mala. Ljudi su svakakve stilo autmobile pokusavali da mi uvale. Npr. kaze mi momak za jednog koji je bio stvarno na prvi pogled jako lep da je presao samo 76.000. Pogledam mu volan, a on skroz oguljen, pogledam mu menjac on skroz izlizan. Sedista u strasnom stanju. Ok, sve je relativno, svidjao mi se zbog nivoa opreme (imao je senzore za kisu i svetla, kao i komande na volanu, alu felne, dobra cena), jel mozemo da ga odvezemo u neki servis koji izaberem da ga prikljucimo na kompjuter, da pogledamo na kanalu kako izgleda itd. Covek mi je rekao moze ali 2000 eura je skuplji onda. Bilo je tu jos mnogo cega, ali da ne davim sa tim pricama... Na kraju odustanem od ovog auta. I krenem da kupim fiestu 2004 od jednog dobrog prijatelja u Mladenovcu. Malo presla, ful oprema, znam da je od prvog vlasnika i bila je bas jeftina. Medjutim, na putu prema Mladenovcu vidim jedan plac (necu da ga reklamiram) na kome je stajao jedan sasvim na prvi pogled pristojan Stilo 3v, 1.6 metalik sivi. Koliko je presao ovaj stilo i koje je godiste? Covek mi odgovori oko 38.000 km, 2002 godiste Naravno da mu nisam poverovao. Udjem u auto, a on kao nov. Volan kozni bez trunke ostecenja, dugmici svi kao novi izuzev centralnog dugmica na radio/kasetofonu. Farba sa sitnim ostecenjima, ali nista specijalno i krupno, uglavnom na braniku. Otvorim, gepek, pogledam rezervnu gumu, pogledam ostale gume. Gume neistrosene, ali dosta ispucale... Na vratima stoji nalepnica sa servisa koji je radjen na 20.000 km. Pise april 2004. Znaci navodno je za dve godine presao 20.000? Ni jedan koji sam do tada video nije bio toliko ocuvan. Pogledam papire ime prvog vlasnika je isto kao ime na italijanskom zelenom kartonu izdatom 5-6 meseci ranije. Sagnem se ispod sedista pogledam konektore. Otvorim gepek ponovo, skinem sa strane one pregrade pogledam zadnje konektore... Sve regularno... Jel mogu da ga vozim u servis na dijagnostiku? Covek mi odgovori da nema potrebe, ali ako bas insistiram nije problem. Odem, nakace ga na komp, ne prijavljuje nikakve greske, i kilometraza potvrdjena. Ne mogu sa sigurnoscu da tvrde da je bas ta, ali su veoma retki slucajevi kada se kilometraza steluje na motoru. Na rupe se nista ne cuje, nemam nikakva skripanja, lupanja i slicno. Stilo ima puno mana, ali bogami i mnogi drugi polovni automobili u klasi koji su dosta skuplji. Treba razmisaljti i o servisu, koji je neminovan kod polovnjaka. Fiatovi delovi su prilicno jeftini u poredjenju sa japancima, nemcima i francuzima. U AP sportu ceo far sa Stila kosta 60 eur (verovatno kineski, ali ne mari). Ratkapne su od 700 do 900 dinara. Od svih autmobila koje sam vozio Stilo ima najbolji menjac, a posebno je uzivanje koriscenje City serva. Na NS autoputu sam vozio 180 i imao sam utisak da vozim 100 na sat. Nikakva posebna buka, nikakvo lupkanje, nikakve vibracije na volanu... Glavne zamerke na ovaj auto su preglednost, prilicno mali retrovizori sa diskutabilnom uglom koji pokrivaju, malo zadnje staklo, udobnost zadnje klupe na verziji sa 3 vrata, i naravno elektronika. Imao sam sitne kvarove tipa sijalice, dopuna freona i krupniji kvar sa sajlom prozora. Update Takodje bio sam kod Gorana u 2 navrata jednom zbog redovnog servisa i drugi put zbog bobine. Na redovnom servisu ponovo smo radili proveru predjenih kilometara i opet je utvrdjeno da je to prava kilometraza. Iskreno nije mi ni toliko vazno, nisam ni insistirao na tome, ali su oni hteli sami da provere zbog odrzavanja i servisiranja. Neposredno posle toga sam krenuo na kraci put kada mi je crkla jedna od 4 bobine. Odvezao sam auto do Gorana i u roku od 5 minuta zamenili bobinu. Goran mi je ponudio da bez naknade troskova drzim jednu bobinu kod sebe, u slucaju da mi zatreba, pa ako je iskoristim onda bi mu platio (vrlo korektno od njega). Zanimljivo je i to da se Goran iznenadio kada je podigao plastiku motora i video fabricke bobine koje imaju crvenu kapicu. Ovako izgledaju one koje se menjaju: Inace saznao sam da fabricke bobine treba menjati posle 60.000 ili posle 5 godina, iako je vek trajanja 10 godina, 90 posto njih ne traje vise od 5 godina. Trenutno imam problem sa akumulatorom, koji se manifestuje tezim paljenjem nakon dva dana mirovanja i najverovatnije sajlent blokom na prednjem levom tocku. Ponekad, ne tako cesto, primetim lupkanje u tom delu. Opet nista strasno. Akumulator planiram da promenim ovih dana, a sajlent blokove na prolece, ako je to u pitanju. Ako imate iskustva sa promenom akumulatora javite mi koja je najbolja opcija za moj Stilo. Takodje razmisljam jos godinu dana da vozim ovaj auto, pa da uzmem mladji Stilo, npr 2005, sa malo boljom opremom (digitalna klima, komande na volanu, CD plajer npr.). Zamena uz doplatu bi bila idealna opcija. I tu jos imam nedoumica da li da sledeci Stilo koji budem uzimao ima MJET, ili 1.8 motor, ili da ipak ostanem na 1.6 verziji. Svaki savet je vise nego dobrodosao. Evo i par fotki.
