Jump to content
FAS Euroauto Goran

salened

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About salened

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L 1.4

Recent Profile Visitors

1028 profile views
  1. Znam ja to, ali takav im je protokol... A ustalom i nemam bas drugu opciju
  2. Pisao sam fiatu u vezi problema 20.marta i dobio odgovor danas. Kazu da moram prvo na diagnostiku u ovlasceni servis pa tek onda da vidimo sta dalje. Javljam cim budem imao novih informacija.
  3. Veruj, ima nas puno koji imamo identican problem. Ocigledno da nam predstoji duga borba sa predstavnistvom fiat srbija jer ovlasceni serviseri nemaju pojma.
  4. @Ziks Niko od servisera sa kojima sam razgovarao nema predhodnog iskustva. Predlagali su da ga stave na diagnostiku sto cu na kraju i da uradim ako ne nadjem nekog majstora koji zna o cemu pricam. Sto se tice preticanja, ubacim u 3 ili 4 brzinu i nabijem obrtaje pre nego sto krenem u preticanje i ne menjam dok ne zavrsim za sad sve ok jer se problem javlja samo prilikom promene.
  5. To lupanje tj vise se cuje tak tak, prilikom voznje se ne cuje nego samo kad stanem pa mrdam volan levo desno kao da ima luft ali praznog hoda zapravo nema jer se toskovi okrecu normalno. Pocelo jos dok je bio pod garancijom oko godinu dana star, odvezao u servis snimili zvuk, poslali fiatu. Stigao odgovor zvanican da je to normalno. Sad nakon 4god je to malo izrazenije. Bem li ga trazicu da pogledaju ponovo na sledecem servisu.
  6. Evo link vezan za problem koji imamo http://m.carcomplaints.com/news/2017/chrysler-recalls-2014-fiat-500l-hesitation-problems.shtml
  7. @krmpot Kod Bogunovica odrzavam od prvog dana, tamo nisu nasli problem. A taj savet za otpustanje papucice gasa sam nasao na netu kao zvanicnu objavu fiata uz informaciju da mora u servisu update software-a da se uradi i to o trosku fiata (usa, kanada, uk..) ali to jos nije kod nas a da li ce i kad ce bog zna.. Osim toga sam imam zvuk lupkanja prilikom okretanja volana a i za to su mi u servisu rekli da im je fiat zvanicno odhovorio da je to normalno!? Ima vec pokrenuta tema o tom problemu na forumu, nekima su menjali letvu ili sta li bese nisam siguran o trosku fiata a eto meni ne. Osim ta dva problema druge nemam, pali iz prve svaki put ali jbg nervira kad kupis nov auto a imas probleme sa gasom i volanom koji lupka.
  8. @krmpot To sam preneo zvanicnu fiatovu nebuloznu objavu za otpustanje papucice gasa... nego, da li si bio do servisa ak kole i nisu znali da rese? Nisam razumeo iz tvog posta...
  9. Bio sam ja u servisu pre vise od godinu dana i rekli sve je super. Ali problem i dalje postoji samo je izrazeniji kad je hladno vreme. Sad sam procitao da je to fabricki problem u softveru. Bilo je opoziva u usa, kanadi, uk... i reseno je u servisima sa software update ali kod nas ih zabole da obaveste vlasnike. Kazu da se to desava povremeno kad ne otpustis papucicu gasa do kraja prilikom promene brzine. Do odlaska u servis privremeno resenje je da se u takvim situacijama otpusti papucica do kraja i ponovo doda gas. E sad je pitanje kome se obratiti kako bi se problem trajno resio.
  10. common sense is not so common

