Jump to content
FAS Euroauto Goran

Jug

Members
  • Content Count

    194
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Jug reacted to Ticma in Audi A6 allroad   
    Posle skoro 2 meseca cekanja...
    A6 allroad 3.0 TDI 239ks. 2011god, 164000 na satu, pravih, lako proverljivih (i u ovlascenom a i online vezano za sva vozila iz Svedske). Za sada nema specijalnih utisaka posto sam ga na kratko provozao i vratio u garazu na sigurno dok se sutra ne stave jos 2 zastite pored alarma
    Trenutno teaser slika a vise narednih dana...

     
    Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
     
     
  2. Like
    Jug got a reaction from McSteel in Potreban auto sa većim klirensom / 4x4 pogonom - saveti, mišljenja, iskustva   
    Definitivno Dacia, moj je licni utisak, nije auto koje treba gledati ako zelis iole auto za porodicu, a to znaci da ispunjava i neke danas standarde kada se radi o bezbednosti automobila, tu su tanki. Iako auto ovako jeste manje vise renault, pa i dobro i lose deli s drugim reno modelima.
     
    Skoda Skout je zapravo dobar izbor jako i predlog.
     
    Mozda ce znaciti i drugima, jer vidim ima mnogih koji ce imati slicnu dilemu, pa da udopunim temu.
     
    Nakon svih ino recenzija, uporedjivanja, foruma, u toj ceni godistu od SUV/ova, manjeg kalibra, za nekog ko ne treba naravno iskljucivo off road vozilo (jer ovi to ni nisu, niti ce biti) nego vozilo koje ce mu kad ustreba par puta godisnje pruziti 4 x 4 i ipak bolju trakciju nego da je samo 2 x 4 ma koliko dobre gume zimske imao. Za nas koji zivimo u delovima grada gde bude povis uvis zimi (I BGD ima takve naravno delove ili prigradska naselja) ili tik pored grada u urbanim naseljima na sremskoj strani NS-a (Kamenica recimo) gde tek ponekad stvarno ustreba neki 4 x 4 kad napada malo (to kamenicani znaju : vidim i po prethodnim commentima), za uspeti se, u toj ceni, godistu moze da bude izbor racionalan Renegade 4wd, Mokka fwd, QQ Nissan 4 x 4, Kuga. Mozda je Renegade od njih i najbolji za neki off road, jer ima klirens od gotovo 22 cm i dobar sistem 4x4 pa verovatno zato i kao sto je neko gore napisao drzi cenu. Mokka ima prednost jer u izlaznom godistu (2015) pa cak i ristajl verziji sa novim enterijerom a la astra K moze da se nadje u tim novcima., Lagana je relativno, i njen 4 x 4 ne funkcionise toliko lose, iako je daleko od nekog off rodera, ali moze da posluzi, a da pri tom nema kao putnicki auto nekih vecih boljki, niti se pokazala kao nesto ektremno kvarljiv auto, a pri tom nudi i turbo benzinac 1.4 ako se vec ne zeli dizel.
     
    O QQ je vec dovoljno receno, on je definitivno najpopularniji. Kuga kako kome, legne ili bas ne legne, pa tako i meni, licno, milsim da je znatno bolji auto nego sto se meni subjektivno dopada. Nije mi ruzan auto, ali me ne radi. Izgleda je slicno svima, jer to pokazuje i toliko vise QQ na ulici koji je u tom cenovnom rangu.
     
    Takodje, u nekoj malo putnickijoj i limuzinskijoj verziji, iako sport wagoni, tu su Skoda Scout sa proverenim Haldexom i pristojnom potrosnjom, a od te 'sabrace' sa VW elementima tu je i Leon X-perience, dosta slicne varijante, koliko su i Seat i Skoda, VW generalno dali prostora slicnostima i razlikama. Medjutim to je tu negde i o tim automobilima na ino forumima zaista lepe komentare daju i nije bilo vecih prituzbi, pa ste se kome svidja. 
     
    Ali tu je i Insignia Country kao treci takmac i to u onom izlaznom godistu ( od 2015. do 2017.) kada prema iskustvima nema vise problema koje je vukla od ranije, a opet je auto koji je realno star ne vise od 5 godina i lepo deluje i izgleda, za nijansku jeftiniji od pomenutih SUV verijanti, dok sam 4 x4 ok funkcionise prema ocenama (prigovor je da fali klirens, ali ni nije SUV, pa je prigovor naumesan)). Zahvaljujuci ristajlu, taj auto u tom bucmastom karavanskom izgledu jos izgleda sveze.
     