  12. VBN? Da li si kod njih uzeo masinu? Stajala je dosta dugo kod njih. Par puta sam je gledao i jednom provozao. Sasvim korektno ocuvana masina. Imala je slomljenu komandu na volanu, i malo poderanu kozu na vozacevom sedistu. Inace odlican auto! Nije mnogo ni kostao. Nisam hteo da ga uzmem samo zbog registracije. Odlican izbor si napravio i neka te sluzi dobro. Pozdrav.
  13. Nadam se da je to u pitanju, jer cete verovatno jeftinije izaci popravka. I meni su lajsne bile strasno pljave, takodje sam ih cistio. Verovao sam da je prasina u pitanju, posebno sto sam pre kupovine svog auta takodje imao slican utisak kao ti, da je dugo stajao i skupljao prasinu. Medjutim kod mene nije bio takav slucaj. Srecno, i javi sta si uradio.
  14. MarkoJTD Ja sam odlucio da resim to skripuckanje i grebanje po staklu. Otisao sam u jedan servis koji ugradjuje elektricne prozore. Decko kada je video stila pao mu mrak na oci... Znao je sta ga ceka... U svakom slucaju za oba prozora mu je trebalo dobrih 4-5 sati. Mislio sam kao i ti da je u pitanju prljavstvina, neki kamecic, prasina. Medjutim vrata iznutra su bila cista kao apoteka... Nisam mogao da poverujem. Skinuli smo lim i bacili pogled na sajlu i eto odgovora. Sajla se rascvetala. Ona skrupi i grebe staklo. Naime sajla nije odgovarajuca. Suvise je tanka za tezinu prozora kod Stila. Koliko sam cuo to je kasnije ispravljeno, tj u modelima posle 2003. Postoji jedan plasticni kolutic oko koga ide sajla. Kada je sajla ostecena on skripi i nagriza taj kolutic. Zbog toga je najbojle da nista ne cekas nego da odes i sredis to. Mene je sve izaslo 100 eur. Nije malo, mislio sam da cu proci jeftinije, ali po meni vredelo je. Za kraj kako izgledaju vrata bez tapacirunga. Da bi se namestila sajla skida se i ovaj zastitni lim. Na slici cete primetiti i taj zeleni kolut.
  15. To skripuckanje imam i ja na svom stilu. Na vozacevoj strani su mi posle jednog pranja pojavile rupice u staklu. Kao da su se sitni kamencici zarili u staklenu povrsinu. Ocigledno je da prozori nedihtuju dobro i da prljavstina i voda dolaze do mehanizma za podizanje stakala. Posebno je kritican ovaj period kada su vrucine. Lim koji se nalazi u vratim se greje i od te mase (ulje, prasina, voda) pravi cvrstu smesu koja dovodi do pucanja sajle, a na stranim forumima sam citao da je bilo i slucajeva kada su cela stakla pucala. Pre par dana mi je i prozor ispao iz lezista. Vise ne mogu da ga spustim niti da ga podignem. Cujem da motor podizaca stakala radi, ali se nista ne desava. Verovatno mi je sajla pukla ili je nesto sa nosacem. Cuo sam da je popravka paprena... Tako da ne otvarajte bez opotrebe prozore koje skripe. Kad-tad ce doci do hvaraije. Preporucujem da to resite... Da li neko zna nekog dobrog majstora za elektricne prozore?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...