Jump to content
FAS Goran

vrbaskig

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About vrbaskig

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    zrenjanin

Previous Fields

  • Garage
    Stilo jtd

Recent Profile Visitors

620 profile views
  1. Evo,, čini mi se da je rešen problem sa bukom i vibracijama, ipak je do protokomera kupio sam nov Bosch-ov najskuplji u radnji (12700,00 din), u orginal pakovanju, ugradio i sad se vozim već 6 meseci potrošnja mi se smanjila za 1,5 litaru, pri 140km/h na auto putu troši ispod 6l pri 85km/h mogu da ga spustim na 4,3 l vibracije su znatno manje, ne trese ni volan ni retrovizor ide maximalno 207km/h po navigaciji maksimalna zabeležena 197km/h laže sat 10km na 200, 5km na 100km/h. Jednom rečju DRUGI AUTO ako imate problema sa STILOM- UVEK JE DO PROTOKOMERA slabo vuče - prljav protokomer više troši - loš protokomer pali grešku 2035 - loš protokomer trese bučan stilo -loš protokomer pozdrav Goran
  2. Potpuno si u pravu, ne ljutim se, jednostavno u tom trenutku nisam razmišljao da tako nešto može da se desi, nisam ni znao da postoji MAF senzor, kad sam preuzimao auto čuo sam da ''reži'' ali nije mi ništa bilo sumnjivo, da lisu mi staru pumpu i španere ... ako si čitao moj prvi post znaćeš celu priču pozz
  3. Na Lybri nije bila tako velika razlika , samo malo više kuckanja. Nisam nikad imao dizela dosad sam vozio benzince i nisam imao nikakvog iskustva sa dizelima sve servise sam radio sam, a lanča mi je bila službeni auto pa ga nisam čačkao, 2,4JTD ta bi išla i da je klip izleti, nebi primetio od 140 konja 20 gore-dole. A na Stilu 1,9JTD 115konja primeti se razlika. Ovca si kad neznaš da zameniš zupčasti jeb... Sad sam navežbao-svaka škola se plaća
  4. Fora je sledeća : Odeš u servis ,gazda ''ošacuje'' da ti auto lepo radi proba ga, i pošalje te da prošetaš pošto su dizalice zauzete, kaže dodji u 5 po auto, onda skine tvoj protokomer u ovom slučaju moj, ubaci ti drugi koji ima spreman. Čim se pojavi neko kao sad ja sa lošim protokomerom on ponudi nov po ceni novog ili polovan ispravan po nižoj ceni i tako u krug. Protokomer je bitniji deo i primetna je razlika u radu motora, tako da čovek koji je kupio moj sada uživa u vožnji, a ja pmoram da pojačam radio na 15 da čujem nešto. 99 % da nije, a 100% da ga je zamenio. pre stila vozio sam Lybru isto tamo na servis i isto je posle bio bučniji isto je promenuo protokomer, jer kad uradiš veliki servis auto treba da radi tiše svi roleri svi ležajevi novi mora da se utiša a ne da bude bučniji . Osladilo se čoveku nedeljno da utopi 2-3 komada po 60-80evra nepiše račun čist keš , jedini trošak malo spreja(možda) i dva minuta rada. Tu pomaže jedino varijanta pod c) . Krivo mi je, ovo mi je prvi auto koji je baš lepo radio, svi automobili su mi dosad bili ''kilavi'' a ovaj sam baš utrefio, i onda me majmun ''nasanka'... odgovor članu; Pogrešno sam napisao ne MAP nego MAF hvala na ispravci a MAJSTOR je naravno moj drugar koji nema servis nego se bavi dijagnostikom amaterski. a ko je kome nešto klepio pročitaj moj prvi post Pozdrav
  5. Najzad posle godinu ipo dana saznao sam u čemu je problem sa mojim ljubimcem i ovo je nastavak priče... Posetio sam kolegu koji ima dijagnostiku i zna koliko toliko da je koristi da pogleda i da svoje mišljenje zašto mi je auto toliko bučan, Zakači se i ko iz topa kaže; MAJSTOR; ''nevalja ti MAP SENZOR odnosno PROTOKOMER'' MAJSTOR: ''pogledaj očekivana vrednost u leru 280 mg/s a ti imaš 360 mg/s, znači pokazuje da uzima više vazduha nego što stvarno uzima, pa na osnovu toga i pravi smešu odnosno pušta više goriva ,kad sabija više nego što treba ima tvrdji udarac klipa samim tim je bučniji više troši,trese u leru, više dimi na auspuhu i ima malo više snage'' kraj citata. JA: '' ZNAČI KLEPIO GA?'' MAJSTOR:samo klimne glavom... TIŠINA NAREDNIH 5 MINUTA Sad sedim i razmišljam šta da radim; a ) Odem i kupim protokomer za 100 eura b ) Odem u FIATINO u NS sa još dvojicom platim im 200 eura da mu polome obe ruke LOPOVSKE i kupim protokomer za 100 eura c ) Isto kao pod ''b'' i tražim da mi nadoknadi 300 eura troškova i gorivo do Novog Sada. Šta bi Vi uradili na mom mestu? (ko nije pročitao raniji post da ne pišem ponovo nek pročita) Ideš u servis -Srećno
