Jump to content
FAS Goran

thedoctor92

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About thedoctor92

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Serbia

Previous Fields

  • Garage
    2010 Bravo 1.6 16v 120hp mjet

Recent Profile Visitors

936 profile views
  1. otkud znam dal je ostao ili nije to me brine reko mozda ovaj lupeta vidim svi ugase softverski pa ga posle zatvaraju....pa reko sto ovaj moj ne mora da se zatvara,zato pitam....
  2. Pozdrav,imam brava trenutno je kod majstora,uradjeno mi je softverski gasenje EGR-a i DPF-a sutra treba idem po auto pa idem do drugog majstora da mi ukloni fizicki i DPF....e sad ovaj sto mi je softverski radio to sve kaze mozda nece morati EGR ni da se zatvori...e sad interesuje me da li da taj EGR ostavljam samo tako softverski ugasenog ili moram reci ovom drugom da mi ga zatvori ? ako neko zna nesto nek javlja ! pozdrav
  3. Odlucio sam da zatvorim EGR ventil posto mi se posle ciscenja istog posle nedelju dana opet upalila lampica check engine....da je opet zaprljan.....e sad raspitivao sam se za cene i ko da mi uradi posto navodno svi razlicito rade ta softverska gasenja preko dijagnostike cega vec..pa kao neko vise i bolje zna neko manje....e sad interesuje me posto sam nazvao neki auto centar u Beogradu http://www.svezavasauto.rs/svezavasauto kad su me pitali za model auta i rekao im da je bravo 2010 1.6 multijet 120ks...oni mi rekli kao na tom autu ne moze da se ugasi EGR jer nesto kao zbog hladjenja nekog...protokomera...neku vodu je isto spominjao nemam pojma pola ga nisam razumeo....kao ne moze da se ugasi tj. ne bi trebalo...e sad interesuje me da li je neko gasio to na Bravu i kakva iskustva ima i da li je tacno da ne sme da se zatvara na ovom motoru EGR ??!
  4. valjda oce pise EGR fizicki i softverski 25e...valjda je za svaki auto 25e... a za DPF od 60 upravu si...a DPF mi radi ok ne moram ga jos skidati posto vozim auto dosta na otvorenom ali svakako planiram skinuti i njega samo kad uletim u malo veci kes ne baca mi se sad mnogo love na skidanje i cipovanje :/ ne znam jel zna neko cenu mozda samog cipovanja i dizanja snage posle zatvaranja EGR-a ? i da li moze cip da se uradi i poveca snaga i ako ostane DPF ? ili se mora i skinuti i egr i dpf ? i koliko mogu uopste od tog 1.6 16 v 120 ks .. da izvucem ? 140-150 ? posle cipa i tih skidanja ?
  5. Eo nasao u BG-u posto ne znam ko radi ovde u Zrenjaninu...25e uklanjanje EGR-a fizicki i softverski....ili 15 e samo softverski....http://www.svezavasauto.rs/uklanjanje-EGR A DPF uklanjanje 60e....http://www.svezavasauto.rs/usluge Kontam da cu za sad samo EGR ukloniti fizicki i softverski pa cu videti kako ce se pokazati nadam se da nece biti stucanja....posto mi DPF radi ok...dosta ga vozim na otvorenom i pri vecim brzinama tako da se regenerise sam dosta bar za sad....skinucu i njega kad skupim kintu...nego jel snaga motora ostaje ista kad se ukloni egr fizicki/softverski ?
  6. Znaci zatvaranje EGR-a i uklanjanje iz sistema kompa auta...jer mora onda i da se cipuje auto kao povecava snaga sta vec ili samo da se zatvori EGR i izbaci iz kompa ? i da li mora pritom i DPF da se skida ili DPF moze da ostane pa da se skine drugom prilikom ? i koja je cena za zatvaranje i uklanjanje EGR-a iz sistema a koja za DPF ? 35 e sam platio samo ciscenje EGR-a...nema lampice check engine vise ali sam primetio to stucanje nista preterano ali opet nervira....takodje sam nasao negde na engleskom forumu ne secam se gde da je taj EGR kao suludo skidati jel poboljsava rad motora kao i smanjuje potrosnju goriva bla bla bla....e sad bolje da mi trosi 0.2 l goriva vise nego da mi jebe motor i stuca........tako da pisite ko sta zna