    Ima jos jedan auto, koji smo mi na kraju i kaparisali, za oko grada, do grada, i uz 4 x 4 i proverenu minimalistiku, simpaticnost i mehaniku, a to je novi Ignis. Suzuki, okretan, lagan, panda, sa vise stila po meni, pri tom jedina mana - tvrd. Mlad auto i to je to. Cak ima i super prostora.
     
    Koji ce uskoro zena da djira. A ja cu kad naleti nesto od trojca Skout, Insignia ili Renegade da upecam ili ne.
     
    Svi drugi automobili, X trail, koji je nesto sto je vise terenac, Honda, da ne govorim neka Toyota u ozbiljnijoj SUV izvedbi, a da su u nekoj normalnoj km za polovnjaka i realnoj, i ocuvani, ne mogu da se nadju ispod 14.000, a pre bih rekao 15.000.
     
    Q3, iako lep auto, ne nudi realno nista vise sem znaka od onih tamo pomenutih Renegade/a, Mokke ili QQ/a, jer za ono sto nama treba to daju i ovi. Seo, probao, nisam vozio malo automobila, niti sam bedz meraklija, pa da sam presubjketivan. Na stranu Q3 nikako nije los, auto, stavise, ali kao sto rekoh to je to.
     
    E ako vam ne treba 4 x 4 za te novce moze da se uzme klasicnih putnih automobila jako finih, ali to vec svi znamo. Od Astre K u lepoj opremi pa nadalje svega, Alfa neka, 508, dakle da se bira.
     
    Hvala svima na komentarima, i nadam se da ce ovaj moj komentar nekom pomoci, barem kolegi koji se javio sa slicnim nedoumicama.
  3. Hvala
    Jug got a reaction from moron in Potreban auto sa većim klirensom / 4x4 pogonom - saveti, mišljenja, iskustva   
    Definitivno Dacia, moj je licni utisak, nije auto koje treba gledati ako zelis iole auto za porodicu, a to znaci da ispunjava i neke danas standarde kada se radi o bezbednosti automobila, tu su tanki. Iako auto ovako jeste manje vise renault, pa i dobro i lose deli s drugim reno modelima.
     
    Skoda Skout je zapravo dobar izbor jako i predlog.
     
    Mozda ce znaciti i drugima, jer vidim ima mnogih koji ce imati slicnu dilemu, pa da udopunim temu.
     
    Nakon svih ino recenzija, uporedjivanja, foruma, u toj ceni godistu od SUV/ova, manjeg kalibra, za nekog ko ne treba naravno iskljucivo off road vozilo (jer ovi to ni nisu, niti ce biti) nego vozilo koje ce mu kad ustreba par puta godisnje pruziti 4 x 4 i ipak bolju trakciju nego da je samo 2 x 4 ma koliko dobre gume zimske imao. Za nas koji zivimo u delovima grada gde bude povis uvis zimi (I BGD ima takve naravno delove ili prigradska naselja) ili tik pored grada u urbanim naseljima na sremskoj strani NS-a (Kamenica recimo) gde tek ponekad stvarno ustreba neki 4 x 4 kad napada malo (to kamenicani znaju : vidim i po prethodnim commentima), za uspeti se, u toj ceni, godistu moze da bude izbor racionalan Renegade 4wd, Mokka fwd, QQ Nissan 4 x 4, Kuga. Mozda je Renegade od njih i najbolji za neki off road, jer ima klirens od gotovo 22 cm i dobar sistem 4x4 pa verovatno zato i kao sto je neko gore napisao drzi cenu. Mokka ima prednost jer u izlaznom godistu (2015) pa cak i ristajl verziji sa novim enterijerom a la astra K moze da se nadje u tim novcima., Lagana je relativno, i njen 4 x 4 ne funkcionise toliko lose, iako je daleko od nekog off rodera, ali moze da posluzi, a da pri tom nema kao putnicki auto nekih vecih boljki, niti se pokazala kao nesto ektremno kvarljiv auto, a pri tom nudi i turbo benzinac 1.4 ako se vec ne zeli dizel.
     
    O QQ je vec dovoljno receno, on je definitivno najpopularniji. Kuga kako kome, legne ili bas ne legne, pa tako i meni, licno, milsim da je znatno bolji auto nego sto se meni subjektivno dopada. Nije mi ruzan auto, ali me ne radi. Izgleda je slicno svima, jer to pokazuje i toliko vise QQ na ulici koji je u tom cenovnom rangu.
     
    Takodje, u nekoj malo putnickijoj i limuzinskijoj verziji, iako sport wagoni, tu su Skoda Scout sa proverenim Haldexom i pristojnom potrosnjom, a od te 'sabrace' sa VW elementima tu je i Leon X-perience, dosta slicne varijante, koliko su i Seat i Skoda, VW generalno dali prostora slicnostima i razlikama. Medjutim to je tu negde i o tim automobilima na ino forumima zaista lepe komentare daju i nije bilo vecih prituzbi, pa ste se kome svidja. 
     
