Jump to content
FAS Goran

sasa ns 2

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About sasa ns 2

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    novi sad

Previous Fields

  • Garage
    olge petrov 16

Recent Profile Visitors

846 profile views
  1. Rad na leru ugrejan motor od 60-90 stepeni radi mirno sve u redu i samo odjednom krene da pada vreme otvaranja dizni na 1.6 sa 2.0 . tom prilikom se javi blago podrhtavanje pa posle nekog vremena stane,pa opet ponovo.Isto i na benzinu i plinu, i na raskacenom i potrosenom plinu.Pod obrtajima,na kompu ne obara i u voznji se nista ne oseti.Pregreje se motor upali ventilator vreme otvaranja se poveca i ne pada,kad se upali klima isto.Moguce je da u voznji isto obara ali posto je vreme povecano zbog gasa ja nista ne osetim-majstor kaze da tako treba-da tao radi evap ventil kad pusti paru
  2. jedan mladi majstor mi kaze da proverim neki evap ventil,da kad on otvori -proveris glinericom mora da dodje do blagog podrhtavanja i da je to normalno i kad on zatvori podrhtavanje prestaje
  3. posto sam bio opsiran propustio sam da napomenem da kad je ponovo uzupcen kais ugasio gresku, jer ni nebi otisao od majstora sa greskom.Ja bi rado otisao u zemun ali je uvek bolje popravljati motor u svom mestu jer posle je muka odlaziti negde sto puta a kamoli ako je to daleko
  4. Malo duži uvod. Menjan semering radilice, majstor nije dobro uzubio kaiš-radio bez alata. Upalio grešku loše uzubljen kaiš i gasio plin prilikom srednje jakog ubrzanja. To je utvrdio plinaš jer smo mislili da opet gasi plin kao i zimus, ali je bio loš plin i to se sredilo čim je otoplilo. Na plinu i na benzinu se isto desava. Pada vreme otvaranja benzinskih dizni sa 2.1 na 1.6 na leru. Tom prilikom nastaje jako lagano podrhtavanje motora koje ako ti neko ne kaze da postoji se jako tesko primecuje. Potpuno iskljicili plin, potrosili ga iz instalacije i opet isto. Plinas kaze idi uzubi kais i sredi ovo sa diznama pa dodji. Kais uzubljen kod drugog majstora sa alatom i on radi samo fiate lance i alfe i ima isti agregat ko moj u novom bravu, nadje da kompjuter pokusava da nasteluje klapnu gasa na mesto jer ne stoji pod dobrim uglom i zato podrhtava. Tog momenta nisam shvatao kakve to veze ima saotvaranjem dizni. Resetuje komp. Očisti leptir i osovinu klapne i to se smiri, radio desetak minuta kako treba, ali i dalje uopste ne spominje dizne. Ja platim i sretan odem kod plinasa, kad opet isto. Veme otvaranja pada posle normalnog rada od 2.1 u leru od minut dva na 1.6 i tako radi opet minut dva pa se stabilizuje. Ja se javim majstoru on kaze ako nisi zadovoljan vraticu pare ali ne zelim vise da popravljam taj kvar. Sad mi ostaje da nadjem majstora koji znaali samo u Novom sadu, a i da se informisem o mogucim uzrocima problema ovde na forumu. Ako neko ima slicna iskustva nek da neki savet Zaboravih da napisem da u svim ostalim rezimima rada auto dobro radi-dobro pali, normalno trosi i dobro vuce. Ako se dobro secam broj obrtaja na leru ne pada nego samo vreme otvaranja dizni i blago podrhtavanje.
  5. cujem da je moguca varijanta sa nekom kuglicom na spoju rezervoara u cevi,cemu ona sluzi i da li moze da se eliminisebez posledica.Prvo sam misli da jw neki nepovretni ventil ali kad gurnem crevo dokle ide napipam pocetak goriva -pa verovatno da ona ni ne postoji kod mene ako je nepovratni ventil
  6. da li je ta mrezica u crevu za sipanje i u kom delu,i da li moze da se eliminise.Crevo gurnem dosta duboko tako da je verovatno pri dnu jer vec brboce benzin.Stojanov kaze ne znam,fiat majstor futog kaze nema nista kod dizela ko benzina nije siguran,otpad obrenovac ima kuglica koja popusta pod pritiskom goriva-kome verovati.
  7. dosad sam imao deltu 1987, dedru 1999,i uvek sam normalno vadio gorivo iz rezervoara -na crevo-gurnes kroz rupu za sipanje. Sad sam pokušao sa novom deltom i crevo udje jedno 80-90 cm i dalje nikako neće. Tu osetim da je negde početak goriva malo brboće na crevu-pun rezervoar,ali nema šanse gurnuti dalje. Da li neko zna pouzdano da li postoji prepreka. Probao sam da nadjem plovak ali sedista zadnja - sedalica izgleda ne može da se digne gore. U uputstvu to ne postoji a i ja ne vidim način. Ne mogu da pronadjem mehanizam osim onog za pomeranje napred nazad. To mi je od presudne vaznosti jer već 20 godina donosim benzin iz inostranstva za svoj motocikl pa hoću da i dalje to radim na što lakši način. Da li neko ima pouzdanu informaciju kako to uraditi?
  8. Manual za lancia delta 1.4t 150ks, pokušavam da nadjem al, ne ide Treba mi nešto gde se vide pojedinačno svi delovi.
  9. kupujem prednje plocice i diskove za lancia delta 2008, 1.4 turbo 150ks,idu i na stila 1.9 ,krajem nedelje sam u bgd pa ako je neko ima da ponudi nek se javi,0641352299 sasa
  10. da li su nekom ostali prednji diskovi i plocice za lanciadelta 1.4t 150ks,2008 i da je voljan da proda,mislim da idu i na stila 1.9 jtd,novog brava...sasa0641352299,krajem nedelje sam u bgd pa ako je neko iz bgd zainteresovan nek se javi
  11. samo jedno pakovanje od 4 komada sliku nemam jer su mi plocice kod drugara a, lpr broj je 05p652 ,pa sigurno moze da se nadje na netu,a inace su iste kao i za 16,16v samo 2-3 milimetra manje
  12. prodavac mi prodo greskom za dedru 1.6 umesto 1.6 16v,samo jedno pakovanje od 4 komada

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...