Jump to content
FAS Goran

jova_ns

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About jova_ns

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1,9 MW Mjet 88kw 2005, Punto mk2 1.2 8v 2001
  1. Pozdrav, Spremam se da stavim led pozicije. Stilo je kraj 2005 g. Nije prijavljivao otkazalu poziciju, a nije se bunio ni kad je pregorelo dugo svetlo (sve u prednjem faru), jel ovo normalno? Punto mi je kukao kad god nesto otkaze od svetala. Da li da idem na obicne diode ili da idem na ove sa ponistavanjem greske, s obzirom da se auto ne buni. Sa koliko dioda da uzmem poziciju, da izbegnem pregrevanje a da se ipak vide? Hvala!
  2. Vidim da su se spominjale Matador gume da je bilo kupovine. MATADOR 195/65 R15 MP92 SibirSnow Kakva su iskustva sa njima? Imam pozitivna iskustva na puntu sa 14" Matador Stella 2 letnjim, mada je malo cvrsca i bucnija od recimo Sava perfekte ali mnogo lepse auto ulazi i izlazi iz krivine, sigurnije koci. Zasto imaju samo 25m garancije, jel to nova guma? Trazim zimske gume za Stila MW, dok su jos cene ajde ajde. I letnje su na njemu vec peta godina, tako da me ceka i ta kupovina dogodine. Da li je dovoljno za zimslu uzeti sa T indeksom (190 km/h)? Razlika u ceni je i po 1k dinara po komadu T u odnosu na H. Sta bi preporucili od zimskih guma oko 6k-6,5k ako ne ovu matador? Dimenzije su 15" 195/65 Hvala!
  3. Hvala najlepse odgovorima! Izvinjavam se sto sam ovako pobacao sve na gomilu! Laticu se fotoaparata za vikend i pitanja probati da postavim u odgovarajuce teme.
  4. Pozdrav, Moze li mi neko iz iskustva reci nekoliko stvari. Stilo MW 88kW Multijet 2005 1. Kad menjati nosac motora? Vibrira mi plafonjera, staklo suvozaca - kada je delimicno otvoreno. Sve vibracije prisutne u leru a pri brzem ubrzavanju zamuti se i unutrasni retrovizor od vibracija. Volan je jos uvek miran. Da li moze nosac od 85kW, nema mnogo ovih od 88kW u ponudi. 2. Na koliko obrtaja se optimalno vozi ovaj dizel? Kojom brzinom (treca, cetvrta - petostepeni menjac) vozite auto gradom, na koliko obrtaja, trecom vuce fino ali je bucniji za 50-55 km/h. Cetvrta mi je nekako slabasna pri toj brzini. 3. Ovo cu probati da slikam, pa da pitam ponovo. Enterijer mi je onaj beli, ispod volana kad krenu crne plastike, deo iznad pedala, postoji plastika koja se drzi samo sa leve strane a sa desne je slobodna. Nalazi se tacno ispod volana, simetricno levo i desno. Ima sundjer sa unutrasnje strane. Sa desne strane je slobodna, a deluje mi kao da se ubadala u nesto. Da li tu sta nedostaje? Primetio sam da je auto, cukan i mackan, (tek nakon kupovine - Levi far manji, branici farbani trange frange itd.) pa me interesuje ne fali li i ovde sta. 4. Iz prednje plafonjere sa vozaceve strane viri crna zica, tj. njen kraj slobodan. Sve inace radi, svetla na plafonjeri, alarm. ideje neka? Nemam momentalno vremena da se bacim na rasturanje. 5. Ispod obloge haube idu neke zice, onaj deo blize soferci. Ocekivao sam creva za prskalice ali ne i zice, polomljeni su oni cepovi sto drze oblogu pa sam primetio. Te zice imaju neki konektor na sredini koji se ne koristi, obmotano izolirkom, nastavljano. Prolazi li sta tu od instalacije? Cemu sluzi? Hvala najlepse! Nov sam sto se tice stila, pa pitanja puno.
  5. Hvala najlepše! Nakon što sam video slike tok zatvorenog dela iznutra, skontao sam gde su "žabice" unutra, gurnuo mali šrafciger i sve je onda lagano sišlo na dole, bez ikakvog čupanja. Problem je bio što je neko ranije izgleda to probao da vuče unazad, pa se je desna žabica zaglavila. Hvala još jednom! J.