  7. Pozdrav,imao sam problem sa EGR ventilom / ona lampica check engine...sijala je jedan dan medjutim sama se ugasila posle...auto bio na dijagnostici ostale 2 greske memorisane da je bio problem do tog egr-a....nije mu dobra pozicija tog ventila tako nesto i ne daje dovoljan pritisak koji auto zahteva....uglavnom ostao je auto i ociscen mu je taj EGR....e sad....auto normalno ide i sve medjutim u par navrata u zadnjih nedelju i po....jedno 5/6 puta sam primetio izmedju 1800-2000 obrtaja da kao na pola sekunde izgubi gas i dobije tako nesto cudno...nista strasno posto sve normalo ide samo eto to se nekad desava e sad da li to ima veze sa tim EGR-om ili je do turbine ili je to sve povezano ili je nesto sasvim drugo ne znam....nisam jos bio do majstora nemam vremena ni para trenutno pa ako neko zna nesto nek kaze...1.6 diesel mjet 16v 120ks 2010 bravo....
  8. Pa ovaj kaze ne mora ciscenje bar ne jos ako se bude javljala lampica opet onda da jbg...a zamena egr-a bato mislim da je preskupa....tako da ne znam teram ovako valjda se nece paliti
  9. Pozdrav,upalio auto juce da idem na posao kad odjednom lampica ostala ona zuta sto je pri kontaktu od motora i na boardu pise check engine.....i sija ja zovem majstora kaze verovatno nista strasno teraj...ja otisao na posao i uvece kad sam zavrsio upalio auto ono sve normalno...nema vise lampice.... i jutros otisao na dijagnostiku do njega kad ono 2 greske ostale u memoriji od tog dana i greske su u vezi EGR ventila....e sad dal je bio zapusen ili sta vec uglavnom sad nema gresku tj od te veceri kad sam zavrsio posao pa ga upalio da idem kuci.....da li se nekom to desavalo i da li je nesto ozbiljnije u pitanju ili samo bezvezna prijava greske tog EGR ventila od moguceg zapusenja ili sta vec ?
  10. reseno,odneo taj original njegov magneti marelli do radnje da ga proverim rikno uzeo novi energizer i sve radi normalno restartovao se komp valjda posto nije imao akumulator izbacivao asr disconected i hill holder da ne radi i posle 10 km voznje se restartovalo samo upalio opet asr ne sija vise nista i sad normalno radi sve
  11. Fala na brzom odgovoru obojici valjda je to ako je i tebi poludeo tako odjednom,nemam drugi da probam nabavicu,svakako ovaj ima 4 godine jbg 2010 je godiste auto,dolazi i caletov drugar sa dijagnostikom jos malo pa cemo videti...samo da nije taj ecu sta vec jebo mater usrao sam se kad je poludeo odjednom
  12. Pozdrav Bravo je 2010 godiste i ima 100.000 km , juce isao do NS-a i presao oko 100km-a i jutros da ga upalim sve normalno udjem u garazu ubacim kljuc kad ono upalio sve lampice errore radio se pali gasi brisaci krenuli da rade skroz poludeo,kazaljke krenu da se dizu ali ne mogu.....naravno ni da se upali ne moze,izguram ga napolje probam da ga zakljucam otkljucam na daljinu ni to nece..kao da ne radi akumulator...a sve normalno bilo do juce...citao sam sad po netu kazu da moguce da je do ecu-a da je rikno ili da mora da se resetuje ili da je do akumulatora da se napuni menja sta vec...valjda je to....i tako ako neko nesto zna nek prica !!!
  13. Pozdrav uzeo sam novi bravo 2010 1.6 16v multijet 120ks,pa imam par pitanja,u dinamik opremi je ima prednje podizace,manuelnu klimu i nema parking senzore pa sam planirao da jedan dan sve to nadoknadim a ne znam da li je to moguce u ovlascenom servisu,da se stave zadnji podizaci,parking senzori / automatska klima...i ako jeste da li neko zna cenu toga pozdrav !

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...