  11. U majku mu dakle nisam jedini, i meni je poceo da pravi isti/slican problem pre mesec dana. Isto 2013 god 1,4 benzinac. Tja servis dakle.
  12. Na kom automobilu si ti na taj nacin resio problem? Da pricu za rucno kodiranje sam i ja cuo i moj drugar sa C5 je bez okretanja "osiguraca za centralu" sta god to bilo, istom tom tehnikom drzanja tastera za otkljucavanje 10sek i okretanja kljuca u kontakt bravi resio problem daljinskog. Ali jako bitno ali, on je mogao bez problema da startuje auto i vozi normalno samo mu je daljinac otkazao i tako resio problem. Za fiat nisam nasao ni jednu takvu metodu, te ako neko zna rado bih je probao jos veceras bez obzira sto sutra vozim auto u servis da probaju da rekodiraju kljuc. Pozdrav
  13. Zvanicni odgovor fiat-a "Postovani gospodine, Ovim putem potvrdjujemo prijem Vaseg e-maila 13.02.2014. i zahvaljujemo Vam sto ste nas kontaktirali. Kao sto je pomenuto u prethodnom obracanju, razlog kvara ce biti poznat prilikom ispitivanja nadleznih lica iz ovlascenog servisa. Takodje, kada su u pitanju daljnska komanda i paljenje vozila, oni su deo istog sistema, tako da je nemogucnost paljenja vozila posledica neprepoznavanja koda kljuca od strane sistema samog vozila. Takav sistem je uspostavljen radi dodatne zastite vozila od kradje. Kada Vam bude rekodiran kod kljuca, startovanje vozila ce takodje biti u funkciji. Kljucevi sa daljinskim upravljanjem zbog precizne elektronike, mogu biti osteceni prilikom pada sa visine od 1m na tvrdu podlogu, to zavisi i od ugla pada pod kojim kljuc udara o povrsinu." Zakljucak ako ti ispadnu kljucevi spremi 300eur za nove ha ha ha e neverovatni su. Evo psujem sad naglas da ne bih pisao ovde maj... im nji... Pa kakav shakrt od kljuceva to oni prave. Sad cu da ih pitam ako stvari tako stoje zasto onda nisu lepo i odgovorno prema nama kupcima napisali u uputstvu za upotrebu da pazimo na taj dragoceni ultra osetljivi deo opreme automobila bez koga imas samo 1,3 tone neupotrebljivog metala i plasitke.
  14. Postovani, Hvala na odgovoru. Zanima me sledece, ako se ispostavi da rekodiranje kljuca ne resi problem da li ce detaljno pregledati kljuc strucno lice kako bi se utvrdilo u cemu je zaista kvar? Kvar moze da bude izazvan izmedju ostalog i zbog fabricke greske u elektronici koja se nalazi u kljucu. Ukoliko ja dobro razumem servisera zbog jedva vidljive ogrebotine na kutiji kljuca (koja je nastala trenjem o drugi kljuc a ne udarcem i to odgovorno tvrdim) automatski se donosi zakljucak da je u pitanju mehanicko ostecenje za koje sam ja odgovoran. Takodje me zanima ako ne radi elekronika u daljincu zasto ne mogu da startujem auto? Zar nisu to dva odvojena sistema? I jos jedno pitanje da li su kljucevi toliko lose izrade da korisnik treba da ocekuje da ukoliko ogrebe kuciste ili padne na zemlju/asfalt sa 1m visine da ce kljuc nakon toga biti neispravan? Pozdrav,
  15. Sad sam dobio zvanican odgovor od fiata Postovani gospodine, Pisemo Vam povodom upita vezanog za kod karticu koji ste uputili nasem Call Centru 12.2.2014.i zelimo da zahvalimo sto ste nas kontaktirali. Za aktuelne modele iz grupacije FGA, ukljucujuci i Fiat 500L koji Vi posedujete, kod kartica se ne isporucuje uz vozilo, vec se elektronski kod kljuca isporucuje nakon porucivanja preko ovlascenih dilera. Ukoliko su pomenuti kodovi neophodni zbog garancijske intervencije ne naplacuje se vlasniku, dok u slucaju gubitka kljuceva, mehanickog ostecenja, kradje i dr. trosak snosi vlasnik vozila. Takodje, potrebno je napomenuti da su ovom izmenom u procesu distribucije predmetnih kodova obuhvacena sva trzista u Evropi. Nakon razgovora sa Vama, stupili smo u kontakt sa nasim ovlascenim servisom “AK Kole” kao i ovlascenim servisom “Bogunovic”, od koga smo takodje dobili informaciju da ste ih kontaktirali povodom istog upita. Radi sto kvalitetnijeg i preciznijeg odgovora, dobili smo fotografije Vaseg kljuca i ostale neophdne informacije od nasih servisera koji su imali priliku da pregledaju kljuc. Ovlasceni servis “Bogunovic” je narucio kod karticu za Vase vozilo i kontaktirace Vas prilikom prijema istog. Ukoliko se ispostavi da je uzrok prekida funkcije mehanicko ostacenje, kao sto je gore navedeno, iznos ce Vam biti naplacen. Iako shvatamo da ovaj ishod za Vas zahtev nije ono cemu ste se nadali, molimo Vas da imate na umu da Vam Fiat sluzba za odnose sa kupcima, zajedno sa mrezom nasih ovlascenih dilera, i dalje stoji na raspolaganju za sva buduca pitanja koja mozete imati u vezi sa Vasim Fiat 500L vozilom. Srdacan pozdrav,Sluzba za odnose sa kupcimaFiat Automobili Srbija Epilog sutra

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...