  6. Jel neko zna kako da znam da li motor radi po ''difoltu'' kao kad neka sonda ne valja, Ili kako treba, po čemu se to vidi? Možda ne radi senzor bregaste ,pa motor uzima oba podatka od radilice,kako to da proveriim?
  7. Nosač ispod akumulatora sam promenio (Akron) , vozio na proveru drugi majstor kaže da je dobro zupčenje, posle toga sam pomerao zupčasti kaiš jedan zub nazad (još gore) pa vratio gde je bio, pa posle jedan zub unapred, tako radi mnogo bolje tiše ali i dalje to nije to. ne znam kako da vidim da li ECU vozi motor po sondama ili po difoltu kao kad nekla od sondi neradi, Vruć-hladan sve mu je jedno isto radi isto vuče, isto trese.
  8. Vraniću kako si štelovao ventile kad su to samoštelujući ventili sa hidro podizačima ili grešim? I moj motor radi kao na snimku odozgo samo što još i vibrira plus, lanča ima malo bolju izolaciju i bolju plastiku pa se čini tiši u kabini...
  9. U tom trenutku nisam razmišljao da tako nešto može da se desi, (blento) računam sad je uradjen servis, sav srećan malo sam ga oštrije vozio, tek sam se "opasuljio" kad je buka počela da NERVIRA. Naj čudnije je to što kad sam "premotao film" počelo da se dešava posle servisa nemoguće da nosač motora otkaže baš tada, odjednom, Ne mogu da grešim dušu da kažem da nisu dobro uradili servis, (ako ništa nisu zamenili što nije bilo dogovoreno ) moguće da kad je sve podešeno na "0" (nulu) isplivalo nešto na videlo. Razumem se pomalo u mehaniku , pregledao sam sve sto puta, ništa se ne naslanja gde netreba, utegao sam svaki štaf, nigde nema nikakvog lufta, menjao sam desnu viljušku i stabilizator, nevolim da mi auto bude mastan i prljav, držim sve utegnuto, sve konektore sam očistio kontakt sprejem,(od onda nepali greške) to nema veze sa "traktorom" Jednostavno motor radi kao kad paljenje nije gde treba da bude, klokoće kao na rumunsko gorivo za vreme sankcija, ujednačeno radi ne preskače takt, ali stvara buku i vibracije koje se prenose na volan, retrovizore, sve plastične i ne plastične delove u kabini, bubrege, kičmu, nerve (živce) i cibzar od jakne...
  10. Prvi put pišem na forumu, a imam isti problem (RADI KAO TRAKTOR), Evo kako se to desilo: Kupim auto na auto placu ,radi kao singerica, prede kao mačor to je bilo prošle godine u decembru, zamenim mu ulje, filtere sve , i vozim ko gospodin čovek , auto ide ko metak ne smem da dam gas lepi za sedište, TIH I MIRAN. I onda u aprilu rešim da zamenim zupčasti kaiš u servisu fiatino u NS i tu je sve krenulo, uradili ljudi zupčasti, pk kaiš, 2 rolera vodenu pumpu i španer. Kad sam preuzeo auto učinilo mi se ba je bučniji i da trese, reko to će da se smiri, ali tu počinju košmari, čitao sam forume i trošio pare a stilo i dalje radi kao traktor, ne mogu da kažem da ne ide, vozio sam ga 195 auto putem, vuče uzbrdo 110 bez problema, ali pravi toliku buku da je to neopisivo, zamenio sam: Nosač motora na menjaču 5500din akron ,razlika je minimalna Dizne zamenjeni ulošci 13700 din. komplet + ruke podešavanje na stolu 5000din. razlika neprimetna Vakum ima (ne gubi), pašteta radi , polugica od turbine kad dam kontakt povuče 1cm, posle kad dodajem gas šeta oko 3-4mm valjda je to dobro? Pregledao sam sve cevi od vazduha nevidim nigde da vuče falš. MAF senzor sam ispirao kontakt sprejem, dobio je primetno na snazi još 10%, ali je i dalje bučan i trese volan na leru. Vozio kod majstora da proveri uzubljenost kaiša i proveri dijagnostikom, kaže sve je u redu, i opa crvena KAO DA MI JE NEKO OTKINO ONO J I OSTALO SAMO TD U agoniji sam pomerio bregastu za jedan zub prema napred, (kasnije ) i sad je samo malo tiši ali i manje troši čini mi se da mu se ovako više svidja Nemam alat za blokadu radilice , juga sam rasklapao vezanih očiju, izgleda da sve moraš SAM. LJUDI UPOMOĆ, AKO JE NEKO REŠIO PROBLEM MOLIM PODELITE RADOST SA NAMA Hvala Goran. P.S. Stilo 1,9 jtd 85kw 8V treba da radi kao benzinac i ide kao benzinac vozio sam takvog puna 4 meseca

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...