    Ali tu je i Insignia Country kao treci takmac i to u onom izlaznom godistu ( od 2015. do 2017.) kada prema iskustvima nema vise problema koje je vukla od ranije, a opet je auto koji je realno star ne vise od 5 godina i lepo deluje i izgleda, za nijansku jeftiniji od pomenutih SUV verijanti, dok sam 4 x4 ok funkcionise prema ocenama (prigovor je da fali klirens, ali ni nije SUV, pa je prigovor naumesan)). Zahvaljujuci ristajlu, taj auto u tom bucmastom karavanskom izgledu jos izgleda sveze.
     
    Ima jos jedan auto, koji smo mi na kraju i kaparisali, za oko grada, do grada, i uz 4 x 4 i proverenu minimalistiku, simpaticnost i mehaniku, a to je novi Ignis. Suzuki, okretan, lagan, panda, sa vise stila po meni, pri tom jedina mana - tvrd. Mlad auto i to je to. Cak ima i super prostora.
     
    Koji ce uskoro zena da djira. A ja cu kad naleti nesto od trojca Skout, Insignia ili Renegade da upecam ili ne.
     
    Svi drugi automobili, X trail, koji je nesto sto je vise terenac, Honda, da ne govorim neka Toyota u ozbiljnijoj SUV izvedbi, a da su u nekoj normalnoj km za polovnjaka i realnoj, i ocuvani, ne mogu da se nadju ispod 14.000, a pre bih rekao 15.000.
     
    Q3, iako lep auto, ne nudi realno nista vise sem znaka od onih tamo pomenutih Renegade/a, Mokke ili QQ/a, jer za ono sto nama treba to daju i ovi. Seo, probao, nisam vozio malo automobila, niti sam bedz meraklija, pa da sam presubjketivan. Na stranu Q3 nikako nije los, auto, stavise, ali kao sto rekoh to je to.
     
    E ako vam ne treba 4 x 4 za te novce moze da se uzme klasicnih putnih automobila jako finih, ali to vec svi znamo. Od Astre K u lepoj opremi pa nadalje svega, Alfa neka, 508, dakle da se bira.
     
    Hvala svima na komentarima, i nadam se da ce ovaj moj komentar nekom pomoci, barem kolegi koji se javio sa slicnim nedoumicama.
  4. Like
    Jug reacted to Woodoo in Potreban auto sa većim klirensom / 4x4 pogonom - saveti, mišljenja, iskustva   
    Dihtung glave motora im je najčešći problem i javlja se čak i na malim kilometražama (30.000 km). Nema pravila, dešava se da pukne radilica, klipnjača, lanac, turbine crkavaju, egr, sve u svemu jako nepouzdan motor. Takođe treba bežati i od 1.2 turbo benzinca.
    1.5 DCi i 1.3 TCE su se mnogo bolje pokazali ali nisu dostupni sa 4WD.
  5. Like
  6. Haha
    Jug reacted to djomla in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa   
    Au bre, šta bi tek bilo da sam okačio nekog Turana, taj nema držač za patku i mudomlat.


    Sent from my 3310 using Tapatalk


  7. Haha
    Jug reacted to knezevic76 in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa   
    Vozio se skoro u šurakovom, do Kruševa i nazad. Lađa, sva moguća oprema, podigao taj naslon za noge, uključio masažere, ma kao krevet.
    Al elektronika na bukvalno svakom koraku.
    Moliš Boga da kad stane da je turbina.

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

  8. Haha
    Jug reacted to Milutinac in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa   
    Znam, ali... brateuuu 
     
    Ultimativno FRA vozilo
    - izgled i rucica menjaca iz R4. Razmotriti i izgled DS ajkule, ipak je to najlepsi automobil ikada o_O
    - felne sa 3 rupe naravno, cak mozda i sa 2...razmotriti.
    - podupirač za patku iz C4.
    - volan iz C4, naravno.
    - sedista iz PUG 206, ona fina sto coveku od 182cm dodju do pola ledja.
    - bok kola obavezno da ima one panele kao Cactus, to je bas chic, ali da se vrata otvaraju kao na onog PUG 1007.
    - motor iz clia v6, onaj 3.0 sto obicno izbaci oko 150ks.
    - ekrancina unutra naravno, kao iz nove 308, sve na njoj da bude, pa sta god zelis da namestis, klimu muziku ili sta god - da moras da gledas 10 sekundi u ekran i tipkas pa ne moras da gledas na put. Korisno!
    - sta fali jos - samo napakovati od Dijane i to je to. Ultimativno FRA vozilo za siroke narodne mase.
     

