Jump to content
FAS Goran

Bostjan66

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Bostjan66

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ljubljana

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 194 1.9 110KW
  1. Skineš relej za grijanje i kablove. Ne sečam se više možda sam vadio i kučište vazdušnog filtera. Kad ga okreneš na pravu stranu možeš da ga vadiš. Ide dosta tesno.
  2. Znam da fabricki ne postoji. Trazio sam i na Ebayu pa nisam nasao. Ima za VW, Audi..., zato me zanima za Cromu.
  3. Imaš mozda neki link do njega - trazio sam pa nisam nasao.
  4. Da jos ja predstavim moju Cromu. Izradjena je kraj 2005, prva reg. pocetak 2006. Motor je 1.9 16V 110 KW. Kupio sem je u novembru preprosle godine. Od opreme ima skoro sve, ste je bilo moguce u onom godistu. Letnje gume imam na 18" felnah, zimske na 16". Dodatno sam ugradio Yatour USB interface za slusanje MP3 in Parrot bluetooth za telefon. Do sada sam napravio 50000Km brez nekih poteskoca. Odmah posle nabave sam menjao termostat, zato sto se motor nije zagrijao na vise od 62 stepeni. Zbog toga mi je regeneracije DPF radio uvek u gradskoj voznji (samo tada je zbog stajanja na semaforima temperatura motora dosla dovoljno visoko). Pored toga sam menjao jos prednje diskove, plocice i usisnu granu. Pre toga sam vozio vise modela Audija (80 1,8 Quattro, 80 1,6 TD, Cabriolet, 100 C3 i C4, 200 A6 C5 1.9 TDI). Zbog skupih mogocih gresaka novijih Audi motora presao sam na Fiat i dosad mi nije zao. Auto je pola jeftiniji od Audija A6, jednako dobro se vozi. Jos slike:
  5. Sto se plocica za EGR tice mislim da je bolje da se stavi na stranu gde dodze EGR montiran na usisnu granu. Na toj strani plocica sprecava ulaz prljavstina iz grane u EGR. Zvizdanje u skripanje se i kod mene nekad cuje u malim obrtajima i mislim da je problem u plivajucem zamajcu. Znate da li je moguce za Cromu dobiti normalni (ne plivajuci) zamajac i kakva je voznja sa normalnim?
  6. Moja potrosnja sa blokiranim klapnama na usisnoj grani (110KW motor) i blokiranim EGR sa plocicom (upaljeno svetlo za motor) je bila oko 7,5. Kad sam zamenio usisnu granu i softwerski ugasio EGR se je smanjila na 6,4. Mozda bi trebao ocisiti usisnu granu. Kad je ta vrlo prljava brzo ti uprlja i novi EGR. U nekom momentu se preko EGR smanjuje pritisak u usisnoj grani i tada ide zrak iz grane u izduvnu cev. Tad ti uljane pare ulaze u EGR i to ga jos brze uprlja. Prljanje EGR mozes smanjiti sa limenom plocicom sa cetiri rupe: http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-Blanking-Plate-For-Fiat-Lancia-Opel-Alfa-Romeo-1-9-16V-2-4-20V-JTD-/321147939417
  7. Ja sam imao isti problem i u pocetku sam cistio EGR svakih 10000 Km, onda sam ga zatvorio sa limenom plocicom. Tad se mi je nakon nekoliko Km upalilo svetlo za motor ali auto nije išao u Safe mode. Odtad dalje nisam imao vise problema. Tako sam se vozio 20000Km, onda sam EGR softwerski zatvorio. Na slovenackom forumu su neki stavljali novi EGR i isto im se greska ponovila, zato sam zakljucio da ga je bolje zatvoriti. Odkad je zatvoren nisam vise trebao cistiti MAP senzora i auto lepo vuce.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...