  6. Pozdrav, A kako se otvara prednja plafonjerka na onoj verziji sa alarmom? Dobio sam ga sa otvorenom, na jednoj strani. ima pola prsta lufta, a zatvorenoj na drugoj. I ne snalazim se ni da je zatvorim ni da je otvorim. Hvala!
  7. @milutin-NS Gepek se otvarara Hvala najlepse!
  8. Hvala za vrata gepeka, probacu popodne pa javljam sta se desava! Nadam se da ce neko znati i sta da radim sa poklopcem rezervoara. Hvala!
  9. Pozdrav. 1. Stilo karavan, dugme na daljinskom (alarm i centralna fabricka) za otkljucavanje zakljucavanje gepeka ne radi nista. Zasvetli lampica kad stisnem ali nema nikakav uticaj na otkljucavanje zakljucavanje gepeka. Gepek se uredno moze otvoriti pomocu kljuca ili uz pomoc senzor rucice na gepeku. Da li je potrebno da sta podesim da bi se ovo dugme moglo koristiti, ili je prosto neispravno. Hvala! 2. Pitanje za poklopac rezervoara. Nemam klin na poklopcu, (tj elektromotor) i nemam cilindar na samom cepu, privremeno koristim originalni cep od punta sa kljucem. Gledao kablove ispod tapacirunga iznad desnog tocka i nasao konektor slobodan na koji smo probali da zakacimo elektormotor sa otpada. Nije odreagovao na zakljucavanje otkljucavanje uopste. Ima li neko neku ideju, da li tu postoji instalacija za jos nesto sto je raskaceno? Hvala lepo! Na zakljucavanje centralne nije odreagovao
  10. Donji nosac motora (reket) zamenjen. Punto radi znatno mirnije. Ima jos uvek ponekad ujutru sitnih trzajeva na leru odmah nakon paljenja. Po polasku radi sve kako treba. Hvala svima!
  11. Neka mi neko kaze, posto sam laik kad su nosaci u pitanju. Ako je menjac skidan, da li je moguce da je onaj nosac ispod akumulatora sad problematican? Nakon skidanja i sredjivanja menjaca i kvacila auto podrhtava, ranije nisam imao taj problem.
  12. Pozdrav svima, Vozim punto 1.2 8v 2001 g. Od skora imam problem sa trešenjem na leru. Auto na momente zatrese celu šasiju. Čini mi se da ima pravilnosti u tome, da se dešava u jednakim vremenskim intervalima. Izmedju 1800 i 2000 obrtaja se osecaju nepravilnosti u radu. Na leru je izmedju 700 i 800 obrtaja. Kazaljka nije skroz mirna. Kada auto vozim žustrije nemam problema. Kada vozim lagano znaju se osetiti podrhtavanja oko 1800-2000 obrtaja. Ali se podrhtavanje ne dešava uvek. Može danima da ne bude problema pa da se onda javi i traje. Presao sam 750km autoputem bez ikakvih problema recimo. Kada pustim gas auto zna da cima (opet ne uvek). Ali nisam dovoljno iskusan da procenim da li se motor gusi ili je u pitanju nesto drugo. Cima i pre 1500 obtaja kada spadaju obrtaji. Rashladna tečnost je prekontrolisana i za 1000 km nije spao nivo. Ulje trenutno pratim. Iberlauf je malo mastan, ali ne znam da li je to od skora ili od ranije, jer nisam ranije proveravao. Leptir gasa ocišćen karbon sprejem pa pratim stanje. Skoro je zamenjeno kvacilo i menjac je otvaran, zamenjene i svećice, stavljen bosh. Pre ove intervencije (tj. pre otkaza i zamene kvacila) nisam imao problema sa vibracijama. Probao sa i sa Wyns aditivom za gorivo. Znam da ovo mnogo ne pomaže kada već postoji problem ali sam probao i potrošio pun rezervoar sa njim. Od cega krenuti? Kako proveriti nosače motora? Majstor kaže da su creva tvrdja i da je otišao dihtung najverovatnije. Kako momentalno nisam pri novcu i auto moram imati kod sebe svaki dan barem još mesec dana, ja bih da isključim prvo jeftinije opcije. Saveti su dobrodošli. Hvala lepo! J

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...