  9. Like
    Jug reacted to chikavili in Chikavilijev skoro sasvim obican Hyundai Tucson   
    @Jug vec mi je i onako bilo vreme da napisem nesto vise utisaka, s' obzirom da ga vozim nesto vise od mesec dana i konacno sam ga izvezao na otvoreni put  
     
    Prvo bih se malo osvrnuo na opste utiske
    Zasad sam izuzetno zadovoljan celokupnim utiskom.
    U pocetku sam imao problem sa osecajem gabarita iz dva razloga - prvi, zato sto je osetno veci od SX4 i drugi, zato sto su staklene povrsine izuzetno male pa je preglednost manja. U odnosu na Suzukija, koji je imao ogromna bocna stakla, ovde imam utisak da sedim nesto nize iako u stvari sedim nesto vise. U svakom slucaju, sada sam se vec navikao i vise nemam problem.
    Pocinjem polako da se privikavam na parkiranje sa kamerom, ali i dalje imam neprijatan osecaj ako ne gledam u retrovizore  U principu, zapocnem parkiranje sa retrovizorima i pogledom preko ramena, a zavrsim ga sa kamerom.
    Enterijer deluje kvalitetnije od SX4 ali ne nesto drasticno. Izuzetno sma zadovoljan rasporedom svega u kabini.
    Zadnja klupa udobnija i ima nesto vise mesta od SX4. Prtljaznik osetno veci od SX4 sto mi je ujedno i bila jedina veca zamerka na Suzukiju.
     
    Potrosnja:
    - u gradu (kratke distance, cesto stajanje, kolone, malo sa klimom, malo bez) - prosek 10L/100km (pokazivac prosecne potrosnje se prilicno poklapa sa stvarnom izmerenom potrosnjom, sto me malo iznenadilo)
    - auto put (bez klime, do 120km/h) - prosek 7,5L/100km (to mi je bila najniza ostvarena potrosnja. preko 130 potrosnja raste eksponencijalno)
    - lokalni magistralni putevi (bez klime) - oko 8L/100km
    Sve u svemu, nije lose i sasvim malo vise od SX4 koji je laksi i slabiji
     
    Osecaj u voznji - udobniji od SX4 i stabilniji (oseca se vece medjuosovinsko rastojanje), kao i tisi na velikim brzinama. Za razliku od SX4, mogao sam opusteno da ga vozim 120-130 na auto-putu sa delimicno spustenim prozorom. Sedista su osetno udobnija za duzi put u odnosu na SX4. Tempomat nisam probao iz jednostavnog razloga - zaboravio sam da ga imam  
    Turbina je najbolja stvar na svetu. Konacno opusteno krecem u preticanje na bilo kojoj brzini. Sa Suzukijem, iako je imao na papiru 120KS, distribucija te snage i obrtnog momenta nije bila bas zahvalna za preticanje. Nikada ne bih uzeo Tucson 1.6 bez turbine, to potpisujem!!!
     
    Isterao sam ga cak malo i van puta, ali je uglavnom bilo suvo uz malo duboke trave ili blata na manjim povrsinama. I tu nisam primetio neki problem, videcemo na zimu kako ce da bude.
    Ipak, moram da priznam da sam se u SX4 osecao malo opustenije van puta, verovatno zbog veceg klirensa i manjeg medjuosovinskog rastojanja, ne znam da li je osnovano ili neosnovano... u pitanju je subjektivni osecaj,
     
    Da li se isplati kupovati ovaj auto polovan ja ne mogu da ti kazem, mogu samo da ti prenesem svoje misljenje zasnovano na onom sto znam - S obzirom da je ovaj model relativno nov, proizvodi se od 2015. godine, a garancija mu je 5+2 godine, mislim da je sasvim OK kupiti polovan. Odrzavanje i delovi jesu mozda malo skuplji, ali ga vec godinama ocenjuju vrlo dobrim ocenama po pitanju pouzdanosti i kvaliteta. Prosle godine je model malo osvezen, ali se to uglavnom odnosi na dizajn detalja i dostupnu opremu. To je i dalje skoro isti auto. Negde sam procitao da Hyundai dogodine planira redizajn i nove motore. Iskreno, dostupnim renderima nisam odusevljen, a sto se tice motora, smanjice ih (takodje mi se ne svidja) i stavice akcenat na hibridne pogone (sto u principu nije lose, ali verovatno osetno povecava cenu)
     
    Zasad toliko
    Nadam se da ce ovo nekom znaciti
     



    Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...